Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Partikularni filter (DPF / GPF)

Recommended Posts

9 minutes ago, igor0511 said:

vec sam lepo pitao koliko cesto treba to da radi, dobio odgovor i sad zadovoljno vozim kada znam da je sve ok. Z

i,koliko cesto to treba da se radi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, MS PK said:

Boze Neso, pa poranis brate, poranis :D

Džaba kad ne krećem dok mi žena ne izađe. Idemo zajedno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima nas koji ne razmišljamo o tome iako vozimo već 4~5 godina sa DPF-om:)

 

Neko reče da je nov pa da ga i imam na autu 50~100kkm onda ok. Pa evo radi kao nov i imam ga na autu već 55kkm i tako;)

Ima u ovoj temi i PS od člana @Danilo1  ako se ne varam sa njegovog Stila sa 250+ kkm gde je interval urađenih regeneracija gotovo identičan onom koji je imao opet kolega  na manje od 100kkm i recimo ja na preko 150kkm što znači da i narednih 100kkm može da radi sve kao i prvog dana a možda i duže tako da....

Svako neka radi kako mu odgovara samo bez pljuvačine prema ikome i ubeđivanja kako je to gov.o neviđeno! 

Ja smatram da nije;):)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog radi cega nije? Posto razumem zasto jeste, tj.vidim lose strane al dobre nikako da procitam makar jos

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10.3.2017. at 9:25 AM, vagenovac said:

Kosta oko 100 da se izvadi, ja nikad nisam primetio regeneraciju dpfa, tako da je sigurno stotine puta ugasen usred iste, kazu bude malo veci ler gas I ventilator hladnjaka glasnije radi, prvi put sam primetio kada je upalio lampicu dpfa posle nekih 150.000km, a I tada nisam primetio neku znacajnu razliku u radu.

Nas taxi u ns sa golfovima 1'6tdi svima I dalje dpf ziv, al su zamajci pocrkali, tako da dpf verovatno ubaju kratke voznje ladnog motora.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
 

Zamajce su zamenili fiksnim, za dpf je bila priča da će skinuti, za sada koliko znam nisu.

3 minutes ago, MS PK said:

Zbog radi cega nije? Posto razumem zasto jeste, tj.vidim lose strane al dobre nikako da procitam makar jos

Dobra strana je jedino ono zbog čega je i napravljen - ekologija, manje zagađenje, u gradovima veoma bitna stvar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim Renoa malo preko 6meseci i 7000km

Imam dpf.

Nemam pojma kad radi regeneraciju.

Nista cudno nisam primetio.

I bas me briga, vozim kao i da ga nema.

 

Ja sam kupio auto da on meni sluzi. Nit je auto mene kupio nit cu ja njemu da sluzim. 

 

Ako i crkne dpf posavetovacu se sa majstorom i srediti ovako ili onako. A dotle :whistle:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vozim Renoa malo preko 6meseci i 7000km
Imam dpf.
Nemam pojma kad radi regeneraciju.
Nista cudno nisam primetio.
I bas me briga, vozim kao i da ga nema.
 
Ja sam kupio auto da on meni sluzi. Nit je auto mene kupio nit cu ja njemu da sluzim. 
 
Ako i crkne dpf posavetovacu se sa majstorom i srediti ovako ili onako. A dotle dark_whistle.gif
 

Bas tako kolegavozim Cromu ravno 2 godine i skoro 30k km, ne razmisljam od DPF-u niti imam bilo kakvih problema. Primetio sam dva puta malo nepravilan rad motora kada stanem na semaforu usred regeneracije ali nista specijalno. Zato ne razumem toliku raspravu i strah od troskova zbog dpf-a. Uporedio sam ga sa zamajcem jer nema velike razlike - oba u svoje vreme izazivaju zebnju srpskog vozaca, oba imaju zivotni vek i oba se resavaju za par stotina zelenih jura.....

Sent from my Samsung

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš tako.

Samo da dodam da neko ne shvati pogrešno ono što sam pisao...

Ja nigde ne propagiram da se usled crkavanja predmetnog DPF-a treba kupovati nov jer je to suludo na vrednost naših vozila pošto se njegova vrednost koliko sam upućen kreće od 1000e pa nagore. 

Samo napominjem da sam pristalica onoga "što radi ne popravljaj" i ako već dođe do crkavanja verovatno bi mi prva solucija bila čišćenje...no otom potom.

Možda do toga kod mene nikada i ne dođe.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mnogo voziš van grada trebalo bi da su dobre šanse da i neće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mare, za moj auto je 63.000 din, tako da ni to sad više nije bubreg u zamenu
A sa Mićom se raspravljati oko ekologije... pa kod njega u kraju đubre iz potoka samo prebace sa druge strane mosta, da ode kod sledećeg komšije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahahahahahaahaha gledao sam tu reportažu...pa jbt to samo u PK može!

Kaže čovek ja ovako 9x prebavim u kolica pa istresem sa druge strane kanala?!:huh:

Pita ga ona voditeljka pa zašto čoveče toliko puta. 

Pa toliko kaže ima kritičnih tačaka pa moram:lol::o:o

 

Inače, nisam znao da su cene tako pale!:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna je stvar vredjati nekoga (JA to ne radim), a druga je stvar vredjati neciji DPF, neciji motor, turbinu ili bilo sta... ;)slobodno neka mi neko kaze tvoja garrett turbina ta i ta je sr*nje - necu se ljutiti :D

 

Ja za uopsteno DPF kazem da je vnogo jer ne vidim prednost imanja istog u kolima (sem ekologije), mane smo sve pobrojali. Opet ko hoce vozice sa njim, ko nece ili ima problema sa istim - izvadice ga, ali nikoga licno nisam nazivao pogrdnim imenima...not my style...a i da jesam bio bih covek i izvinio se, a ne jos...

 

Toliko..POY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo, to nije bilo u Prokuplju, mi potoke nemamo :)
Drugo "ne diram ono sto radi" znaci da ne znas da objasnis, jer ovde ne pise i cita samo Mica nego i hiljade drugih kolega.
Trece- ekologija, sekirate se za nju!? Ko? Toti sto je izvadio Dpf ili ti sto si zatvarao Egr ili sto vozis onog benzinca sto izdimi na auspuh jedno litru ulja mesecno?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, totti said:

Mare, za moj auto je 63.000 din, tako da ni to sad više nije bubreg u zamenu emoji4.png
A sa Mićom se raspravljati oko ekologije... pa kod njega u kraju đubre iz potoka samo prebace sa druge strane mosta, da ode kod sledećeg komšije emoji3.png

e to se zove regeneracija:D

cini mi se da je to kursumlija

Edited by silenci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na alfi sam ga sa zadovoljstvom izvadio, malo zato sto sam bio razocaran prevelikom potrosnjom na autoputu(gde na 150km/h oce i 8,5 da trosi, a pri regeneraciji trosi 10!), a pritom je i zvanicno deklarisana skoro duplo manja potrosnja, a malo i zbog performansi zato sto mi se 2.0 cinio tromijim, a na kraju se ispostavilo da je takav motor, mozda sam ga maalo zivnuo. U principu - nerviralo me njegovo postojanje i drago mi je sto ga nemam.

Dok na citroenu, evo ima predjeno nekih 30-40khm, ne primetim njegovo postojanje. Ponekad cujem da radi i ventilator i to je to, nikakva druga nuspojava nije bila, niti sam se opterecivao sa tim dal cu je prekinuti ili ne.

Dakle dva auta sa dpf-om imam, dve potpuno razlicite situacije. Tako da cete se svadjati sami sa sobom ako budete u mojoj situaciji :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procitah celu temu, pa reko' da postavim i ja par pitanja.

 

Imam Bravo 1.9 mjet, 120 konja.

Nisam imao problema sa DPF, do ove zime , kada mi se na auto-putu ukljucila lampica ,,check engine". Ispostavilo se da nije uspeo da zavrsi regenerisanje DPF-a.

 

Obrisali su mi gresku i rekli da ako se ponovi, dodjem opet da se istrazi sta se desava.

 

I vozio ja po gradu, regionalnim putevima, isao cak u Nemacku (2600km), i presao jos jedno 3000, i opet se upali lampica i to isto na auto-putu.

 

Da li hladnoca moze da napravi problem? Zvuci cudno, al' ipak ako se vozi 140-150, a napolju -10, - 15, zna da bude nezgodno.

 

I da li je moguce da regeneracija zapne, prijavi gresku i naredni put uspe, a greska naravno ostane?

 

Auto ide super i sa greskom i bez nje, nikakvih problema nema.

Nikad nisam video lampicu da radi regenerisanje, ali mi se desavalo da digne potrosnju na 17-20 litara pri solidnom gasu. I taj period ludila prodje i vrati se u normalu.

 

Zahvaljujem na pomoci :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam problem slican tvome samo ucestaliji! Regeneraciju mi je od januara radio sigurno jedno 7x i to uvek upali odmah prilikom startovanja motora na malim obrtajima i dimi beloplavicastosivi dim.

Lampicu neces nikad ni da vidis jer je za regeneraciju ni nema kao sredstvo za obavestavanje.Nikad mi nije palio gresku na motoru zbog toga!

Nervira me sto mi cesto pali a i verujem da postoji uzrok toga! Goran kaze da treba da se ocitaju vrednosti senzora DPF filtera!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To "od januara" ne znači ništa. Koliko km si prešao u tih 7 regeneracija i u kojim uslovima (grad, otvoreni put, kratke ili duže vožnje)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 puta od januara je smesno, meni je odradio vec dva puta od pocetka maja trebalo bi i treci ovih dana :D U proseku na oko 280km se pali regeneracija u mom slucaju, i ono, nisam primetio da auto dimi ali se ja trudim da ga ispostujem koliko god mogu. Tipa turiram na parkingu na 3k obrtaja minut dva ako stignem na odrediste a znam da je pri kraju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa otprilike pali na 300 km neki put i cesce samo me nervira sto to do januara nisam primecivao da dimi takvim dimom tj svetloplavosivi dim.

Al sam vam objasnio boju dima ubilo se! hahahahaha. Slicna boja dima kao kad se ociste dizne samo ne toliko mnogo dima.

Gradka voznja 70% ostalo otvoreno a koristim ekto diesel iskljucivo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...