jovan90 9 Posted April 27, 2014 Hvala Vam puno Gorane Quote Share this post Link to post Share on other sites
vuki 0 Posted April 27, 2014 Vazi hvala gorane Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22633 Posted April 27, 2014 Imamo ovde u komsiluku exra majstora....javise sutra da ti dam tel...Da li se secas kada si mi ti pomogao da ispravim ozbiljnu brljotinu tog majstora koji je btw nekada imao temu na ovom forumu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidzo 2 Posted April 27, 2014 Slobo?TT SE Arc S Quote Share this post Link to post Share on other sites
vuki 0 Posted April 28, 2014 Jel ta brljotina vezana za tog majstora Slobu ? Woodoo ??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22633 Posted April 28, 2014 Da, i da ne kvarimo temu više. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milekontras 4 Posted April 28, 2014 Poštovani Gorane, nekoliko godina sam klijent u servisu i usluga je zaista na nivou. Da li bi mogli da mi napravite ponudu za mali servis sa recimo originalnim Ufi filterom goriva, obzirom da sam zimus imao problem sa paljenjem, a mislim da je zbog filtera goriva. Ledio je na ne tako niskim temperaturama i dovoljno je bilo samo njega da zagrejem da bih upalio i vozio bez problema. Radi se o stilu multijet 12/2005Sent from my GT-S7275R using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted April 29, 2014 (edited) Poštovanje Gorane,Da li bih mogao da dođem sutra u nekom terminu, da mi prikačite auto na dijagnostiku i da pogledate šta nije uredu sa njim. Naime, danas mi je u nekom trenutku izbacio grešku na bordu i počeo nešto lošije da vuče na obrtajima između 2000 i 3000 hiljade. Takođe, nestao je karakterističan zvuk turbine koji je imao.U pitanju je Alfa 147 1.9 16v (140hp). Hvala. Edited April 29, 2014 by Bogisha Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted April 29, 2014 Poštovanje Gorane,Da li bih mogao da dođem sutra u nekom terminu, da mi prikačite auto na dijagnostiku i da pogledate šta nije uredu sa njim. Naime, danas mi je u nekom trenutku izbacio grešku na bordu i počeo nešto lošije da vuče na obrtajima između 2000 i 3000 hiljade. Takođe, nestao je karakterističan zvuk turbine koji je imao.U pitanju je Alfa 147 1.9 16v (140hp). Hvala.Ceo dan smo u servisu..... Dodji slobodno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted April 29, 2014 Ima li neko posebno vreme kada bi vam odgovaralo, da ne pravim gužvu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted April 30, 2014 Bio sam danas do servisa Goran, i imam samo reči hvale, kako za uslugu, tako i za sve ostalo. Maksimalno korektni, brzi i uslužni.Sve najtoplije preporuke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vuki 0 Posted April 30, 2014 Sta ti je na kraju bilo do cega je bio problem kad ste ga zakacili na dihagnostiku Bogisha ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted April 30, 2014 Eno u mojoj temi sam objasnio, da ne spamujemo čoveku temu. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/60129-moja-srebrna-strela-ar-147/page-32 Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted May 6, 2014 Postovani Gorane,dok sam imao Stila redovno sam ga odrzavao kod Vas. Sada vozim Alfu 159 JTDm od 120ks, pa sam promenio par servisera. Recite mi da li radite servis Alfi, i koja je cena malo servisa i da li mi vi mozete skinuti plasticne maske sa centralne konzole jer bih hteo da ih presvlacim folijom?pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted May 7, 2014 Postovanje jedno pitanje ako je moguce.da limora da se skida Pumpa VP prilikom skidanja usisne grane na Fiat Stilo 1.9jtd 85kw ili moze i bez toga?Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted May 7, 2014 I koja je cena ciscenja usisne grane (na istom autu) u vasem servisu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted May 7, 2014 Postovani Gorane,dok sam imao Stila redovno sam ga odrzavao kod Vas. Sada vozim Alfu 159 JTDm od 120ks, pa sam promenio par servisera. Recite mi da li radite servis Alfi, i koja je cena malo servisa i da li mi vi mozete skinuti plasticne maske sa centralne konzole jer bih hteo da ih presvlacim folijom?pozz Nije problem za servis,servis kosta oko 11,000 din,,a za maske videcemo da i to resimo samo poyovite servis i zakazite termin pozdravI koja je cena ciscenja usisne grane (na istom autu) u vasem servisu? cena za skidanje usisne grane je oko 11000, i mora da se skida pumpa visokog pritiska pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
niksaklecak 0 Posted May 8, 2014 Moje misljenje u vezi servisa Goran je podeljeno. Prvo bi zeleo da se ogradim i da kazem da sam skoro kupio auto, GP, i da je to moj prvi auto, kao i servis. Iz komentara ovde procitanih sam zakljucio da je servis Goran jako jako dobar servis. Ali ja nisam 100% zadovljan. Da objasnim. Auto koji sam kupio je naravno stranac, i ja sam zeleo da odmax uradim veliki servis, kao i dijagnostiku. Da bi bio u situaciji da mogu da vozim auto i da ne brinem. Iz servisa su mi odma zakazali termin. E sada, posto je to moj prvi auto, ja sam zeleo da posle odradjene dijagnostike popricam malo sa majstorom, da prodiskutujemo, da kazem da storimo neku vrstu blizeg kontakta nego sa prodavacicom u maxiju. S druge strane, ljudi su vrlo profesionalno odradili svoj deo posla, sem dela sa plinom(fabricki ugradjen plin). Sto moram priznati, da sam ocekivao. Ili da mi kazu da treba i plin da servisiram.Naravno, posle nekih desetak dana voznje, ja polako pocinjem da primecuje probleme kada vozim na gasu. Da ne pricam o problemima, ja nazovem servis, oni mi daju majstora koji je bio zaduzen za moj auto, i on ne zna da postoji fabricki plin. I kaze mi dovezi ti auto da pogledamo. E sad ja znam da se ova recenica govori klijentu kada ste prezauzeti.Znaci da rekapituliram, prezauzeti su i nemaju bas blizak odnos sa klijentima, veoma profesionalni. Meni je ovaj deo bliskosti je jako bitan, pa da ne bude sve crno, drugi put kad sam dolazio, sam Goran mi se ponudio da pomogne i da poprica malo samnom. Sto mi je mnogo prijalo. Ali jelte, nije on radio na mom autu. Znaci, kao sugestiju predlazem da se odvoji vise vremena za komunikaciju sa klijentima, naravno sa onim koji to zele. Kao i bolje informisanje o modelima. Jednstavno da se ne zna da fiat ima fabricki plin je nedopustivo. Odma se poverenje gubi.Samo da naglasim da cu i dalje dolaziti u isti servis. Nadam se da ce moja sugestija biti uvazena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted May 8, 2014 Moje misljenje u vezi servisa Goran je podeljeno. Prvo bi zeleo da se ogradim i da kazem da sam skoro kupio auto, GP, i da je to moj prvi auto, kao i servis. Iz komentara ovde procitanih sam zakljucio da je servis Goran jako jako dobar servis. Ali ja nisam 100% zadovljan. Da objasnim. Auto koji sam kupio je naravno stranac, i ja sam zeleo da odmax uradim veliki servis, kao i dijagnostiku. Da bi bio u situaciji da mogu da vozim auto i da ne brinem. Iz servisa su mi odma zakazali termin. E sada, posto je to moj prvi auto, ja sam zeleo da posle odradjene dijagnostike popricam malo sa majstorom, da prodiskutujemo, da kazem da storimo neku vrstu blizeg kontakta nego sa prodavacicom u maxiju. S druge strane, ljudi su vrlo profesionalno odradili svoj deo posla, sem dela sa plinom(fabricki ugradjen plin). Sto moram priznati, da sam ocekivao. Ili da mi kazu da treba i plin da servisiram.Naravno, posle nekih desetak dana voznje, ja polako pocinjem da primecuje probleme kada vozim na gasu. Da ne pricam o problemima, ja nazovem servis, oni mi daju majstora koji je bio zaduzen za moj auto, i on ne zna da postoji fabricki plin. I kaze mi dovezi ti auto da pogledamo. E sad ja znam da se ova recenica govori klijentu kada ste prezauzeti.Znaci da rekapituliram, prezauzeti su i nemaju bas blizak odnos sa klijentima, veoma profesionalni. Meni je ovaj deo bliskosti je jako bitan, pa da ne bude sve crno, drugi put kad sam dolazio, sam Goran mi se ponudio da pomogne i da poprica malo samnom. Sto mi je mnogo prijalo. Ali jelte, nije on radio na mom autu. Znaci, kao sugestiju predlazem da se odvoji vise vremena za komunikaciju sa klijentima, naravno sa onim koji to zele. Kao i bolje informisanje o modelima. Jednstavno da se ne zna da fiat ima fabricki plin je nedopustivo. Odma se poverenje gubi.Samo da naglasim da cu i dalje dolaziti u isti servis. Nadam se da ce moja sugestija biti uvazena. Jedino sto u ovom trnutku mogu je da vam se izvinim. Znam da je blizak odnos sa klijentima bitan i dajem sve od sebe da to i odrzim u servisu. Problem je u tome sto ne mogu stici na sve strane, mnogo vozila prodje dnevno kroz servis i prosto je nemoguce da svi budu potpuno zadovoljni. Meni je jako bitno da uspevamo odrzati kvalitet rada i garantovati za delove i izvrsene usluge. Jako je malo GP sa fabricki plinom a jako puno ljudi koji misle da imaju fabricki plin. Otuda i ta greska u izjavi majstora da Vas plin nije fabricki. Naravno to ga ne opravdava da prica napamet i ja cu vec sutra saznati ko je dao tu izjavu. Ja Vam se svakako izvinjavam kao vlasnik sevisa i molim Vas da se meni obratite oko tog problema. 063 242 007 Goran Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto1.2 26 Posted May 8, 2014 Da kazem i ja svoje iskustvo sa servisom . Citajuci ovaj forum i pozitivna iskustva, proslog leta u junu ili julu sam otisao kod Gorana jer je punto pravio problem tj, gusio se prilikom davanja gasa. Imao je "knedlu" i znao da zatrza prilikom kretanja.Goran licno me primio i obavio razgovor sa mnom, a zatim je Punta preuzeo majstor koji tamo radi. Skinute su dizne i proverene, kao i pritisak benzinske pumpe. Prikljucena je dijagnostika i po recima mladjih momaka (dvojica) koji su je radili, nije primecen nikakav problem. Naplacen je pregled u iznosu od 2000 din ako se dobro secam i vozilo vraceno kao ispravno. Tad je predlozeno i da ako mi se ponovo bude isto desavalo ostavim auto kod njih pa da ga probaju hladnog.Problem je resen u drugom servisu zamenom svecica na kojima elektroda gotovo da nije postojala.Razumem da je guzva i da se gleda da se obavi sto vise posla, ali da je moje vozilo pregledano tada kako je trebalo, prodali bi ste svecice, naplatili rad i imali musteriju vise. Taj dan sam presao oko 40 km u jednom pravcu da bi vozilo bilo pregledano u Vasem servisu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
niksaklecak 0 Posted May 8, 2014 (edited) . Moje misljenje u vezi servisa Goran je podeljeno. Prvo bi zeleo da se ogradim i da kazem da sam skoro kupio auto, GP, i da je to moj prvi auto, kao i servis. Iz komentara ovde procitanih sam zakljucio da je servis Goran jako jako dobar servis. Ali ja nisam 100% zadovljan. Da objasnim. Auto koji sam kupio je naravno stranac, i ja sam zeleo da odmax uradim veliki servis, kao i dijagnostiku. Da bi bio u situaciji da mogu da vozim auto i da ne brinem. Iz servisa su mi odma zakazali termin. E sada, posto je to moj prvi auto, ja sam zeleo da posle odradjene dijagnostike popricam malo sa majstorom, da prodiskutujemo, da kazem da storimo neku vrstu blizeg kontakta nego sa prodavacicom u maxiju. S druge strane, ljudi su vrlo profesionalno odradili svoj deo posla, sem dela sa plinom(fabricki ugradjen plin). Sto moram priznati, da sam ocekivao. Ili da mi kazu da treba i plin da servisiram.Naravno, posle nekih desetak dana voznje, ja polako pocinjem da primecuje probleme kada vozim na gasu. Da ne pricam o problemima, ja nazovem servis, oni mi daju majstora koji je bio zaduzen za moj auto, i on ne zna da postoji fabricki plin. I kaze mi dovezi ti auto da pogledamo. E sad ja znam da se ova recenica govori klijentu kada ste prezauzeti.Znaci da rekapituliram, prezauzeti su i nemaju bas blizak odnos sa klijentima, veoma profesionalni. Meni je ovaj deo bliskosti je jako bitan, pa da ne bude sve crno, drugi put kad sam dolazio, sam Goran mi se ponudio da pomogne i da poprica malo samnom. Sto mi je mnogo prijalo. Ali jelte, nije on radio na mom autu. Znaci, kao sugestiju predlazem da se odvoji vise vremena za komunikaciju sa klijentima, naravno sa onim koji to zele. Kao i bolje informisanje o modelima. Jednstavno da se ne zna da fiat ima fabricki plin je nedopustivo. Odma se poverenje gubi.Samo da naglasim da cu i dalje dolaziti u isti servis. Nadam se da ce moja sugestija biti uvazena. Jedino sto u ovom trnutku mogu je da vam se izvinim. Znam da je blizak odnos sa klijentima bitan i dajem sve od sebe da to i odrzim u servisu. Problem je u tome sto ne mogu stici na sve strane, mnogo vozila prodje dnevno kroz servis i prosto je nemoguce da svi budu potpuno zadovoljni. Meni je jako bitno da uspevamo odrzati kvalitet rada i garantovati za delove i izvrsene usluge. Jako je malo GP sa fabricki plinom a jako puno ljudi koji misle da imaju fabricki plin. Otuda i ta greska u izjavi majstora da Vas plin nije fabricki. Naravno to ga ne opravdava da prica napamet i ja cu vec sutra saznati ko je dao tu izjavu. Ja Vam se svakako izvinjavam kao vlasnik sevisa i molim Vas da se meni obratite oko tog problema. 063 242 007 Goran Znaci, moram da vam se zahvalim na veoma ekpeditivnom odgovoru, i da pohvalim odgovornost prema musterijama. A posle razgovora sa Gospodinom Goranom, sve sto mi ostaje je da kazem "svaka cast". Edited May 8, 2014 by niksaklecak Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted May 9, 2014 Da kazem i ja svoje iskustvo sa servisom . Citajuci ovaj forum i pozitivna iskustva, proslog leta u junu ili julu sam otisao kod Gorana jer je punto pravio problem tj, gusio se prilikom davanja gasa. Imao je "knedlu" i znao da zatrza prilikom kretanja.Goran licno me primio i obavio razgovor sa mnom, a zatim je Punta preuzeo majstor koji tamo radi. Skinute su dizne i proverene, kao i pritisak benzinske pumpe. Prikljucena je dijagnostika i po recima mladjih momaka (dvojica) koji su je radili, nije primecen nikakav problem. Naplacen je pregled u iznosu od 2000 din ako se dobro secam i vozilo vraceno kao ispravno. Tad je predlozeno i da ako mi se ponovo bude isto desavalo ostavim auto kod njih pa da ga probaju hladnog.Problem je resen u drugom servisu zamenom svecica na kojima elektroda gotovo da nije postojala.Razumem da je guzva i da se gleda da se obavi sto vise posla, ali da je moje vozilo pregledano tada kako je trebalo, prodali bi ste svecice, naplatili rad i imali musteriju vise. Taj dan sam presao oko 40 km u jednom pravcu da bi vozilo bilo pregledano u Vasem servisu.Prvo da vam se izvinim u moje ime i u ime zaposlenih.U nasem servisu je uvek moguce dobiti sve pare nazad za usluge kojima niste zadovoljni. Posto ispred sebe imam radni nalog od Vaseg vozila vidi se da je vozilo bilo 31.5.2013 i da je kao primedba pisalo: KADA JE HLADAN NE PRIMA GAS URADITI DIJAGNOSTIKU. Dalje se vidi da je naplacen iznos od 1000 din a ne 2000 din. Posto je ocito nasa greska u pitanju i da dijagnostika nije uradjena kako treba molim Vas da nam dozvolite da naplaceni iznos vratimo. Ovakvi komentari meni kao vlasniku servisa puno znace i voleo bi da se svako ko nije zadovoljan prvo meni obrati jer ako nemam povratnu informaciju onda ne mogu ni reagovati adekvatno. Hvala unapred Goran Filipovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto1.2 26 Posted May 9, 2014 (edited) Mislim da imate pogresan nalog. Poslacu vam u inbox registarski broj vozila pa proverite. Sa vama kad sam razgovarao u servisu, ponudili ste da se provere dizne, pa ako su slucajno one problem da se uradi ciscenje. Opet ponavljam, nisam siguran za iznos, ali sam 99% ubedjen da se radilo o 2000 din pregled vozila sa dijagnostikom+ 1000 din ako se budu cistile dizne.Ne trazim novac nazad, trazio bih ga tada da se o novcu radilo. Samo zelim da Vam skrenem paznju na propuste u radu, a bez obzira na znanje i strucnost u koje ne sumnjam, do kojih dolazi zbog zelje da se uradi sto vise za sto manje vremena.Cinjenica je da u servisu gde sad odrzavam vozilo mora da se zakaze i po nekoliko dana unapred i da sporo rade, ali nikad mi nisu vratili neispravno vozilo. Znam da u danasnje vreme svi jurimo taj prokleti dinar, ali to ipak ne znaci da posao treba samo otaljati, treba taj novac radom i zaraditi.Pogledacu imam li jos onaj racun medju dokumentacijom Edited May 9, 2014 by Punto1.2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted May 9, 2014 Mislim da imate pogresan nalog. Poslacu vam u inbox registarski broj vozila pa proverite. Sa vama kad sam razgovarao u servisu, ponudili ste da se provere dizne, pa ako su slucajno one problem da se uradi ciscenje. Opet ponavljam, nisam siguran za iznos, ali sam 99% ubedjen da se radilo o 2000 din pregled vozila sa dijagnostikom+ 1000 din ako se budu cistile dizne.Ne trazim novac nazad, trazio bih ga tada da se o novcu radilo. Samo zelim da Vam skrenem paznju na propuste u radu, a bez obzira na znanje i strucnost u koje ne sumnjam, do kojih dolazi zbog zelje da se uradi sto vise za sto manje vremena.Cinjenica je da u servisu gde sad odrzavam vozilo mora da se zakaze i po nekoliko dana unapred i da sporo rade, ali nikad mi nisu vratili neispravno vozilo. Znam da u danasnje vreme svi jurimo taj prokleti dinar, ali to ipak ne znaci da posao treba samo otaljati, treba taj novac radom i zaraditi.Pogledacu imam li jos onaj racun medju dokumentacijomNe to je taj nalog.....nisam hteo da ga skeniran i okacim ovde jed ima vasih licnih podataka. Ako Vi kazete ja cu ga skenirati i postaviti na forum. Quote Share this post Link to post Share on other sites