mwolf 1 Posted April 25, 2014 Na kraju sam odustaomanji razlog je bio naveden na sliciveći razlog je bio gas koji ima atest koji nije upisan u saobraćajnu, a posle raspitivanja oko sređivanja svega toga da bude kako treba (nova boca jer staroj ionako ističe "atest" sledeće godine, i slično) trebalo je dati još oko 250 € + što je postojala mogućnost (kako kaže čovek) da krenu da ispituju kako je do sada vozilo bilo registrovano iako je imalo plin, sva ta zezancija mi je stvarno ne potrebna u životu, dovoljno imam i svoje glavobolje ... Hvala Vam na brzim odgovorima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted May 9, 2014 Mozda eventualno preko zime da sipas 5w40 posto je redje ulje pa ce lakse da procirkulise na niskim temperaturama. Ovako mislim da nema potrebe prelaziti na K. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidzo 2 Posted November 26, 2014 Ima više od 4 šrafa da se skine poklopac (7 ne računajući kućište filtera za vazduh) Iznenadio sam se kada sam skinuo stari dihtung da majstori koji su prethodno mijenjali dihtung uopšte nisu stavljali nikakvu diht masu tako da nije ni čudo što je motor musav i masan. Ja sam stavio neku crvenu diht masu za visoke temperature pa ćemo da vidimo rezultat. Juče sam zamijenio i gumicu na nosaču bobina jer mi se jedna bobina umastila i izgleda od toga brljavila (trokiranje i rad na dva klipa). Je l' ovo suženje na kanalu poklopca gdje liježe dihtung normalno ili nenormalno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zastavnik10 19 Posted April 11, 2016 Baš pre neki dan sam menjao zaptivač na poklopcu ventila, ali na Zastavi 10. Nažalost nije ista zaptivka ni postupak ( ne mora skidanje bobine ) kao na Puntu. Za puntaća, Viktor Rajnc dihtung poklopca ventila - 3.5 evra , za Zastavu 10 takođe Rajncova zaptivka - 13 evra . U prilogu ima par fotki PRE zamene, nažalost, bio sam previše zanesen majstorijom da se setim da uslikam i nakon zamene ili bar nakon čišćenja nalegajućih površina. Malo oštrom stranom sunđera, malo noktom , finom šmirglom i na kraju četkicom sa nitro razređivačem - i površine gde dolazi dihtung i gumice su bile sjajne i glatke kao na novom motoru. Na fotkama se vidi stari dihtung koji za Z10 ima one "lukove" postavljene kontra jedan naspram drugog dok na Puntu oba idu na gore. Žuti krugovi su pozicije gde se nanosi termo silikon ( ja sam stavio malo i na dihtung i na povrsinu motora gde naležu). Možda sam trebao da iskoristim priliku da očistim od gareži i bregastu sa okolinom , ili nema veze ? Uglavnom , ništa ne curi... ali sad kad bih radio, iskoristio bih priliku da poklopac uglancam četkom ( na bušilici) 1 Bekic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ristivoje 2 Posted April 17, 2016 Ne nađoh nigde,koji je postupak zamene gumice na nosaču bobine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted April 17, 2016 Nije komplikovano, skineš bobine zajedno sa nosačem i tu iza je gumica. Od alata ti trebaju male gedore, neki šrafciger i to je otprilike to.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 100 Posted August 7, 2016 Meni curka ulje negde pored razvodnika, postoji li tu neka gumica i moze neko da mi kaze kako se konkretno zove, da se ne blamiram u radnji Quote Share this post Link to post Share on other sites
MACK rec 1 Posted August 22, 2016 On 21.11.2013. at 0:16 PM, plamenni said: Victor Renz Poslusao sam savet koji je objavio PLAMENI jos 2013. godine. Uradio sam pre tri meseca, skoro sve kako si naveo sa silikonom Victor Reinz i bez kilo kljuca dotegao. Poklopac sam oprao benzinom, ne cetkom za kosu i bez smirglanja, mislim da je dovoljno oprati masnocu benzinom i za sad je stanje normalno (bez curenja). HVALA PLAMENI. stanje pre stanje posle 1 Bekic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kimi.car 0 Posted December 21, 2016 meni je sav motor bio od ulja zbog tog dihtunga kad sam ga kupio. neko je ovde rekao da kad se skine poklopac ima 4 distancera na njemu da se ne pretegne dihtung. oni se malo skrate (isturpijaju 1mm) pa se dihtung malo vise stegne uradio sam po tom savetu i evo vec mesec dana je suv kao barut i to sa najjveftinijim dihtungom. jedino kod njega sto je problem ne naleze lepo na onim polumesecima do bombine pa se izmedju dihtunga i poklopca stavi diht masa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Puntic28 0 Posted February 18, 2019 (edited) Pozdrav, posto imam problem sa curkanjem ulja na dihtungu dekle, a procitao sam ovde na forumu kako su neki resili problem i sad bih ja sam to odradio. Zanima me gde mogu naci i