shomispc 832 Posted August 17, 2019 Na dijagnostici ti pise procenat zapusenja, a lampica se pali samo kada dostigne kriticnu vrednost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Savke011 0 Posted August 17, 2019 Ona se sad ugasila,sta sad da radim ? Da idem negde 10-15km da ga izduvam ako krene regeneraciju ? Ako ne valja on ce opet upaliti lampicu ili onaj trokut ili ono za ulje ? Sta moze da se desi ako je povecan pritisak ulja ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted August 17, 2019 Ako je povecan nivo ulja..pa negde mora da ga izbaci, na nekom semeringu i sl. Nece to bukvalno zbog 100gr ali ne treba imati ulje preko maximuma svakako Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted August 17, 2019 Proveri nivo ulja, ako ima vise izvadi, ako nema vozi kao i do sada. I tako u krug Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted August 17, 2019 4 hours ago, Savke011 said: Kad sma radeo servis sipao sam ravno 3l ulja,oni kazu da ide 3.2 toliko sam bio i izvuko iz njega kad je menjano,ja sam sipao za 200ml manje. Da li se na dijagnostici moze videti da li je pdf toliko pun - betoniran ? Primetio sam da na bord kompljuter kad merim trenutnu potrosnju kad ga izbacim na ler pise nekad 5l nekad 9l a kad ga ubacim u brzini i bez gasa idem stoji na 2l. Dal to ima nekakve veze sa tim ? U septembru planiram na more da idem sa njim,ako bi valjalo sa njim da se ide,tad bi morao da se izduva i da mu sipam to sredstvo Ofc da sipas tad kada ides na more, cela bocica u pun rezervoar i samo vozi. Osetices da krece da radi i ranije nego inace i kad krene samo nizi stepen i drzi tako oko 2800-3000 rpm dok ne zavrsi i uzivaj. Nece skoditi, tako i ja kad idem na duzi put njega sipam i vozi. Kao sto kolege rekose, pusti ti MAX kolicinu koja staje u motor, sipni malo manje i vozi bez brige. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Savke011 0 Posted August 17, 2019 Jel ovaj da sipam ? http://wynns.rs/diesel-particulate-filter-dpf-cleaner Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted August 17, 2019 Ne, ovaj.http://wynns.rs/diesel-particulate-filter-dpf-regenerator Ovaj je jaci i posto se tebi upalila lampica za jacu zapusenost, moja je preporuka ovaj. Taj koji si naveo bi kasnije upotrebljavao preventivno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted August 17, 2019 (edited) Cupaj govno napolje... Eno ti na OTS forumu upravo se covek zali da mu je motor zveknuo na Insigniji zbog istih i/ili slicnih simptoma i problema... @Milutinac jel gresim? Edited August 17, 2019 by neshaoct popravio tag & formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted August 17, 2019 Citava linija kozmetike za negu DPF, ovaj prvi je za osetljiviju smesu . 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Savke011 0 Posted August 17, 2019 Cu uzmem onda taj pa cu vidim sta ce bude. Iscupao bi ga ja da znam da nece da me zezaju na tehnicki,procita pola ove teme,neki kazu nece bude problema neki oce i ajd sad ko sme.posle treba da platim da ga vrate nazad ... Nisam pametan... Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted August 17, 2019 Ma OK samo nemoj posle jbga... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Savke011 0 Posted August 17, 2019 Ako mozes posalji link sa tog foruma bas da procitam temu. Valjda nisam te srece Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted August 17, 2019 (edited) https://www.opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?t=38116 Edited August 17, 2019 by neshaoct popravio link Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted August 17, 2019 Ovo uopste nije merodavno, lik gitovao po motoru ili sta vec, motor mu dimi on vozi i dalje i povrh svega me ode kod krstenog majstora nego vozi motor koji cagrlja.... 1 totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted August 17, 2019 Ma možda je i bio kod krštenog majstora, ali oni odj*bu takve genijalce kad ih vide Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted August 17, 2019 Pa ili odjebu ili lupe cifru pa sam ode Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted August 17, 2019 Sta je gitovao, ne razumem? Sto je stavio diht pastu tamo gde ide dihtung? Ocigledno da mu je crkao dpf, vremenom rokalo naftu u ulje i napravilo biiip u motoru generalno. Dpf nije zajebancija uopste a tek "visok nivo ulja u motoru" al eto ima pojedinih kao sto je i on, "sta ako 2023god traze dpf na tehnickom pregledu" a nece da kupi nov ali nece ni da ga ocisti jer "dal to moze da pomogne" Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted August 17, 2019 Ma mislio sam u fazonu da je ceprkao i budzio sam. U svakom slucaju, da je nesto preduzeo ne bi mu zabo motor 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted August 17, 2019 Pa bas da motor toliko zariba zbog DPFa...nisam nesto siguran da bi mogao. Istina, to je ko da ima zagusenje na izlazu tj na ulazu u DPF usled zapusenosti ali to je sve zbog neredovnog odrzavanja, mozda zbog neznanja i manjka informisanosti o sistemu, ali to sve saceka nas koji uzimamo polovnjake Jbg kad zabetonira DPF tu pomoci nma sem fizickog ciscenja/ultrazvuk ili sta vec ili komplet uklanjanje. Na nama je da vidimo kako ce nas na kraju drndafi kada krene provera gasova i samog prisustva DPFa, ako uopste do toga i dodje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted August 17, 2019 Ne, nego svi treba da predjemo turbo benzin, dok jos gpf nije svuda Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted August 17, 2019 Mm, zad AdBlue kod vagen grupacije i slican kod Francuza nije i u benzincima ? Ne znam jel i multiair/tjetovi imaju dpf ? (Nisam obracao paznju na casu pa ne znam ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted August 17, 2019 Pisali su u prethodnim postovima, ovi novi euro 6 nesto imaju neki, ali imace ih svi uskoro.. Sreca pa nemamo para za novo, a u euro 5 ih nema Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted August 17, 2019 Garant neizmenljivi flis papir kratkog roka trajanja, tj trajanja do prodaje balkanskoj bratiji Kako je krenulo, ja cu sutra na APu da unajmim odzacara do Kovina da malo proceprka taj filter Iscekujem prvi beli auto da bude iza, dobija gratis farbanje ceonog dela Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted August 17, 2019 A koje boje ti je taj dim kod regeneracije? Meni je beo ili blago plavicast, nisam siguran.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted August 18, 2019 Brt, ono sto vidim bude PUF pa mu ti razaznaj boje Alafinov oblacak i ode Bravko, a onaj iza nek proklinje. Iskreno ni ne gledam, jer unazad par puta je bilo u gradu a tu bas nije zgodno gledati kako puva pozadi Trebao bi biti od crno do plavicaste, mnogi su pisali ranije sto deljje i logicno. Prvo krene sagorevanje cadji u komori DPFa posebno kada su ubrzanja ili na 2600-3000 obrtaja kada sami gasovi imaju 'gurku' turbine, te taj deo bude crnkasto-plavicast da bi, zavisno od uslova, taj dim verovatno isao ka svetlijim nijansama zbog manjka koncentracije garezi u DPFu. A obzirom da DPF povuce ulja i jacu smesu goriva logicno je da bude navedenih boja. Quote Share this post Link to post Share on other sites