bglion 401 Posted September 1, 2012 @zorancesipaj WR sigurno ima razloga zasto je fabrika promenila gradaciju ulja sa 10 na 5. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted September 1, 2012 Sta znam, nekako mi je 10W bolje za nase polovnjake, ima ljudi koji sa 5W dobiju vecu potrosnju ulja, tamo gde je nije bilo sa 10w. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlocesti 0 Posted September 1, 2012 Cetiri godine je Puntic kod mene i od prvog dana sipam samo 10-40td.Nikad nisam uocio neki problem jer je ipak to dugacak vremenski period a sad vidim da je za njega preporucljivo wr5 - -40.da lisam mogao necim da naskodim sto sam sipao 10-40? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted September 1, 2012 Ne, nista mu nece faliti.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 1, 2012 (edited) Sta znam, nekako mi je 10W bolje za nase polovnjake, ima ljudi koji sa 5W dobiju vecu potrosnju ulja, tamo gde je nije bilo sa 10w. Naravno da ce trositi to ulje motor nepoznate kilometraze, kome je dusa izvadjena, gumice porozne a karike skinute do pola Za nove ove preporuke verovatno piju vodu, ali za istrosene motore si u pravu 100%.Dilema stara ili nova fabricka preporuka vazi i za menjacka ulja, ali je tu po sredi malo vise marketing i zarada, jer sad ova sinteticka menjacka ulja koja preporucuju nisu ni malo naivna sa cenom. Samo zaboravljaju da su ti isti menjaci godinama i decenijama radili sa uljima koja sad kao ne odgovaraju... Edited September 1, 2012 by Hardvet Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted September 1, 2012 Nije ne odgovaraju, nego ima bolje... Navodno.Ima i Castrol za 2000 din po kilu, pa ko voli, moze i to, ne mora 5W Selneniu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 1, 2012 Upravo tako... Nego je problem gde imas staro, a treba doliti novo. Serviseri bez pardona sipaju to novo(ili sta dohvate) i doliju u staro, sasvim drugih karakteristika...Pise da se ne mesa, ali oni valjda znaju sta ce biti kad se pomesa i tako predje 50.000. Kad tad nesto crkne, sigurno nece povezati to sa mesanjem necega sto se ne mesa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
berni1756 0 Posted September 6, 2012 Danas sam ostavio Punta tamo sa urađenom dijagnostikom kod njih (kvar: napon na senzoru bregaste osovine).... Videćemo kako će ispasti popravka na kraju... (cena, urađen posao, i ostalo)... Dosad nisam imao iskustva sa ovim servisom, sa drugima samo negativna...Pozdrav još jednom Goranu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
steel 21 Posted September 11, 2012 Pozdrav GoraneInteresuje me da li moze kod Stila Karavana da se podogne malo prednji kraj ? Mnogo je nizak, kakva je procedura da li se rastezu opruge ili ubacuju neke druge. Koliko bi to koštalo, ako moze da se odradi i koliko bi se moglo dobiti na visini? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted September 11, 2012 Nisam nikada pokusao tako nesto, mozda bi najlepse bilo ugraditi amortizere sa stelujucim platformama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
steel 21 Posted September 13, 2012 Koliko bi taj poduhvat koštao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
berni1756 0 Posted September 14, 2012 (edited) Glavni problem koji sam imao rešen posle par dana zamenom senzora obrtaja bregaste... Ono što nije rešeno je miris antifriza u kabini, rečeno mi je u servisu da antifriz nigde ne curi, da su komplet sve proverili, pregledali (iako dolivam redovno), i da su "produvali" kompletan ventilacioni prostor... Meni je problem i dalje tu... Naročito sada, kada sam danas uključio grejanje, ono je strašno... Hteo bih da pitam Goran-a (pošto nije bio u servisu prilikom preuzimanja auta), koliko košta zamena malog hladnjaka (ili grejača kabine) napomena: Punto je bez klime pa ne znam šta ima, kao i regulatora na centralnoj konzoli (toplo/hladno sa sajlama) ako uzmem na nekom otpadu? Navratiću ovih dana za "kusur"...Pozdrav Edited September 14, 2012 by berni1756 Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiatcroma 1 Posted September 21, 2012 Zdravo druze......Kontakt brava opet zeza kao i pre kupovine auta i pre popravke!!Evo kako radi...KADA GURNEM KLJUC PRVI PUT NISTA PA VADIM KLJUC I GURNEM DRUGI PUT NISTA VEC SVAKI TRECI PUT PRORADI!!!!Sta bi to??Jel moze sutra subota?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted September 21, 2012 Berni, ako mozes dodji da pogledamo mali hladnjak jos jednom i da se dogovorimo. Marko dodji da pogledamo one mikro prekidace...mozda neki opet zeza... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted September 21, 2012 Za tehničke probleme, konkretno mislim na ovu priču:http://www.fiat-lanc...=60#entry837893Ne može se na 10 mesta po forumu ići i pitati isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiatcroma 1 Posted September 24, 2012 Druze bio sam kod vas u subotu vi niste bili tu...pa cu za vikend svratiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mijpedja 0 Posted September 29, 2012 Pozdrav Gorane,Imam Stila 2003 SW,uvezen iz Nemacke pre tri meseca.Ima navigaciju na kojo ne radi displej(radio i cd rade)Displej borda radi i izbacuje na nemackom,ne mogu da promenim jezik,kazu da to moze samo preko navigacije.Molim za savet ili pomoc po pitanju servisa koji bi mogao da popravi displej borda ili barem da prebaci jezik na engleski.Ili mi je mozda najbolje resenje da ubacim fabricki cd,da li to moze da se uradi kod tebe? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted September 29, 2012 Nije problem...javi se od ponedeljka... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted September 29, 2012 Koliko ksta ciscenje dizni za jtd? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted September 29, 2012 Posto nemamo probni sto kao i vecina auto servisa, onda ne mozemo ni testirati te dizne. A posto ih ne mozemo testirati onda ne znamo ni da li smo ih oprali. Bilo bi jako bezobrazno uzeti pare za nesto ni mi sami ne znamo da li smo uradili a kamoli musterije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted September 29, 2012 (edited) Ok, fer i posteno!Malo trese dok je hladan pa bih da krenem od dizni.A kada smo menjali senzor radilice, odradili ste i dijagnostiku, greska je bila pomerena faza motora, tada ste mi rekli da to moze da bude izmedju ostalog i zbog senzora polozaja bregaste.Posto sam resio da ulozim neke parice u auto hteo bih i to da resim. Koliko bi kostala dijagnostika i zamena tog senzora, sve vasi delovi? Znam da nije mali posao...I posto se verovatno skida zupcasti kais, koliko izlazi veliki servis? Znaci nov zupcasti, spaneri i sve sto ide na jtd. da ne vracam stari... Ovaj trenutno je zgazio skoro 60 000, blizi mu se vreme pa da planiram sve od jednom.Hvala unapred Edited September 29, 2012 by milan-jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted September 29, 2012 Za senzor faze ne skidamo zup. kais. tako da nije skupo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted September 29, 2012 Extra, koliko bi izasla onda zamena senzora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted September 29, 2012 Za tebe 1500 d Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted September 29, 2012 Jel to ukupno sa senzorom ili samo rad?Znam da malo smaram sad ali sam zbunjen, ocekivao sam dosta vise. Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites