Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Fiat servis ''Goran''

Recommended Posts

Goran ne radi do 08.01. a do tada možeš prelistati ovu temu i naći sve odgovore ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane. Kod vas sam na stilu menjao komlet kvacilo,i evo u zadnje vreme je pocelo da se desava kao i pre zamene seta,da trese pri pustanju kvacila. Sta raditi? Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde da se cujemo u toku nedelje. Ja imam neki 63 broj,mogu li da vas pozovem pa da se dogovorimo za termin pa da sredimo to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Postovanje Gorane, prijatelj mi je preporucio vas servis i forum.

Zanima me da li ste u mogucnosti, da mi odrzavate stari tip Pande 4X4, 2001, motor je Fire 1,1

Konkretno trenutno treba da se radi zamena seta kvacila.

Mozete li mi napisati koje kvacilo ugradjujete, i neku okvirnu cenu, hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje filtere goriva ugradjujete za Stilo MJet:? Ne znam zasto, ali drugi put mi se desava da nece da upali ujutro kad je hladno, jednostavno ni da cuje, vergla u prazno. To mi se desilo jutros, jeste bilo sigurno minus 10 ali ne bi trebalo da toliko smeta. Posto sam postao iskusan sa ovim vec, i znam da je problem sa filterom odnosno gorivom koje ne stize tamo gde treba, veceras kad je malo porasla temperatura (-4) sam zagrejao filter i upalio je kao metak. Mali servis je bio negde u junu, od tada sam presao manje od 10000, a gorivo je sipano na NIS pumpama. Ne shvaite ovo kao kritiku, nego kao apel za savet i pomoc, da mi preporucite sta da radim, i  da li treba da zamenim filter za neki kvalitetniji itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj da promenis pumpu, dosta ljudi sa foruma je imalo identicne probleme prethodnih dana zbog vode u nafti i svi su sipali na NIS-u.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izdvoji ti si voda iz goriva, i krene pomalo da ledi, pa se zaglavljuje i sprečava dovod goriva.
Moja preporuka ti je da probaš Wynn's aditiv za vodu u gorivu. Probao sam pre neki dan njihov aditiv za čišćenje dizni, bio sam zadovoljan, pa kontam da im je i drugi proizvod verovatno dobar.  :turned:

Share this post


Link to post
Share on other sites

20140127_152154.jpg

 

 

 

Evo sta se nalazilo u vecini kucista filtera goriva koje smo juce otvorili. Doslepali smo desetak vozila koja su imala isti problem. Svi su sipali na OMV , NIS , ili EKO pumpama.  Ovde je filter uradio posao kako treba..odvojio parafin i vodu...ali kad se smrzne zacepi sve kanale i to je kraj.

Edited by Goran Zemun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omv kupuje od nisa, eko verovatno. Sipam samo na molu i do sada nikakvih problema.. Izvinite za off.. (valjda mol uvozi zaista iz Mađarske kako kažu..)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Mol kupuje od NIS-a licno video fakture i otpremnice.Svi uzimaju jedan deo kontigenta od NIS-a.A to kada uveze preko dobavljaca pa jos ja akda naletim na pumpu bude belaja sa vodom.Od tada (proslo godinu dana)nikad MOL uvek NIS i to pun rezervoar.izvinjavam se za off

Edited by SrdjanNS86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanje, u tabeli rasporeda servisa za 1.2 8v mi piše "Proverite stanje zupčastog kaiša" na 45000km, ali sam od ljudi čuo da niko to ne proverava, već samo menjaju na 90000 ili na 5 godina (3 u lošijim uslovima). Ne znam da li mi je vreme da ga menjam, 3 i po godine se vozi skoro svaki dan po gradu i periferiji.

 

Koliko bi me koštala provera zupčastog (i zamena ako treba) i provera zadnjih paknova, sa popustom za članove?


U pitanju je Punto Classic, 2010. godište ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne vidim nacin na koji bi neko mogao vizuelnim pregledom kaisa da Vam kaze da je on dobar ili ne. Jos manje da Vam neko moze dati garanciju na nesto sto nije ni video. Mi kais menjamo na 60000 km ili 5 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valjda su mislili na zategnutost, pojma nemam :question:

 

Da li bih mogao da doteram auto da se pogledaju panknovi, i dijagnostika? Pali mi crveni volan, a servo mi radi bez problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane molio bih za tvoje misljenje,duze vreme me zeza stilo 1.9jtd lepo povuce do nekih 2500 omin i onda kao da na kratko izgubi snagu i dalje vuce ali nije to to najbolje povlaci u drugoj brzini.Egr je blokiran ali ne radi el.ventil,map i maf ocisceni kao i inerkuler skidao sam dzekove sa mapa i mafa i onda nece u opste da ide.Danas sam iscitao greske p0404,p0235,p0480.Pre je povlacio u bilo kojoj brzini a sada kad mu dam gas kao da ga nesto gusi.

I na svako paljenje osim na prvo jutarnje,i u voznji kada vuce i izbacim ga i ide ili usporavam obrtaji padnu na 800 pa se vrate normalni i zatrokira kada padnu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tema ostaje otvorena za Vaša pitanja. Na njih će odgovarati Goran, odnosno Goran Zemun

Naravno, to ne znači da ovde pitate oko tehničkih problema na Vašim automobilima. To ćete raditi u podForumu za takva pitanja, zavisno od toga koji automobil posedujete :

Lybra

Ostali Lancia modeli

Uno/Tempra/Tipo

Bravo/Brava/Marea/Multipla

Punto mk.1/Punto mk.2

Stilo/Nuova Bravo

Grande Punto

Ostali Fiat modeli

Auto Gas

Na ovoj temi postavljate samo opšta pitanja oko servisa i usluga koje se u njemu pružaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema to veze sa filterom već sa gorivom.

svakako ima veze i sa gorivom, ali stala bi srbija a ne samo ja ako je bas toliko do goriva. I zasto kad zagrejem filter moze da upali? Pa zato sto filter verovatno ne odradjuje kako treba. Na kraju krajeva zasto postoje filteri od 1000

din i od 6000 za isti tip?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav.Desio mi se mali peh malopre kad sam se vracao sa posla.

 

Naime na autoputu pri preticanju sam prebacio 4500 obrtaja na Stilu 1.6. 16v i malo zatim mi se upalila greska Engine Fault auto je naglo izgubio obrtaje i posle sekunde se vratilo u normalu.Auto pali bez problema, ima snage tako da nista ne ukazuje na neki problem sa motorm ali greska idalje stoji i nece da se ugasi i tako pri svakom paljenu.

 

Sad me zanima jel bih mogao sutra da dodjem u servis da ga nakacimo na komp da vidimo gde je nastao problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...