Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat servis ''Goran''

Recommended Posts

Postovani Gorane,

Vozim Cromu 1,9 2006 i danas mi se pojavio cudan simptom: pokazivac tempreature ne radi, pokazuje  4 crtice, predjena kilometraza bljeska, ni jedan prozor ne moze da se otvori, ne radi automatsko zakljucavanje vrata a ne mogu  ni vrata da se zakljucvaju na unutrasnje dugme. Kao da je kompjuter nesto zabrljao. Palio - gasio auto vise puta, ali isti simptom.

 

Da li postoji nesto sto bih ja mogao sam da pogledam ili mora kod Vas u servis?

 

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani,

 

Planiram da kupim Fiat Croma 2007 1.9 MJET 120KS. Auto se nalazi u Leštanima (nekih pola sata vožnje od Vašeg servisa). Sobzirom da će mi ovaj auto biti prva kupovina, i da nemam iskustva, voleo bih da auto dovezem kod Vas da ga pretresete. E sad, auto nije registrovan, ali je ocarinjen i placen PDV. Trebao bih uzeti probne tablice kako bih mogao da dodjem, koja je Vasa preporuka? Tj. sta je po Vama najefikasnije resenje, postoji li jos neka opcija, sem da uzmem probne tablice koje kostaju sad 3800 din dan, i koliko bi me izasao pregled samog vozila, sve potrebne servise bih uradio kod Vas ukoliko se odlucim za kupovinu istog.

 

Srdacan pozdrav,

hvala na odgovorima.

 

Nikola

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani,pregled pred kupovinu je besplatan.Mozete dovesti auto sa probnim tablicama, a mozemo i mi poslati kamion po auto,a potom ga i vratiti za 4000din.Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Goran Zemun said:

Postovani,pregled pred kupovinu je besplatan.Mozete dovesti auto sa probnim tablicama, a mozemo i mi poslati kamion po auto,a potom ga i vratiti za 4000din.Pozdrav!

 

Postovani,

 

Hvala Vam puno na brzom odgovoru! Sobzirom da cekam da mi banka za koji dan uplati iznos kredita koji podizem, a ne znam kad ce to tacno biti, da li je neophodno da se najavim unapred za taj pregled, ili jednostavno kada odem da pogledam auto, ustanovim da je sve po opisu oglasa, uzmem probne tablice, dodjem do servisa, izvrsimo pregled (ako je sve ok i odlucim se za kupovinu, zamenio bih odmah i zadnju desnu kvaku na vratima koja je neispravna (cena?)), i to je to. Ili je neophodno da se ipak najavim?

 

Hvala jos jednom na odgovorima.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne morate zakazivati, javite se samo kada se odlucite za auto, a sto se tice brave trebaju mi podaci o autu, tacnije broj sasije i koja je kvaka u pitnja (spoljna,unutrasmja ili je problem u samoj bravi)

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani Gorane,  koliko iznosi mali servis za Fiat Stilo 1.9 mjt 88KW? I koliko je sa popustom? Koliko dana pre treba da se najavi? Pozdrav

Edited by atiladj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane,

 

Imam problem sa preteranim magljenjem stakala i sto je hladnije napolju to je sve gore i moram nešto da sredim po tom pitanju. 

Prepipavao sam pod ispod table i nisam nigde opipao da je mokro (ne znam ni gde je mali hladnjak ali pretpostavljam da bi trebao da je tu). 
Koliko bi koštala njegova zamena - ako je on problem, ili koliko bi koštala popravka one proklete klapne za recirkulaciju? Pitam okvirno, da računam na izdatak.

U pitanju je Bravo 1.9mjet 120ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/22/2016 at 1:03 PM, atiladj said:

Poštovani Gorane,  koliko iznosi mali servis za Fiat Stilo 1.9 mjt 88KW? I koliko je sa popustom? Koliko dana pre treba da se najavi? Pozdrav

 

 

Postovani,cena sa popustom iznosi 9700din,od 11.01.17 imamo slobodnih termina.Pozdrav!

 

On 12/23/2016 at 11:19 AM, shomispc said:

Pozdrav Gorane,

 

Imam problem sa preteranim magljenjem stakala i sto je hladnije napolju to je sve gore i moram nešto da sredim po tom pitanju. 

Prepipavao sam pod ispod table i nisam nigde opipao da je mokro (ne znam ni gde je mali hladnjak ali pretpostavljam da bi trebao da je tu). 
Koliko bi koštala njegova zamena - ako je on problem, ili koliko bi koštala popravka one proklete klapne za recirkulaciju? Pitam okvirno, da računam na izdatak.

U pitanju je Bravo 1.9mjet 120ks.

