Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat servis ''Goran''

Recommended Posts

Gorane dobar dan. Interesuje me postoji li mogućnost ugradnje tempomata u Fiat Tipo, 1.4 benzinac, EASY paket opreme? Da li tu postoji više cenovnih opcija, u zavisnosti od komponenti? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, chuckboris said:

Gorane dobar dan. Interesuje me postoji li mogućnost ugradnje tempomata u Fiat Tipo, 1.4 benzinac, EASY paket opreme? Da li tu postoji više cenovnih opcija, u zavisnosti od komponenti? 

Morali bi da pogledamo svemu instalacije...javite se posle 9.1. ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Sasaroga said:

Gorane poštovanje, treba mi mali servis za lanciu ypsilon, i zadnji silen blokovi, na koji broj mogu da se javim ?

Hvala...

Mozete na 0652193543 ili 0112193543.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/1/2023 at 11:46 PM, Goran Zemun said:

Mozete servisiraju auto kod nas, pocinjemo sa radom 9.1. Mozete pozvati i zakazati.

Bio kod Gorane, sve zavrseno, svaka pohvala za servis, ne menjam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav za Gorana i pitanje za gospodina :)

Imam zakazan veliki servis kod vas 24.02. U pitanju je Fiat Evo 1.4 tjet 135ks, pa me zanima da li se podrazumeva da odradimo i mali servis? I koju cenu da očekujem za veliki+mali servis kako bih se pripremio za taj poduhvat? :ermm:

Takođe me zanima, da li ima ikakvog smisla da samostalno negde kupim delove sa popustom i donesem ih? Kontam da u tom slučaju ne dajete nikakve garancije? I da li dobijam neki popust ukoliko postanem član fiat lancia kluba? 

Hvala puno na odgovoru unapred, radujem se dolasku u servis :lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Flipnjača said:

Pozdrav za Gorana i pitanje za gospodina :)

Imam zakazan veliki servis kod vas 24.02. U pitanju je Fiat Evo 1.4 tjet 135ks, pa me zanima da li se podrazumeva da odradimo i mali servis? I koju cenu da očekujem za veliki+mali servis kako bih se pripremio za taj poduhvat? :ermm:

Takođe me zanima, da li ima ikakvog smisla da samostalno negde kupim delove sa popustom i donesem ih? Kontam da u tom slučaju ne dajete nikakve garancije? I da li dobijam neki popust ukoliko postanem član fiat lancia kluba? 

Hvala puno na odgovoru unapred, radujem se dolasku u servis :lol:

 

Pozdrav, za cene morati pozvati na 0652193543 i dobicete sve informacije. Na autu radimo ono sto je po planu servisiranja,ako treba zameniti ulje i filtere mi ćemo zameniti. Delove naravno mozeti doneti,garanciju dobijate na izvrsene radove a garanciju na delove ostvarujete preko fiskalnog racuna iz prodavnice. Kao volan kluba ostvarujete popust od 20% na izvrsene radove 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani Gorane,

Interesuje me vaša preporuka vezano za zamenu viljuški (ramena) na Zastavi 10, da li uzeti nove (ako da, koje preporučujete) ili remontovane? Kakva je vaša praksa u servisu?

Unapred hvala i pozdrav!

Poslato sa YAL-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, nobutado said:

Poštovani Gorane,

Interesuje me vaša preporuka vezano za zamenu viljuški (ramena) na Zastavi 10, da li uzeti nove (ako da, koje preporučujete) ili remontovane? Kakva je vaša praksa u servisu?

Unapred hvala i pozdrav!

Poslato sa YAL-L21 pomoću Tapatoka
 

Pozdrav, mi u servisu uglavnom montiramo remontovane.  Razlog nije cena vec garancija od dve godine koju dobijamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorane, pošto ću nakon dosta godina opet da se vratim u Vaš servis da održavam auto, zakazo već termin, zanima me konkretno, pisano u mojoj temi, šta se dešava kad crkne ovaj modul ESP, ili pumpa ili šta već može da crkne.
Dal se vrši zamena sa polovnim, dal može da se remontuje, ili mora ne dao Bog original komplet, a videh da je to neka suluda suma, ustvari, kako vi u servisu to rešavate.
Kod mene konkretno taj modul zuji, a pošto već imam spisak šta treba da se uradi na servisu, rekoh da se raspitam i o ovome ESPu.
Kad već sređujem auto, da sredi onda sve.
Hvala unapred na odgovoru.5e620149e222c713b4ea04ae0ebed22b.jpg

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, knezevic76 said:

Gorane, pošto ću nakon dosta godina opet da se vratim u Vaš servis da održavam auto, zakazo već termin, zanima me konkretno, pisano u mojoj temi, šta se dešava kad crkne ovaj modul ESP, ili pumpa ili šta već može da crkne.
Dal se vrši zamena sa polovnim, dal može da se remontuje, ili mora ne dao Bog original komplet, a videh da je to neka suluda suma, ustvari, kako vi u servisu to rešavate.
Kod mene konkretno taj modul zuji, a pošto već imam spisak šta treba da se uradi na servisu, rekoh da se raspitam i o ovome ESPu.
Kad već sređujem auto, da sredi onda sve.
Hvala unapred na odgovoru.5e620149e222c713b4ea04ae0ebed22b.jpg

Sent from my 2203129G using Tapatalk
 

Jako malo stvari tu moze da se remontuje. Ako zbog cene odbacimo kupovinu novog....ostaje nam neki polovan. Obično nabavljamo  od poznatih auto otpada zbog neke garancije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo Gorane,u  moru pitanja imam i ja jedno za Vas,posedujem Bravo 1.4 tjet 150 ks,2007 godiste,desava mi se da jednom u nekoliko meseci na prvom paljenju motor radi na 3 klipa  2-3 sekunde i nakon toga sve bude kako treba.To mi se dogodilo 3 puta u godinu dana stim da je jednom upalio chek i odmah ugasio.Zanima me kada bih mogao da dodjem da stavimo auto na dijagnostiku i da me eventualno posavetujete za dalje korake.Hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Boki Bugiboy said:

Zdravo Gorane,u  moru pitanja imam i ja jedno za Vas,posedujem Bravo 1.4 tjet 150 ks,2007 godiste,desava mi se da jednom u nekoliko meseci na prvom paljenju motor radi na 3 klipa  2-3 sekunde i nakon toga sve bude kako treba.To mi se dogodilo 3 puta u godinu dana stim da je jednom upalio chek i odmah ugasio.Zanima me kada bih mogao da dodjem da stavimo auto na dijagnostiku i da me eventualno posavetujete za dalje korake.Hvala unapred

Pregledi su svakog jutra u 7i30.Ili nekada u toku dana ako nije guzva.Ja se vracam u Srbiju oko 5.maja...Javite se...resicemo nesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorane  Poštovanje,

Zanimam me cena velikog servisa za stila 1.9 multijet, bez malog servisa.

I da li u veliki servis ulazi i zamena antifriza?

Hvala.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/13/2023 at 8:23 PM, Sasaroga said:

Gorane  Poštovanje,

Zanimam me cena velikog servisa za stila 1.9 multijet, bez malog servisa.

I da li u veliki servis ulazi i zamena antifriza?

Hvala.

 

Cena je 34000 sa antifrizom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Stilo 1.6, automatska klima se ne ukljucuje. Prijavljuje gresku defrost sensor, B1919. Instalacija proverena i ispravna. Da li popravljate ovo i koja je cena? Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/19/2023 at 9:15 AM, sibonios said:

Fiat Stilo 1.6, automatska klima se ne ukljucuje. Prijavljuje gresku defrost sensor, B1919. Instalacija proverena i ispravna. Da li popravljate ovo i koja je cena? Hvala.

Radimo, ali za sve informacije možete pozvati u servis na 0652193543. Necu biti u Srbiji narednih mesec dana pa ne znam cene niti slobodne termine 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani Gorane, već duže od 12 godina redovno održavam kola kod vas i imam samo reči hvale. Sada mi je potrebna pomoć u vidu saveta, na daljinu, jer sam na ostrvu i imam problem sa Stilom 1.6. Pre puta sam kod vas obavio mali servis i majstori su rekli da je auto u redu, osim greške gornje lambda sonde, ali pošto nikakvih simptoma u vožnji nisam imao, rečeno je da nema potrebe dirati. Put ka moru je protekao u redu, sutradan je auto u vožnji ispisao greške ASR, ESP, ušao u safe mode i kretao se jako sporo. Odmah sam zaustavio i ugasio, a nakon paljenja ostala je lampica check engine, bez safe moda, pa sam mogao da nastavim. Posumnjao sam da je vožnja pod klimom izvukla struju iz akumulatora, pa sam ga dopunio. Naponi su bili: pre punjenja 12,65, posle 12.85. U toku verglanja 10,2, u leru 13,8 i sa uključenim potrošačima (klima, farovi) 13,5V. Okretanjem volana napon još povremeno padne na 13,2. Da li je ovo ok? Inače se greška check engine izgubila po vraćanju akumulatora, da bi se posle 15-20 minuta opet pojavila i opet auto ušao u safe mode. Na lambda sondi sam izmerio otpor grejača 10 oma i radni signal koji ide od 0,12 - 0,85V, menja se neprestano bez uticaja da li je stisnuta papučica gasa ili ne. Posle ponovnog skidanja klema, greška se pojavila, pa se nakon par gašenja/ paljenja izgubila. Očistio sam leptir gasa i MAP senzor od masnoće, sve kontakte proverio. Kompjuter je menjan pre 2 godine i izmešten sa motora. Sad je ok, ali nisam siguran da mi neće opet otići auto u safe mode, pri povratku. Moraću i na trajekt do kopna ako bih u neki servis. Molim vas za savet i procenu šta bi moglo biti iz iskustva. Hvala unapred! Igor

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Gaston said:

Poštovani Gorane, već duže od 12 godina redovno održavam kola kod vas i imam samo reči hvale. Sada mi je potrebna pomoć u vidu saveta, na daljinu, jer sam na ostrvu i imam problem sa Stilom 1.6. Pre puta sam kod vas obavio mali servis i majstori su rekli da je auto u redu, osim greške gornje lambda sonde, ali pošto nikakvih simptoma u vožnji nisam imao, rečeno je da nema potrebe dirati. Put ka moru je protekao u redu, sutradan je auto u vožnji ispisao greške ASR, ESP, ušao u safe mode i kretao se jako sporo. Odmah sam zaustavio i ugasio, a nakon paljenja ostala je lampica check engine, bez safe moda, pa sam mogao da nastavim. Posumnjao sam da je vožnja pod klimom izvukla struju iz akumulatora, pa sam ga dopunio. Naponi su bili: pre punjenja 12,65, posle 12.85. U toku verglanja 10,2, u leru 13,8 i sa uključenim potrošačima (klima, farovi) 13,5V. Okretanjem volana napon još povremeno padne na 13,2. Da li je ovo ok? Inače se greška check engine izgubila po vraćanju akumulatora, da bi se posle 15-20 minuta opet pojavila i opet auto ušao u safe mode. Na lambda sondi sam izmerio otpor grejača 10 oma i radni signal koji ide od 0,12 - 0,85V, menja se neprestano bez uticaja da li je stisnuta papučica gasa ili ne. Posle ponovnog skidanja klema, greška se pojavila, pa se nakon par gašenja/ paljenja izgubila. Očistio sam leptir gasa i MAP senzor od masnoće, sve kontakte proverio. Kompjuter je menjan pre 2 godine i izmešten sa motora. Sad je ok, ali nisam siguran da mi neće opet otići auto u safe mode, pri povratku. Moraću i na trajekt do kopna ako bih u neki servis. Molim vas za savet i procenu šta bi moglo biti iz iskustva. Hvala unapred! Igor

Po ovim podatcima koje ste naveli verovatno je problem u motornom racunaru. Lambda sigurno nema veze sa tim. Probajte da ga gradite dok stojite u mestu kako bi se manje grejao. Ako postoji neko mesto gde bi Vam mogli poslati drugi racunaru javite se meni na 063242007 biberom jer sam ja na Svetoj Gori u Grckoj. Probacu da Vam organizujem i pomognem sve sto mogu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane, iz vaseg iskustva kako su se pokazali Twin air motori 0.9l 86ks?

 Problemi, odrzavanje…

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Rile_bg said:

Pozdrav Gorane, iz vaseg iskustva kako su se pokazali Twin air motori 0.9l 86ks?

 Problemi, odrzavanje…

Problema ima puno, ali ako gledate nov auto bicete mirni bar 100000 km. Problem je u daljoj eksploataciji, servisi i popravke su skupi. Problemi sa multi air blokom...lancem ..kvačilom...turbom...pumpom za vodu ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok sam u AKK radio, odrzavali smo flotu firmi Kombinovani prevoz. Posedovali su nekolicinu 0.9 turbo u 500L i prelazili su po 200k, 230k bez problema i to za godinu i malo jace. 

Vozili su ih u 3 smene, skoro da ih nisu gasili. Raspadala su im se kvacila i zamajci, a ako se zapusti desavalo se da osteti i zvono menjaca... Motori nisu imali problema, lanac smo im menjali na ~120k km. Sa MA jedinicom nijedan nije imao problem. Ulje su menjali na 10000-15000 kilometara!

Edited by MiloshBg

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Goran Zemun said:

Problema ima puno, ali ako gledate nov auto bicete mirni bar 100000 km. Problem je u daljoj eksploataciji, servisi i popravke su skupi. Problemi sa multi air blokom...lancem ..kvačilom...turbom...pumpom za vodu ..

Sve jasno, hvala :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja vozim pandu sa tim motorom kupljena polovna sa kobojagi 140 000km
prvo sto sam uradio je veliki servis i time sam resio potencijalne probleme sa lancem i pumpom za vodu
Problem sa turbom ima svaki auto na odredjenoj kilometrazi tako da to nije problem rezervisan za taj motor
Na predhodnoj pandi 1,2 8V sam menjao ceo menjac zato sto je zaribao neki lezaj koji nije mogao da se promeni a to je cest problem na tim motorima kako mi rece majstor
Za Multi Air blok nemam informacija
Iz prve ruke mogu da kazem da je na niskim obrtajima bez snage i da trosi 10 litara bez greske

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...