Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat servis ''Goran''

Recommended Posts

Поздрав Горане,

Извињавам се нисам јутрос никако могао да дођем да урадимо проверу аута. Да ли могу ујутро да будем код вас око пола осам па да урадимо проверу.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani Gorane,

 

Primetio sam malo pre na semaforu da mi iz hladnjaka izbija para ili neki sivkasti dim, kada sam podigao haubu izgleda kao izbija direktno iz hladnjaka.

 

Antifriza ima manje od pola posude.

 

U oktobru na velikom servisu je nivo antifiza bio normalan, ne znam da li ste nesto dopunjavali tada, a kompletan antifriz je menjan proslo leto jer ste mi menjali termostat. Rekao bih i da ne nivo antifriza bio normalan pre nekih 2 ili 3 nedelje kad sam proveravao..

 

Mogu li da dodjem sutra ujutru da pogledate na brzinu?

 

Hvala unapred

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, shomispc said:

Postovani Gorane,

 

Primetio sam malo pre na semaforu da mi iz hladnjaka izbija para ili neki sivkasti dim, kada sam podigao haubu izgleda kao izbija direktno iz hladnjaka.

 

Antifriza ima manje od pola posude.

 

U oktobru na velikom servisu je nivo antifiza bio normalan, ne znam da li ste nesto dopunjavali tada, a kompletan antifriz je menjan proslo leto jer ste mi menjali termostat. Rekao bih i da ne nivo antifriza bio normalan pre nekih 2 ili 3 nedelje kad sam proveravao..

 

Mogu li da dodjem sutra ujutru da pogledate na brzinu?

 

Hvala unapred

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

 

 

 

Naravno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani gospodine Gorane, imam problem sa Fiat punto classic 1.2, benzin, 2010. god, 70000km, ja prvi vlasnik.

Kad je motor hladan, malo mi zatrese auto iskljucivo u prvoj brzini pri polasku iz mesta. Eventualno sledeca dva kretanja iz mesta, npr sa semafora.

Posle toga vise uopste ne zatrese. Znaci samo prvih nekoliko polazaka iz mesta kad je motor hladan. 

Pomislio sam da je set kvacila u pitanju medjutim probao sam test - podignem rucnu, upaljen auto, ubacim u drugu i polako popustam kvacilo. Auto se ubrzo ugasi, nema nikakvog proklizavanja, nema nikakvog proklizavanja ni u voznji na bilo kom stepenu prenosa.

Imate ideju sta moze da bude i koliko bi kostalo resavanje problema kod vas u servisu?

Veliki pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, dvla said:

Postovani gospodine Gorane, imam problem sa Fiat punto classic 1.2, benzin, 2010. god, 70000km, ja prvi vlasnik.

Kad je motor hladan, malo mi zatrese auto iskljucivo u prvoj brzini pri polasku iz mesta. Eventualno sledeca dva kretanja iz mesta, npr sa semafora.

Posle toga vise uopste ne zatrese. Znaci samo prvih nekoliko polazaka iz mesta kad je motor hladan. 

Pomislio sam da je set kvacila u pitanju medjutim probao sam test - podignem rucnu, upaljen auto, ubacim u drugu i polako popustam kvacilo. Auto se ubrzo ugasi, nema nikakvog proklizavanja, nema nikakvog proklizavanja ni u voznji na bilo kom stepenu prenosa.

Imate ideju sta moze da bude i koliko bi kostalo resavanje problema kod vas u servisu?

Veliki pozdrav.

Postoji li nacin da probamo auto? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Goran Zemun said:

Postoji li nacin da probamo auto? 

Pa i ne, danas sam dogovorio prodaju tog auta, poznanik je u pitanju, rekao sam mu da postoji navedeni problem, kao i da verujem da je set kvacila za zamenu ( to je bila pretpostavka mog prijatelja mehanicara ali na nevidjeno) ali mi ne bi uopste bilo drago da je neki ozbiljniji problem  u pitanju, zato vas i pitam sve ovo.

Imate mozda neke pretpostavke? 

Inace auto redovno i sa paznjom odrzavan sve vreme.

Hvala jos jednom i veliki pozdrav.

 

Ustvari, mogao bih sutr da dodjem, notari ne rade vikendom pa smo kupoprodaju pomerili za ponedeljak.

Ako radite i imate vremena sutra prepodne voleo bih da dodjem da to pogledate, samo recite u koje vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, dvla said:

Pa i ne, danas sam dogovorio prodaju tog auta, poznanik je u pitanju, rekao sam mu da postoji navedeni problem, kao i da verujem da je set kvacila za zamenu ( to je bila pretpostavka mog prijatelja mehanicara ali na nevidjeno) ali mi ne bi uopste bilo drago da je neki ozbiljniji problem  u pitanju, zato vas i pitam sve ovo.

Imate mozda neke pretpostavke? 

Inace auto redovno i sa paznjom odrzavan sve vreme.

Hvala jos jednom i veliki pozdrav.

 

Ustvari, mogao bih sutr da dodjem, notari ne rade vikendom pa smo kupoprodaju pomerili za ponedeljak.

Ako radite i imate vremena sutra prepodne voleo bih da dodjem da to pogledate, samo recite u koje vreme.

Moze, vidimo se.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliko hvala majstorima iz servisa Goran, dovezao auto jutros, odmah su me primili, trojica majstora probali auto i konstatovali istu stvar - da je set kvacila pri kraju.

Sve pohvale na brzoj asistenciji.

 

Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav iz BiH,

Postovani Gorane imam problem sa Fiatom Grande Punto 1,3 dizel 66 kw 90 ks 2007 godiste.

Auto nece da upali, vergla samo...... upaljen pomocu start spreja, nakon cega samo uspio da odvezem auto do lokalnog majstora.

Gdje je pregledao dizne, pumpu, zamijeno je senzor radilice motora, zamijenio je i senzor na bregastoj, auto se ponasa isto nakon 3 do 4 puta verglanja upali, pokusali smo upaliti i na guranje, potrebno je da prede pola metra na guranje upali tada iz prve.

Majstor mi je vratio auto i rekao da nije mogao da otkloni kvar i da mi jedan grijac ne radi , ali nije ga mogao odvrnuti da ga zamijeni, mada kao ne bi to nista uticalo na rad motora.

Hvala unaprijed na pomoci !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani Gorane, došao bih na pregled (Stilo 1.6) zbog check engine lampice koja se pojavila nakon promene ECU. U servisu Autoelektronika su pregledali i kažu da nije kompjuter u pitanju, testirali su sa svojim i isto se dešava, pa savetuju da kod Vas odem. Ako ste ujutro tu, zamolio bih da Vi lično pogledate auto. Hvala unapred, veliki pozdrav, Igor

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Bore_91 said:

Pozdrav iz BiH,

Postovani Gorane imam problem sa Fiatom Grande Punto 1,3 dizel 66 kw 90 ks 2007 godiste.

Auto nece da upali, vergla samo...... upaljen pomocu start spreja, nakon cega samo uspio da odvezem auto do lokalnog majstora.

Gdje je pregledao dizne, pumpu, zamijeno je senzor radilice motora, zamijenio je i senzor na bregastoj, auto se ponasa isto nakon 3 do 4 puta verglanja upali, pokusali smo upaliti i na guranje, potrebno je da prede pola metra na guranje upali tada iz prve.

Majstor mi je vratio auto i rekao da nije mogao da otkloni kvar i da mi jedan grijac ne radi , ali nije ga mogao odvrnuti da ga zamijeni, mada kao ne bi to nista uticalo na rad motora.

Hvala unaprijed na pomoci !

 Mislim da znam u cemu je problem, potrebno mi je da auto bude u nekom servisu gde mogu dijagnostikom peocitati jedan parametar koji vam budem rekao. 

7 hours ago, Gaston said:

Poštovani Gorane, došao bih na pregled (Stilo 1.6) zbog check engine lampice koja se pojavila nakon promene ECU. U servisu Autoelektronika su pregledali i kažu da nije kompjuter u pitanju, testirali su sa svojim i isto se dešava, pa savetuju da kod Vas odem. Ako ste ujutro tu, zamolio bih da Vi lično pogledate auto. Hvala unapred, veliki pozdrav, Igor

Pozdrav, danas necu biti u servisu. Ali od sutra vec moze. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani Gorane,

Jutros mi je drug odvukao Punta u servis, nakon pregled dijagnostikom utvrdio je da ima neki problem sa EGR ventilom i da ne radi grijac jedan, al kao nije to neki razlog, sto autu treba da nakon duzeg verglanja i ponavljanja 3-4 puta da upali. Ovaj majstor je dosao na ideju da pregleda katalizator i utvrdio je da je bas zapusen i nakon sto ga je ocistio, auto pali nakon kraceg verglanja. predlaze da ocisti bolje katalizator ili da se skine. Da li Vama ima ovo smisla da je moguce da je sav ovaj problem zbog katalizatora.

Hvala LP,

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Bore_91 said:

Postovani Gorane,

Jutros mi je drug odvukao Punta u servis, nakon pregled dijagnostikom utvrdio je da ima neki problem sa EGR ventilom i da ne radi grijac jedan, al kao nije to neki razlog, sto autu treba da nakon duzeg verglanja i ponavljanja 3-4 puta da upali. Ovaj majstor je dosao na ideju da pregleda katalizator i utvrdio je da je bas zapusen i nakon sto ga je ocistio, auto pali nakon kraceg verglanja. predlaze da ocisti bolje katalizator ili da se skine. Da li Vama ima ovo smisla da je moguce da je sav ovaj problem zbog katalizatora.

Hvala LP,

Mislim da ne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani 

Prvi put vam se javljam i nadam se da cete mi pomoc da resim moj problem na Fiatu 500 1,3 mjet (75KS) imam jako cudan problem ne bih rekao da je bas kvar ali mi smeta, desavalo mi se pre izvesnog vremena dosta retko da kad upalim auto svetli mi lampica koja oznacava da dinama ne puni i kako je elektro servo ne mogu da okrenem volan.

Medjutim kad ugasim auto i ponovo upalim problem resen lampica ne svetli i sve ok.

Tako sam vozio dok mi nije oslabio akumulator i tek tad sam saznao da mi dinama nije ni punila, odvezem auto auto elektricaru i resim taj problem, dinama  normalno puni struju ali sad mi se onaj problem sto sam pre pominjao  koji se redje javljao sad  stalno javlja kod svakog startanja auta.

Medjutim dovoljno je da samo na sekundu dam kontakt i ugasim ga i ponovim radnju tj. posle drugog davanja kontakta tad palim auto i tad je sve u  redu nikakva lampica ne svetli volan ok tj.servo uredu.

Znaci svaki put ako auto palim od prve svetli mi lampica ona sa simbolom da ne puni dinama ali dok ta lampica svetli dinama puni normalno jer proveravao sam ali servo ne radi.

Majstor je proveravao na dijagnostici i nikave greske nema cak sam dvojici majstora vozio i niti jedan nije na dijagnostici nista primetio

Kakvo je vase misljenje gde da trazim kvar ustvari kako da ga resim?

hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Marinko69 said:

Postovani 

Prvi put vam se javljam i nadam se da cete mi pomoc da resim moj problem na Fiatu 500 1,3 mjet (75KS) imam jako cudan problem ne bih rekao da je bas kvar ali mi smeta, desavalo mi se pre izvesnog vremena dosta retko da kad upalim auto svetli mi lampica koja oznacava da dinama ne puni i kako je elektro servo ne mogu da okrenem volan.

Medjutim kad ugasim auto i ponovo upalim problem resen lampica ne svetli i sve ok.

Tako sam vozio dok mi nije oslabio akumulator i tek tad sam saznao da mi dinama nije ni punila, odvezem auto auto elektricaru i resim taj problem, dinama  normalno puni struju ali sad mi se onaj problem sto sam pre pominjao  koji se redje javljao sad  stalno javlja kod svakog startanja auta.

Medjutim dovoljno je da samo na sekundu dam kontakt i ugasim ga i ponovim radnju tj. posle drugog davanja kontakta tad palim auto i tad je sve u  redu nikakva lampica ne svetli volan ok tj.servo uredu.

Znaci svaki put ako auto palim od prve svetli mi lampica ona sa simbolom da ne puni dinama ali dok ta lampica svetli dinama puni normalno jer proveravao sam ali servo ne radi.

Majstor je proveravao na dijagnostici i nikave greske nema cak sam dvojici majstora vozio i niti jedan nije na dijagnostici nista primetio

Kakvo je vase misljenje gde da trazim kvar ustvari kako da ga resim?

hvala

Treba proveriti instalaciju i regler. Staviti alternator na probni sto i ispitati ga. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I jos jedno pitanje ako moze 

Da li je normalno da na tom istom autu fiat 500 1,3 mjet nakon prvog (hladnog) starta lampica za ulje svetli 2 sekunde pa se ugasi, sledece paljenje lampica se istog trenutka gasi.

