bulmil 15 Posted March 11, 2017 9 minutes ago, igor0511 said: vec sam lepo pitao koliko cesto treba to da radi, dobio odgovor i sad zadovoljno vozim kada znam da je sve ok. Z i,koliko cesto to treba da se radi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 308 Posted March 11, 2017 2 hours ago, MS PK said: Boze Neso, pa poranis brate, poranis Džaba kad ne krećem dok mi žena ne izađe. Idemo zajedno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 11, 2017 Ima nas koji ne razmišljamo o tome iako vozimo već 4~5 godina sa DPF-om Neko reče da je nov pa da ga i imam na autu 50~100kkm onda ok. Pa evo radi kao nov i imam ga na autu već 55kkm i tako Ima u ovoj temi i PS od člana @Danilo1 ako se ne varam sa njegovog Stila sa 250+ kkm gde je interval urađenih regeneracija gotovo identičan onom koji je imao opet kolega na manje od 100kkm i recimo ja na preko 150kkm što znači da i narednih 100kkm može da radi sve kao i prvog dana a možda i duže tako da.... Svako neka radi kako mu odgovara samo bez pljuvačine prema ikome i ubeđivanja kako je to gov.o neviđeno! Ja smatram da nije Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7253 Posted March 11, 2017 Zbog radi cega nije? Posto razumem zasto jeste, tj.vidim lose strane al dobre nikako da procitam makar jos Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 11, 2017 Moraćeš do biblioteke ako bi da čitaš Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 308 Posted March 11, 2017 On 10.3.2017. at 9:25 AM, vagenovac said: Kosta oko 100 da se izvadi, ja nikad nisam primetio regeneraciju dpfa, tako da je sigurno stotine puta ugasen usred iste, kazu bude malo veci ler gas I ventilator hladnjaka glasnije radi, prvi put sam primetio kada je upalio lampicu dpfa posle nekih 150.000km, a I tada nisam primetio neku znacajnu razliku u radu. Nas taxi u ns sa golfovima 1'6tdi svima I dalje dpf ziv, al su zamajci pocrkali, tako da dpf verovatno ubaju kratke voznje ladnog motora. Sent from my KIW-L21 using Tapatalk Zamajce su zamenili fiksnim, za dpf je bila priča da će skinuti, za sada koliko znam nisu. 3 minutes ago, MS PK said: Zbog radi cega nije? Posto razumem zasto jeste, tj.vidim lose strane al dobre nikako da procitam makar jos Dobra strana je jedino ono zbog čega je i napravljen - ekologija, manje zagađenje, u gradovima veoma bitna stvar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 11, 2017 Vozim Renoa malo preko 6meseci i 7000km Imam dpf. Nemam pojma kad radi regeneraciju. Nista cudno nisam primetio. I bas me briga, vozim kao i da ga nema. Ja sam kupio auto da on meni sluzi. Nit je auto mene kupio nit cu ja njemu da sluzim. Ako i crkne dpf posavetovacu se sa majstorom i srediti ovako ili onako. A dotle Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1321 Posted March 11, 2017 Vozim Renoa malo preko 6meseci i 7000km Imam dpf. Nemam pojma kad radi regeneraciju. Nista cudno nisam primetio. I bas me briga, vozim kao i da ga nema. Ja sam kupio auto da on meni sluzi. Nit je auto mene kupio nit cu ja njemu da sluzim. Ako i crkne dpf posavetovacu se sa majstorom i srediti ovako ili onako. A dotle Bas tako kolegavozim Cromu ravno 2 godine i skoro 30k km, ne razmisljam od DPF-u niti imam bilo kakvih problema. Primetio sam dva puta malo nepravilan rad motora kada stanem na semaforu usred regeneracije ali nista specijalno. Zato ne razumem toliku raspravu i strah od troskova zbog dpf-a. Uporedio sam ga sa zamajcem jer nema velike razlike - oba u svoje vreme izazivaju zebnju srpskog vozaca, oba imaju zivotni vek i oba se resavaju za par stotina zelenih jura.....Sent from my Samsung Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 11, 2017 Baš tako. Samo da dodam da neko ne shvati pogrešno ono što sam pisao... Ja nigde ne propagiram da se usled crkavanja predmetnog DPF-a treba kupovati nov jer je to suludo na vrednost naših vozila pošto se njegova vrednost koliko sam upućen kreće od 1000e pa nagore. Samo napominjem da sam pristalica onoga "što radi ne popravljaj" i ako već dođe do crkavanja verovatno bi mi prva solucija bila čišćenje...no otom potom. Možda do toga kod mene nikada i ne dođe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 308 Posted March 11, 2017 Ako mnogo voziš van grada trebalo bi da su dobre šanse da i neće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 11, 2017 Pa i ne baš ali svakako mnooogo više je van grada od kad je žena dobila Y za po gradu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13140 Posted March 11, 2017 Mare, za moj auto je 63.000 din, tako da ni to sad više nije bubreg u zamenu A sa Mićom se raspravljati oko ekologije... pa kod njega u kraju đubre iz potoka samo prebace sa druge strane mosta, da ode kod sledećeg komšije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 11, 2017 Ahahahahahaahaha gledao sam tu reportažu...pa jbt to samo u PK može! Kaže čovek ja ovako 9x prebavim u kolica pa istresem sa druge strane kanala?! Pita ga ona voditeljka pa zašto čoveče toliko puta. Pa toliko kaže ima kritičnih tačaka pa moram Inače, nisam znao da su cene tako pale! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5695 Posted March 11, 2017 Jedna je stvar vredjati nekoga (JA to ne radim), a druga je stvar vredjati neciji DPF, neciji motor, turbinu ili bilo sta... slobodno neka mi neko kaze tvoja garrett turbina ta i ta je sr*nje - necu se ljutiti Ja za uopsteno DPF kazem da je vnogo jer ne vidim prednost imanja istog u kolima (sem ekologije), mane smo sve pobrojali. Opet ko hoce vozice sa njim, ko nece ili ima problema sa istim - izvadice ga, ali nikoga licno nisam nazivao pogrdnim imenima...not my style...a i da jesam bio bih covek i izvinio se, a ne jos... Toliko..POY Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 11, 2017 @Milutin-NS nisi nigde ni spomenut kao neko ko vređa. To što sam napisao je više bilo figurativno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5695 Posted March 11, 2017 Ne znam ko drugi kad sam jedini govorio da je go*no...mislim ne hvalim se, samo kazem Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7253 Posted March 11, 2017 Prvo, to nije bilo u Prokuplju, mi potoke nemamo Drugo "ne diram ono sto radi" znaci da ne znas da objasnis, jer ovde ne pise i cita samo Mica nego i hiljade drugih kolega.Trece- ekologija, sekirate se za nju!? Ko? Toti sto je izvadio Dpf ili ti sto si zatvarao Egr ili sto vozis onog benzinca sto izdimi na auspuh jedno litru ulja mesecno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2144 Posted March 11, 2017 (edited) 2 hours ago, totti said: Mare, za moj auto je 63.000 din, tako da ni to sad više nije bubreg u zamenu A sa Mićom se raspravljati oko ekologije... pa kod njega u kraju đubre iz potoka samo prebace sa druge strane mosta, da ode kod sledećeg komšije e to se zove regeneracija cini mi se da je to kursumlija Edited March 11, 2017 by silenci Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13140 Posted March 11, 2017 Prvo, to nije bilo u Prokuplju, mi potoke nemamo Mi se izvinjavamo što nismo prepoznali Misisipi u Pk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted March 11, 2017 Na alfi sam ga sa zadovoljstvom izvadio, malo zato sto sam bio razocaran prevelikom potrosnjom na autoputu(gde na 150km/h oce i 8,5 da trosi, a pri regeneraciji trosi 10!), a pritom je i zvanicno deklarisana skoro duplo manja potrosnja, a malo i zbog performansi zato sto mi se 2.0 cinio tromijim, a na kraju se ispostavilo da je takav motor, mozda sam ga maalo zivnuo. U principu - nerviralo me njegovo postojanje i drago mi je sto ga nemam.Dok na citroenu, evo ima predjeno nekih 30-40khm, ne primetim njegovo postojanje. Ponekad cujem da radi i ventilator i to je to, nikakva druga nuspojava nije bila, niti sam se opterecivao sa tim dal cu je prekinuti ili ne.Dakle dva auta sa dpf-om imam, dve potpuno razlicite situacije. Tako da cete se svadjati sami sa sobom ako budete u mojoj situaciji Quote Share this post Link to post Share on other sites
vanste25 2 Posted March 27, 2017 Procitah celu temu, pa reko' da postavim i ja par pitanja. Imam Bravo 1.9 mjet, 120 konja. Nisam imao problema sa DPF, do ove zime , kada mi se na auto-putu ukljucila lampica ,,check engine". Ispostavilo se da nije uspeo da zavrsi regenerisanje DPF-a. Obrisali su mi gresku i rekli da ako se ponovi, dodjem opet da se istrazi sta se desava. I vozio ja po gradu, regionalnim putevima, isao cak u Nemacku (2600km), i presao jos jedno 3000, i opet se upali lampica i to isto na auto-putu. Da li hladnoca moze da napravi problem? Zvuci cudno, al' ipak ako se vozi 140-150, a napolju -10, - 15, zna da bude nezgodno. I da li je moguce da regeneracija zapne, prijavi gresku i naredni put uspe, a greska naravno ostane? Auto ide super i sa greskom i bez nje, nikakvih problema nema. Nikad nisam video lampicu da radi regenerisanje, ali mi se desavalo da digne potrosnju na 17-20 litara pri solidnom gasu. I taj period ludila prodje i vrati se u normalu. Zahvaljujem na pomoci Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted May 10, 2017 Ja imam problem slican tvome samo ucestaliji! Regeneraciju mi je od januara radio sigurno jedno 7x i to uvek upali odmah prilikom startovanja motora na malim obrtajima i dimi beloplavicastosivi dim. Lampicu neces nikad ni da vidis jer je za regeneraciju ni nema kao sredstvo za obavestavanje.Nikad mi nije palio gresku na motoru zbog toga! Nervira me sto mi cesto pali a i verujem da postoji uzrok toga! Goran kaze da treba da se ocitaju vrednosti senzora DPF filtera! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 10, 2017 To "od januara" ne znači ništa. Koliko km si prešao u tih 7 regeneracija i u kojim uslovima (grad, otvoreni put, kratke ili duže vožnje)... Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted May 10, 2017 7 puta od januara je smesno, meni je odradio vec dva puta od pocetka maja trebalo bi i treci ovih dana U proseku na oko 280km se pali regeneracija u mom slucaju, i ono, nisam primetio da auto dimi ali se ja trudim da ga ispostujem koliko god mogu. Tipa turiram na parkingu na 3k obrtaja minut dva ako stignem na odrediste a znam da je pri kraju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted May 10, 2017 Pa otprilike pali na 300 km neki put i cesce samo me nervira sto to do januara nisam primecivao da dimi takvim dimom tj svetloplavosivi dim. Al sam vam objasnio boju dima ubilo se! hahahahaha. Slicna boja dima kao kad se ociste dizne samo ne toliko mnogo dima. Gradka voznja 70% ostalo otvoreno a koristim ekto diesel iskljucivo! Quote Share this post Link to post Share on other sites