Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Partikularni filter (DPF / GPF)

Recommended Posts

1 hour ago, horvat said:

Ja sam isto cuo da prisustvo DPF-a nije moguce utvrditi merenjem na izduvu. Ali pitam se - cemu li onda sluzi uopste? :D 

 

Nije jer auto vise zagadjuje tokom DPF regeneracije, a ne manje :D

Ideja je da skuplja garez, pa kada proceni da ce kvalitetno da je sagori, da pusti sve.

 

Samo postoji jedan problem: sto su kola novija, uklanjanje DPF je teze. Jos ne videh da se neko od AdBlue vlasnika resio DPF, a i na mom sokocalu tesko ide ta procedura.

 

Jednostavno ce morati da se menja na oko 150 000km i masno plati, nazalost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi na e5 kamionima smo resavali Ad blue lako, ne znam sa e6 kakva je situacija jer su bili u garanciji

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/1/2019 at 4:03 PM, Milutinac said:
PS - kod mene neko da bi video rez gde je otvaran lonac bi fakticki morao isti i fizicki skinuti. Rez je na gornjem delu lonca prema bloku...

Kod mene gleda u patos
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav
Na mojoj 159 1.9 mjet, do sada je radio regeneraciju normalno, sve ok, medjutim u poslednjih mozda 1000 km nisam uspeo da vidim da radi regeneraciju i poclea je da se pali check engine lampica sa greskom map senzor i egr. Na logovima u tom trenutku se ocitava da turbina prepunjava. Na mozda 3300 obrtaja udje u safe mod, upali check engine i to je to. Na ocitavanju zapusenosti dpf-a, pise da je zapusen 96%. Da li moze da zbog zapusenosti dpf-a turbina prepunjava i ulazi u safe mod. Map senzor je stavljen nov, egr je ociscen, ali je problem ostao.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li iko zna kako Renoov 1.5 dci radi regeneraciju? Vozim Scenica vec 10k km i jos nisam primetio nista od onoga sto je bilo kod Crome (nestabilan ler, miris, ponekad dim ako nisam na otvorenom). Takodje nema nikakve signalizacije kao sto nije bilo ni na Cromi.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/1/2019 at 7:32 PM, dri said:
Pozdrav
Na mojoj 159 1.9 mjet, do sada je radio regeneraciju normalno, sve ok, medjutim u poslednjih mozda 1000 km nisam uspeo da vidim da radi regeneraciju i poclea je da se pali check engine lampica sa greskom map senzor i egr. Na logovima u tom trenutku se ocitava da turbina prepunjava. Na mozda 3300 obrtaja udje u safe mod, upali check engine i to je to. Na ocitavanju zapusenosti dpf-a, pise da je zapusen 96%. Da li moze da zbog zapusenosti dpf-a turbina prepunjava i ulazi u safe mod. Map senzor je stavljen nov, egr je ociscen, ali je problem ostao.

Sto mi je ovo poznato...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/1/2019 at 7:38 PM, Siciliano said:
Da li iko zna kako Renoov 1.5 dci radi regeneraciju? Vozim Scenica vec 10k km i jos nisam primetio nista od onoga sto je bilo kod Crome (nestabilan ler, miris, ponekad dim ako nisam na otvorenom). Takodje nema nikakve signalizacije kao sto nije bilo ni na Cromi.

Tako je i kod kolege.jankovica na njegovom dci, ni on još nije provalio da je radi Renoi su ranije imali petu diznu za regeneraciju, ne znam da li i dalje primenjuju to rešenje.

A ako ti nešto ne valja sa dpf-om (senzor temperature dpf ili nešto drugo) ispiše na displeju check injection system. Ako se zapuši, onda ispisuje check antipollution system.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/1/2019 at 7:38 PM, Siciliano said:
Da li iko zna kako Renoov 1.5 dci radi regeneraciju? Vozim Scenica vec 10k km i jos nisam primetio nista od onoga sto je bilo kod Crome (nestabilan ler, miris, ponekad dim ako nisam na otvorenom). Takodje nema nikakve signalizacije kao sto nije bilo ni na Cromi.

