slobostanusic 0 Posted March 9, 2021 Pozdrav narode. U pregovorima sam oko kupovine Fiat Idea 1.3 mjt, 2004.god, 51kw, model sa lancem i bez plivajućeg. Može li neko sa sigurnošću da mi kaže da li taj model ima DPF filter, pošto sam dobio informaciju da nema, ali me zbunjuje što sam uvek mislio da svi euro 4 motori moraju da ga imaju. Trenutno kod sebe nemam VIN broj pa nisam u mogućnosti da proverim preko ePer-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 336 Posted March 9, 2021 (edited) Broj šasije- pa u ePer i sve se vidi- od datuma proizvodnje, nivoa opreme kao i detaljan spisak opreme! Edited March 9, 2021 by ivan73 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17457 Posted March 9, 2021 (edited) Za 2004. godiste tesko, zbog (ne)detaljnosti ePera u tim godistima, bar za podatke o opremi. Secam se da ni za mladje Stilice nije bilo nista detaljnije, sem najosnovnijih stvari. Detaljni spiskovi u ePer krecu mislim tek od Nuova Bravo i mladjih GP, znaci tamo negde od 2007. godine. Za DPF generalno u starijim godistima, ako se trazi preko ePer, jedino da auto krene da se "kupusa" po delovima, pa da se vidi da li je fabricki isao sa njim. Pisah vec i da su neke ulazne verzije Brava 1.9 MultiJet (2007.) jos uvek bile bez DPF. Naravno, najbolje je proveriti uzivo/dijagnostikom, niko ne garantuje da i ako je negde DPF isao fabricki, da nije skinut/deaktiviran. Edited March 9, 2021 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19731 Posted June 7, 2021 Situacija kod brata na Vectri C 1.9 CDTI od juče. Svratio do IKEA na Bubnju, krenuo ka Kruševcu, ubrzao do 80km/h. Odjednom auto gubi snagu i staje. Gasi se, pokušava da ga upali ali ni da makne. Pošto je imao onaj AMSS paket za šlep odma ih pozvao, auto kod majstora i epilog od danas nakon skidanja DPF-a. Bukvalno se sve unutar njega raspalo i zapušilo. Uglavnom je kod njega 90% godišnje gradska vožnja mada i kad je na otvorenom retko se prelazi 3.000 obrtaja, nikad nije obraćao pažnju kad počne da radi regeneraciju, gasio auto u toku iste i onda je sve došlo na naplatu. 2 1 ivan73, Woodoo and alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted June 7, 2021 Na žalost, ako se u dužem periodu zanemaruje "higijena DPF-a" (i koja je to upotreba koja ga "ubija"), tako nešto mora da se desi, pre ili kasnije. 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted June 7, 2021 Može da ga higijeniše koliko hoće, ali kad ubije 400, 500000 km (što je ovde verovatno slučaj) - odsvirao je svoje. 4 Axic, ISV_01, Woodoo and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19731 Posted June 8, 2021 @tottiovde je trenutno 340.000 km pravih, kupljena od prvog vlasnika, nije vraćana km nikad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6885 Posted June 8, 2021 Fabrika mu uglavnom daje nekih 250000km, sve preko toga je extra. 1 vagenovac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_xpress 53 Posted August 17, 2021 Croma 88kW '09Opacity test prosao ( granica je bila 2.4 )0.4 3000 rpm0.5 3500 rpm0.7 4000 rpmBez pola cunka i sa turbinom koja nije za reparaciju ali zavija hladnai blago prepunjava Sent from my SM-J415FN using Tapatalk 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted September 7, 2021 (edited) Ako nekom treba: https://triomotors.rs/blog/akcija-ciscenja-dpf-a-bez-skidanja "TRIO Servis u saradnji sa kompanijom Technolub, zastupnikom TUNAP proizvoda, pokreće veliku jesenju akciju. Ona podrazumeva čišćenje DPF-a bez skidanja, TUNAP Micro Flex tehnologijom, po promotivnoj ceni od 12.950 dinara. Akcija počinje 1. septembra i traje mesec dana." Naleteo na vest/akciju... Nemam nikakvih dodira sa servisom niti iskustva sa istim i ovom metodom čišćenja. Koliko sam gledao i koliko smo pisali po forumu, čišćenje sa demontažom je isto tu negde 100-150 eur tako da može nekom biti zanimljivo i ovo ako radi posao (treba proveriti sve). Edited September 7, 2021 by Ivan Sredjen format 1 1 moron and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted September 7, 2021 Za TuneUp proizvode znam da su kao otrov, recimo. Nije ovo losa akcija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted November 25, 2021 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 25, 2021 Ko neće sad odmah da gleda svih pola sata klipa, ukratko: - motor ugašen i hladan. - sredstvo koje se koristi je Wurth čistač DPF filtera čestica kod dizel motora: - skine se sonda sa DPF-a i ušprica cela bočica u sam DPF. Prska se ne duže od 3 sekunde, posle svakog prskanja pauza 10 sekundi (faktički prskati dok se ne pojavi bela pena, pa sačekati da ona spadne malo, pa opet) i tako sve dok se boca ne isprazni. - sačekati 20 minuta, pa startovati motor. Pustiti ga da radi u leru dok ne dođe do radne (opet negde oko 15-20 minuta, zavisi od spoljne temperature). - preko dijagnostike pokrenuti proces regeneracije i sačekati da ona sve odradi po proceduri. Ako se nema dijagnostika, onda nakon što auto dođe na radnu krenuti u vožnju. Vožnja ne treba da bude velikom brzinom, već treba da se vozi trećom na 2.500-3.000 obrtaja u trajanju od 20-tak minuta kako bi se podigla temperatura u DPF-u, tj. izazvalo da auto sam pokrene regeneraciju. Naravno, voziti i dok regeneracija traje. - nakon toga začepljenost DPF-a je optimalna. - serviser koji je radio auto sa klipa kaže da mu se još nijedan nije vratio da opet kuka na problem sa DPF-om. 2 Woodoo and totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted November 25, 2021 Ja sam tako sam jednom prilikom (iz dosade, tj. samo "preventivno") očistio DPF na mom 1,6 HDI. Odvrnuo sondu, nasuo sredstvo u DPF (prema dinamici iz upustva za to sredstvo), radio posle toga na leru koliko upustvo kaže (mislim 15 minuta) i vozio odmah potom koliko i kako upustvo kaže (mislim pola sata i to išao sam odmah auto putem, od "BG Arene" do Dobanovaca i nazad). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomash 17 Posted May 7, 2022 On 8/31/2020 at 10:48 AM, shomispc said: Meni radila na 80km, doduse nije bio ispravan termostat Koji termostat je u pitanju? Kako ste dosli do toga da termostat nije ispravan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted May 8, 2022 Pa valjda je imao skalu temperature na instrument tabli na kojoj je mogao da prati temperaturu...Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted June 27, 2022 Ajd ovako, neko iskustvo... Doduse subjektivno, moram napomenuti na startu... Presao sam recimo 400 km od ciscenja DPF-a, od toga nekih malo manje od pola otvorenog puta i autoputa, ostalo sve NS, voznje od 10km u pravcu maks. Utisak, auto ide lakse, nekako kao da je prodisao, medjuubrzanja su bolja (subjektvno), potrosnja deluje da je malo opala. Pravi test ce biti put na more za nekih mesec ipo dana i ako, uspem do tada remap, bice to pun pogodak i prava provera. Dva drugara su bila u Novaspeed na remapu u Novaspeed, oboma falilo nesto konja (tipa 20ks) sto im je objasnjeno da im je zapusen DPF, kad se ocisti bice to ok... Ja sam tako, sada, sve spremio da mogu na valjke, samo da nadjem vremena... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted June 27, 2022 Ima razlike kada je dpf zapusen (npr ne cementiran nego pred ciscenje, dok je 'sace' nezapuseno i 'koliko toliko zdravo') i kada je sveze prociscen sa zdravim sacem. pod koliko toliko zdravim mislim na shodno predjenoj kilometrazi, uslovima voznje i zapusenosti saca posle regeneracije (% koji se ne moze ocistiti). Kod mene je stanje na oko 185-6 hiljada DPF bio (posle regeneracije) na 28% zapustenosti, sto je na njegovu starost iz 2007me odlican rezultat. Ipak, pre regeneracije se osetilo tada da ima 'mikro knedlu' izrazeniju nego posle preventivnog hemijskog tretmana (zapusenost spala na 1-2%) po dijagnostici i pre zapusenosti u tim uslovima. Slabije povlaci, oseti se..kao da 'to nije to'. Ima logike i smisla jer se nabija kontra pritisak u izduvu sto je veca cementiranost. Secam se da je nestry postavio sliku cementiranog i ostecenog saca kod nekog Opela, koji se ugasio i nije mogao da upali. 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MILPER 0 Posted May 30, 2023 Pozdrav svima! Da ne otvaram novu temu , postavio bih pitanje u ovoj temi... Supruga vozi Alfa Romeo Mito 2009. godiste, 1.6Mjet, auto ima predjenih pravih 175000km. Prosle godine je na autu uradjena reparacija turbine u Turbo servisu Užice. Uz turbinu poslat je i interkuler, cevi,dpf na pranje... U radnom nalogu za DPF je pisalo sledece : DPF primljen u stanju minimalne zaprljanosti, preventivno čišćenje. Sve je vraceno na auto i od tada smo presli oko 8000km... Auto koliko se meni cini normalno ide, ne gusi se,ne dimi ali posto ga u zadnje vreme češće vozim primetio sam da jako često radi regeneraciju DPF-a....razdaljina izmedju regeneracija je izmedju 70 do 100km što pokazuje i dijagnostika. Ono što sam ispratio je da zapušenost linerano raste bez obzira da li auto radi na leru, vozi se u gradu ili na autoputu....uvek istim "tempom" raste i to je nekih predjenih do 100km...zapušenost dodje na nekih 85% do cak 110%, odradi regeneraciju i padne na 10% do 25% i tako u krug... Da li je ovo normalno pošto se auto 90% vozi isključivo po gradu ili je vreme za skidanje DPF filtera? Sa pranjem sam završio... I još da dodam da pre čišćenja nikakvih problema nije bilo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5191 Posted May 30, 2023 Loše gorivo ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted May 30, 2023 Pritisak na senzoru negativan? Sent from my MI 9 using Tapatalk 1 MILPER reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted May 30, 2023 a i temperatura je lose ocitana jer je nemoguce da ima 1.8 C.. ja bih kod majstora proverio diferencijalni senzor i senzor temperature dpf . . 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MILPER 0 Posted May 30, 2023 Senzor temperature je dobar, ovaj slika je od zimus kad je bio minus, hladan auto... Dobio sam savet da su mozda zamenjena mesta vakum creva na senzoru diferencijalnog pritiska...probacu da ih zamenim pa da vidim koje vrednosti ce pokazati... Nije problem ni da kupim novi senzor... Evo još par svežijih screenshot-ova sa Alfa OBD aplikacije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted February 22 Kakva su iskustva sa aftermarket dpf? Ima li išta da je "dobro"? Sent from my MI 9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites