Dovla 9 Posted January 5, 2014 Goran ne radi do 08.01. a do tada možeš prelistati ovu temu i naći sve odgovore Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 12, 2014 Pozdrav Gorane. Kod vas sam na stilu menjao komlet kvacilo,i evo u zadnje vreme je pocelo da se desava kao i pre zamene seta,da trese pri pustanju kvacila. Sta raditi? Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted January 12, 2014 Dodjete u servis da probamo I da ga reklamiramo ako je do njega. Ne vidim drugo resenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 12, 2014 Ajde da se cujemo u toku nedelje. Ja imam neki 63 broj,mogu li da vas pozovem pa da se dogovorimo za termin pa da sredimo to? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted January 12, 2014 Naravno.... Cujemo se sutra.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skarac 9 Posted January 22, 2014 Postovanje Gorane, prijatelj mi je preporucio vas servis i forum.Zanima me da li ste u mogucnosti, da mi odrzavate stari tip Pande 4X4, 2001, motor je Fire 1,1Konkretno trenutno treba da se radi zamena seta kvacila.Mozete li mi napisati koje kvacilo ugradjujete, i neku okvirnu cenu, hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted January 22, 2014 Molim Vas pozovite u servis za te informacije.. 011 2193543. Ili. 0652193543 Quote Share this post Link to post Share on other sites
milekontras 4 Posted January 28, 2014 Koje filtere goriva ugradjujete za Stilo MJet:? Ne znam zasto, ali drugi put mi se desava da nece da upali ujutro kad je hladno, jednostavno ni da cuje, vergla u prazno. To mi se desilo jutros, jeste bilo sigurno minus 10 ali ne bi trebalo da toliko smeta. Posto sam postao iskusan sa ovim vec, i znam da je problem sa filterom odnosno gorivom koje ne stize tamo gde treba, veceras kad je malo porasla temperatura (-4) sam zagrejao filter i upalio je kao metak. Mali servis je bio negde u junu, od tada sam presao manje od 10000, a gorivo je sipano na NIS pumpama. Ne shvaite ovo kao kritiku, nego kao apel za savet i pomoc, da mi preporucite sta da radim, i da li treba da zamenim filter za neki kvalitetniji itd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted January 28, 2014 Probaj da promenis pumpu, dosta ljudi sa foruma je imalo identicne probleme prethodnih dana zbog vode u nafti i svi su sipali na NIS-u. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted January 28, 2014 Nema to veze sa filterom već sa gorivom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted January 28, 2014 Izdvoji ti si voda iz goriva, i krene pomalo da ledi, pa se zaglavljuje i sprečava dovod goriva.Moja preporuka ti je da probaš Wynn's aditiv za vodu u gorivu. Probao sam pre neki dan njihov aditiv za čišćenje dizni, bio sam zadovoljan, pa kontam da im je i drugi proizvod verovatno dobar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted January 28, 2014 (edited) Evo sta se nalazilo u vecini kucista filtera goriva koje smo juce otvorili. Doslepali smo desetak vozila koja su imala isti problem. Svi su sipali na OMV , NIS , ili EKO pumpama. Ovde je filter uradio posao kako treba..odvojio parafin i vodu...ali kad se smrzne zacepi sve kanale i to je kraj. Edited January 28, 2014 by Goran Zemun Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted January 28, 2014 Omv kupuje od nisa, eko verovatno. Sipam samo na molu i do sada nikakvih problema.. Izvinite za off.. (valjda mol uvozi zaista iz Mađarske kako kažu..) Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted January 28, 2014 (edited) I Mol kupuje od NIS-a licno video fakture i otpremnice.Svi uzimaju jedan deo kontigenta od NIS-a.A to kada uveze preko dobavljaca pa jos ja akda naletim na pumpu bude belaja sa vodom.Od tada (proslo godinu dana)nikad MOL uvek NIS i to pun rezervoar.izvinjavam se za off Edited January 28, 2014 by SrdjanNS86 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted January 28, 2014 Ma nije problem u samom gorivu...nego u starim i prljavim rezervoarima...bar ja tako mislim.