Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat servis ''Goran''

Recommended Posts

13 hours ago, delibasicbalsa@gmail.com said:

Prošle godine u julu sam kupio Fiat Bravo 2008 godište, i želeo sam da ga odvedem kod majstora da ga sredi da sve bude tip top.

Baš ovde na forumu video sam sve preporuke za Auto servis Goran, i laknulo mi je: nisam imao kola ranije, pa ni svoje majstore, i bilo mi je drago da nađem toliko reči hvale za nekog majstora.

Uspeo sam da zakažem kroz nekoliko nedelja u Servisu i odradio sve što mi je preporučeno. Otprilike 30% vrednosti vozila je bila cena onoga što sam planirao da uradim i onoga što je preporučeno.

Bio sam zadovoljan uslugom i sutradan krenuo na "put" do Aranđelovca...

Elem, nisam stigao ni do Gazele a na autu je nešto počelo da vibrira. Prvo sporadično, a onda sve češće. Već posle Laste su to postale ozbiljne vibracije koje gotovo da nisu ni prestajale. Kod Ikee sam odlučio da uhvatim nalevo krug i vratim se za Beograd. Kako sam primetio da su vibracije manje pri jačem gasu (odnosno, da vibracije nestaju pri samom činu ubrzanja), išao sam 80-120 gde god sam mogao. Auto sam parkirao u autoservisu kod moje zgrade u nadi da ih u ponedeljak kada otvore zamolim da pogledaju šta je. Video sam da nije menjač, nije motor... Delvalo mi je da je nešto oko točka prednjeg, ali gume su bile ok.

Elem, jedva sam izmolio majstora da u ponedeljak stavi auto na kanal i pokuša da nađe izvor vibracija u prednjem delu. Nije mu trebalo mnogo - tri srafa da desnog točka su otpala. Točak je ostao je jednom šrafu.

 

U prevodu: majstori kod Gorana su bili toliko neozbiljni da nisu pričvrstili šrafove. Verovatno su me minuti delile od nesreće - a pri tim brzinama ne smem ni da pomislim šta bi se desilo meni i mojim saputnicima.

Ni sam ne znam šta sam bio spreman da im uradim u tom trenutku, ali sam se suzdržao. Ali evo, ako je nekome od koristi, neka ima u vidu o kakvom mestu se radi.

Postovani,

jako nam je zao zbog neprijatnosti koju ste doziveli. Znamo da to Vama sada puno ne vredi al ja sam spreman da nadoknadim sve troskove koje ste tada zbog toga imali. Ipak u svakom servisu pa i u nasem rade zivi ljudi koji grese, pa su i greske neizbezne u nekom procentu. Opet ponavljam da to sada nista ne pomaze, ali mislim da ste tog trenutka trebali pozvati servis i neko bi od nas odmah dosao da resi problem. Posto se to desavalo u septembru prosle godine ja sada nisam u mogucnosti da vratim kamere koje snimaju svako radno mesto i vidim sta se tacno dogodilo. Samim tim nisam u mogucnosti da nesto preduzmem protiv bilo kog zaposlenog i sprecim da se takve stvari vise ne desavaju. Svakako cemo sa zaposlenim koji je radio Vase vozilo (posto imamo podatak u radnom nalogu) obaviti razgovor i pokusati da se to vise ne dogodi. Posto je ovaj forum javan hteo bi da zamolim sve clanove da kada nesto nije uredu sa vozilom i kada mislite da ste necim osteceni prvo obavestite servis gde ste bili pa ako dobijete nezeljen odgovor onda trazite druge nacine i skupljate racune od dodatnih troskova. Jos jednom molba da se javite i date nam priliku da se izvinimo i nadoknadimo sve troskove. Hvala.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
A zar Vam nije palo na pamet da stanete i proverite zategnutost srafova na tockovima onog momenta kad ste osetili vibracije? Pobogu, toliko morate znati da proverite...
Ne opravdavam propust, ali opet vi ste vozili i vozili i vozili i nije vam palo na pamet da proverite osnovnu stvar.
E bratac, ima ljudi koji em se ne razumeju niti ih interesuje bilo šta oko auta i ja to razumem. Ne bi ustvari verovao koliko je velik procenat ljudi koje ne znaju ni haubu da otvore ni točak da zamene. To što ima nas entuzijasta po autoforumima, to je mali procenat.
Pa moj kum je promenio 18 automobila od kad ga znam, i evo preključe sam mu opet menjao sijalicu u faru, jednostavno ne zanima ga i ne želi da zna a opet ne žali novac na održavanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/21/2022 at 1:06 PM, virke said:

Pojavljuje mi se greska

Ova greska mi se pojavi nakon davanja kontakta. Upali se i crvena lampica u obliku volana i zuta lampica cini mi se da je trougao neki.

