acikota 3 Posted July 23, 2012 Pozdrav za najboljeg servisera!U poslednjih par nedelja mi skripe,rekla bih,zadnje kocnice i to samo u voznji (kad kocim,prestaje cviljenje) .Da li su pakne za zamenu ili...? I koja je cena za clanove kluba ako bude potrebna zamena. + cena malog servisa za Stila. (cisto da pripremim finansije za ne daj boze ako su mi otisle kocnice) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted July 26, 2012 (edited) Dva pitanja za Gorana, ( u pitanju je Lanča Libra, SW 1.9 JTD )1. Zamena dihtunga kartera. Zapravo, nisam ni siguran da li postoji dihtung ili se čitav posao odrađuje diht masom.- da li se ovo radi u servisu Goran ?- da li je najpametnije da za ovo dođem kad dođe vreme za zamenu ulja, ili za majstore nije problem da se ulje sačuva pa kasnije to isto ulije.- okvirna cena usluge (sa cenom dihtunga i / ili diht mase, bez cene ulja i filtera)2. Zamena silen bloka u zadnjem vešanju. U pitanju je veliki silen blok, koji je deo zadnje viljuške i nema ga pojedinačno u ePeru- da li se u servisu Goran menjaju ovi silen blokovi nezavisno od zadnje viljuške- okvirna cena usluge, (za oba silen bloka) sa cenom blokova( Nije meni problem da pozovem telefonom i pitam za cenu, ali uvek imam neki utisak da Nataša neće razumeti o čemi se tačno radi, i šta tačno treba da se menja, i koliko se ovo kod Lanče Libre razlikuje od stardanih Fiatovih vozila ...) Edited July 26, 2012 by Mihailovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlocesti 0 Posted July 26, 2012 Svaka cast na profesionalnosti,usluzi,ljubaznosti..Promenjen senzor pozicije volana i moj Punto ponovo radi kao sat.Velika preporuka za najboljeg servisera.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted July 26, 2012 Acikota, ne mora da znaci da su zamenu treba ih proveriti. Cena plocica i zamene sa popustom je 3940 din. Mihajlovicu, na vasem autu ne postoji klasican dih. kartera vec diht masa. Dihtovanje kartera je 4000 din. A za zamenu zadnjih silena se javi meni da ti oblasnim...063 242 007. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolabc 0 Posted July 26, 2012 Pitanje za gorana: Imam grande punto 1.3 mjt i mislim da se čuje lanac,došao bi kod tebe da proverim i ako treba da zamenim ceo set lanac,lančanike,španere i šta sve već tu ide ,pa me interesuje koliko košta ceo set bez popusta i koliko je zamena? A kad već dolazim promenio bi prednje kočnice diskove i pločice,ako može cena i za to koliko su kočnice,a koliko zamena?Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted July 26, 2012 Gorane, koja je cena zamene sajli rucne kocnice na Puntu sa vasim i sa mojim sajlama? Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 26, 2012 Ćao Gorane. Jedno pitanje. Da li ti je na popravci Stilo karavan 1.8 16v sa ugrađenim plinom, eksplodirala mu je usisna grana? To je auto od mog drugara, inače tvog komšije sa Altine.Zanima me zašto je došlo do havarije, to jest uzrok i kako to sprečiti. Reče mi Aca da je zbog plina (kao i kod svih drugih kojima se to isto desilo). Verujem da bi bilo korisno da nam kažeš par reči o tome. To jest ako se već ugrađuje plin na šta treba obratiti pažnju, kod koga NE UGRAĐIVATI plin itd.Ja inače ne volim plin, i smatram to nužnim zlom. I kao mantru ponavljam tvoje reči: Ni jedan Fiatov benzinac neće nikada da radi kao taj JTD što imaš u Bravu. I da znaš da si u pravu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted July 27, 2012 Set lanca je 10500 din a zamena je 12000 dinSajla rucne je 650 din po komadu a zamena 800 din po komadu.Da bio je taj auto kod mene, pukla je usisna grana. Sve se desilo zbog detonacije plina u grani. Uzrok moze biti sam plinski uredjaj ili nesto na visokom naponu motora. Poslao sam ga da prekontrolise plin jer na benzinu sve radi kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted July 27, 2012 detonacija plina u usisnoj grani se desava iz nekoliko razloga prvi i osnovni je da nije dobro podeseno paljenje tj. varnica opali kada je neki od usisnih ventila otvoren i umesto da gorivo sagori u kompresionom prostoru vatra se prenosi na ceo usisni deo pogotovo kod venturi uredjaja* a sledeci razlog moze da bude pojava vrucih tacki na nekom od usisnih ventila tj..naslage koksa** se toliko zagreju da se se gotovo pretvore u žar i onda gorivo detonira pre ulaska u kompresioni prostor i treci razlog je kada je neki od usisnih ventila sagoreo ii ne zaptiva dobro tj ne zaptiva uopste...* - venturi auto gas uredjaj to je onaj jeftini plinski uredjaj koi se masovno ugradjuje kod srba inace kompatibilan samo sa starijim motorima koji ne koriste sisteme direktnog ubrizgavanja tj. imaju karburator. prim. prev.** - koks ili ti ugalj ili ti cumur nusprodukt sagorevanja ulja u svakom motoru ga ima sem u kompletno novom pre prvog paljenja. prim.prev.ps izvinjavam se goranu zbog ovog ubcivanja u temu a ako nesa oce nek prebaci ovo u negde za to vec pripremljeno mesto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolabc 0 Posted July 27, 2012 Gorane kad mogu da do]em da promenim na grande punta 1.3 mjt prednje diskoce i pločice i da vidimo šta je taj zvuk što se čuje,da li je lanac ili nešto drugo ne mogu da ocenim,nije baš karakterističan zvuk za lanac...u svakom slučaju hteo bi da rešim to,ako treba da se menja set lanca uradio bi odmah i to .Sve sa tvojim materijalom.Imam još jeden problem treperi mi kilometraža ,ako može da se reši i to i da se uradi dijagnostikaJa sam iz Bele Crkve pa ako možeš kad mi zakazuješ da bude odmah ujutru da bi mogao da se vratim do kraja dana...Uplatio sam članarinu pre par dana za klub i čekam da mi pošalju karticu,da li može Neša da te kontaktira ,pa da dođem ranije da ne čekam karticu jer se bojim da ne pukne lanac jer se čuje več neko vreme(ako je lanac u pitanju)Da li mogu da te nazov da se dogovorimo i da ti detaljnije objasnim kakav je to zvuk... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted July 28, 2012 Pozdrav Gorane.Primetio sam od kad se matori vratio s mora da skripi volan na autu,otvorim cep od posude ulja za sevrvo kad ono ispod minimuma.E sad ako dolijem ulja hoce li nestati to skripanje i da li je mogla letva totalno da se sje*e od voznje bez ulja,da napomenem da nije dugo vozeno tako.Hvala unapred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted July 29, 2012 PozdravImam punto 2 1.2 8v 2002 elx.Sledece nedelje sam planirao put na more al eto u cetvrtak upalio servo i od tada vise ne radi.Mislio sam da je slab aku ali ipak nije nego je nesto crklo. interesuje me da li moze da se zakaze ove nedelje. Usput vec kad je u servisu odradio bih klimu ( prethodni vlasnik rece crkao presostat ) i zamenio donji nosac motora ( fali parce gume u vecem oku pa malo trese kad krecem ).A i primetio sam da ispod motora ostavlja po neku kap ulja nije strasno al nervira pa mozda je neka sitnica ( zamenjena je zaptivka poklopca ipak od negde curka). Nisam clan flc pa onako od oka koliko bi to sve kostalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted July 30, 2012 Za servo na puntu i klimu mozete doci bilo kada . Samo se javite da znamo kada dolazite. A za alfu 147, probaj doliti ulje pa vidi sta se desava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zexx986 0 Posted August 6, 2012 Gorane,Vozim Z10 i Imam problem sa detonacijama pri opterećenu (uzbrdica, klima...). Obišao sam bar 6-7 servisa i svi kažu da je u pitanju niska oktanska vrednost benzina i da tu nema nikakve popravke. Kazu da nisu ventili jer se nista ne cuje na leru nego samo pod opterećenjem. Komp ne prijavljuje nikakvu grešku .Sipam samo evropremijum i ne znam više šta da radim jer ovo postaje iritantno da mi dođe da prodam kola. Da stvar bude cudnija skoro svaki treći puntić na semaforu sam čuo da se isto ponaša. Da li imaš ideju šta bi mogao da bude uzrok ovome i kada bi mogao da dođem da se auto kompletno pregleda ili da se pomirim sa sudbinom i nastavim da vozim? Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted August 6, 2012 Te detonacije pre ili kasnije dovode do lomljenja dela klipa koji se nalazi izmedji karika. Trebalo bi sve dobro jos jednom pregledati i proveriti da li radi senzor detonacije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zexx986 0 Posted August 6, 2012 hvala na odgovoru....Kada bih mogao da svratim do vas da se to pregleda detaljno? jel treba posebno da se zakazuje telefonom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted August 6, 2012 Javi se dan ranije ...uradicemo to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted August 6, 2012 (edited) Te detonacije pre ili kasnije dovode do lomljenja dela klipa koji se nalazi izmedji karika. Trebalo bi sve dobro jos jednom pregledati i proveriti da li radi senzor detonacije.Ovo su novi momenti sto se Puntica tice. Bar na forumu.Svi znamo da klikcu, stekcu i sl., ali da je ovako drasticno, mislim da retko ko zna.Koliko je to ucestalo? Da se zavrsava tako kobno po motor?Hvala! Edited August 6, 2012 by Hardvet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velja 0 Posted August 7, 2012 Moj puntić ima 16k km a inače detonira od prvog kilometra, e sad se to smanjilo dosta otkad sipam evropremium, ali i dalje kad je klima i napor zvoni ko deda mraz. Svima u familiji se puntići isto ponašaju, a ima ih četiri Quote Share this post Link to post Share on other sites
zexx986 0 Posted August 9, 2012 hvala na odgovoru....Kada bih mogao da svratim do vas da se to pregleda detaljno? jel treba posebno da se zakazuje telefonom?Gorane, zvao sam jutros da zakazem pregled u vezi onog zveckanja (detonacija). Devojka mi rece da dodjem ujutru u 15 do 8, da se tada radi dijagnostika? jel postoji neko vreme do kada to traje? Da se ne desi da bude guzva. jel moze da se dodje u pola 8?pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted August 9, 2012 Guzva je stalno....mi radimo od 8, a tu smo u 7 i 45. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zexx986 0 Posted August 10, 2012 Gorane ,ja sam svracao jutros sa crvenom z10 sto zvekece. vozicu auto jos neko vreme da vidim da li ce se popraviti situacija a u svakom slucaju planiram da zakazem veliki servis kod tebe u nardne dve nedelje...ako mozes samo da mi ponovis sta si rekao da se obavezno promeni na velikom serisu kad se vec sve skida? Cisto da ja ne zaboravim do tada. Cini mi se da si rekao nesto na radilici?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted August 11, 2012 Remenica zup. kaisa na radilici, ali ne da se zameni vec da se proveri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joxy 0 Posted August 13, 2012 Pozdrav Gorane,koja je cena za zamenu lezaja zadnjeg tocka,punto hgt je u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted August 13, 2012 800 din. Quote Share this post Link to post Share on other sites