Citao sam po forumima da medju nekoliko uzroka moze desiti i to da je nekvalitetan filter ustvari da ne drzi nekakav ventil pa ulje se ne zadrzi u istom nego je prazan.

To je kod onih klasicnih filtera ona guma koja ne zatvara valjde dobro medjutim ja na ovom filteru sto ide u 1,3 mjet ne vidim nista tome slicno jer kako znamo ovde se stavlja onaj umetak filtera ili kako se vec pravim imenom naziva.

Logicno bi bilo ak se svo ulje nakon duzeg stajanja ocedi iz filtera da treba vremena da pumpa napuni filter uljem kao kad menjamo filter medjutim takodje moze bit i da je sama pumpa oslabila ili cak i radilica da je vec pri kraju, to sam sve citao ali nisam ja mehanicar pa da znam kako to sve funkcionise.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Marinko69 said:

I jos jedno pitanje ako moze 

Da li je normalno da na tom istom autu fiat 500 1,3 mjet nakon prvog (hladnog) starta lampica za ulje svetli 2 sekunde pa se ugasi, sledece paljenje lampica se istog trenutka gasi.

Citao sam po forumima da medju nekoliko uzroka moze desiti i to da je nekvalitetan filter ustvari da ne drzi nekakav ventil pa ulje se ne zadrzi u istom nego je prazan.

To je kod onih klasicnih filtera ona guma koja ne zatvara valjde dobro medjutim ja na ovom filteru sto ide u 1,3 mjet ne vidim nista tome slicno jer kako znamo ovde se stavlja onaj umetak filtera ili kako se vec pravim imenom naziva.

Logicno bi bilo ak se svo ulje nakon duzeg stajanja ocedi iz filtera da treba vremena da pumpa napuni filter uljem kao kad menjamo filter medjutim takodje moze bit i da je sama pumpa oslabila ili cak i radilica da je vec pri kraju, to sam sve citao ali nisam ja mehanicar pa da znam kako to sve funkcionise.

Filter ima ventil i ostane pun ulja. Sekunda ili dve su normalne ako je hladan  motor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad kazete da filter ima ventil i da ostane pun ulja jel pritom mislite na ulozak filtera i kako kad menjam taj ulozak ne vidim uopste da ima ulja u istom. 

Kupio sam nov filter i zamenio stari i gle cuda sad mi se to vreme svetljenja lampice kod prvog starta cak i produzilo, da li mi vi mozete preporuciti od kog proizvodjaca da uzmem filter  da eventualno jos jednom zamenim isti.
Hvala na dosadasnjim odgovorima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Marinko69 said:

Kad kazete da filter ima ventil i da ostane pun ulja jel pritom mislite na ulozak filtera i kako kad menjam taj ulozak ne vidim uopste da ima ulja u istom. 

Kupio sam nov filter i zamenio stari i gle cuda sad mi se to vreme svetljenja lampice kod prvog starta cak i produzilo, da li mi vi mozete preporuciti od kog proizvodjaca da uzmem filter  da eventualno jos jednom zamenim isti.
Hvala na dosadasnjim odgovorima.

Veci problem imamo sa pogresnim modelom filtera nego sa kvalitetom. Kada odvrnete poklopac filter oslobodi ventil i ulje sidje u karter. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A taj ventil se nalazi u kucistu jel da a ne u samom filteru kao kod onih klasicnih filtera?

Model filtera ??

Sad ste me  malo i zbunili jer znam da ima dva modela tih ulozaka filtera i za 1,3 mjet odgovara samo jedan

Necu vise smarat.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Marinko69 said:

A taj ventil se nalazi u kucistu jel da a ne u samom filteru kao kod onih klasicnih filtera?

Model filtera ??

Sad ste me  malo i zbunili jer znam da ima dva modela tih ulozaka filtera i za 1,3 mjet odgovara samo jedan

Necu vise smarat.

Pozdrav

Ventil se nalazi u kucistu a za tip filtera mi treba broj sasije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani Gorane,
Interesuje me cena za pregled automobila i mali servis za Fiat Grande Punto 2009. 1.4 benzin 77ks. Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani Gorane.

Imam Lancia Lybra 1.9  2004 godište.

Imam problem sa ABS centralom, Nekoliko sam promenio i svaki put pokazuje istu grešku.

U međuvremenu se uplalila lampica  Pored one za proklizavanje  sad svetli i ona dole ABS.

KAda bi moglo da se dođe na pregled i popravku?

Pozdrav Draško.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...