Cim mrdnem volan crvena lampica se ugasi a ostane zuta da sija.

Volan radi normalno kao i servo. Jedino sam primetio da mi je lampica na tabli za ASR ugasena i provereno NE radi HIll holder.

U poslednjih nedelju dana se ucestalo pojavljuje. Nekad ceo dan stoji greska i ujutro je nema pa se pojavi prilikom paljenja ponovo.

Ako je u pitanju senzor pozicije volana koliko bi kostala popravka?

Punto Evo 2012 god 1.4

Ako je senzor sa flet kablom, cena je oko 21000. To je cena za originalni senzor , zamenu i dve godine garancije.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prošle godine u julu sam kupio Fiat Bravo 2008 godište, i želeo sam da ga odvedem kod majstora da ga sredi da sve bude tip top.

Baš ovde na forumu video sam sve preporuke za Auto servis Goran, i laknulo mi je: nisam imao kola ranije, pa ni svoje majstore, i bilo mi je drago da nađem toliko reči hvale za nekog majstora.

 

Uspeo sam da zakažem kroz nekoliko nedelja u Servisu i odradio sve što mi je preporučeno. Otprilike 30% vrednosti vozila je bila cena onoga što sam planirao da uradim i onoga što je preporučeno.

Bio sam zadovoljan uslugom i sutradan krenuo na "put" do Aranđelovca...

 

Elem, nisam stigao ni do Gazele a na autu je nešto počelo da vibrira. Prvo sporadično, a onda sve češće. Već posle Laste su to postale ozbiljne vibracije koje gotovo da nisu ni prestajale. Kod Ikee sam odlučio da uhvatim nalevo krug i vratim se za Beograd. Kako sam primetio da su vibracije manje pri jačem gasu (odnosno, da vibracije nestaju pri samom činu ubrzanja), išao sam 80-120 gde god sam mogao. Auto sam parkirao u autoservisu kod moje zgrade u nadi da ih u ponedeljak kada otvore zamolim da pogledaju šta je. Video sam da nije menjač, nije motor... Delvalo mi je da je nešto oko točka prednjeg, ali gume su bile ok.

 

Elem, jedva sam izmolio majstora da u ponedeljak stavi auto na kanal i pokuša da nađe izvor vibracija u prednjem delu. Nije mu trebalo mnogo - tri srafa da desnog točka su otpala. Točak je ostao je jednom šrafu.

 

 

 

 

U prevodu: majstori kod Gorana su bili toliko neozbiljni da nisu pričvrstili šrafove. Verovatno su me minuti delile od nesreće - a pri tim brzinama ne smem ni da pomislim šta bi se desilo meni i mojim saputnicima.

Ni sam ne znam šta sam bio spreman da im uradim u tom trenutku, ali sam se suzdržao. Ali evo, ako je nekome od koristi, neka ima u vidu o kakvom mestu se radi.

 

 

 

 

Valjda se prvo predstavis u odgovarajucoj temi pa onda krenes sa pljuvacinom... Dobro si se setio posle godinu dana da nas upozoris na "aljkavost" Goranovog servisa... Prvi post pa drvlje i kamenje... Na pamet mi pada samo konkurencija...

 

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa baš tako. Kakav je ovo neljudski post sada     :sick:

 

On 6/22/2022 at 3:03 AM, delibasicbalsa@gmail.com said:

Prošle godine.../... Bio sam zadovoljan uslugom...
...

...Ali evo, ako je nekome od koristi, neka ima u vidu o kakvom mestu se radi.

 

O kakvom?  Ovde se samo radi o tome kakav si ti čovek ispao pisanjem ovog posta...

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

6 hours ago, alfini0507 said:

Na pamet mi pada samo konkurencija...

Na ovu rečenicu se naslanja moja konstatacija.

Neminovno se greške dešavaju ali, čoveče 'si bio u komi do "danas" pa ovakva zakasnela reakcija.

Upravo iz sličnih razloga lično izvršim inspekciju elemenata na kojima je vršena intervencija.

Dobro, to je za nas upućene.

Naprimer...

IMG_20201005_135401.thumb.jpg.9c466ed01b9f84141d0a20175f0b9389.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da se desavaju i to ne retko i najboljima, meni covek nije dotegao filter za ulje najbanalniju stvar al dobro a servis koii se bavi godinama unazad nije neki al dobro tu je geografski meni blizu , verovatno nova zelena radna snaga , dal je u brzini i sl. i to ce se uvek desavati. Svecice isto drugi servis nije jedna bila dotegnuta kako treba , na kraju sam morao sam u wobiju da kupim alat i promenim sve 4 jer mi se te nove kao kataloske nisu svidele (imaju jedan krak) pa vratim boschove dupli krak i lepo utegnem ;) Iskreno ne volim da stojim i nadgledam radnike ili tako treba ... ne znam nisam bas pametan. Al kad prodjes sve to shvatis zasto se kola inace retko kad popravljaju i da im je vek do 250 000 (vise ako se vozi po ravnicama tipa 500 000)  i to je to bez obzira sto pali radi i ide.

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, nemanja84bg said:

Naravno da se desavaju i to ne retko i najboljima, meni covek nije dotegao filter za ulje najbanalniju stvar al dobro a servis koii se bavi godinama unazad nije neki al dobro tu je geografski meni blizu , verovatno nova zelena radna snaga , dal je u brzini i sl. i to ce se uvek desavati. Svecice isto drugi servis nije jedna bila dotegnuta kako treba , na kraju sam morao sam u wobiju da kupim alat i promenim sve 4 jer mi se te nove kao kataloske nisu svidele (imaju jedan krak) pa vratim boschove dupli krak i lepo utegnem ;) Iskreno ne volim da stojim i nadgledam radnike ili tako treba ... ne znam nisam bas pametan. Al kad prodjes sve to shvatis zasto se kola inace retko kad popravljaju i da im je vek do 250 000 (vise ako se vozi po ravnicama tipa 500 000)  i to je to bez obzira sto pali radi i ide.

U nasem servisu????? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Goran Zemun said:

U nasem servisu????? 

Nije vas, zato nisam napomenuo, kazem meni geografski blizu , vi ste na drugom kraju , a dva servisa (pardon i vise jer odem tamo gde nema guzve ili kako se zalomi sta znam) su u pitanju razlicita i htedoh reci greske se desavaju , meni u smeni se desi da ne ucukam neke naloge odnosno nesto se ne gadja uglavnom nakraju se sve slozi al to samo kad nabijem gas da budem bolji od ostalih  - desava se jednostavno svakom i najboljima , al ova prica ni meni ne pije vodu, osetilo bi se dobro da nesto nije kako treba vec par km pri izlazku iz servisa tako da sumnjam u istinitost svega ovoga, a i mogao je neko da mu odvrne srafove na nekom parkingu i sl.

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/23/2022 at 8:39 AM, Mijailović P. said:

 

 

Na ovu rečenicu se naslanja moja konstatacija.

Neminovno se greške dešavaju ali, čoveče 'si bio u komi do "danas" pa ovakva zakasnela reakcija.

Upravo iz sličnih razloga lično izvršim inspekciju elemenata na kojima je vršena intervencija.

Dobro, to je za nas upućene.

Naprimer...

IMG_20201005_135401.thumb.jpg.9c466ed01b9f84141d0a20175f0b9389.jpg

 

Znas kad ces posle da ih skines kad upeknu, dovoljno rukom dok je na dizalici dotegnes naravno sa sipkom ekstenderom dokusuris (nemora da budes neki jaki i da to pretezes cisto dovoljno) i kad spustis jos malkice, tom stajankom ces slomiti kljuc , ja znam da moja tezina bi :D , dovoljno rucno da se utegne kako treba pa nije to raketna nauka i lagano ko perce , a taj pneumatski odvijac zavijac odlicno odradi posao fazon nemoze da se desi greska ni u kom slucaju u poslednjem hodu ga nabije taman kolko treba samo ih kontra ispucas da nalegne jos finije kao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis'im, nešto sam razumeo a nešto i nisam.

Ajd' da probam objasniti.

Ja ovde stojim na ključu u poziciji za otpuštanje nakon "majstorovih" umotvorina.

Praksa mi je već trijes godinica da sam rukom, imam u laktu mement :lol:, proverim i dotegnem na potrebnu silu.

Jesam nadžak ali se iz priloženog vidi i zašto želim da gledam šta ovi majstori rade.

Jbg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja slomio dva kljuca tako, fabricki kao gedora sistem ima ono kliktanje i krst kljuc, pa to vise i ne radim i nemam nikakav problem samo rucno sa ekstender sipkicom kolko moze , mada pneumatski pistolj sto momci odrade je sasvim ok on dovoljno nabije sve do kraja, ionako menjas letnje-zimske jednom godisnje pa nema potrebe za proverom , cesce proveravam da mi nesto neko nije zavukao pod auto. Ali stao si vrhunski pomislio sam da lebdis :D vrh slika :lol: ma jok bre opusti se to se ne desava tako lako a i odvrces ih dok je auto celom tezinom na zemlji to nebih radio.

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani Gorane,

 

Imam problem na Zastavi 10 u vidu poznate boljka sa cilindrom kvačila.

Sa porastom temperature javlja se škripanje i ponekad glavljenje papučice kvačila.

Za škripu bih sa velikom sigurnošću rekao da potiče iz motornog prostora.

Ja ga vozim prilično dugo ovako, raznim tehnikama prevazilazim problem, međutim imam novopečenog

vozača pa bih hteo da sredim ovaj problem.

 

Moje pitanje je kakva je Vaša preporuka - menjati ili popraviti cilindar?

 

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, nobutado said:

Poštovani Gorane,

 

Imam problem na Zastavi 10 u vidu poznate boljka sa cilindrom kvačila.

Sa porastom temperature javlja se škripanje i ponekad glavljenje papučice kvačila.

Za škripu bih sa velikom sigurnošću rekao da potiče iz motornog prostora.

Ja ga vozim prilično dugo ovako, raznim tehnikama prevazilazim problem, međutim imam novopečenog

vozača pa bih hteo da sredim ovaj problem.

 

Moje pitanje je kakva je Vaša preporuka - menjati ili popraviti cilindar?

 

Pozdrav

Svako popravljati. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani Gorane, da li moze lako da se utvrdi da li je motor dobro uzupcen, na Z10/ Punto classic 1.2 8v?
Naime, motor lako pali, miran je na leru, tih. 

 

 Cini mi se da je malo izgubio snagu u visim brzinama, moze da dohvati npr 145km max brzinu. Mislim da je pre isao preko 150km.

 

Da li je potrebno neko vreme da "legne" novi zupcasti, tipa par 1000km? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, Goran Zemun said:

Svako popravljati. 

Koliko otprilike košta popravka cilindra? Da li se zakazivanje termina vrši na poznati telefon?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Skarac said:

Postovani Gorane, da li moze lako da se utvrdi da li je motor dobro uzupcen, na Z10/ Punto classic 1.2 8v?
Naime, motor lako pali, miran je na leru, tih. 

 

 Cini mi se da je malo izgubio snagu u visim brzinama, moze da dohvati npr 145km max brzinu. Mislim da je pre isao preko 150km.

 

Da li je potrebno neko vreme da "legne" novi zupcasti, tipa par 1000km? 

 

Zupcenje ako hocete tacno proveriti, mozete samo pomocu alata. Gruba kontrola moze preko podpritska u usisnoj grani dijagnostikom.

2 hours ago, nobutado said:

Koliko otprilike košta popravka cilindra? Da li se zakazivanje termina vrši na poznati telefon?

Popravka je 2000 rsd. Javite se na fiksni  011 2193543

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam jedan "sitan problem", nadam se da servis Goran može pomoći.

Pregorela mi je prednja desna slijalica dnevnog svetla.

