shuxx 10765 Posted May 11, 2020 ubi ova korona, sa nekih 2000km mesečno, spadoh na oko 1700 za dva meseca... slike govore sve, zamena je uspešna, samo malo pedantnosti, i kvalitetan dihtung.... motor čist ko suza.... 2 Zan Batist and Bojssa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakoonobese 43 Posted July 19, 2020 Danas sam menjao dihtung prema uputstvima sa foruma pa bih imao nesto da dodam. Sa leve strane postoje 3 srafa koja drze plastiku oko zupcastog kaisa. Onaj najblizi kabini ide ispod metalnog dela sipke meraca ulja.(ovo je vazno za pravilno vracanje plastike) Kod Z10 je neophodno skunuti bobine i nosace bobina. Da bi se skunuo nosac bobina, jer jedan sraf poklopca dekle prolazi kroz njega, lakse je prvo skinuti bobine. Postoje 3 srafa koja drze nosac bobina kojima je tesko bilo prici jer imam TNG instalaciju. Za ovo je neophodno imati male gedore, duzine 4-5 cm, kako bi mogle da udju u prostor izmedju srafa i akumulatora. Na zaboravite da obelezite kojim redosledom idu kablovi na bobine kako bi se izbegli problemi prilikom vracanja na mesto. Videcu kako se novi dihtung ponasa pa javljam. 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
viktor 0 Posted July 25, 2021 ljudi, gde je na zastavi 10, 2006 god, broj motora? Quote Share this post Link to post Share on other sites