Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Partikularni filter (DPF / GPF)

Recommended Posts

Meni se desava kada vozim nekom konstanom brzim oko 1800 obrtaja da krene da dva tri puta stucne..a se samo zacuje iz motora taj zvuk bez stucanja motora....ovo se desava samo nekad.. i primetio sam da je pocelo da se desava od kada sam promenio erg ventil...vidim da ovaj "problem" povezujete sa dpf filterom..a citao sam ranije na forumu da se to desava posto sam nisam ugradio orginalni erg ventil...

 

Da li neko zna da mi pomogne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam sa kromom imao bas taj problem na 1800 obrtaja. resio sam ga tako sto sam plocicom blokirao EGR, posle toga je radio savrseno, a radi i sad, znam posto sam u kontaktu sa covekom kome sam je prodao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su preksinoc desilo da mi je auto pri mekih 130 kad sam mu stisnuo pun gas samo izgubio snagu a zatim usao u safe mod i ugasio se, u pitamju je C4 1.6HDI. Izbacio je Depolution system faulty i samo stao. Upalio sam ga uz neko trzanje i krenuo dalje ali se gasio svaki put kad predjem 2300rpm otprilike. Svi filteri su menjani pre 4-5000 pa nije do njih sigurno, dijgnostika mi je izbacila pun djavo gresaka pocevsi od loseg sagorevanja, curenja goriva, loseg pritiska vazduha na usisu i jos neke gluposti :( pretpostavljam da se EGR ili bas gadno zaprljao ili je zaglavio. . . Videcu sta ce majstor sutra da kaze ali nadm se da nije DPF, auto ima pravih 170 000 :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da nije a i da jeste dobro ce ga ocistiti pa teramo dalje. :)

To nam je drugi porodicni auto al ga uglavnom zena vozi, predstavicu ga jednom prilikom, nisam bas neki ljubitelj dizela :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dijagnostika kaze da je cetvrta u qrcu totalnom a jos dve nisu bas sjajne, sutra ce ga majstor oterati do bosiste da vidi sta moze da se uradi :( . Sta bi ne znam, od jednom je samo izgubio snagu i ugasio se i na svako jace dodavanje gasa se gasi . . .

Ma sve 4 da mi posalju iz francuske je oko 150eur, polovne naravno ali u super stanju :) sad su barem ocistili EGR i DPF :D

Da li lose gorivo moze da zezne dizne?

Edited by Ticma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa u principu njih samo gorivo i zezne, jedino na dci motorima oce diznu da zeznu i metalni opiljci koji poticu iz pumpe koja je odsvirala svoje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ok nego sam mislio dal je moguce da je samo zadnji put sipano lose gorivo i da ih je ono zeznulo, da znam dal da ganjam pumpu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ok nego sam mislio dal je moguce da je samo zadnji put sipano lose gorivo i da ih je ono zeznulo, da znam dal da ganjam pumpu?

ma nema od toga nista... :2guns: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pazi jedno sipanje loseg goriva ne bi smelo da napravi stetu, ali u slucaju da je to i dalje "nafta" a da nije voda, razredjivac, petrolej ili kao u onom slucaju sa MOLom mleko... Znaci ako oces da ih ganjas, prvo moras da saznas sta ti je u rezervoaru trenutno a kako ne znam. Pobaj da izvuces dve litre u providnu flasu pa vidi kako ti deluje mozda bude i ocigledno da nije ED. Ali ne iz rezervoara nego skini crevo koje dolazi na filter i ubaci ga u flasu i odatle uzmi uzorak.



 

To ok nego sam mislio dal je moguce da je samo zadnji put sipano lose gorivo i da ih je ono zeznulo, da znam dal da ganjam pumpu?

ma nema od toga nista... :2guns:

 

Ma i moze da bude nesto, cini mi se da je bas neko sa foruma imao problem sa tim mlekom i da su zeleli da izadju u susret samo da ne ide puno po novinama ili tako nesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, hvala, reci cu im sutra kod majstora da ispuste malo, Sipao sam na Eku zadnji  put i barem je smrdelo ko ED :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa u principu njih samo gorivo i zezne, jedino na dci motorima oce diznu da zeznu i metalni opiljci koji poticu iz pumpe koja je odsvirala svoje.

Samo to i voda. Ljudi ne odrade remont pumpe VP i čišćenje celog sistema pa problemi krenu ponovo. Proveri sve.

 

Dijagnostika kaze da je cetvrta u qrcu totalnom a jos dve nisu bas sjajne

Šta je pokazala dijagnostika koje parametre ? Korekcije ili ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa danas su sve detaljno pregledali i ocistili, skidali i cistili regulator pritiska, pumpu . . .

Nisam bio tamo kad su ga kacili . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa u principu njih samo gorivo i zezne, jedino na dci motorima oce diznu da zeznu i metalni opiljci koji poticu iz pumpe koja je odsvirala svoje.

I na Fordovim Tdci motorima, tj na svima koji koriste DELPHI ubrizgavanje starije generacije. Kod Dci motora se to isključivo dešava na 1.5, osim kod verzije od 106 ks koja ima Siemens ubrizgavanje :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem resen. Naime bilo je zapuseno sve ali ama bas sve i to zestoko od regulatora pritiska pa do svake dizne ponaosob. Nikome nije jasno kako i zasto ali C4 ide neuporedivo bolje nego pre :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ticma kao čovek, kao komunista i moderator Fiat Lancia (i Alfa sa ostalim italijanima) foruma si me sa C4 razočarao .  :laughing:  :laughing:  :laughing:

Jbg očekivao sam nešto iz žabarske ergele.

Šalim se , želim da to bude jedini i zadnji peh sa (iskreno lep auto) Citrosom.

Šta je uzrok začepljenja ?

Nije puno bolelo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nalazi se kod kartera ili uljne pumpe, a izgleda ovako

 

280120101248.jpg

Vidiš kako je sito zapušeno  :help:

Problem je zbog predugačkog servisnog intervala od 30000 km, a koji je preporučila fabrika, pa tako ulje koksira i zapuši vod ka turbini. 

Primarna posledica je stradanje turbine, a sekundarna i bregaste.

Preporuka je da se sito odstrani, ili makar očisti, kao i karter  :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...