Zamenio sam sijalicu (neispravna je-pocrnela) ali i nova ne sija kada se ubaci.

Nova sijalica proverena, zajedno sa grlom i ispravna je.

Pretpostavljam da je osigurač, ali pazi sad-koji?

Auto je Punto Evo 2011 god.

U knjizi koju imam uz auto, a i na online pdf User manualima, nigde nema podatka da uopšte postoje osigurači za dnevno svetlo (DRL).

Zanimljivo je da se u opisu objašnjava koja sijalica ide i kako se menja....ali u pregledu pozicija osigurača, jednostavno nema tih osigurača. Pretpostavljam da su razdvojeni za levo i desno dnevno svetlo, pošto mi levo radi....

Da se ne bih na ovoj vrućini maltretirao i vadio sve redom osigurače i proveravao, značila bi mi informacija gde je tačna pozicija za ovaj osigurač-ako imate neku dokumentaciju gde se to vidi.

Pozdrav i Hvala unapred!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, danko said:

Imam jedan "sitan problem", nadam se da servis Goran može pomoći.

Pregorela mi je prednja desna slijalica dnevnog svetla.

Zamenio sam sijalicu (neispravna je-pocrnela) ali i nova ne sija kada se ubaci.

Nova sijalica proverena, zajedno sa grlom i ispravna je.

Pretpostavljam da je osigurač, ali pazi sad-koji?

Auto je Punto Evo 2011 god.

U knjizi koju imam uz auto, a i na online pdf User manualima, nigde nema podatka da uopšte postoje osigurači za dnevno svetlo (DRL).

Zanimljivo je da se u opisu objašnjava koja sijalica ide i kako se menja....ali u pregledu pozicija osigurača, jednostavno nema tih osigurača. Pretpostavljam da su razdvojeni za levo i desno dnevno svetlo, pošto mi levo radi....

Da se ne bih na ovoj vrućini maltretirao i vadio sve redom osigurače i proveravao, značila bi mi informacija gde je tačna pozicija za ovaj osigurač-ako imate neku dokumentaciju gde se to vidi.

Pozdrav i Hvala unapred!

Moram sutra proveriti pa Vam saljem... Ali javite se na 063242007 da ne zaboravim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da napišem šta je bio problem. 

Pošto nisam uspeo da utvrdim koja je tačna pozicija osigurača za dnevno svetlo (a po rečima majstora iz servisa Goran, nije problem u osiguraču, što se na kraju i ispostavilo kao tačno), nameravao sam da proverim da li uopšte ima napona na odgovarajućem pinu na konektoru fara, pa ako nema da proveravam svaki osigurač ponaosob....pa ako ne pronadjem problem, da idem do servisa. Medjutim, u toku vožnje, samo od sebe svetlo proradi i ugasi se lampica upozorenja. Posle nekoliko kilometara opet problem, pa opet nestane....

Na kraju ispostavilo se da nije najbolji kontakt na mestu gde se plastični nosač sijalice uvrće u far. Malo sam šavcigerom iskrivio-pojačao kontakr, naprskao kontajt sprej i sad je sve ok.

image.thumb.png.c1c604cebb94f4e17a92dec698588ea8.png

 

Hvala ljubaznim momcima iz servisa Goran na podršci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam kod Gorana i sređen je cilindar kvačila, nestalo škripanje i oseća se da kvačilo lepše radi.

 

Moram još i ovo da kažem.

Pošto je prilična gužva u servisu za slobodne termine, rečeno mi je da dođem u 7.30.

Prvi put sam bio u ovom servisu i moram da kažem da sam bio iznenađen koliko ljudi je došlo na jutarnji pregled od 7.30, nisam ovo video ni u jednom drugom servisu.

Stvarno je odnos prema mušterijama za svaku pohvalu i prilično brzo se dobije dijagnoza za vozilo.

Tog jutra zakačih sledeće dijagnoze: jedna Alfa sa kvarom na Multiair jedinici i turbini, dva Grandea sa problematičnim menjačima, jedan Grande sa zapušenim DPf-om, itd.

 

Pošto planiram kupovinu drugog vozila, dobio sam prilično dobre smernice za neke modele koji me zanimaju...

 

Još jednom bi se zahvalio Goranu na ekspresnoj intervenciji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...