Moze biti. Ja bih ga prvo na dijagnostiku pa da se inicira dpf regeneracija preko dijagnostike, pored provere ostalih parametara, da nije nesto drugo. Moze to da se uradi u mestu dok auto stoji (nije najpozeljnije al radice posao) ili majstora malo da provozas da u toku voznje upali regeneraciju sto je svakako bolje.

Vidi da ga grunes do 2800 rpm (ispod granice safe mod-a) i drzis tako ako mozes.

Krajnje resenje je uklanjanje dpfa i softversko gasenje a i to mora dobro da se uradi.

 

Btw, sto se renoa tice, koji su agregati u pitanju ? Mi imamo sluzbeni Sandero mk1 sa 1.5 Eco2 dizelom i mislim da on nema dpf (bar nisam detektovao da je ikad radio dok je bio u mojim rukama) i Dastera ali ni tu nema fore da se otkrije. Doduse Daster je nov pa mozda i zato..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cini mi se da nece ni da krene da radi regeneraciju, mada videcu sutra. Auto se uglavnom vozi na otvorenom i uglavnom je na 3000 obrtaja. Mislim da mi se prvi put check engine javio bas u toku regeneracije, pre mozda 2 nedelje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sasvim je moguće "popiti" check engine zbog DPF-a, uglavnom nakon određenog broja uzastopno neuspelih ili nepotpunih regeneracija.

 

Nakonodređenog procenta zapušenosti filtera postane nemoguće regularnom regeneracijom očistiti filter, jer ta zapušenost u dovoljnoj meri ometa protok vrelih gasova koji treba da spale nakupljenu čađ. Zavisno od modela i unutrašnje građe, to nastupa na 70-90% začepljenja.

 

U tim slučajevima, postoji poseban režim produžene regeneracije koji može da se "okine" kroz OBD, uz odgovarajući dijagnostički uređaj. Ako ni to ne uspe, onda mora piroliza u posebnoj peći za to, i/ili čak mehaničko čišćenje.

 

Valja proveriti i senzor diferencijalnog pritiska DPF, jer ako se on zaprlja dovoljno ili otkaže, sistem to vidi kao visok nivo začepljenja (jer to dovodi do težeg protoka izduvnih gasova, odnosno rasta razlike pritisaka na ulazu i izlazu iz DPF).

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/1/2019 at 4:31 PM, igor0511 said:

Samo postoji jedan problem: sto su kola novija, uklanjanje DPF je teze. Jos ne videh da se neko od AdBlue vlasnika resio DPF, a i na mom sokocalu tesko ide ta procedura.

resava ti ecu iz pazove to...neki dan bas gledao gasenje, pre toga vadjenje bilo kod mehanicara..bez problema i posledica...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/1/2019 at 9:32 AM, shomispc said:

@hibi011

Na otvorenom je mnogo bolji rezultat, ali od kada vozim 99% u špicu NBG - Mirijevo radi na tipa 130km. Npr do CG sam išao skoro 600km u jednom pravcu (malo sam kružio) i uhvatio sam ga da radi samo jednom...

Edit: Čim se maknem iz špica, to će da se unormali. Dok sam išao svaki dan Borča - NBG obilaznicom, radio je na oko 300km..

Cisto mali update, isao sam Beograd - Sabac - Loznica - Krupanj i nazad, ne odjednom već kroz par dana i to mu sve dođe otvoreni put, i regeneraciju je uradio nakon 305km. Sipao sam i onaj Wynn's aditiv u pun rezervoar, pa ćemo da vidimo da li će nešto da se promeni.

Tu jednu regeneraciju što je odradio, odradio je sa aditivom ali je bilo na auto putu, pa nisam primetio nikakvu razliku u radu. 

Edited by shomispc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ne znam kako vama radi regeneraciju na tako kratkim relacijama .. imam dijagnostiku Multiecuscan i bas sam pratio na koliko radi u gradskoj voznji.. Regeneraciju nikad nije radio ispod 500km, proslek poslednjih 5 - 620km .. I to sve strogi centar Beograd, i uvek po najvecoj guzvi ..

