neshaoct 9592 Posted December 1, 2009 (edited) Edited May 1, 2022 by neshaoct update Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 14, 2021 Boldmen CR 4 Kompanija Boldmen (osnovana 2020. godine) predstavlja novi sportski roadster Boldmen CR 4 u čiji razvoj je bio uključen i osnivač Wiesmanna Friedhelm Wiesmann. Slova C i R u nazivu su tu za ''Carbon'' i ''Roadster'', dok broj 4 označava snagu od više od 400 konja. Ovaj dvosed ima meki sklopivi krov, dok je pod haubom BMW-ov 3.0 šestocilindraš sa 408KS i 610 Nm obrtnog momenta (uz 8-stepeni BMW automatik). U vesti se navodi da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.9 sekundi, kao i da je najveća brzina el. ograničena na 250 km/h. Automobil je dugačak 442 cm, širok 193 cm, visok 128 cm, a težak je manje od 1.500 kg. Boldmen će ove godine ponuditi 20 ovakvih automobila (po ceni od skoro 185.000 evra po primerku), a sledeće godine bi trebalo da ih bude 80. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 8, 2021 Uskoro Boldmen CR 4 Kompanija Boldmen (osnovana 2020. godine) predstavlja sportski roadster Boldmen CR 4 u čiji razvoj je bio uključen i osnivač Wiesmanna Friedhelm Wiesmann. Slova C i R u nazivu su tu za ''Carbon'' i ''Roadster'', dok broj 4 označava snagu od više od 400 konja. Ovaj dvosed ima meki sklopivi krov, dok je pod haubom BMW-ov 3.0 šestocilindraš sa 408KS i 610 Nm obrtnog momenta (uz 8-stepeni BMW automatik). U vesti se navodi da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.9 sekundi, kao i da je najveća brzina el. ograničena na 250 km/h. Automobil je dugačak 442 cm, širok 193 cm, visok 128 cm, a težak je manje od 1.500 kg. Boldmen će prvo ponuditi 30 ovakvih automobila (po ceni od 184.900 evra po primerku), uz najavu da isporuke počinju od oktobra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 1, 2022 Električni Wiesmann Project Thunderball Nakon višegodišnje pauze nezavisni proizvođač sportskih automobila Wiesmann se vraća u velikom stilu predstavljanjem električnog kabrioleta retro dizajna pod nazivom Project Thunderball. Wiesmannovi automobili su poznati po BMW-ovim motorima, ali sada to nije slučaj jer motora s unutrašnjim sagorevanjem nema s obzirom na činjenicu da je roadster potpuno električno vozilo. Interesantna je i činjenica da dva električna motora ne znače uvek pogon na sva četiri točka, a tako je i u ovom slučaju jer oba motora pokreću zadnje točkove. Ovo nije prvi električni kabriolet sa zadnjim pogonom jer je i prvi Teslin Roadster takođe imao pogon na zadnjim točkovima. Project Thunderball prati dizajn svojih prethodnika te je očigledan britanski uticaj. Prednja rešetka u obliku jajeta je inspirisana MF5 V10 Roadsterom, a nasleđena su i dvostruka okrugla svetla. Hauba sa šarkom je takođe podsetnik na prošlost, dok unutrašnjost retro dizajna sadrži modernu tehnologiju poput velikog ekrana osetljivog na dodir i dubokih karbonskih sedišta. Wiesmann obećava neke ''sočne brojke'' za Project Thunderball, čija dva električna motora isporučuju 680KS i 1.100 Nm obrtnog momenta. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je 2.9 sekundi, a automobil je težak oko 1.700 kilograma. Električne motore napaja 83 kWh baterija koja podržava 300 kW punjenje. S potpuno napunjenom baterijom Project Thunderball će preći 500 km. Električni automobil ima i pet nivoa regenerativnog kočenja, a iz kompanije obećaju da će biti ''najuzbudljiviji električni sportski automobil na svetu''. Proizvodnja će biti obavljana u postrojenju Gecko u Dulmenu u Nemačkoj, serija neće preći 1.000 primeraka, a cena po komadu iznosi 300.000 evra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 14, 2022 DPCcars: Boldmen CR4 Kada BMW Z4 dobije nove karoserijske elemente od karbona, njegov B58 motor podigne snagu na 408KS/610Nm - nastane Boldmen CR4. Prvih 30 komada će koštati po 184.900 evra: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 4, 2022 Wiesmann Project Thunderball po ceni od 300.000 evra Kada će Wiesmann Project Thunderball ući u proizvodnju još uvek nije poznato, ali to bi trebalo da se dogodi uskoro jer se narudžbine primaju. Električni roadster Project Thunderball je baziran na unikatnoj platformi, Wiesmann je pomerio kabinu nazad što je više moguće kako bi se sačuvao klasični oblik. To je bio veoma težak zadatak zbog električnog pogona jer su dva električna motora smeštena upravo iza kokpita te pokreću zadnje točkove. Baterija u obliku slova T je postavljena tako da spušta centar gravitacije automobila, a zauzima centralni tunel te se proteže do prednjih točkova. Reč je o bateriji kapaciteta 92 kWh od kojih je iskoristivo 83 kWh, a očekuje se da će omogućiti domet do 500 kilometara. Wiesmann je za hlađenje izabrao mešavinu vode i glikola, a sistem za upravljanje baterijom omogućava inženjerima da je podese i optimizuju za sve uslove vožnje. Reč je o 800-voltnoj tehnologiji koja omogućava 300kW brzo punjenje. Iz Wiesmanna nisu rekli koliko traje punjenje litijum-jonske NMC baterije teške 500 kg. Inače, karoserija je napravljena od ugljeničnih vlakana, a automobil je težak ukupno 1.700 kg. Pomenuti električni motori isporučuju 680KS i 1.100 Nm obrtnog momenta na zadnje točkove. Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.9 sekundi, a vozači mogu da biraju između pet podešavanja regenerativnog kočenja koji su dostupni za odabir na upravljaču. Proizvodnja će se obavljati u Wiesmannovom postrojenju Gecko u Nemačkoj. Kada će početi prodaja, za sada nije poznato, ali rezervacije su otvorene od septembra. Tri četvrtine slotova za proizvodnju u prvoj godini je već popunjeno. Produkcijska verzija Project Thunderballa, što je samo kodno ime, imaće početnu cenu od 300.000 evra. Quote Share this post Link to post Share on other sites