ISV_01 3997 Posted July 30, 2019 U principu moze, ali morace da doda malcice jacu dozu WINNY's aditiva za regeneraciju (ne čišćenje, nego baš regeneraciju, nije jeftin ali radi posao do 00) a ovaj za čišćenje može preventivno na nekih 2500-3000 km da ubaci koji (ako je non stop grad onda i ređe). Ovaj WINNYs za regeneraciju stvarno dobro radi ali se valja izaći u malo dužu vožnju i držati 2500 do 3000 malo da se uguše oni iza Quote Share this post Link to post Share on other sites
NeleSK 4 Posted July 30, 2019 @ISV_01 pa cuo sam za to, samo ja sam skeptik prema tim sredstvima, ili sam samo vise slusao prica od drugih kako je to samo bacanje para... Za regeneraciju je ovaj? http://wynns.rs/diesel-particulate-filter-dpf-regenerator Mada i za ovaj pise da Čisti i regeneriše blokiran filter čađi dizel motora bez rasklapanja http://wynns.rs/diesel-particulate-filter-dpf-cleaner Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted July 30, 2019 @NeleSK Yup, bas taj. Kada sam uzeo Brava, preventivno sam njega sipao i fino je dimio kada se dize iz cca 2500-3000 obrtaja na autoputu, sada je miran i na dijagnostici. Mozes preventivno (svakako dobro dodje) ako ti ne svetli, a i ako ti se upali, premda bi onda trebao malo vise siliti (cca 3000+ obrtaja ili voznja nekog brda) da se bolje produva. 1 NeleSK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted July 31, 2019 @NeleSK Složiću se sa svim što su prethodno rekle kolege @ISV_01 @shomispc obzirom da ja zbog gradske vožnje imam dodira sa pomenutim regeneracijama. Baš sam hteo da te pitam u tvojoj temi predstavljanja vezano za DPF, ali mislio sam da te nije još zadesila regeneracija. Dakle, malo drugaciji zvuk motora, upaljen ventilator, blaga variranja gasa na leru i u toku vožnje i neminovan dim iza tebe. To ti je najprostije opisana regeneracija DPF-a. U tom sučaju nikako gašenje auta, već ukoliko si ikako u mogućnosti na neki pravac (veća ulica/bulevar/magistrala) gde možeš da se provozaš u kontinuitetu na obrtajima iznad 2500-3000 (zavisno od saobraćaja i uslova). Ako se kojim slučajem desi da ti regeneracija krene u gradu, bože moj, dešava se i to i ona će svakako uraditi šta treba, možda ne efikasno i ne za isto vreme kao kad ga zgaziš na otvorenom putu, ali svakako će se izvršiti. Ono što sam ja na više domaćih i stranih sajtova/foruma čitao na ovu temu, jeste da auto ne bi trebao da isključuješ neposredno čim vidiš da je završio regeneraciju, već da ga ostaviš par minuta u leru pa tek onda gašenje. Obzirom da imamo isti motor, slobodno piši kadi imaš neku nedoumicu, taman da razmenimo iskustva ili se pomognemo ako možemo 2 ISV_01 and NeleSK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted July 31, 2019 (edited) Ili, kao ja, uradiš bt obd adapter i preko alfaobd aplikacije pratiš sve što te zanima Par šotova ispod. Usput, snima sve ovo u excell fajlu pa možeš da analiziraš I ima još brdo opcija... Kod mene ama baš nikakve simptome nema kada je radi, sem povećane potrošnje. Ni dim, obrtaji, vent.. Ništa spec. Inače, na kojoj km vam radi Reg u proseku? Edited July 31, 2019 by endbringer Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted July 31, 2019 Kod mene nema pravila. Unazad 2500 km znam sigurno za jedan put i to je to. Inace ne zalazim u grad pa nema kreni stani voznje. Sad kad krenem na more cu mu tutnem ovaj za ciscenje preventivno pa nek dimi u inat onima dole za nekadasnju eko taksu Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted August 1, 2019 Kakvi ste amateri, na svakih 130km ostavljam oblak iza sebe.... 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted August 1, 2019 Kakvi ste amateri, na svakih 130km ostavljam oblak iza sebe.... Pa ako je gradska voznja potpuno razumno od vas, DPF guru masteru Doduse to je bas bas kratak interval, da li si razmislio da promenis gorivo ? Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted August 1, 2019 @endbringer Hvala za info, još ranije sam hteo da pazarim jedan bt obd preko alija i posle se ta ideja negde zagubila @shomispc Uh brate, pa to je baš baš često... Ja kad imam isključivo gradske vožnje, a to nekada zna da bude i do 100km dnevno, regeneracija se uključi na nekih 300 km. Ovde pričam o pravoj gradskoj vožnji preko dana sa dosta gužvi, a ne one fore "gradska vožnja po NBG predveče", gde se piči bulevarima bez ikakvog stajanja Prilikom malog servisa kod Gorana, sve je provereno dijagnostikom i parametri DPF-a su dobri, takođe su mi rekli da je regeneracija na tu kilometražu prilikom takvih gradskih vožnji i gužvi najnormalnija stvar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NeleSK 4 Posted August 1, 2019 E bas zato @hibi011 i hocu na dijagnostiku, da vidim tacne parametre od DPF-a. Manje vise moje nagadjanje da li radi regeneracija ili ne itd. Samo jos da nadjem ovde u NS ili okolini ko to dobro i kvalitetno radi pocev od tacne dijagnostike, ciscenja itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted August 1, 2019 7 minutes ago, hibi011 said: @endbringer Hvala za info, još ranije sam hteo da pazarim jedan bt obd preko alija i posle se ta ideja negde zagubila @shomispc Uh brate, pa to je baš baš često... Ja kad imam isključivo gradske vožnje, a to nekada zna da bude i do 100km dnevno, regeneracija se uključi na nekih 300 km. Ovde pričam o pravoj gradskoj vožnji preko dana sa dosta gužvi, a ne one fore "gradska vožnja po NBG predveče", gde se piči bulevarima bez ikakvog stajanja Prilikom malog servisa kod Gorana, sve je provereno dijagnostikom i parametri DPF-a su dobri, takođe su mi rekli da je regeneracija na tu kilometražu prilikom takvih gradskih vožnji i gužvi najnormalnija stvar. Meni pada na pamet, pored lošijeg gorivo i kratkih deonica još samo pomisao na kubikažu agregata koji kolega ima (kao i ja 1,9) te on i više troši goriva i time se i neminovno brže zaprlja. Ali opet je to dosta kratak interval. @NeleSK U principu i malo kvalitetnija OBD2 dijagnostika (bilo BT varijanta ili ima breko kabla, sa alija za cca 5-10E neka standardna do onih boljih od 25-30E sa više opcija dok one jače cca 35-50E mogu da pokrenu sami regeneraciju) može očitati parametre, kao što kaže @endbringer Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted August 1, 2019 (edited) @hibi011 Na otvorenom je mnogo bolji rezultat, ali od kada vozim 99% u špicu NBG - Mirijevo radi na tipa 130km. Npr do CG sam išao skoro 600km u jednom pravcu (malo sam kružio) i uhvatio sam ga da radi samo jednom... Edit: Čim se maknem iz špica, to će da se unormali. Dok sam išao svaki dan Borča - NBG obilaznicom, radio je na oko 300km.. Edited August 1, 2019 by shomispc 1 totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted August 1, 2019 (edited) @shomispc Pa opet je to kod tebe prečest interval, a ja čak pizdim na ovih 300km što mi se dešava! Ali opet ponavljam, to su ekstremne gužve u toku dana, a svi koji su iz Bg i voze po centru dobro znaju kakvo je rasulo zbog rekonstrukcija ulica Jel si radio nekad neko čišćenje famoznog filtera, ili jel koristiš možda neke aditive? Edited August 1, 2019 by hibi011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted August 1, 2019 Jok, rečeno mi je da on redovno radi regeneraciju i da nikakvo čišćenje tu neće da pomogne. Eventualno da se traži zašto se tako brzo zaprlja.. videću da očistim EGR, možda to pomogne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted August 1, 2019 (edited) 18 minutes ago, shomispc said: Jok, rečeno mi je da on redovno radi regeneraciju i da nikakvo čišćenje tu neće da pomogne. Eventualno da se traži zašto se tako brzo zaprlja.. videću da očistim EGR, možda to pomogne... Jeste radi on, ali sumnjam da premium gorivom on može bolje da ga očisti nego isto premium gorivo sa aditivom. Supni onaj gore pomenuti WYNN's za regeneraciju pa izađi u dužu vožnju. Ja iskreno ne pamtim kada mi je poslednji put radio regeneraciju a da sam primetio. Možda i jeste u nekom momentu ali nisam osetio (autoput i sl). Mislim da ERG nema veze sa njim...on se čisti na osnovu % zapušenosti filtera, koji se negde očitava putem senzora (zato se softverski po vađenju i ubija). Inače je veoma tražen...kako i ne bi, nov je 800E skoro...prečesta regeneracija je znak visokog nivoa začepljenosti. Edited August 1, 2019 by ISV_01 Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted August 1, 2019 DPF polako preuzima primat od plivajućeg zamajca Opušteno bre, u