Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Partikularni filter (DPF / GPF)

Recommended Posts

Vrlo verovatno cu ga i ja skinuti na jesen posto sam van zemlje do tad.

Kakva je procedura kod odstranjivanja DPF-a, fizicki kontam nije problem u odnosu na softversko uklanjanje greske i sta li vec? Da li to moze da uradi svaki iole krsten majstor ili moram bas u opelov servis posto sam cuo da novi opeli imaju neku online dijagnostiku koja je malo komplikovanija od ostalih?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, mnogo ste opterećeni tim s*anjem. Ako auto ide normalno, šta ima da mislite o tome uopšte?

Činjenica je da će gradska vožnja doprineti kraćem radnom veku DPF-a, dok će vožnja na auto putu pomoći da se regeneracija odradi neprimetnije i brže. 

Ne znam zašto vaditi DPF ako nije počeo da pravi probleme....? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam i ja dpf al dok nisam video sad ova pisanija isto tako sam "zaboravio da imam dpf". 

Sto rece kolega, vozite te automobile, boli vas za dpf. Ako bas i ode djavolu lako ce se skinuti.

Presao sam 10.000km i nikada nista cudno nisam primetio. Nikakve dimove, povecane potrosnje, obrtaje u leru a nemam ni lampice ni obavestenja......

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/30/2017 at 5:16 PM, banjo1990 said:
Ljudi, mnogo ste opterećeni tim s*anjem. Ako auto ide normalno, šta ima da mislite o tome uopšte?
Činjenica je da će gradska vožnja doprineti kraćem radnom veku DPF-a, dok će vožnja na auto putu pomoći da se regeneracija odradi neprimetnije i brže. 
Ne znam zašto vaditi DPF ako nije počeo da pravi probleme....? 
 


Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/30/2017 at 5:16 PM, banjo1990 said:

Ljudi, mnogo ste opterećeni tim s*anjem. Ako auto ide normalno, šta ima da mislite o tome uopšte?

Činjenica je da će gradska vožnja doprineti kraćem radnom veku DPF-a, dok će vožnja na auto putu pomoći da se regeneracija odradi neprimetnije i brže. 

Ne znam zašto vaditi DPF ako nije počeo da pravi probleme....? 

 

Meni je na bravu 2.0 podigao nivo ulja zbog cestog prekidanja regeneracije DPFa, i sad moram posle 7k km da menjam ulje ili rizikujem da mi vrisne motor jer je ulje preko max :)

drugaru je zapusen DPF upropastio turbinu. 200 evra :)

sve zbog ultrakratkih relacija za koje dizel nije namenjen...

 

ja sam tek skoro saznao za sve "prednosti" koje donosi moderan turbo dizel i taj DPF... probacu da pratim smernice, a na prve naznake problema ce da ide napolje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/30/2017 at 5:28 PM, CrackFox said:

Pa u pravu ste... sve ok kod mene a ja se uspalio da nadjem probleme... :)

 

:doc:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voznja na NIS-ovoj nafti nakon 5000 km

 

Prosek zadnjih 5     220 km

Temperatura            oko 630 C

Vreme trajanja      oko 600 s

 

Potpuno isti nacin voznje i ista ruta.

 

OMV gorivo posle 1500 km

 

Prosek zadnjih 5     280 km

Temperatura            oko 450 C

Vreme trajanja      oko 500 s

 

Potrosnja potpuno identicna u oba slucaja, zakucana na 6L. Grad, magistrala, A. put

Edited by nikola_xpress

Share this post


Link to post
Share on other sites

U osnovi gorivo je isto, posto je OMV jedan od najvecih kupaca dizela od NIS-a.

Mozda ima nekih razlika u aditiviranom dizelu.

Jedino MOL ne uzima uopste gorivo od NIS-a.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radio sam sa firmom deo automatike na tocilistu i vagama u NIS-u Pancevo. Tacno je da svi tamo tankuju osim MOL-a ali ovo je znacajna razlika. Ako koza laze rog ne laze.

Pretpostavljam i ja da je do aditiva, nekog za lakse sagorevanje i manje talozenja. Oni govore to za MaxxMotion naftu ali ne i za regularnu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, skile86 said:

Jedino MOL ne uzima uopste gorivo od NIS-a.

 

I MOL je počeo od NISa da kupuje. Pre nekih 2.5-3 godine sam primetio da na MOLu više nije to to gorivo kao što je bilo. Pogotovo onaj aditivirani dizel, osetila se razlika kad sipam na MOLu a kad na ostalim pumpama. Auto radio tiše, mirnije, fino i vukao. Ali i vremenom i kod njih isto lošije gorivo nego što je bilo. E onda sam video par puta cisterne Kneza kod njih na pumpama.