poruciti originalni dihtung i Wurth zaptivnu masu? Koliko sam ja pregledao forum nisam nasao ovu informaciju, pa bih bio zahvalan ako mi neko pomogne. Edited February 21, 2019 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9007 Posted February 21, 2019 @Puntic28 Kao što možeš videti sada, posle spajanja tema, bolja varijanta od Wurth-a ti je Victor Reinz zaptivna masa (diht masa), kao i njihov dihtung. Vidim da Lav auto to ima (Beograd), sigurno ima na još mesta, a u Novom Sadu vidim da ih oni pominju: http://rvtrade.rs/reinz/ 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Puntic28 0 Posted February 22, 2019 Hvala na brzom odgovoru. Pronasao sam i dihtung i masu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Puntic28 0 Posted February 28, 2019 Da li je 20 Nm fabricki propisano da se steze, posto sam ja stegao danas na 20 i pukao mi sraf!? :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 6417 Posted February 13, 2020 (edited) može li mi neko reći da li je dobar izbor ovaj zaptivač http://prosportauto.rs/shop/delovi/motorna-grupa/zaptivač-dihtung/zaptivac-poklopca-ventila-elring-505.060-punto-classic/ 990din i ovaj silikon, koliko ga je potrebno...ima pakovanje od 70 i 200ml Edited February 13, 2020 by shuxx Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 6417 Posted March 16, 2020 (edited) za vikend smo bili vredni , zamena dihtunga poklopca ventila stanje pre zamene, niko nikad čistio nije .... otvoren poklopac stanje.... brine me ova boja dali je to od loše / neredovne zamene ulja ili šta.... i da li bi trebao da radim nešto po tom pitanju.... očišćeno, nov dihtung, i savljeno malo silikona, viktor rainz, po celoj dužini, ali samo malo.... stanje posle spoljašnjeg čišćenja / odmašćivanja / pranja... a javljam uskoro da li curi i dalje.... nadam se da neće..... posao sa zamenom svećica i malim servisom.... 2h Edited March 25, 2020 by neshaoct tehnički edit 5 ISV_01, Mijailović P., neshaoct and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 1160 Posted March 16, 2020 A je l' radiš kvačila ? Vozam jedan set u gepeku zajedno sa loncem auspuha, ima nekoliko dana već, pa reko da naminem ako radiš ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 6417 Posted March 16, 2020 Ovo i nisam radio JA, već prijatelj koji radi mehaniku, ja sam uglavnom fotografisao , mada sam i malo zamazao ruke... da ne bude da nisam pomogao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 1160 Posted March 16, 2020 Pa dobro, i moralna podrška znači ... I usput pomogneš koliko je u tvojoj moći, pridržiš nešto, dodaš ključ, pivo, ne kenjaš previše ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 6417 Posted March 16, 2020 7 minutes ago, Rasta said: Pa dobro, i moralna podrška znači ... I usput pomogneš koliko je u tvojoj moći, pridržiš nešto, dodaš ključ, pivo, ne kenjaš previše ... smajli malo menja stvar, ali ovo što si napisao je veoma ružno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5556 Posted March 16, 2020 On 3/16/2020 at 10:04 AM, shuxx said: Selenija 1/1 ALi ajde ipak da postavim i znak pitanja - Selenija? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 1160 Posted March 16, 2020 (edited) Shuxx, ja to iz ličnog iskustva, a iz prethodno napisanog se vidi dobro da nisam majstor ... Nadam se da se nisi uvredio, jer mi to stvarno nije bila namera ... Edited March 16, 2020 by Rasta Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 6417 Posted March 16, 2020 zaista ne znam, kupih Z10 prošle godine, verovatno jeste selenija, jer je koriste po difaultu / preporuci, ja koristim FAM, menjam na 15K km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 1160 Posted March 16, 2020 On 3/16/2020 at 11:52 AM, Milutinac said: ALi ajde ipak da postavim i znak pitanja - Selenija? Je l' to može nešto da mu smeta, il' samo tako ružno izgleda ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5556 Posted March 16, 2020 Menjaj ulje. Cim vidim taj "med" znam da je selenija u pitanju. 20k/gold/TD... Svakako ne treba tako da izgleda. I svakako smanji interval na 10k, koje god ulje da sipas. 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 6417 Posted March 25, 2020 jednu stvar ne spomenuh, prijatelj koji mi je radio ovo oko poklopca ventila, mi je preporučio da se ovim rasporedom stežu vijci, naravno postepeno u nekoliko laganih stezanja. Više puta po malo stazati, ovim rasporedom. I kaže, da mnogi koji krenu redom u krug, zeznu stvar.... npr u pravcu kazaljke na satu ili suprotno.... 1 1 Reacher Gilt and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites