Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Wiesmann se vraća na scenu

 

1-69.jpg

 

Lepe vesti - Wiesmann se vraća! Proizvođač sportskih dvoseda najavljuje novi model i V8 izložbeni set za prestižne automobilske događaje. Poznat po retro stilu, brzini i BMW-ovim motorima, Wiesmann je direktan izazivač TVR-a i Porschea 911. Kompanija je maja 2014. prekinula svoj rad zbog komplikacija sa izvozom u Ameriku. Nova vlasnička struktura ima i sveže planove. Novi model će biti sklapan u Dulmenu, u Nemačkoj, a povratak će biti obeležen izlaganjem specijalnog V8 nasleđa na Salon Privé, gde će se pojaviti GTMF5 Coupe i MF4 Roadster. Sa 555 ks, GTMF5 do stotke stiže za 4 sekunde.

 

Kao i svi Wiesmannovi modeli, baziran je na BMW-ovom pogonskom sistemu. Osnovan 1988. godine, Wiesmann je startovao kao proizvođač maloserijskih sportskih automobila. Svaki primerak je ručno sklapan sa vrhunskom završnom obradom i najboljim što nemački inženjering može da ponudi.

 

wiesmann 211.jpg

 

Mada podsećaju na Jaguarove sportske modele iz četrdesetih, Wiesmannovi modeli ipak imaju jedinstvenu i prepoznatljivu formu. Prateći klasična načela koja podrazumevaju dugačku haubu i kratak zadnji deo, proizvodi nemačke marke su oduvek bili namenjeni istinskim automobilskim entuzijastima, koji ne vole ''konfekcijske'' proizvode. U periodu od 30 godina, Wiesmann je svoja ''umetnička dela'' koja smo oduvek sa uživanjem pratili uživo u Ženevi i Frankfurtu, prodavao u Evropi, Aziji i na Bliskom Istoku, ali nije uspeo da osvoji američko tržište. Uprkos teškoćama vezanim za likvidaciju, novi vlasnik je ušao u posao sa ozbiljnim namerama da oživi staru slavu sa proizvodnim programom koji će novi model iznedriti već sledeće godine.

''Wiesmann je poslednji čistokrvni evropski sportski automobil. Proizvodi se u Nemačkoj i ja sam veoma srećan što imam priliku da učestvujem u kreiranju uzbudljive budućnosti'', rekao je Rohin Beri, upravni direktor Wiesmann Sports Carsa. ''Ovo je veoma uzbudljivo vreme za Wiesmann a mi smo oduševljeni što možemo da budemo deo ponovnog lansiranja ove kultne sportske marke'', dodao je Dejvid Begli, suosnivač i direktor prodaje Salon Privéa. ''Znajući za Wiesmann dugi niz godina, ono što on nudi je posebno - istinsko, purističko, vozačko iskustvo, zahvaljujući najnovijim BMW M pogonskim jedinicama, nepogrešivom akcentu na finim detaljima, kvalitetu i vrhunskoj završnoj obradi.''

 

1-68.jpg

 

preuzeto sa - autorepublika.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Wiesmann na sajmu u Frankfurtu 2019.

 

Wiesmann 2019.jpg

 

Na scenu se vraća nemački proizvođač sportskih automobila Wiesmann, koji sa jednom zatamnjenom ''teaser'' slikom i kratkim saopštenjem najavljuje novi model. Za sada neimenovani automobil će premijeru imati već sledećeg meseca na tradicionalnoim sajmu automobila u Frankfurtu, a početak prodaje možemo očekivati tokom 2020. Novi Wiesmann će odlikovati karakteristični dizajn za ovu marku, dok će se za pogon brinuti BMW motor. U pitanju je V8 twin-turbo agregat iz BMW-a M5 i M8, što znači da bi novi Wiesmann trebalo da raspolaže sa 600KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Wiesmann Project Gecko

 

wiesmann gecko 001.jpg

 

Na scenu se vraća nemački proizvođač sportskih automobila Wiesmann, koji sa novim zatamnjenim ''teaser'' slikama i kraćim videom najavljuje novi model. U pitanju je Wiesman Project Gecko koji će premijeru imati do kraja ove godine, dok će njegova prodaja startovati tokom 2020. godine.

 

wiesmann gecko 002.jpg

 

Novi Wiesmann će odlikovati karakteristični dizajn za ovu marku (''evolucija umesto revolucije''), a za pogon će se brinuti BMW motor. To je 4.4 V8 agregat, uz 8-stepeni automatski menjač i pogon na zadnje točkove. Nemci navode da će ubrzanje od 0 do 100 km/h iznositi 3.5 sekunde, a najveća brzina bi trebalo da bude 320 km/h. U vesti se navodi i da će Project Gecko koristiti novu platformu, kao i da će raspored mase biti idealnih 50:50. Sve u svemu, Wiesmann tvrdi da će Project Gecko biti snažniji, dinamičniji i dramatičniji od svih njihovih prethodnih modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro i Wiesmann MF6

 

wiesmann-mf6 002.jpg

 

Već neko vreme se najavljuje povratak Wiesmanna, nemačkog proizvođača sportskih automobila. Novi Wiesmann model se trenutno vodi pod oznakom Project Gecko (ali će poneti naziv MF6), dok će njegova prodaja startovati tokom 2020. Kao što se vidi sa špijunskih slika, MF6 odlikuje karakteristični dizajn za ovu marku (''evolucija umesto revolucije''), dok zvanične najave kažu da će se za pogon brinuti BMW motor.

 

wiesmann mf6 001.jpg

 

To je 4.4 V8 agregat sa 600KS, uz 8-stepeni automatski menjač i pogon na zadnje točkove. Nemci navode da će ubrzanje od 0 do 100 km/h iznositi 3.5 sekunde, a najveća brzina bi trebalo da bude 320 km/h. U vesti se navodi i da će automobil koristiti novu platformu, kao i da će raspored mase biti idealnih 50:50. Sve u svemu, Wiesmann tvrdi da će ovo biti snažniji, dinamičniji i dramatičniji od svih njihovih prethodnih modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...