stilo jtd 1 Posted November 25, 2009 Da li je neko probao i sta vi mislite o tome ko je brzi? Znaci Stilo JTD 115 ili Golf 4 TDI 115? P.S. na jednom drugom forumu smo "zakuhali" sa pristalicama vw,koji tvrde da je cak tdi obicni onaj od 100 hp brzi,pa mi trebaju info iz prve ruke i vasa misljenja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bukovski 0 Posted November 25, 2009 za koji dan dobijas test snimljen golf 3 tdi 90ks i 1.3 punto mjet chip , samo da kazem da ga je puntisa oduvao u startu pa i kasnije Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted November 25, 2009 Samo mi postavi to da im stavim link! Ajde ok golf 4 tdi 115 ima 6 brzina sto ga jedno mozda vadi,ali da tako oduva stila nisam bas siguran,a pogotovo onaj tdi od 100 hp! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted November 25, 2009 (edited) 2003 Volkswagen Golf 1.9 TDImotor:Displacement 1.9 litre 1896 cc (115.701 cu in)Compression ratio 19.00:1Fuel system MPFiMaximum power 105.4 PS (104.0 bhp) (77.6 kW) @ 4000 rpmSpecific output 54.9 bhp/litre 0.9 bhp/cu inMaximum torque 250.0 Nm (184 ft·lb) (25.5 kgm) @ 1900 rpmperformanse:0-100 km/h 11.30 s Standing km 33.10 sTop speed 187 km/h (116 mph)Fuel consumption 6.5/4.3/5.0 l/100km urban/extra-urban/combinedCO2 Emissions 135.0 g/kmCarfolio Calculated CO2 ? 135.00 g/kmPower-to-weight 83.13 bhp/ton2002 Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTDmotor:Compression ratio 18.45:1Fuel system Unijet common rail direct diesel inj.Maximum power (EC) 114.6 PS (113.0 bhp) (84.3 kW) @ 4000 rpmSpecific output 59.2 bhp/litre 0.97 bhp/cu inMaximum torque (EC) 255.0 Nm (188 ft·lb) (26 kgm) @ 2000 rpmperformanse:0-100 km/h 11.20 s Standing km 33.00 sTop speed 190 km/h (118 mph)Fuel consumption 7.5/4.6/5.6 l/100km urban/extra-urban/combinedCO2 Emissions 149.0 g/kmCarfolio Calculated CO2 ? 151.20 g/kmPower-to-weight 80.14 bhp/tonnapomena: raspolažem podacima za multivagon. Za očekivanje je da bi "trovratni", lakši STILO, sa manjim otporom vazduha, bar za 2% imao bolje performanse...Da potsetim da je Stilo i godinu dana stariji... Edited November 25, 2009 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steelo 0 Posted November 25, 2009 (edited) ............................JTD........TDITezina(kg):..........1265........1237Snaga(PS):..........115.6......115.6O.moment(Nm):....255.........3100-100(s):..............10.3........10.3Max.brzina(km/h):.192.........195Eto podataka, ne verujem da bi tu neko nekog pokidao. Mala prednost za TDI jer je laksi i ima dosta bolji obrtni moment.Pretece me gospodin Damjanovic. Ovo su podaci za golfa i stila sa troje vrata sa sajta carfolio Edited November 25, 2009 by Steelo Quote Share this post Link to post Share on other sites
BKS_tmo 0 Posted November 25, 2009 napomena: raspolažem podacima za multivagon. Za očekivanje je da bi "trovratni", lakši STILO, sa manjim otporom vazduha, bar za 2% imao bolje performanse...Da potsetim da je Stilo i godinu dana stariji...http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=87142 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 25, 2009 2003 Volkswagen Golf 1.9 TDI0-100 km/h 11.30Od ovoga je brži i moj Stilo 1.6 16v sa 5 vrata...a, mene Stilo JTD 115 sa 3 vrata ostavlja bez problema... Ali...da ne bude sve samo sa brojevima...pretpostavkma...sigurno je to probano x puta...samo treba malo pretražiti YouTube Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steelo 