 

Postovani,cena skidanja table je 10000din,mali hladnjak je nesto oko 6000din, motor klapne nov 80000.Znaci za bilo koju zamenu je rad 10000din+delovi.Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/23/2016 at 5:54 PM, Punto1.2 said:

Postoji li mogucnost i ako postoji koliko bi kostala konverzija sa automatskog na manuelni menjac?
Radi se o grande puntu

 

Zasto to radite? Neki kvar ili nesto drugo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/19/2016 at 2:18 PM, Iron_Floyd said:

 

Postovani,

 

Hvala Vam puno na brzom odgovoru! Sobzirom da cekam da mi banka za koji dan uplati iznos kredita koji podizem, a ne znam kad ce to tacno biti, da li je neophodno da se najavim unapred za taj pregled, ili jednostavno kada odem da pogledam auto, ustanovim da je sve po opisu oglasa, uzmem probne tablice, dodjem do servisa, izvrsimo pregled (ako je sve ok i odlucim se za kupovinu, zamenio bih odmah i zadnju desnu kvaku na vratima koja je neispravna (cena?)), i to je to. Ili je neophodno da se ipak najavim?

 

Hvala jos jednom na odgovorima.

Pozdrav

 

Jeste da danas nisam bio u servisu sa autom sa kojim sa nameravao (auto koji sam bio da vidim, ispostavilo se da je presao put do meseca i nazad..), ali ljudi u servisu 'GORAN' su izuzetno ljubazni, kao i majstori, veoma kulturni, kazu i objasne sve vrlo jasno. Hvala na brzoj opravci, eto samo da se javim da punto sad ide kao metak! Nisam verovao da su opet kablovi od svecica ali eto :)

 

Svaka cast ljudi, malo je takvih danas! Srdacan pozdrav!

Edited by Iron_Floyd

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/23/2016 at 6:17 PM, Goran Zemun said:

Zasto to radite? Neki kvar ili nesto drugo?

 

Ne radim ja, ali imam poznanika koji bi zadrzao auto, a promenio menjac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovanje Gorane,

 

Jutros imam problem sa kolima. Po izlasku sa auto puta gde je brzina bila oko 130km/h, isključio sam se i posle par minuta stao na semafor, po kretanju sa semafora prilikom dodavanja gasa čulo se kao da je nešto puklo iz motornog dela i počelo da se čuje neko klaparanje i dim iz motornog dela kad podignem haubu. Na tabli nije uključio ni jednu lampicu upozorenja niti je izbacio neko obaveštenje na displeju. Odmah sam stao i isključio motor, otvorio haubu ali nigde nema nikakvog curenja bilo koje od tečnosti. Kada sam ponovo startovao motor zvuk i dim se odmah jave, kao da dolaze sa donje strane motora, automobil može da ide ali pri dodavanju gasa zvuk koji se javio uvek je isti ne menja se sa dodavanjem gasa i kao da auto trokira pri kretanju i vožnji. Da li može pomoć šta može biti u pitanju i šta činiti dalje??? U pitanju je Croma 2008 mjet.

 

Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lici kao da se raspala remenica radilice....ili je mozda pumpa za vodu zaribala....u svakom slucaju ne paliti dok se ne vidi sta je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo upravo sam sa drugarom bio do kola, kompresija je izbacila jedan grejač iz motora. Nije nam jasno kako se to desilo, moguće da nije bio dobro stegnut, jer loza nije oštećena i grejač je vraćen bez problema, pre par dana mi je uključio obaveštenje da proverim grejač, ali nikako da stignem moguće da je bio labav i da se sve to desilo zbog tog. uglavnom grejač vraćen na mesto i kada sam pokrenuo motor sve radi kao sat. U svakom slučaju čim uhvatim vremena svratiću do vas u servis.

 

Veliki pozdrav i hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo Gorane, 

 

za nekih 300 km bi trebalo da radim mali servis na kolima i planiram da radim kod tebe u servisu (presao od prethodnog servisa 9700km). Za praznike bi trebalo da predjem od 600-800km (putujem Cacak, Uzice, Zlatibor, malo po lokalu itd). 

Obzirom da ovih dana radim svaki dan od 9-17h , Interesuje me da li postoji mogucnost da dodjem jedno jutro pre praznika (cetvrtak, petak, subota) u servis oko 8 (ili standardno 7.40 :) ) i da se servis zavrsi (mali servis i stelovanje zadnjh dobosa, dotezanje rucne kocnice) negde do pola 10. Kakvi ste sa guzvom, da li postoji mogucnost da me negde "uglavite" u raspored?

 

Alternativa je da zakazem servis posle praznika, tj posle 9og, ali tada produzavam mali servis na 10500km. 

 

u pitanju je PUNTO 1.2 16V, filter ulja, filter vazduha, klimu nema. U nekom od ranijih postova si mi napisao da je cena 4600 din. Pretpostavljam da je ulje preporuka proizvodjaca (Selenia 20k)?

 

Pozdrav,

 

napomena: jos uvek mi nije stigla kartica kluba, rece Nesa bice do Nove Godine, ali ako treba, iscimacu Nesu da pozove servis :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Zeljko88 said:

Zdravo Gorane, 

 

za nekih 300 km bi trebalo da radim mali servis na kolima i planiram da radim kod tebe u servisu (presao od prethodnog servisa 9700km). Za praznike bi trebalo da predjem od 600-800km (putujem Cacak, Uzice, Zlatibor, malo po lokalu itd). 

Obzirom da ovih dana radim svaki dan od 9-17h , Interesuje me da li postoji mogucnost da dodjem jedno jutro pre praznika (cetvrtak, petak, subota) u servis oko 8 (ili standardno 7.40 :) ) i da se servis zavrsi (mali servis i stelovanje zadnjh dobosa, dotezanje rucne kocnice) negde do pola 10. Kakvi ste sa guzvom, da li postoji mogucnost da me negde "uglavite" u raspored?

 

Alternativa je da zakazem servis posle praznika, tj posle 9og, ali tada produzavam mali servis na 10500km. 

 

u pitanju je PUNTO 1.2 16V, filter ulja, filter vazduha, klimu nema. U nekom od ranijih postova si mi napisao da je cena 4600 din. Pretpostavljam da je ulje preporuka proizvodjaca (Selenia 20k)?

 

Pozdrav,

 

napomena: jos uvek mi nije stigla kartica kluba, rece Nesa bice do Nove Godine, ali ako treba, iscimacu Nesu da pozove servis :)

 

Petak u 7 i 30.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani,

 

Samo da priupitam, na Fiat Croma 1.9 16v automatic, prilikom korišćenja programa multiecuscan, ne pokazuje korektno parametar OIL LEVEL... samo piše %, ali bez brojki. Kvalitet ulja ispisuje 84%, sve ostale parametre normalno čita sem tog. Pretpostavljam da je problem do samog senzora (grešku ne prijavljuje). Čitao sam uputstvo eLearn, i tamo piše da se taj senzor nalazi negde ispod motora i da auto mora da se podigne kako bi se senzor promenio. Da li promena ovog senzora zahteva i promenu ulja u motoru? U koliko je stvarno senzor neispravan, koja mu je cena (deo i ruke) i koje ulje u vasem servisu sipate u ovaj motor?

Edited by Iron_Floyd

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, Iron_Floyd said:

Poštovani,

 

Samo da priupitam, na Fiat Croma 1.9 16v automatic, prilikom korišćenja programa multiecuscan, ne pokazuje korektno parametar OIL LEVEL... samo piše %, ali bez brojki. Kvalitet ulja ispisuje 84%, sve ostale parametre normalno čita sem tog. Pretpostavljam da je problem do samog senzora (grešku ne prijavljuje). Čitao sam uputstvo eLearn, i tamo piše da se taj senzor nalazi negde ispod motora i da auto mora da se podigne kako bi se senzor promenio. Da li promena ovog senzora zahteva i promenu ulja u motoru? U koliko je stvarno senzor neispravan, koja mu je cena (deo i ruke) i koje ulje u vasem servisu sipate u ovaj motor?

 

Da li imate gresku senzora nivoa ulja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema gresku, zato i pitam jer mi nije jasno o cemu se radi. Jednostavno kad se selektuje za ocitavanje ne pokazuje nista. Jedina provera mi je preko mehanickog meraca ulja - dipstick.


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavio sam, ali reko bolje da pitam jer je to jedini parametar koji ne moze da mi ocita sa engine ecu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Goran Zemun

 

Zdravo Gorane, nakon stajanja 3 dana na -4, auto je ostao bez struje. Kupio sam nov akumulator, upalio auto, vozio dva dana. Dok sam ga vozio na novom akumulatoru, desilo mi se da je verglao ali nije hteo da upali (bila upaljena lampica za lock na tabli). To se desilo u dva pokusaja paljenja - odmah nakon pranja auta (ako ima znacaja ova informacija). Odmah nakon paljenja, pomerio sam auto par metara i okrenuo kljuc da ugasim motor i nije se ugasio. Kad sam vratio kljuc na kontakt - ugasio se. TO se desilo dvaput, nakon toga je auto parkiran, nije vozen tri dana i ispraznio se nov akumulator. Kada bih mogao da dovezem auto? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...