Jump to content
FAS Goran
grki

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - curi ulje na poklopcu ventila

Recommended Posts

ubi ova korona, sa nekih 2000km mesečno, spadoh na oko 1700 za dva meseca...

 

 slike govore sve, zamena je uspešna, samo malo pedantnosti, i kvalitetan dihtung.... motor čist ko suza....

IMG_20200508_165402.thumb.jpg.d18ae452596dca3b83fced883091f87b.jpg 

IMG_20200508_165407.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam menjao dihtung prema uputstvima sa foruma pa bih imao nesto da dodam.

 

Sa leve strane postoje 3 srafa koja drze plastiku oko zupcastog kaisa. Onaj najblizi kabini ide ispod metalnog dela sipke meraca ulja.(ovo je vazno za pravilno vracanje plastike)

Kod Z10 je neophodno skunuti bobine i nosace bobina. Da bi se skunuo nosac bobina, jer jedan sraf poklopca dekle prolazi kroz njega, lakse je prvo skinuti bobine. Postoje 3 srafa koja drze nosac bobina kojima je tesko bilo prici jer imam TNG instalaciju. Za ovo je neophodno imati male gedore, duzine 4-5 cm, kako bi mogle da udju u prostor izmedju srafa i akumulatora.

Na zaboravite da obelezite kojim redosledom idu kablovi na bobine kako bi se izbegli problemi prilikom vracanja na mesto.

 

Videcu kako se novi dihtung ponasa pa javljam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...