Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada
grki

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - curi ulje na poklopcu ventila

Recommended Posts

Na kraju sam odustao

manji razlog je bio naveden na slici

veći razlog je bio gas koji ima atest koji nije upisan u saobraćajnu, a posle raspitivanja oko sređivanja svega toga da bude kako treba (nova boca jer staroj ionako ističe "atest" sledeće godine, i slično) trebalo je dati još oko 250 € + što je postojala mogućnost (kako kaže čovek) da krenu da ispituju kako je do sada vozilo bilo registrovano iako je imalo plin, sva ta zezancija mi je stvarno ne potrebna u životu, dovoljno imam i svoje glavobolje ...

 

Hvala Vam na brzim odgovorima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda eventualno preko zime da sipas 5w40 posto je redje ulje pa ce lakse da procirkulise na niskim temperaturama. Ovako mislim da nema potrebe prelaziti na K.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima više od 4 šrafa da se skine poklopac :D (7 ne računajući kućište filtera za vazduh)

 

zza3326.jpg

 

Iznenadio sam se kada sam skinuo stari dihtung da majstori koji su prethodno mijenjali dihtung uopšte nisu stavljali nikakvu diht masu tako da nije ni čudo što je motor musav i masan.

Ja sam stavio neku crvenu diht masu za visoke temperature pa ćemo da vidimo rezultat. Juče sam zamijenio i gumicu na nosaču bobina jer mi se jedna bobina umastila i izgleda od toga brljavila (trokiranje i rad na dva klipa).

 

Je l' ovo suženje na kanalu poklopca gdje liježe dihtung normalno ili nenormalno?

 

zza3327.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš pre neki dan sam menjao zaptivač na poklopcu ventila, ali na Zastavi 10.

 

Nažalost nije ista zaptivka ni postupak ( ne mora skidanje bobine )  kao na Puntu.

Za puntaća, Viktor Rajnc dihtung poklopca ventila - 3.5 evra ,

za Zastavu 10 takođe Rajncova zaptivka -  13 evra .

 

U prilogu ima par fotki PRE zamene, nažalost, bio sam previše zanesen majstorijom da se setim da uslikam i nakon zamene ili bar nakon čišćenja nalegajućih površina. Malo oštrom stranom sunđera, malo noktom , finom šmirglom i na kraju četkicom sa nitro razređivačem - i površine gde dolazi dihtung i gumice su bile sjajne i glatke kao na novom motoru.

 

Na fotkama se vidi stari dihtung koji za Z10 ima one "lukove" postavljene kontra jedan naspram drugog dok na Puntu oba idu na gore.

Žuti krugovi su pozicije gde se nanosi termo silikon ( ja sam stavio malo i na dihtung i na povrsinu motora gde naležu).

 

Možda sam trebao da iskoristim priliku da očistim od gareži i bregastu sa okolinom , ili nema veze ?

Uglavnom , ništa ne curi... ali sad kad bih radio, iskoristio bih priliku da poklopac uglancam  četkom ( na bušilici)

 

a  dihtung  20160407_131017.jpgb  .jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije komplikovano, skineš bobine zajedno sa nosačem i tu iza je gumica. Od alata ti trebaju male gedore, neki šrafciger i to je otprilike to..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni curka ulje negde pored razvodnika, postoji li tu neka gumica i moze neko da mi kaze kako se konkretno zove, da se ne blamiram u radnji:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 21.11.2013. at 0:16 PM, plamenni said:

Victor Renz

Poslusao sam savet koji je objavio PLAMENI jos 2013. godine. Uradio sam pre tri meseca, skoro sve kako si naveo sa silikonom Victor Reinz i bez kilo kljuca dotegao. Poklopac sam oprao benzinom, ne cetkom za kosu i bez smirglanja, mislim da je dovoljno oprati masnocu benzinom i za sad je stanje normalno (bez curenja).

HVALA PLAMENI.

    stanje pre                                    stanje posle

 

servis kod Zorana LOŠE 22.04.2016..jpg                         drugo dihtovanje kod Zorana (1).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni je sav motor bio od ulja zbog tog dihtunga kad sam ga kupio. neko je ovde rekao da kad se skine poklopac ima 4 distancera na njemu da se ne pretegne dihtung. oni se malo skrate (isturpijaju 1mm) pa se dihtung malo vise stegne

uradio sam po tom savetu i evo vec mesec dana je suv kao barut i to sa najjveftinijim dihtungom. jedino kod njega sto je problem ne naleze lepo na onim polumesecima do bombine pa se izmedju dihtunga i poklopca stavi diht masa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

posto imam problem sa curkanjem ulja na dihtungu dekle, a procitao sam ovde na forumu kako su neki resili problem i sad bih ja sam to odradio. 

Zanima me gde mogu naci i poruciti originalni dihtung i Wurth zaptivnu masu?

Koliko sam ja pregledao forum nisam nasao ovu informaciju, pa bih bio zahvalan ako mi neko pomogne.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Puntic28

 

Kao što možeš videti sada, posle spajanja tema, bolja varijanta od Wurth-a ti je Victor Reinz zaptivna masa (diht masa), kao i njihov dihtung.

Vidim da Lav auto to ima (Beograd), sigurno ima na još mesta, a u Novom Sadu vidim da ih oni pominju:

http://rvtrade.rs/reinz/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...