Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Pagani Zonda Cinque

Recommended Posts

Slažem se sa tobom,ubedljivo je najbolesniji auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jesam hard core Ferrari fan ali kad je Zonda u pitanju - sve ostalo pada u vodu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, no, ima Mercedes Engine, znaci FAIL. :p

Ako je u pitanju decenija - Ferrari Enzo.

Ako je u pitanju istorija - McLaren F1

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTF?!

Si lud bre :D

Pa Enzo je kruna Ferrarijeve istorije u svakom smislu te reci :)

A F40 jeste istorijski, ali ima jednu manu. Zove se turbo :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pa Enzo je kruna Ferrarijeve istorije u svakom smislu te reci :)

Definitivno kolokvijumi! :D

Pa Kako Enzo može biti kruna Ferarijeve istorije kad je od njega čak i švabo (Porsche Carrera GT i 997 GT2) brži na Vajranu, stazi na kojoj je Enzo praktično napravljen?

Edited by BKS_tmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se mene tiče poslednji Ferari bez kompromisa je F40. Sve ostalo je ima previše šminke.

General specifications

Country of origin Italy

Numbers built 1315

Produced from 1987 - 1992

Body design Pininfarina

Engine

Configuration Type F120 A 90º V 8

Location Mid, longitudinally mounted

Construction alloy block and head

Displacement 2.936 liter / 179.2 cu in

Bore / Stroke 82.0 mm (3.2 in) / 69.5 mm (2.7 in)

Compression 7.8:1

Valvetrain 4 valves / cylinder, DOHC

Fuel feed Weber-Marelli Fuel Injection

Aspiration Two IHI Turbos with two Behr intercoolers

Drivetrain

Chassis/body kevlar body on steel spaceframe, integrated with composite materials

Suspension (fr/r) unequal A arms, coaxial springs, Koni hydraulic shock absorbers, anti roll bar

Steering rack-and-pinion

Brakes ventilated discs, all-round

Gearbox 5 speed Manual

Drive Rear wheel drive

Dimensions

Weight 1100 kilo / 2425.1 lbs

Length / Width / Height 4430 mm (174.4 in) / 1980 mm (78 in) / 1130 mm (44.5 in)

Wheelbase / Track (fr/r) 2450 mm (96.5 in) / 1594 mm (62.8 in) / 1610 mm (63.4 in)

Performance figures

Power 478 bhp / 357 KW @ 7000 rpm

Torque 577 Nm / 426 ft lbs @ 4000 rpm

BHP/Liter 163 bhp / liter

Power to weight 0.43 bhp / kg

Top Speed 324 km/h / 201 mph

0-60 mph 3.5 s

0-100 mph 8.2 s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg sad veyron... Ko se i malo razume u automobile zna zbog čega je F40 (vrlo) različit od svih navedenih u temi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Nidza, F40 jeste poslednji hard-core ferrari, ali taj turbo motor :( epic fail...

Da se razumemo, meni je F40 mozda i jedan od najlepsih najnadrkanijih ferrarija IKAD, ali samo taj budjavi turbo motor, ne ide to u superautomobil, tadasnji trend ih je navukao :p

@IgorS, pa veyron je ja mislim najveca bulja ikad, mrzim taj auto jer je napravljen samo iz jednog razloga, da bude najveca reklama. Super je sto moze da ide 400+ ali sta ima bilo ko od toga? Ne znam, al meni je to kompleksaski auto skroz.

@BKS tmo, a sta cemo sa FXXom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zasto :question: ,pa zato sto je jedno uzeti neciji tudji motor :sick: ,u 90-im i 2000-im(meklaren-BMW,Zonda -Mercedes,Bugatti-WV)a drugo je 80-ih,napraviti nesto SAM,pa makar to bio "budjavi" turbo motor,ali jednako preformantan kao i ovi pozajmljeni.

Ferrari je uvek radio sam :yes i u F1 i u komercijalnoj proizvodnji,znaci od ideje pa sve preko razvoja i do konacne izrade automobila i njegovog mozda i najvaznijeg dela MOTORA-sve je to delo Ferrarijevih inzinjera i strucnjaka,a to je ipak za postovanje :respect: ,za razliku od nekih drugih proizvodjaca super automobila,kojima je bilo,naravno,mnogo lakse i jeftinije :rtfm: da uzimaju motore od drugih proizvodjaca :whistle: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jooooj kad bude na tv-u zvacu te da pogledas ionako ponavljaju jedno te isto. :popo:
Ne bi izmisljao da nisam gledao mada mozda su lose preveli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: Pagani Zonda Cinque

 

Skoro 700 konja iz V12 atmosferca ugrađen je u 10 komada Pagani Zonda Cinque - 5 kupea i 5 kabrioleta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lovecars.jpg LoveCars: Pagani Zonda Cinque Roadster

 

Neki kažu da nijedan auto ne može biti umetnost jer je cilj umetnosti da izrazi osećanja, imaginaciju...dok je auto čisto funkcionalna stvar koja služi za transport od tačke A do tačke B.

Ali, oni koji to kažu sigurno nikada nisu videli Zonda Cinque Roadster:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...