ata 77 Posted October 6, 2013 U vezi Bojanovog posta o mom hobiju (naj naj manjoj potrosnji), to mi nije stalni stil voznje... trenutno sam raspolozen za optimizaciju potrosnje, al s vremena na vreme proradi neki u meni... pa kad mi dosadi min potrosnja, i vidim da ne moze manje, smislicu nesto novo... npr. proverim koliko mogu brzo da se popnem na Frusku goru... ili ko zna sta!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted October 6, 2013 (edited) ili da ti bude hobi najbze izduvavanje DPF , posto ti volis da spojis lepo i korisno Edited October 6, 2013 by bojan dimitrijevic Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted October 6, 2013 Ma vec razmisljam o kupovini dijagnostike... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 6, 2013 (edited) Dijagnostika, na slici ima INDIKATOR DEGRADACIJE ULJA. Ako razmišljaš , vidi ovde http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=53767&hl=&fromsearch=1 Edited October 6, 2013 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted October 6, 2013 @pavaobgNe postoji senzor kvaliteta, niti onaj koji bi signalizirao povišen nivo, nego se upali upozorenje da je kvalitet ulja loš. To upozorenje se generiše na osnovu podataka iz kompjutera o kilometraži koja je pređena od poslednje zamene i broju obavljenih regeneracija. Upozorenje je takvo da nedvosmisleno navodi da je kvalitet ulja loš, ali na jtd i mjet motorima ne postoji nijedan senzor koji bi to određivao. Može biti. Uglavnom postoji sistem kojim bord prepoznaje prerazređeno ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 7, 2013 Druga stvar mi nije jasna - ako se ukljuci proces regeneracije, a ne upali se lampica, kako cemo znati da se to obavlja...? A, što moraš da znaš? Čim se nije upalila lampica znači da ne moraš da znaš i možeš da voziš kako god ti odgovara, ugasiš kad god ti odgovara. Malo manje treba da mislite, a više da vozite auto. Prvu regeneraciju vaši novi 500L sa dizel motorima koji imaju DPF će uraditi posle 10.000, 20.000 ili više kilometara, sve zavisi od uslova vožnje. Jedino što treba da znate oko toga je da ne gasite auto kada ona počne i imate info o tome da je u toku. Dakle, vozite, pravite krugove, nemojte samo zaustaviti auto i ostaviti da radi u leru. Ali, i sam Fiat vam kaže da ako i prekinete proces jer ste stali i ugasili auto...jedina šteta će biti što će ulje u motoru tako postajati sve lošije i lošije što više takvih prekida imate... Nema potrebe da planirate bilo šta, niti da gledate, pratite kilometražu. Vozite aute i to je to. Kad se upali lampica vozi ga dok se lampica ne ugasi i to je sve. Još vam samo fali da robujete ciklusima regeneracija DPF-a, pogotovo što ti ciklusi nisu ujedančeni, uvek isti, već zavise od kvaliteta goriva i uslova vožnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted October 7, 2013 Nešo bojim se da grešiš. Gore pomenutom drugaru je Corsa 1.3 mjet morala na zamenu ulja na osetno manje od 10.000 km što znači da je na novom automobilu vršen veći broj neuspelih regeneracija koje su dovele do suviše velike količine dizela u ulju. Upravo zato bi bilo logičnije da postoji signalzacija da je regeneracija u toku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 7, 2013 Pa, lampica postoji, navode je: Lampica upozorenja se ne pali prilikom svake regeneracije DPF, već samo kada uslovi u vožnji zahtevaju da vozač bude obavešten.Da bi se ugasila lampica upozorenja, treba voziti dok se ne završi proces regeneracije.Ovaj proces traje u proseku petnaest minuta. Najbolji uslovi za završavanje procesa regeneracije ostvaruju se vožnjom pri brzini od oko 60 km/h sa brzinom motora od preko 2000 obrtaja u minuti.Kada se ova lampica upozorenja upali, ona ne ukazuje na defekt vozila i stoga ne treba ići kod mehaničara. Kod nekih verzija, zajedno sa paljenjem lampice upozorenja, displej pokazuje odgovarajuću poruku. Isto tako kažu da se ne pali uvek...već samo kad bi gašenje motora u tim uslovima pravilo posle problem sa uljem koji opisuju. A, taj problem rešiš češćom zamenom ulja, koju će ionako svi u SRB da rade koliko vidim čitajući ovu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=61407 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Duskodux 2 Posted October 28, 2013 Pročitao sam cijeli tekst i nisam našao situaciju sličnu mojoj. Dakle motor izgubi snagu, očito uđe u safe mode, i iizbaci poruku check engine. Dijagnostika kaže da je problem s dpf filterom ali kad izbacuje gresku na boardu to ne pise. Grešku smo poništili i auto je normalno radio ali se je opet ista stvar ponovila. Radi se o Fiat Cromi 1.9 mjtd 110 kw 2008.Da li se mora pojaviti kakva poruka kad se pokrene postupak regeneracije da bi se izvrsila regeneracija ili samo derem 15 tak minuta na otvorenoj cesti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 28, 2013 Šta piše oko postupka za DPF u vlasničkom uputstvu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38943 Quote Share this post Link to post Share on other sites
brunci 1 Posted October 28, 2013 (edited) Napravi prisilnu regeneraciju preko dijagnostike. Trebalo bi pomoci. Koliko pise da je dpf zastopan u postocima? Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk 4 Edited October 28, 2013 by brunci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan1979 0 Posted October 28, 2013 Da se Brunci neuvredi,nemoj druže nikako raditi prisilnu regeneraciju po meni to je rizično ..za auto pa i okolinuČiščenje dpf filtera je oko 80e,auto nastavlja reg.kasnije normalnoBord ne ízbacuje inf.da se proces dešava.Ako te ubaci u safe mode,dozvoljava ti max brzinu od 60kmh..Čim sledeći put upališ auto on se vrati na normal mode Quote Share this post Link to post Share on other sites
Duskodux 2 Posted October 28, 2013 Šta piše oko postupka za DPF u vlasničkom uputstvu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38943 Jedino ovo piše: Diesel particulate filter clogged (Multijet versions)The warning light turns on together with the message on the display and the buzzer when the diesel particulate filter is clogged and the driving conditions do not enable to activate automatically the reclaiming procedure.To enable the cleaning procedure, keep the car running until the warning light turns off. A kod mene se ne javlja takva poruka. Ima nešto drugo da piše kod tebe? Napravi prisilnu regeneraciju preko dijagnostike. Trebalo bi pomoci. Koliko pise da je dpf zastopan u postocima? Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk 4 To su mi svi rekli da bolje izbjegavati. Da se Brunci neuvredi,nemoj druže nikako raditi prisilnu regeneraciju po meni to je rizično ..za auto pa i okolinuČiščenje dpf filtera je oko 80e,auto nastavlja reg.kasnije normalnoBord ne ízbacuje inf.da se proces dešava.Ako te ubaci u safe mode,dozvoljava ti max brzinu od 60kmh..Čim sledeći put upališ auto on se vrati na normal mode Malo prije mi je opet izbacilo grešku CHECK ENGINE taman kad sam krenuo na autoput da ga malo propušem. Napravio 60 km na 3.000 okretaja. Greška stalno svijetli. Što se tiče safe moda, meni na ravnome postiže normalnu brzinu, samo mu treba malo više vremena dok brdo jedva prođe. E moja Croma, ovoga kod Lybre nije bilo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
brunci 1 Posted October 28, 2013 (edited) Pogledaj na youtube kako se to radi na alfama 159 mjet. Ima i video prisilne regeneracije na Fiat Sedici. Ne vidim razloga zasto ne bi probao kad ionako normalna regeneracija nema efekta. Kod takve prisilne regeneracije motor drzi okretaje na 3500 okretaje i temp u dpf-u je na cca 800 stup. Jedino tako ces do kraja ocistiti. Sto duze odgadjas sve se vise puni a tad ni prisilna regeneracija nece pomoci nego dpf mora van. Da kako kazes nije zdravo ne bi ni bilo moguce to napraviti preko dijagnostike. Sve sto ti treba je Fiat ecu scan sa opremom. Kakvih 80e... Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk 4 Edited October 28, 2013 by brunci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Duskodux 2 Posted November 1, 2013 Fiat servis, prisilna regeneracija, sada je dpf filter uredu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
brunci 1 Posted November 1, 2013 Eto... koliko te kostalo? Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Duskodux 2 Posted November 2, 2013 280 kn, jedan radni sat, ili ti 40 eura. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola1978 3 Posted November 17, 2013 Da se Brunci neuvredi,nemoj druže nikako raditi prisilnu regeneraciju po meni to je rizično ..za auto pa i okolinuČiščenje dpf filtera je oko 80e,auto nastavlja reg.kasnije normalnoBord ne ízbacuje inf.da se proces dešava.Ako te ubaci u safe mode,dozvoljava ti max brzinu od 60kmh..Čim sledeći put upališ auto on se vrati na normal modeBojanSO...auto se ne vraca u normal mode svako sledece paljenje...pre dve nedelje me je ubacio u safe mode na autoputu...oterao kod Gorana u servise.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted December 22, 2013 Ako primetite plavi dim u retrovizoru pa cak i tokom gradske voznje da se ne iznenadite kao ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baccara 0 Posted December 23, 2013 Kako pouzdano da znam da li moja croma ima DPF? Ona je 2006. godiste, motor 1.9mjet od 110kW, automatik.Nisam primetio da ima poseban indikator za dpf na tabli, a to me interesujei i zbog izbora ulja na sledecem servisu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola1978 3 Posted December 28, 2013 Tako sto ja imam identicnu cromu ko ti i pre mesex dana mi je izbacio gresku jer sam ga ko baba vozio na autoputu do 2000rpm i nije radio rageneraciju pa je izbacio gresku:) i koliko mu stvarno treba da krene da radi regeneraciju...da lipar minuta kao na ovom snimku i da li je svaki put propraceno ovim plavim dimom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted December 28, 2013 Meni se desilo npr zadnji put u Jurija Gagarina, cim je presao 70 stepeni temp motora poceo je sa regeneracijom nije bilo dima. Trajala je tipa 10 min ali sam ga odmah izvezao na auto put do aerodroma i nazad.A predzadnji put je bilo dosta vise dima nego na klipu i to bas nekog plavicastog i smrdelo je na pitaj boga sta. Pokrenuo mi je dve regeneracije u razmaku od 300km i obe je zavrsio u gradskim uslovima voznje (malo ostrije). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola1978 3 Posted December 28, 2013 ja nikad nisam primetio da radi regeneraciju..niti se secam da je dimio nekad niti da ima neku oznaku na instrument tabli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baccara 0 Posted December 28, 2013 Da, to i meni nije jasno, nema nikakvu oznaku na tabli a ako radi regeneraciju logicno mi je da vozac na neki nacin treba da bude obavesten o tome? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted December 28, 2013 Zaboravili da je stave Quote Share this post Link to post Share on other sites