 

Ne znam da li neko ne kupuje od NISa. Ovde u NS su mi rekli za Petrol da doteruju iz Slovenije, sipao sam evo par puta i ništa posebno, skoro isto kao i ostalo. A razlika je i u NIS u Srbiji i NIS u BH pošto kad sam tamo sipam na NISu, tamo im je korektno gorivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poprilicno sam siguran da ne kupuju od NIS-a, ali dobro.

Brat mi radi u veleprodaji NIS-a, pa manje-vise zna kome i koliko goriva se proda.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nikola_xpress Mozda je glupo pitanje, ali kako znas kad tacno radi regeneraciju, pogotovo tako precizne podatke?

Ovo mi je prvi put da imam auto sa DPF-om, i citao sam ovde na forumu o podizanju obrtaja, i potrosnje, i ukljucivanju ventilatora, i sta ti ja znam....

Jbga, i trudio sam se da uhvatim jedno vreme, mozda sam 2-3 puta primetio, ali ni to ne bih smeo da se zakunem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dijagnostikom znam kada i koliko radi. Pustim da potrosi jedan ili dva rezervuara pa nakacim i pogledam. U toku voznje skoro uvek uradi na auto putu gde digne potrosnju sa 5.5 na 9 i to je jedini parametar po kome znam zasigurno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno su konstantno spojeni na dijagnostiku .
Ja sam primetio da kad vozim u rasponu od 1800 do 2500 obrtaja ( tu je obrtni moment na mojoj astri najucinkovitiji) da mi se regeneracije javljaju na svakih cirka 550km . Ovde na moru su mi marsute magistralom po 15 km i trudio sam se da stalno na nizbrdicama proveravam trenutnu potrošnju i kad gasim i palim auto obrtaje. To je jedini način da uočim da li radi regeneracije.
Interesantno je kad sam se držao neke ultra štedljive vožnje od 1500 do 2100 obrt recimo, regeneracije je bila češća, već na 400km.
A potrošnja ništa veća sa vožnjom u malo većim obrtajima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno tacno. Vozim od 1800 do 3000 obrtaja na ubrzanjima. Pri konstantnoj voznji drzim ga na 2000 u bilo kojoj brzini. Kada se vozi na manjim obrtajima ranije zapusi. Potrosnja kako god da vozim a da nije ekstremno uvek je ista. 6L

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pretpostavio sam da je dijagnostika.

Hteo sam da kupim neku jeftiniju varijantu, tipa onih sa e-bay sto se kad ih ukopcas u auto, one salju preko wi-fi na telefon.

Kapiram da su to samo osnovne informacije, ali opet bi bilo korisno.

 

Inace, uglavnom vozim na kracim distancama 2-15km, i 2-3 puta nedeljno Sabac-Beograd. Kapiram da ih tad odradi.

To su me jos dok sam ucio da vozim naucili, da ne davim motor na 1200 obrtaja zarad 0.5 litara goriva.

Standardno drzim auto izmedju 1800-2000, najvise zbog buke motora. Ne prija mi ova traktorska. :)

Ako treba da preticem, normalno vratim u prethodnu brzinu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je bluetooth obd2 na proslom bravu pravila sranja, brljala kazaljku goriva i ne sećam se šta još i kad sam je pokušao izvaditi nastao problem. Nema šanse je uhvatiti i iščupati . Nije bilo prostora . Na kraju je iščupao nekim kleštima i iskidao bukvalno. Plan mi je bio da bude nonstop spojena radi uvida preko telefona u neke procese .
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li nekome mozda pise na multiscan-u podatak da je promenjen dpf pre npr 30 000km.
Da li je to podatak koji se resetuje pri 'vestackoj' regeneraciji ili se moze menjati kao i servis, kada se cisti sredstvima nekim?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam za to, verovatno ce neko odgovoriti...

Meni se danas upalila reg posle samo 155km od zadnje. Pre toga se palila na minimum 400 a obicno na preko 500km.

Bas sam bio zadovoljan tim razmakom  i kao da sam urekao. I naravno prekinuo sam je na parkingu jer zurim na posao. Pokusao sam ga drzati na malo vecim obrtajima na parkingu ali nisam smeo nesto jace jer je 6 ujutro da me neko nebi gadjao necim... posle minut dva sam stisnuo gas malo jace i video da je izbacio ogromnu kolicinu dima na auspuh ali i dalje je ostao na vecoj trenutnoj potrosnji i obrtaji su ostali na 1000.

Da li se smatra zavrsena regeneracija posle takvog oblaka dima ili ne mora da znaci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, pali mi se lampica i upozorava da je particulare additive level too low, najcesce kad upalim auto, par minuta voznje i onda se ugasi. Mogu li jos tako da vozim ili bi trebalo da dospem?

I druga stvar, nasao sam neki aditiv u kit komercu, ali da li bih mogao sam da dospem to? I gde se uopste nalazi taj rezervoar za aditiv? Ispod haube ga nigde nisam primetio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...