najgorem slučaju se rešava za 100€ ili nešto malo preko Sent from my SM-G950F using Tapatalk 1 Siciliano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted August 1, 2019 (edited) Kakvo crno premium gorivo, sipam samo obican dizel i to je to Kad budem imao Euro5, onda cu da razmisljam o premium gorivu Idem na 150km sad za vikend, pa ću da vidim da sipam u pun rezervoar ovo čudo. Pod uslovom da ga nađem negde usput.. Nekako sam sve u tripu da je to šarena laža.. Edited August 1, 2019 by shomispc Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted August 1, 2019 Meni je precesto radio regeneracije kad su mi otisla 2 senzora dpfa, valjda za temperaturu i pritisak il kako vec.. I onda je sve pobrljavilo pa je moralo napolje Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted August 1, 2019 26 minutes ago, totti said: DPF polako preuzima primat od plivajućeg zamajca Opušteno bre, u najgorem slučaju se rešava za 100€ ili nešto malo preko Sent from my SM-G950F using Tapatalk Aahhahaha, nemoj molim te, dovoljna je jedna dobra kletva (zamajac) 23 minutes ago, shomispc said: Kakvo crno premium gorivo, sipam samo obican dizel i to je to Kad budem imao Euro5, onda cu da razmisljam o premium gorivu Idem na 150km sad za vikend, pa ću da vidim da sipam u pun rezervoar ovo čudo. Pod uslovom da ga nađem negde usput.. Nekako sam sve u tripu da je to šarena laža.. Imaš na većini pumpi da nađeš, promuvaj se tamo gde su tečnosti/ulja i slično. U principu posle dodavanja, vrlo brzo krene da radi. @dekirs Čuj kolega, trpim isti dok se može, posle će i on ahoj u sekundarnu ili tercijarnu sirovinu (zavisno koliko bude načađavljen) Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted August 1, 2019 Kod mene regeneracija na 250-300km, primetim nešto gušći čisto beli dim dok radi, i karakterističan miris istog. Naravno ovo se primeti samo ukoliko auto stoji ili se sporo kreće. Potrošnja skoči za oko 20% u tim momentima. U principu mi je kilometraža 50/50 grad i van grada. Lampica za DPF se palila, ali vožnja autoputem uz držanje 2800+ rpm rešava ovo kroz nekih 10ak minuta, uz potrošnju oko 8.5-9 L/100 km. Majstor kaže da je ovo očekivani raspon između ciklusa (250-300) u mešovitoj vožnji koja sadrži dosta stani/kreni varijanti u gradu. Inače osim uslova vožnje, zavisi u manjoj meri i od kvaliteta goriva i vazduha, kao i toga koliko ulja motor troši... Što se tiče aditiva za čišćenje, oni mogu da izazovu raniju aktivaciju regeneracije, ali u principu ne pomažu previše samom procesu čišćenja, barem po onome što sam imao prilike o tome čitati i slušati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted August 1, 2019 @shomispc - zasto se ne resis problema? Koliko citam ides kod Gorana, dize ti nivo ulja, mesa, izvlacis... Cistis *EGR - nece pomoci... Tvoja situacija je bas primer kada ga treba resiti...pomognes i sebi i kolima 2 alfini0507 and dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted August 1, 2019 Sto se kaze, vadi budalu 2 2 djomla, ISV_01, Milutinac and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted August 1, 2019 @Milutinac Pa znam, vec 2 puta sam hteo da ga cupam jer kontam da ce da me cela operacija izadje tipa 50e kada ga prodam a resicu se muka, ali me je oba puta Goran odgovorio od toga recenicom "ja ga ne bih vadio dokle god radi svoj posao, bolje dodji povremeno da izvadimo ulje..." - i jbg, idem povremeno da vadim ulje Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted August 1, 2019 Tako sam i ja cekao pa na kraju kad sam ga iscupao imam utisak da je mozda i napravio par dodatnih problema... Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted August 1, 2019 [mention=268]Milutinac[/mention] Pa znam, vec 2 puta sam hteo da ga cupam jer kontam da ce da me cela operacija izadje tipa 50e kada ga prodam a resicu se muka, ali me je oba puta Goran odgovorio od toga recenicom "ja ga ne bih vadio dokle god radi svoj posao, bolje dodji povremeno da izvadimo ulje..." - i jbg, idem povremeno da vadim ulje Zanimljivo je da ogromna većina majstora ne preporučuje vađenje DPF-a osim ako je baš baš dogorelo. Sent from my SM-G950F using Tapatalk 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites