Nikola1978 3 Posted September 1, 2013 Meni se desava kada vozim nekom konstanom brzim oko 1800 obrtaja da krene da dva tri puta stucne..a se samo zacuje iz motora taj zvuk bez stucanja motora....ovo se desava samo nekad.. i primetio sam da je pocelo da se desava od kada sam promenio erg ventil...vidim da ovaj "problem" povezujete sa dpf filterom..a citao sam ranije na forumu da se to desava posto sam nisam ugradio orginalni erg ventil... Da li neko zna da mi pomogne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted September 1, 2013 ja sam sa kromom imao bas taj problem na 1800 obrtaja. resio sam ga tako sto sam plocicom blokirao EGR, posle toga je radio savrseno, a radi i sad, znam posto sam u kontaktu sa covekom kome sam je prodao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola1978 3 Posted September 1, 2013 kako da blokiram....pa stavio sam nov pre 2000 km.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted September 1, 2013 imas ovde negde temu sa slikama kako i gde se blokira, ali ti si stavio nov, tako da ne znam sta da ti kazem Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted September 1, 2013 Sto ga ne blokiras samo za probu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted September 1, 2013 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=47804imas ovde nesto o tome Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted September 1, 2013 Meni su preksinoc desilo da mi je auto pri mekih 130 kad sam mu stisnuo pun gas samo izgubio snagu a zatim usao u safe mod i ugasio se, u pitamju je C4 1.6HDI. Izbacio je Depolution system faulty i samo stao. Upalio sam ga uz neko trzanje i krenuo dalje ali se gasio svaki put kad predjem 2300rpm otprilike. Svi filteri su menjani pre 4-5000 pa nije do njih sigurno, dijgnostika mi je izbacila pun djavo gresaka pocevsi od loseg sagorevanja, curenja goriva, loseg pritiska vazduha na usisu i jos neke gluposti pretpostavljam da se EGR ili bas gadno zaprljao ili je zaglavio. . . Videcu sta ce majstor sutra da kaze ali nadm se da nije DPF, auto ima pravih 170 000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted September 2, 2013 Pa koji ces djavo u hdi-u Po meni je verovatno zacepio dpf.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted September 2, 2013 Nadam se da nije a i da jeste dobro ce ga ocistiti pa teramo dalje. To nam je drugi porodicni auto al ga uglavnom zena vozi, predstavicu ga jednom prilikom, nisam bas neki ljubitelj dizela Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted September 2, 2013 Mislim da ce se iz francuske porucivati druge dizne Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 2, 2013 Au, to će baš da boli. Šta se desilo sa starim ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted September 2, 2013 (edited) Dijagnostika kaze da je cetvrta u qrcu totalnom a jos dve nisu bas sjajne, sutra ce ga majstor oterati do bosiste da vidi sta moze da se uradi . Sta bi ne znam, od jednom je samo izgubio snagu i ugasio se i na svako jace dodavanje gasa se gasi . . .Ma sve 4 da mi posalju iz francuske je oko 150eur, polovne naravno ali u super stanju sad su barem ocistili EGR i DPF Da li lose gorivo moze da zezne dizne? Edited September 2, 2013 by Ticma Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted September 2, 2013 Pa u principu njih samo gorivo i zezne, jedino na dci motorima oce diznu da zeznu i metalni opiljci koji poticu iz pumpe koja je odsvirala svoje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted September 2, 2013 To ok nego sam mislio dal je moguce da je samo zadnji put sipano lose gorivo i da ih je ono zeznulo, da znam dal da ganjam pumpu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola1978 3 Posted September 2, 2013 To ok nego sam mislio dal je moguce da je samo zadnji put sipano lose gorivo i da ih je ono zeznulo, da znam dal da ganjam pumpu?ma nema od toga nista... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted September 2, 2013 Pa pazi jedno sipanje loseg goriva ne bi smelo da napravi stetu, ali u slucaju da je to i dalje "nafta" a da nije voda, razredjivac, petrolej ili kao u onom slucaju sa MOLom mleko... Znaci ako oces da ih ganjas, prvo moras da saznas sta ti je u rezervoaru trenutno a kako ne znam. Pobaj da izvuces dve litre u providnu flasu pa vidi kako ti deluje mozda bude i ocigledno da nije ED. Ali ne iz rezervoara nego skini crevo koje dolazi na filter i ubaci ga u flasu i odatle uzmi uzorak. To ok nego sam mislio dal je moguce da je samo zadnji put sipano lose gorivo i da ih je ono zeznulo, da znam dal da ganjam pumpu?ma nema od toga nista... Ma i moze da bude nesto, cini mi se da je bas neko sa foruma imao problem sa tim mlekom i da su zeleli da izadju u susret samo da ne ide puno po novinama ili tako nesto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted September 2, 2013 Ok, hvala, reci cu im sutra kod majstora da ispuste malo, Sipao sam na Eku zadnji put i barem je smrdelo ko ED Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 2, 2013 Pa u principu njih samo gorivo i zezne, jedino na dci motorima oce diznu da zeznu i metalni opiljci koji poticu iz pumpe koja je odsvirala svoje.Samo to i voda. Ljudi ne odrade remont pumpe VP i čišćenje celog sistema pa problemi krenu ponovo. Proveri sve. Dijagnostika kaze da je cetvrta u qrcu totalnom a jos dve nisu bas sjajneŠta je pokazala dijagnostika koje parametre ? Korekcije ili ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted September 2, 2013 Pa danas su sve detaljno pregledali i ocistili, skidali i cistili regulator pritiska, pumpu . . .Nisam bio tamo kad su ga kacili . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted September 3, 2013 Pa u principu njih samo gorivo i zezne, jedino na dci motorima oce diznu da zeznu i metalni opiljci koji poticu iz pumpe koja je odsvirala svoje.I na Fordovim Tdci motorima, tj na svima koji koriste DELPHI ubrizgavanje starije generacije. Kod Dci motora se to isključivo dešava na 1.5, osim kod verzije od 106 ks koja ima Siemens ubrizgavanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted September 3, 2013 Problem resen. Naime bilo je zapuseno sve ali ama bas sve i to zestoko od regulatora pritiska pa do svake dizne ponaosob. Nikome nije jasno kako i zasto ali C4 ide neuporedivo bolje nego pre Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 3, 2013 Ticma kao čovek, kao komunista i moderator Fiat Lancia (i Alfa sa ostalim italijanima) foruma si me sa C4 razočarao . Jbg očekivao sam nešto iz žabarske ergele.Šalim se , želim da to bude jedini i zadnji peh sa (iskreno lep auto) Citrosom.Šta je uzrok začepljenja ?Nije puno bolelo ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted September 4, 2013 Ticma, nadam se da znaš da preventivno treba da očistiš ili ukloniš sito sa uljne magistrale koja vodi ka turbini... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted September 4, 2013 Prosvetli me gde se otprilike nalazi i kako izgleda? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted September 4, 2013 Nalazi se kod kartera ili uljne pumpe, a izgleda ovako Vidiš kako je sito zapušeno Problem je zbog predugačkog servisnog intervala od 30000 km, a koji je preporučila fabrika, pa tako ulje koksira i zapuši vod ka turbini. Primarna posledica je stradanje turbine, a sekundarna i bregaste.Preporuka je da se sito odstrani, ili makar očisti, kao i karter Quote Share this post Link to post Share on other sites