0 Posted November 25, 2009 nesho, to je podatak za ovaj slabiji TDI sa 105 konja a ne sa 115 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted November 25, 2009 Da. Bitna je razlika tih 50 tak kila, i produžen rep. Skroz si u pravu BKs_tmo!! U ostalom, ne vredi te dve naprave porediti.. Stilo je zakon! Lepši je, udobniji je, veći je... (al sam nepristrasan) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steelo 0 Posted November 25, 2009 U pokusaju da budem objektivan moram da kazem, da je stilo ipak mladji. Golf mk4 sa ovim TDI od 115 konja se prvi put pojavio 1997 a stilo sa JTD-om 2001. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted November 25, 2009 Ajde ok,znaci Golf od 115 je tu negdje,ali ovaj od 100hp,znaci sanse nema nikakve u to sam siguran! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted November 25, 2009 Moje jtd je za vozače 1.9 TDia značilo " bye bye " (i dok nisam bio čipovan). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steelo 0 Posted November 25, 2009 (edited) pa imas preko nekoliko tih TDI motora kojima snaga ide od 80 do 131 PS. Tako da zavisi kome si slao "bye bye" Edited November 25, 2009 by Steelo Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted November 25, 2009 pa imas preko nekoliko tih TDI motora kojima snaga ide od 80 do 131 PS. Tako da zavisi kome si slao "bye bye"beše to A4 (110), G4(110), G5(105) a nedavno sam poslao veliki "BYE BYE" komšiji sa Pasatom 1.9 (131) Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 25, 2009 ...ok, Golf mk.4 TDI nije common rail dizelaš, Fiat Stilo JTD je common rail dizelaš.VW je imao mnogo bolje dizel motore od Fiata, sve do pojave common rail tehnologije. Nisu ni za porediti nekadašnji Fiatovi TD i Vagenovi TDI.- Volkswagen Golf IV TDI 115 (1999. - 2003.)Fuel System: Injection Pump Bosch EDC 15POutput: 115 cv @ 4000 rpmTorque : 285 Nm @ 1900 rpmKerb Weight: 1.190 kgWeight/Output Ratio: 10.3 kg/cv- Fiat Stilo 1.9 JTD 115 (2001. - 2005.)Fuel System: Common RailOutput: 115 cv @ 4000 rpmTorque: 255 Nm @ 2000 rpmKerb Weight : 1.320 kgWeight/Output Ratio: 11.48 kg/cvSve zavisi od vozača, ali generalno je blaga prednost Golfa. Međutim, previše je mala razlika, tako da uzalud ta prednost ukoliko se lošije krene...------------------------------------------------------ Volkswagen Golf IV TDI 100 (2001. - 2003.)Fuel System: Injection Pump Bosch EDC 15POutput: 100 cv @ 4000 rpmTorque: 240 Nm @ 1800 rpmKerb Weight: 1.205 kgWeight/Output Ratio: 12.0 kg/cvStilo dobija, jedino ukoliko vozač napravi grubu grešku rezultat bi bio drugačiji.----------------------------------------------------- Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted November 25, 2009 pre neki dan smo probali tdi 110 vs 1.3mjet chipovan tdi brzi dostatdi vs stilo 19.jtd tdi brzi za duzinu i malo preko Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted November 25, 2009 (edited) Podaci međuubrzanja za jtd su podbačeni verovatno tendenciozno, ili je birano vozilo u takvom stanju, tek moj je išao 15%-20% bolje.Uzavisnosti šta hoćeš da prikažeš to može da izgleda i ovako: (opet ko garantuje da crveni Stilo nije čipovan)Stilo jtd (mjet120ks) vs G4 TDi(140ks)Stilo jtd (mjet120ks) vs A4 TDi(130ks)Stilo jtd (mjet120ks) vs Mondeo st(200ks)G3 GTi Vs Stilo jtd Edited November 25, 2009 by kole Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted November 25, 2009 ja se sa komsijom dosta puta povlacio, ima G4 (mislim 2000 god) sa tih 105 ili 100 kako vec konja, moj 115hp jtd da ostavlja (u dimu ), dok noviji G5 dizel vec ne mogu da stignem.Nije sve ni u snazi - odrzavanje, godine starosti, i najvaznije umece vozaca, pravovremeno saltanje i jos mnogo toga... Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted November 25, 2009 kazem probali smo tdi 110 sa stilom i dobili ga posteno. . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted November 25, 2009 Moraju različito da se voze. Mislim da bi bilo vrlo blizu. Stilo ima mnogo spor menjač, ali elastičniji motor. TDI je gotovo mrtav do 2500 obrtaja, a onda povileni baš pošteno. JTD ubrzava znatno linearnije i generalno se mnogo lakše vozi.Vozim oba, ali JTD je prikladniji za normalnu vožnju i lakše ga je prebaciti iz ekonomičnog u režim za preticanje, dok TDI mora da se šalta i da se pazi na obrtaje. Ako se zaboravim i vozim TDI isto kao JTD obavezno me proda pri pokušaju da pretičem - uopšte nije lep osećaj. :) Ne kažem da je loša stvar, prosto stvar navike, ali ko bi iz TDI prešao u JTD ne bi imao taj problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
a.m 1 Posted November 25, 2009 evo jos neka specifikacija o autima i stvar je dosta i do vazacahttp://www.autoevolution.com/carcompare/fi...-19-tdi-115-hp/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted November 26, 2009 Savršen primer dade a.m. Medjutim sve se to odnosi na motor i na prenos. A auto je celina na četiri točka. Pravo merilo sposobnosti nekog vozila da pokaže svoje vozne osobine je IBARSKA MAGISTRALA, bilo koji krivudav planinski put i nekoliko kamiona sa prikolicom. Tu se vidi i ležanje na putu, savladavanje krivina, pa malo usponi, pa kočenje...pa opet ubrzavanje. Ovo od semafora do semafora umnogome zavisi od koncentracije vozača, od trenutnog raspoloženja, a može i da se zezme tokom promene brzine i odoše metri u nepovrat! A i mladaići u plavim uniformama i sa plavim očima mogu da pokvare celo zadovoljstvo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran SM 1 Posted November 26, 2009 Da bi probali da poredite dve tehnologije, jedna stara i jedna nova jednostavno nije moguće. Naravno da je JTD bolji od TDI, kao tehnološki tako i po perfomansama. E sada da li je specifični Stilo bolji ili lošiji od Golfa nije toliko bitno. Pitanje je bilo samo TDI vs. JTD. Evo, pošto nisam vozio nikada tdi probao sam da nađem novi Auto sa TDI motorom i novi JTD i zanemeo sam. Nova delta sa 2000cm3 ima 121 Kw Novi golf 103Kw a da ne pričam o 1,9 biturbo Delta sa 190 ks ili ti nekih 140 Kw. E sada ne sumnjam da bi možda silom tehnologije iz iste kubikaže možda (ali samo možda) VW izvukao takvu snagu međutim ako i sa tako kilavim motorom Golf košta 30000€ a Lancia u fulu isto toliko procenite sami o kvalitetu i tehnologiji jednih i drugih motora. Jeftinije, jače, bolje, ili skuplje, sporije, lošije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
a.m 1 Posted November 26, 2009 poznato je od davnina da su italijanska vozila puno eksplozivnija i zivahnija ja sam vozio 128 koja ja radila na 3 cilindra pa je isla ko luda Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 26, 2009 kad sam vozio golfa3 GT on je prestajao da vuce preko 3500 o/m a marea je tek tada pocinjala da ide.sto se tice dizela meni licno se pumpa-dizna vagenov sistem ne svidja kao tehnicko resenje Quote Share this post Link to post Share on other sites