Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Partikularni filter (DPF / GPF)

Recommended Posts

Android je samo prirucno sredstvo za neke osnovne podatke...

Ovo sto tebe interesuje - jedan ELM327, lap-top i MultiEcuScan...i moci ces da pratis sve oko DPF...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sa HH OBD ELM327 Bluetooth OBD2 OBDII CAN BUS Check Engine Car Auto Diagnostic Scanner Tool Interface Adapter For Android PC
p1.thumb.jpg.608d9e05e2c501d1e0be23116e63af76.jpg

Krš, samo takav. Neće multiecuscan da se poveže na njega a inače uključi mi ponekad ček eng, isključi suvozačev airbag i sl. Batalio bt verzije. Znači ova usb šljaka provereno?

 

Edited by Ivan
Dodat PrintScreen oglasa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlična stvar, a vreme će pokazati koliko...

Kako stigoše folije (koje se rešavaju lako) tako će stići na red i DPF filter a ko ga je olupao lupaće glavu...

 

Cena nije jaka uopšte:) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad stigne na red DPF filter, ili ću kupiti nov ili se uzima noviji auto do tad. U čišćenje ne verujem, a svakako je sad dok može, bolje skinuti ga, zato sto su sva čišćenja DPF-a po meni mlaćenje prazne slame.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na Pug 307 čistio i to onom najprimitivnijom varijantom - Axel Sgrasso i puška. Odradilo posao samo tako. Godinu dana sam ga vozio posle toga i tako ga i prodao, ništa više nije zezalo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar ti nisi izbacio pa si bio ne zadovoljan zvukom pa onda dodavao neki lonac, ili je to bio katalizator

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan primer dobrog DPF-a od danas. U pitanju je Lancia Delta 2.0mjet 2010 god. sa 205000km na satu. 

Auto koji mesecima unazad stoji na placu, kako ovde tako i u IT odakle je stigao. 

 

Danas sam sa jednim kolegom sa foruma išao da je pogledam i eto slučajnosti da se proces regeneracije uključio na  nezagrejanom motoru posle nekih 2-3km vožnje. Zaustavili smo se na parking i sačekali cca 10min dok se proces ne završi. Namerno u mestu da bi se u najgorim uslovima za regeneraciju videlo na koji procenat će zapušenost pasti. 

 

IMG_20180217_184815.jpg.7c7af8b749799303df07c5f346a4b3b5.jpg

 

Kao što se vidi zapušenost je bila na gotovo 110% i to posle SAMO 22km od prošle regeneracije (što samo govori kakvi su uslovi ne voženja bili a startovanja xy puta na placevima) a ista je pala na ispod 20% za nešto manje od 10min u mestu. 

Iskreno sam bio skeptičan i baš komentarisao sa kolegom kako je granica ispod 20% sjajan rezultat kad ono kao da nas je auto čuo :D

Čisto da se vidi da i u izuzetno lošim uslovima DPF može da odradi svoju funkciju valjano. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomenuti 1.6 Bravo Sport koji mi ode ispred nosa se maltene identicno ponasao. Isao sa imenjakom da pregledamo auto, kacio je dijagnostiku pa mi poslao logove. U toku pregleda od sat i kusur, odradio je regeneraciju posle 314 km. Sa maltene iste pocetne vrednosti, zapusenost je pala na 17%.

@Markobgd

Molba ako te ne bude mrzelo, a imas logove - pogledaj razliku korekcija dizni na hladnoj masini i na radnoj temperaturi. Cisto da me eventualno i definitivno ubijes u pojam :D , sto propustih onako ocuvan auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teško, 1.9 je u pitanju, kad otvorim haubu, ne vidim apsolutno ništa, haha. 

Na tabli bi morala biti neka lampa za njega, zar ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...