Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Partikularni filter (DPF / GPF)

Recommended Posts

Obično to upozorenje izbacii kad prekines regeneraciju. Odvozis ga malo u obrtajima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna koliko bi kostalo uklanjanje Dpf filtera mehanicki i softversi,zatvaranje i eger ventila i novo mapiranje ? Da se nastima da radi kao da nikad nije ni imao to s....

Da li ima neko u okolini Nisa da to radi kvalitetno ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/17/2019 at 7:43 PM, alfini0507 said:

 

@Milutinac jel gresim?

 

Jok. Sada koristimo samo ČGN! :D

 

On 8/17/2019 at 7:55 PM, Savke011 said:

Iscupao bi ga ja da znam da nece da me zezaju na tehnicki,procita pola ove teme,neki kazu nece bude problema neki oce

 

Ako ti tako nastavi da salje "skrivene" signale, dize nivo mesavine ulja i nafte - imaces veci problem sa kolima nego taj famozni tehnicki pregled sto je

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, dekirs said:

Imam ja broj od Pitatorera, ali koliko znam oni ne uklanjaju DPF fizicki, samo softverski.. 

Ali mora se i fizicki ukloniti ili moze samo softverski ? 

4 hours ago, Milutinac said:

 

Jok. Sada koristimo samo ČGN! :D

 

 

Ako ti tako nastavi da salje "skrivene" signale, dize nivo mesavine ulja i nafte - imaces veci problem sa kolima nego taj famozni tehnicki pregled sto je

Sledeci put ako upali lampicu za ulje ili za dpf to je to,skidam to sve i kraj. Mozda se do Crne gore izduva,sipacu aditiv u gorivo pa da vidim. Samo da mi ne rokne negde uz put da digne pritisak ulja jel onda ne znam sta da radim....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas kao sto kaze kolega, nema poente softverski iskljuciti kada ti u izduvnoj grani imas komad betona koji onemogucava normalan protok izduva...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/19/2019 at 1:08 PM, Savke011 said:
Sledeci put ako upali lampicu za ulje ili za dpf to je to,skidam to sve i kraj. Mozda se do Crne gore izduva,sipacu aditiv u gorivo pa da vidim. Samo da mi ne rokne negde uz put da digne pritisak ulja jel onda ne znam sta da radim....

Nemoj samo da bude kasno
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A šta se dešava kada se fizički skloni dpf ili se jednostavno izbuši dugačkom burgijom? 

Sonda onda očitava slab pritisak ili šta već pa javlja grešku?

Kontam ako je pritisak visok znači dpf je začepljen ili prljav i onda forsira regeneraciju...

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Zvezdo said:

A šta se dešava kada se fizički skloni dpf ili se jednostavno izbuši dugačkom burgijom? 

Sonda onda očitava slab pritisak ili šta već pa javlja grešku?

Kontam ako je pritisak visok znači dpf je začepljen ili prljav i onda forsira regeneraciju...

Da, senzor pritiska očitava premalu razliku na ulasku u DPF i na izlasku, sistem upozorava na neispravan senzor. To je taj deo koji se rešava u softveru (zajedno sa fiksiranjem nivoa začepljenosti DPF).

 

Što se tiče nivoa začepljenosti, čita se i protok i pritisak i temperatura. Čišćenje može da nastupi samo pod dovoljnim pritiskom i temperaturom, zato za uspešno čišćenje nije dovoljno samo "navući" obrtaje, već motor mora biti pod barem minimalnim opterećenjem (turbina mora aktivno da stvara boost i izduvni gasovi da su bogati i dovoljno vreli). Recimo ne bi uspelo čišćenje ako je motor na 3000 rpm ali da je nizbrdia i uz nominalan gas ili čak bez gasa (blago motorno kočenje).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam vozio auto do grada i u povratku mi se upali opet lampica za dpf,tj onaj trougao i uzvicnik unutra. Izadjem van grada i poteram ga malo u 3 cu na 5k obrtaja u 4 tu na 4k obrtaja nisam ga spustao nekih 8-10km i ugasi on lampicu potrosnja padne za nekoliko litra ispod. U povratku sam primetio da mi obrtaji vise ne variraju kad se izbaci iz brzine,nekad kad se izbaci skone na 1000+ obrtaja pa se stabilizuje,sad vise to nema i za sad vise nema kad ga izbacim iz brzine da mi na bordu pokazuje po 15-20l potrosnju sad pokazuje 2l kako treba nekad se popne do 3-4 i to je to.

Razmisljao sam preventivno da ocistim eger ventil pred more, i kad krenem da mu sipam onaj wyns jaci na full rezervar i mislim da nece vise da pravi problem,ako se tad ne izduva kako treba onda nikad nece.

Takodje cu sledece nedelje otici na dijagnostici da mi izmere koliki je procenat zapusenosti dpf-a bas me zanima,samo da pokaze na dijagnostici kako jeste da ne pokaze 50% a on je u stvari 100% pun ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zacepljenost varira. I sve u razmaku od par desetina km...SAmo je pitanje kada odradi regeneraciju da li spusti na tih nekih prihvatljivih 15-20% koliko li vec. I koliko ce brzo da dodje do 100% posle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto kaze kolega, ima i do goriva (u principu jedan od najvecih faktora), stila voznje, cistoce filtera za vazduh i slicno. Uspesnost ciscenja, na zalost, ne mozes nikako proveriti drugacije do dijagnostikom da bi video % ociscenosti filtera.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili sređujte, ili ga čupajte napolje...najgore je da čekate jer od tog čekanja, kad je DPF u pitanju i kad je već počeo da pravi probleme - nema ništa dobro. :) 

Ako se vadi napolje, kao što je već rečeno, treba to da se uradi ''kulturno'', da ne ''vrišti'' da nema DPF-a čim se auto pogleda odozdo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...