U pitanju je Croma 110kw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zato sto tvoja kroma ocigledno nije presla 300+ kkm kao moj Bravo, i ocigledno je dpf u boljem stanju :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam vise u vezi dpf filtera.. meni traze ovde u NS  180e mehanicki vadjenje filtera plus softverski iskljucivanje istog kao i EGR-a.. ali sve vise mislim da ide napolje... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da se to krece sada 80-100e

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eo moj purnjao u povratku sa FLSC skupa, bas u blokovima pa isao okolo i zaprasivao komarce. Nist ne izlazi dok se ne pripomogne u 2.oj 2.000-3.000 obrtaja a onda ofarbam auto iza

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/5/2019 at 10:28 AM, shomispc said:

Cisto mali update, isao sam Beograd - Sabac - Loznica - Krupanj i nazad, ne odjednom već kroz par dana i to mu sve dođe otvoreni put, i regeneraciju je uradio nakon 305km. Sipao sam i onaj Wynn's aditiv u pun rezervoar, pa ćemo da vidimo da li će nešto da se promeni.

Tu jednu regeneraciju što je odradio, odradio je sa aditivom ali je bilo na auto putu, pa nisam primetio nikakvu razliku u radu. 

Regeneracija posle 20km auto puta i ostatka u gradu se odradila na nekih 210km, videcemo sledeca cisto gradske voznje kad ce da se desi :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav.

Imam grande punta 1.3 66kw

Juce mi se upalila lampica trokut i unutra uzvickin i na displeju ispisano: antipollution filter Clogged see handbook.

Imam ga od skora,sve ga po gradu vozim i ne mogu da provalim dal radi regeneraciju. 

Danas isto stoji upaljena lampica i ja ga vozio nekih 5km na 3.000 obrtaja i kad sam stigo kuci lampica se ugasi i upali mi lampicu za ulje i pise da treba ulje da se zameni a menjano je pre nepunih 500km. Otiso sam do drugara i on je resetovao to za ulje na dijagnostici,kao da je sad odradjen servis,jel onda nista nije radjeno na dijagnostici,samo je menjano ulje.

Rece da nije zabelezio vise nikakvu gresku na motoru.

Sad me zanima zasto je upalio taj trokut ? Sta mu to znaci ? Da mu nije to znak za regeneraciju ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Betonirao se dpf, a lampica za ulje se upalila zato sto ti je dpf nabio nivo ulja preko maksimuma. Proveri koliko ulja ima unutra i izvuci malo

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Savke011 Naravoucenije, kod dizela sa DPF-om, nemoj sipati vise od 3/4 ulja da ne bi izvlacio ovako kada ti se povisi pritisak. Elem, ako jos ima nade, uzmi Wynn's DPF regenerator (pisano ranije na temi) pa ga nagari malo. APP inace ce ga cistis ili vadis i softverski gasis. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sma radeo servis sipao sam ravno 3l ulja,oni kazu da ide 3.2 toliko sam bio i izvuko iz njega kad je menjano,ja sam sipao za 200ml manje.

Da li se na dijagnostici moze videti da li je pdf toliko pun - betoniran ? 

Primetio sam da na bord kompljuter kad merim trenutnu potrosnju kad ga izbacim  na ler pise nekad 5l nekad 9l a kad ga ubacim u brzini i bez gasa idem stoji na 2l.

Dal to ima nekakve veze sa tim ? 

43 minutes ago, ISV_01 said:

@Savke011 Naravoucenije, kod dizela sa DPF-om, nemoj sipati vise od 3/4 ulja da ne bi izvlacio ovako kada ti se povisi pritisak. Elem, ako jos ima nade, uzmi Wynn's DPF regenerator (pisano ranije na temi) pa ga nagari malo. APP inace ce ga cistis ili vadis i softverski gasis. 

U septembru planiram na more da idem sa njim,ako bi valjalo sa njim da se ide,tad bi morao da se izduva i da mu sipam to sredstvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...