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted January 28, 2014 Jedno pitanje, u tabeli rasporeda servisa za 1.2 8v mi piše "Proverite stanje zupčastog kaiša" na 45000km, ali sam od ljudi čuo da niko to ne proverava, već samo menjaju na 90000 ili na 5 godina (3 u lošijim uslovima). Ne znam da li mi je vreme da ga menjam, 3 i po godine se vozi skoro svaki dan po gradu i periferiji. Koliko bi me koštala provera zupčastog (i zamena ako treba) i provera zadnjih paknova, sa popustom za članove?U pitanju je Punto Classic, 2010. godište Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted January 28, 2014 Ja ne vidim nacin na koji bi neko mogao vizuelnim pregledom kaisa da Vam kaze da je on dobar ili ne. Jos manje da Vam neko moze dati garanciju na nesto sto nije ni video. Mi kais menjamo na 60000 km ili 5 godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted January 28, 2014 Valjda su mislili na zategnutost, pojma nemam Da li bih mogao da doteram auto da se pogledaju panknovi, i dijagnostika? Pali mi crveni volan, a servo mi radi bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted January 28, 2014 Moze naravno....ja sam samo sutra na putu,,,ali servis radi.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted January 28, 2014 Ok, hvala, zovem sutra da zakažem! Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted January 30, 2014 Pozdrav Gorane molio bih za tvoje misljenje,duze vreme me zeza stilo 1.9jtd lepo povuce do nekih 2500 omin i onda kao da na kratko izgubi snagu i dalje vuce ali nije to to najbolje povlaci u drugoj brzini.Egr je blokiran ali ne radi el.ventil,map i maf ocisceni kao i inerkuler skidao sam dzekove sa mapa i mafa i onda nece u opste da ide.Danas sam iscitao greske p0404,p0235,p0480.Pre je povlacio u bilo kojoj brzini a sada kad mu dam gas kao da ga nesto gusi. I na svako paljenje osim na prvo jutarnje,i u voznji kada vuce i izbacim ga i ide ili usporavam obrtaji padnu na 800 pa se vrate normalni i zatrokira kada padnu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 30, 2014 Tema ostaje otvorena za Vaša pitanja. Na njih će odgovarati Goran, odnosno Goran ZemunNaravno, to ne znači da ovde pitate oko tehničkih problema na Vašim automobilima. To ćete raditi u podForumu za takva pitanja, zavisno od toga koji automobil posedujete :LybraOstali Lancia modeliUno/Tempra/TipoBravo/Brava/Marea/MultiplaPunto mk.1/Punto mk.2Stilo/Nuova BravoGrande PuntoOstali Fiat modeliAuto GasNa ovoj temi postavljate samo opšta pitanja oko servisa i usluga koje se u njemu pružaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milekontras 4 Posted January 31, 2014 Nema to veze sa filterom već sa gorivom.svakako ima veze i sa gorivom, ali stala bi srbija a ne samo ja ako je bas toliko do goriva. I zasto kad zagrejem filter moze da upali? Pa zato sto filter verovatno ne odradjuje kako treba. Na kraju krajeva zasto postoje filteri od 1000 din i od 6000 za isti tip? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SerAlex 37 Posted January 31, 2014 Pozdrav.Desio mi se mali peh malopre kad sam se vracao sa posla. Naime na autoputu pri preticanju sam prebacio 4500 obrtaja na Stilu 1.6. 16v i malo zatim mi se upalila greska Engine Fault auto je naglo izgubio obrtaje i posle sekunde se vratilo u normalu.Auto pali bez problema, ima snage tako da nista ne ukazuje na neki problem sa motorm ali greska idalje stoji i nece da se ugasi i tako pri svakom paljenu. Sad me zanima jel bih mogao sutra da dodjem u servis da ga nakacimo na komp da vidimo gde je nastao problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites