Jump to content
FAS Goran
stilo jtd

JTD vs TDI

Recommended Posts

Da li je neko probao i sta vi mislite o tome ko je brzi? Znaci Stilo JTD 115 ili Golf 4 TDI 115?

P.S. na jednom drugom forumu smo "zakuhali" sa pristalicama vw,koji tvrde da je cak tdi obicni onaj od 100 hp brzi,pa mi trebaju info iz prve ruke i vasa misljenja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

za koji dan dobijas test snimljen golf 3 tdi 90ks i 1.3 punto mjet chip , samo da kazem da ga je puntisa oduvao u startu pa i kasnije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo mi postavi to da im stavim link! Ajde ok golf 4 tdi 115 ima 6 brzina sto ga jedno mozda vadi,ali da tako oduva stila nisam bas siguran,a pogotovo onaj tdi od 100 hp!

Share this post


Link to post
Share on other sites

2003 Volkswagen Golf 1.9 TDI

motor:

Displacement 1.9 litre 1896 cc (115.701 cu in)

Compression ratio 19.00:1

Fuel system MPFi

Maximum power 105.4 PS (104.0 bhp) (77.6 kW) @ 4000 rpm

Specific output 54.9 bhp/litre 0.9 bhp/cu in

Maximum torque 250.0 Nm (184 ft·lb) (25.5 kgm) @ 1900 rpm

performanse:

0-100 km/h 11.30 s

Standing km 33.10 s

Top speed 187 km/h (116 mph)

Fuel consumption 6.5/4.3/5.0 l/100km urban/extra-urban/combined

CO2 Emissions 135.0 g/km

Carfolio Calculated CO2 ? 135.00 g/km

Power-to-weight 83.13 bhp/ton

2002 Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD

motor:

Compression ratio 18.45:1

Fuel system Unijet common rail direct diesel inj.

Maximum power (EC) 114.6 PS (113.0 bhp) (84.3 kW) @ 4000 rpm

Specific output 59.2 bhp/litre 0.97 bhp/cu in

Maximum torque (EC) 255.0 Nm (188 ft·lb) (26 kgm) @ 2000 rpm

performanse:

0-100 km/h 11.20 s

Standing km 33.00 s

Top speed 190 km/h (118 mph)

Fuel consumption 7.5/4.6/5.6 l/100km urban/extra-urban/combined

CO2 Emissions 149.0 g/km

Carfolio Calculated CO2 ? 151.20 g/km

Power-to-weight 80.14 bhp/ton

napomena: raspolažem podacima za multivagon. Za očekivanje je da bi "trovratni", lakši STILO, sa manjim otporom vazduha, bar za 2% imao bolje performanse...Da potsetim da je Stilo i godinu dana stariji...

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

............................JTD........TDI

Tezina(kg):..........1265........1237

Snaga(PS):..........115.6......115.6

O.moment(Nm):....255.........310

0-100(s):..............10.3........10.3

Max.brzina(km/h):.192.........195

Eto podataka, ne verujem da bi tu neko nekog pokidao. Mala prednost za TDI jer je laksi i ima dosta bolji obrtni moment.

Pretece me gospodin Damjanovic. Ovo su podaci za golfa i stila sa troje vrata sa sajta carfolio

Edited by Steelo

Share this post


Link to post
Share on other sites
napomena: raspolažem podacima za multivagon. Za očekivanje je da bi "trovratni", lakši STILO, sa manjim otporom vazduha, bar za 2% imao bolje performanse...Da potsetim da je Stilo i godinu dana stariji...

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=87142

Share this post


Link to post
Share on other sites
2003 Volkswagen Golf 1.9 TDI

0-100 km/h 11.30

Od ovoga je brži i moj Stilo 1.6 16v sa 5 vrata...a, mene Stilo JTD 115 sa 3 vrata ostavlja bez problema... :thumbup:

Ali...da ne bude sve samo sa brojevima...pretpostavkma...sigurno je to probano x puta...samo treba malo pretražiti YouTube

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Bitna je razlika tih 50 tak kila, i produžen rep. Skroz si u pravu BKs_tmo!! U ostalom, ne vredi te dve naprave porediti.. Stilo je zakon! Lepši je, udobniji je, veći je... (al sam nepristrasan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pokusaju da budem objektivan moram da kazem, da je stilo ipak mladji. Golf mk4 sa ovim TDI od 115 konja se prvi put pojavio 1997 a stilo sa JTD-om 2001.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje jtd je za vozače 1.9 TDia značilo " bye bye " (i dok nisam bio čipovan).

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa imas preko nekoliko tih TDI motora kojima snaga ide od 80 do 131 PS. Tako da zavisi kome si slao "bye bye"

Edited by Steelo

Share this post


Link to post
Share on other sites
pa imas preko nekoliko tih TDI motora kojima snaga ide od 80 do 131 PS. Tako da zavisi kome si slao "bye bye"

beše to A4 (110), G4(110), G5(105)

a nedavno sam poslao veliki "BYE BYE" komšiji sa Pasatom 1.9 (131)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ok, Golf mk.4 TDI nije common rail dizelaš, Fiat Stilo JTD je common rail dizelaš.

VW je imao mnogo bolje dizel motore od Fiata, sve do pojave common rail tehnologije. Nisu ni za porediti nekadašnji Fiatovi TD i Vagenovi TDI.

- Volkswagen Golf IV TDI 115 (1999. - 2003.)

Fuel System: Injection Pump Bosch EDC 15P

Output: 115 cv @ 4000 rpm

Torque : 285 Nm @ 1900 rpm

Kerb Weight: 1.190 kg

Weight/Output Ratio: 10.3 kg/cv

- Fiat Stilo 1.9 JTD 115 (2001. - 2005.)

Fuel System: Common Rail

Output: 115 cv @ 4000 rpm

Torque: 255 Nm @ 2000 rpm

Kerb Weight : 1.320 kg

Weight/Output Ratio: 11.48 kg/cv

Sve zavisi od vozača, ali generalno je blaga prednost Golfa. Međutim, previše je mala razlika, tako da uzalud ta prednost ukoliko se lošije krene...

-----------------------------------------------------

- Volkswagen Golf IV TDI 100 (2001. - 2003.)

Fuel System: Injection Pump Bosch EDC 15P

Output: 100 cv @ 4000 rpm

Torque: 240 Nm @ 1800 rpm

Kerb Weight: 1.205 kg

Weight/Output Ratio: 12.0 kg/cv

Stilo dobija, jedino ukoliko vozač napravi grubu grešku rezultat bi bio drugačiji.

-----------------------------------------------------

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podaci međuubrzanja za jtd su podbačeni verovatno tendenciozno, ili je birano vozilo u takvom stanju, tek moj je išao 15%-20% bolje.

Uzavisnosti šta hoćeš da prikažeš to može da izgleda i ovako: (opet ko garantuje da crveni Stilo nije čipovan)

Stilo jtd (mjet120ks) vs G4 TDi(140ks)

Stilo jtd (mjet120ks) vs A4 TDi(130ks)

Stilo jtd (mjet120ks) vs Mondeo st(200ks)

G3 GTi Vs Stilo jtd

Edited by kole

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja se sa komsijom dosta puta povlacio, ima G4 (mislim 2000 god) sa tih 105 ili 100 kako vec konja, moj 115hp jtd da ostavlja (u dimu :D ), dok noviji G5 dizel vec ne mogu da stignem.

Nije sve ni u snazi - odrzavanje, godine starosti, i najvaznije umece vozaca, pravovremeno saltanje i jos mnogo toga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moraju različito da se voze. Mislim da bi bilo vrlo blizu. Stilo ima mnogo spor menjač, ali elastičniji motor. TDI je gotovo mrtav do 2500 obrtaja, a onda povileni baš pošteno. JTD ubrzava znatno linearnije i generalno se mnogo lakše vozi.

Vozim oba, ali JTD je prikladniji za normalnu vožnju i lakše ga je prebaciti iz ekonomičnog u režim za preticanje, dok TDI mora da se šalta i da se pazi na obrtaje. Ako se zaboravim i vozim TDI isto kao JTD obavezno me proda pri pokušaju da pretičem - uopšte nije lep osećaj. :) :) :) Ne kažem da je loša stvar, prosto stvar navike, ali ko bi iz TDI prešao u JTD ne bi imao taj problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Savršen primer dade a.m. Medjutim sve se to odnosi na motor i na prenos. A auto je celina na četiri točka. Pravo merilo sposobnosti nekog vozila da pokaže svoje vozne osobine je IBARSKA MAGISTRALA, bilo koji krivudav planinski put i nekoliko kamiona sa prikolicom. Tu se vidi i ležanje na putu, savladavanje krivina, pa malo usponi, pa kočenje...pa opet ubrzavanje. Ovo od semafora do semafora umnogome zavisi od koncentracije vozača, od trenutnog raspoloženja, a može i da se zezme tokom promene brzine i odoše metri u nepovrat! A i mladaići u plavim uniformama i sa plavim očima mogu da pokvare celo zadovoljstvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da bi probali da poredite dve tehnologije, jedna stara i jedna nova jednostavno nije moguće. Naravno da je JTD bolji od TDI, kao tehnološki tako i po perfomansama. E sada da li je specifični Stilo bolji ili lošiji od Golfa nije toliko bitno. Pitanje je bilo samo TDI vs. JTD. Evo, pošto nisam vozio nikada tdi probao sam da nađem novi Auto sa TDI motorom i novi JTD i zanemeo sam. Nova delta sa 2000cm3 ima 121 Kw Novi golf 103Kw a da ne pričam o 1,9 biturbo Delta sa 190 ks ili ti nekih 140 Kw. E sada ne sumnjam da bi možda silom tehnologije iz iste kubikaže možda (ali samo možda) VW izvukao takvu snagu međutim ako i sa tako kilavim motorom Golf košta 30000€ a Lancia u fulu isto toliko procenite sami o kvalitetu i tehnologiji jednih i drugih motora. Jeftinije, jače, bolje, ili skuplje, sporije, lošije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poznato je od davnina da su italijanska vozila puno eksplozivnija i zivahnija ja sam vozio 128 koja ja radila na 3 cilindra pa je isla ko luda

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad sam vozio golfa3 GT on je prestajao da vuce preko 3500 o/m a marea je tek tada pocinjala da ide.sto se tice dizela meni licno se pumpa-dizna vagenov sistem ne svidja kao tehnicko resenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...