marija12 0 Posted May 11, 2011 (edited) Ma da sigurno će da mi objasni Edited May 11, 2011 by Woodoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted May 11, 2011 na zalost vlasnik krome bio sprecen da danas to obavimo ali cim budem odradio uslikacu i sa objasnjenjima postaviti na forum Quote Share this post Link to post Share on other sites
novakkg 0 Posted July 26, 2011 U najmanju ruku je tuzno sto je FIAT za svoj EKO marketing "ostavio mogucnost" svojim vernim klijentima da plate posle stotinak hiljada kilometara jedno 1.000,00 eura. Da li je neko cuo za neku kinesku alternativu ili nesto slicno. Video sam na sajtu www.made-in-china.com da rade neke DPF filtere ali da je minimalna porudzbina 10 komada. Da li je neko cuo za slicnu stvar. Primetio sam da na zapadu postoje masine koje ciste te filtere ne po klasicnom tipu regeneracije koja mu smanjuje vek trajanja. Ta regeneracija bukvalno odlaze zamenu za nekih apr hiljada kilometara. Dobro bi mi dosla svaka vest oko ovog problema. Pozdrav svima! Inace motor 1.3mj 90hp je izuzetan, stvarno mi nije jasno zasto je taj filter nekom pao na pamet. Vecina tih automobila se vozi u gradskim uslovima koji idu na ruku ovom problemu...Par ljudi iz te struke su mi preporucili da nije pametno iskljucivati ga na vestacki nacin... Sta znam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted July 26, 2011 Ja sam jedan uspešno isključio na 1.9 motoru, 1.3 nisam imao prilike da probam. Zanima me baš koje je obrazloženje ljudi iz struke zašto ne treba uklanjati dpf ako je to već moguće? Naravno izuzmimo eko obrazloženja, zanima me samo koje su štetne posledice po motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 27, 2011 Ne vidim zastno ne. Nema preteranog uticaja na rad motora. Jedino ekologija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted July 27, 2011 Jagodinac je pisao o hemikalijama za pranje dpf a miki iz tima moze da ga takodje opere, ima obe teme na forumu pretrazi pa procitaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
novakkg 0 Posted August 26, 2011 Ja sam jedan uspešno isključio na 1.9 motoru, 1.3 nisam imao prilike da probam. Zanima me baš koje je obrazloženje ljudi iz struke zašto ne treba uklanjati dpf ako je to već moguće? Naravno izuzmimo eko obrazloženja, zanima me samo koje su štetne posledice po motor.Ako ostavimo ekologiju po strani i to da neko moze da nas vrati sa granice ako putujemo sa izvadjenim DPF-om, predpostavljam da kompjuter dobija jedan parametar ukoliko je DPF prisutan a verovatno drugi ukoliko DPF ne postoji. Druga situacija je da kompjuter radi regeneraciju filtera ukoliko se auto vozi u odredjenim rezimima. Kako ce se ponasati ako nema filtera...to ne znam. Ako postoji mogucnost da se filter fizicki otkloni, kao sto je bilo reci, a neko efikasno izmeni ECU, onda je moguce da problem bude ekonomicno i uspesno resen.Bio bih zahvalan forumasima na kvalitetnim informacijama u vezi ovog problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted August 26, 2011 Zašto mene nikad ne vrate sa granice a nemam DPF DPF/FAP se uspešno uklanja prvo izmenom u samom softveru motornog računara tako da ga ovaj više ne vidi. A zatim se i fizički uklanja. Nije moguće ukloniti ga fizički a da se prethodno ne reprogramira ECU.I posle tog nema više razmišljanaj o tome, nema regeneracije nema safe moda i.t.d.Na ovaj moj post koji si citirao niko nije odgovorio da postoje drugi razlozi zbog kojih ne treba uklanjati DPF pa možeš da smatraš da razlozi i ne postoje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted August 29, 2011 (edited) Pravilnik o registraciji vozila u jednoj verziji (koji se još uvek na sreću ne primenjuje) podrazumevao da auto koji je proizveden sa euro X motorom mora da izduva na tehničkom pregledu euro X vrednosti. Euro 5 ne može da izduva bez tog prokletog filtera, čak ni mjtd koji je najmanji zagađivač (drugi proizvođači su morali već i za euro4 normu da našrafe dpf da bi je izduvali). Eto mogućeg razloga za održavanje njega a možda i egr-a u ispravnom stanju. Dokle se stiglo sa izmenama u tom pravilniku ne znam, na snazi su stare norme Edited August 29, 2011 by bojan2703 Quote Share this post Link to post Share on other sites
tacica 0 Posted November 4, 2011 (edited) Posto mi DPF filter malo , malo pa je zapusen , jer uglavnom vozim cromu po gradu,zanima me da li je moguce ukloniti ga bez posledica i prijavljivanja greske na kompu,zanimaju me malo misljenja kolega sa foruma ..... Edited November 4, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted November 4, 2011 (edited) Gotovo 100% sam siguran da mogu softverski da uklonim kontrolu pritska na tom autu a samimim tim otvara se mogućnost fizičkog izbacivanja dpf-a. Najgore što može da se desi je da ne napravimo ništa a najbolje da više nikad ne bude problema sa dpf-om. Edited November 4, 2011 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
nakevski 0 Posted December 17, 2011 Kako je moguce da se sredi da se izbaci DPF a da pritom kompjuter ne javalja gresku? Da li je potrebno da se instalira drugi (razliciti) softver ili se to radi na neki drugi nacin? Imam taj isti problem sa Lanciom Phedrom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
migun 1 Posted December 17, 2011 Uglavnom to rade momci koji rade Chip Tuning, ima ih nekoliko u BG. Prikače komp na auto, učitaju šta treba, motor radi isto, troši isto, ide isto, a DPF ili FAP filter možete da ostavite, skinete, bacite, poklonite drugaru, napravite saksiju od njega... U stvari, šta god vam padne na pamet. Ja sam to isto uradio sa mojim FAP filterom na C4 citroenu, bez ikakvih problema. A što se tiče tehničkog... Posle toga sam išao na merenje izduvnih gasova, i sve je opet bilo u normali. Ako imate problem sa partikularnim filterom, nemojte bacati pare na čišćenja i šta već ne, nego kod pravog čoveka i skidaj to. prvenstveno jer vozila sa partikularnim filterom nisu predviđena da se voze 90% grad, kako to radi većina nas. Potrebno ga je oterati barem jednom mesečno na autoput pa 120 na sat najmanje 20min da on valjano odradi regeneraciju. A tek to što je dobro za okolinu.... au... kad počne regeneraciju, pa iza tebe dim... smrad ko iz TE Kostolac Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petza 1 Posted February 8, 2012 Da li je obavezno da dpf bude na autu pre softverskog izbacivanja ,posto sam ga skinuo fizicki i sad imam problem majstori muce muku ne mogu softverski da ga izbace ,uvek ostane greska u naponu senzora diferencijalnog pritiska? Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted March 29, 2012 Jel ima ko da odgovori čoveku? Mene zanima takođe sve u vezi DPF-a, pošto me verovatno čeka taj problem. Postavio bih jedno pitanje vezano za regeneraciju. Kako znam da je počela regeneracija? Ne osetim valjda smrad u kabini? U retrovizoru još ni jednom nisam video nikakav dim, vozio sam i po otvorenom, ali ne nešto dugo...tipa do NS-a i slične razdaljine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted March 29, 2012 Ja licno ne znam ali je na jednoj temi nas sada neaktivan clan spomenuo da postoji softverska mogucnost uklanjanja filtera pa tek onda i njegova fizicka demontaza! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 29, 2012 Kad krene samočišćenje DPF filtera, dobije se info o tome na board kompjuteru.Čitajte vlasnička uputstva za automobile koje imate, sva su postavljena na forumu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showforum=102 Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted March 29, 2012 (edited) Postoji indikator koji govori da je DPF zapušen i da auto mora da se vozi sve dok se lampica ne isključi. Tada valjda izađe i neka poruka na boardu. E sada, da li je to ustvari redovan proces regeneracije, ili zapravo kada se uključi taj indikator znači da je stanje kritično? Ja za par 'iljada km ništa nisam primetio... E da, još jedno pitanje. Gde se on tačno nalazi? Kada dođe vreme da ga vadim napolje da vidim da li bih sam mogao fizički da ga odstranim? Edited March 29, 2012 by banjo1990 Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted March 29, 2012 Ostranis ga fizicki i odes kod nekog da ga iskljuci u ecu-uTapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted May 4, 2012 Imam Stilo MW 1.9 MJTD, 88 KW, 2005 godKako da znam da li mi auto ima taj DPF filter? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 336 Posted May 4, 2012 Stilo nema DPF!pozzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
drvac 0 Posted May 4, 2012 Kako nema, kolega tosonije sa foruma ima stila multijet 2006 godiste i imao je DPF. Kasnije je skunuo to cudo. Retki su modeli ali ih ima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted May 4, 2012 kako mogu da proverim da li ima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 5, 2012 Nesto poput ovoga sa Dobla 2005: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bily_Piton 0 Posted June 11, 2012 Veliki pozdrav svim clanovima ovog lepog sajta.I ja imam problem sa tim DPF jer mi na displeju pise Abgassystem defekt i upali se zuta lampica od torbine ,auto(Phedra 2,2 JTD god. 2003) na autoputu nece preko 130km/h a brdo vidi pre mene.Nakon odredjenog broja kilometara se ugasi i opet tako.Da li je to normalna pojava ili nesto zeza? Quote Share this post Link to post Share on other sites