Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Partikularni filter (DPF / GPF)

Recommended Posts

Ja uopste ne primecujem  po dimu u voznji da li je upalio regeneraciju, samo mi se desi da kad ugasim auto vent radi ko blesav a i trenutna potrosnja u leru se digne sa 0,5-6 na 1,5l. Verujem da tad bude prekinuta regeneracija. To sam primetio jedno 10-ak puta vecinom u Somboru sa dosta gradske voznje. Samo mi je jedanput od kako imam astru a to je od pre 5000km izbacio upozorenje da nastavim da vozim jer je dpf pun. To se desilo u Somboru posle dosta konstantne gradske voznje, vozio sam ga nepunih 20km na preko 2500 obrtaja dok se nije ugasilo upozorenje .

Molio bih one koji imaju dpf u bilo kakvom stanju, da provere koliko je prljav tj garav izduv auspuha, neka slika, video bilo sta. Evo mog primera bez predhodnog ciscenja i lickanja:

 

Mislim da ne komplikujem dovoljno je samo da kazete koliko je cadjav i da li je uopste prljav ;)

 

 

 

Edited by CrackFox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je to ok. Samo malo više po gasu i neće biti problema...

Znam kad vozim Škodu, jako često posle spore vožnje i pridržavanja sugestija o promeni stepena prenosa  krene da zuji ventilator i obrtaji u leru skoče...

To se nikad nije desilo kada se malo žustrije stiska gas. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle ove izjave moze da se zakljuca tema.
Mica majstor za sve....samo ne za zene :-) hahahhahaha

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@CrackFox a da li mu je to stvarno auspuh ili samo ukras, sagni se dole pa pogledaj ili nek neko da gas pa vidi da li tu izlazi vrelina, vazduh, bilo kakav dim....
Ovo ti pise zato sto znam da dosta mladjih automobila to imaju samo kao ukras a negde dole izduvava, npr peugeot 207 1.6 hdi ima ukrasni izduv ali on je samo navaren na pravi izduv na krivini, tj auspuh puse odma ispod njega... i na jos nekim kolima sam to primetio.....

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha pa sad sam se bas nasmejao :):) ... Naravno da je to izduv auspuha i da prdi na njega ;)

 

A ovako to izgleda na proslom bravu 2007 1.9 150ks koji je bio fabricki bez DPF.

 

fnggn.jpg

Edited by CrackFox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkud znam kako je kod tebe, ja sam ozbiljan za ovo za 207, uslikacu cim mi se ukaze prilika.
Tako je i kod mene na stilu kao kod tebe na bravu, mozes da se namazes ceo kao ratnik....

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/25/2017 at 8:17 PM, CrackFox said:

Haha pa sad sam se bas nasmejao :):) ... Naravno da je to izduv auspuha i da prdi na njega ;)

 

A ovako to izgleda na proslom bravu 2007 1.9 150ks koji je bio fabricki bez DPF.

 

fnggn.jpg

Evo da ne ostanem duzan,

 

IMAG4756.jpg

IMAG4757.jpg

IMAG4758.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/25/2017 at 9:35 PM, CrackFox said:

To je bas neozbiljno i "soooo chinese" od fabrike ako to rade.  Nikako da se neko javi sa DPF-om i testom "prst u izduv" ;)

 

Nema nas bas puno sa dijagnozom -prs' u izduv-

Ovo je pre 22km reg uradio. Garez plus masnoca

170000km (na satu) pitaj onog tamo koliko pravih 

 

Imam par zapazanja i pitanja  

6 Meseci sam vozio auto samo na duzim relacijama, do Trebinja, do Ljubljane dva puta, Nis, Novi Sad. Vozio sam malo jace od uobicajnog. Regeneraciju je radio u proseku na 550km. 

Poceo sam da koristim auto kao jedini za sve i sada nedeljno imam 400km A. Put 120km/h, 150km magistrala 90km/h i 150km po gradu...

Ucestalost se smanjila na 250km po ciscenju i smanjuje se period za po 10km, uglavnom uradi na A.Putu pa za to vreme prebacim u 4-tu na 3000 r/min.

NA kraju ce radi regeneraciju svaki put kad krenem na posao ili se vracam. (100km) 

 

 

PITANJA:

Da li je u redu ovakvo ponasanje. Poceo sam vise po gradu da vozim ali dovoljno i na otvorenom pa se sticu uslovi za redovno ciscenje ?

Zapusenost ide od oko 20% do 70-80% ne mogu bas da provalim. 

 

Da li je uzrocno-posledicno to da kada je DPF cist pri max opterecenju ( 3. brzina gas do patosa ) pritisak ode na oko 140mBar a ujedno turbina pravi veci pritisak konstantno od zadatog i do 200mBar u nekim trenucima( DPF u leru 0mBar, na 2000 r/min u mesto oko 5mBar )

Edited by nikola_xpress

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahah, diskrecija zagarantovana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vozim jednako bila regeneracija ili ne. Odnosno 6. brzina 120-140km/h sto izadje 2000-2200rpm i tu se zavrsava regeneracija za manje od 20km.

Ucestalost koju ja primetim, bez dijagnostike, je 250-400km.

 

A auspuh ima malo cadji tek da se vidi da pripada dizelu, da ne guram bas prst nadam se da cete mi verovati :D

 

Ono sto mi se svidja je da je auto "naucio na mene". Regeneracije su u zadnje vreme uvek u pravom trenutku tako da ne pamtim kada sam produzio voznju zbog regeneracije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel vama kod svake regeneracije pokaze lampicu i neko obavestenje da se ne gasi motor ili ih ima i da se primete po dimljenju , porastu potrosnje trenutne itd ?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, CrackFox said:

Jel vama kod svake regeneracije pokaze lampicu i neko obavestenje da se ne gasi motor ili ih ima i da se primete po dimljenju , porastu potrosnje trenutne itd ?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 

 

Ja to ne videh jos na kolima, a i nadam se da necu skoro :)

Mozda Opeli drugacije funkcionisu, ali VW grupacija u toku "normalne" regeneracije podigne obrtaje na leru na 980rpm, trazi "razvlacenje" do oko 2000rpm i podigne potrosnju za 0.5-1l sto se prakticno ni ne primeti na autoputu zbog uticaja vetra.

Zvuk motora se ne menja.

 

Tako da je jedini pravi pokazatelj obrtaji na leru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lampicu nemam a provalim ga po potrosnji. I moj se navikao na mene i uvek uradi na auto-putu i tad prebacim u 4-tu na 3000 obrtaja, tako da ima savrsene uslove.

Da li brinuti ako pocne na manje od 200km da radi regeneraciju ?

 

Da li svima dimi pri paljenju i na 2500 obrtaja posle vadjenja DPF-a ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne. Rekao sam juce na nekoj drugoj temi, nemam nikakvih dimova...pretpostavljam kada bih ga bacio preko 4000 obrtaja da bi izbacio nesto, ali u normalnoj voznji ja nista ne primecujem, gledam cak u retrovizor farove iza mene po mraku, pa ga potopim malo...nista

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da li se promenio zvuk drasticno ? Da je glasniji, u kabini ?

Ima li bilo kakvih znacajnih promena posle vadjenja ?

 

Niko da prokomentarise veci pritisak na turbini od zadatog ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima...jedina je promena da uopste na razmisljam o DPF-u, da li je upalio, da li je ugasio, da li pali ventilator, da li pali kada je hladan ili na autoputu, kojom brzinom vozim, da li da ga vratim u trecu ili cak drugu, da li...bla bla bla...

Kazem, i zaboravio sam da sam ga imao

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, nikola_xpress said:

Ima li bilo kakvih znacajnih promena posle vadjenja ?

I nekako se covek opustenije oseca :stuart: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...