Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat servis ''Goran''

Recommended Posts

3 hours ago, milekontras said:

Zdravo Gorane,
Imam opet problem sa kočnicama, danas sam malo brže vozio na autoputu i slučajno sam osetio da se zadnji desni točak zagrejao opasno.
Zamenjeni su svi diskovi i pločice, menjali smo ulje ali izgleda da taj točak ima još neki problem.
Zamena ulja je pozitivno uticala, nisam osetio da je kočnica propadala, verovatno novo ulje se nije širilo pri zagrejavanju ali ipak je nešto blokiralo i zagrejalo se.
Ako bih mogao da dodjem sutra da to pogledate, pošto treba opet da vozim van grada. Ako ne onda ću polako pa kako bude.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 

Moze... Vidimo se sutra.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam u planu da uzmem Alfu 156 2003 1.9 jtd 115 ks pa me okvirno zanima cena velikog servisa i zamena seta kvacila(posto je ne izdisaju) i naravno ujedno da se obavi i pregled automobila. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, werp690 said:

Imam u planu da uzmem Alfu 156 2003 1.9 jtd 115 ks pa me okvirno zanima cena velikog servisa i zamena seta kvacila(posto je ne izdisaju) i naravno ujedno da se obavi i pregled automobila. 

Cena velikog i malog servisa zajedno je oko 38000 din. Za kvacilo mi treba broj sasije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala lepo! Nisam jos uzeo automobil tako da nemam broj sasije.  Kvacilo je tvrdo dosta ali sem toga nema nekih drugih simptoma. Pretpostavljam da je korpa u problemu pa sam zbog toga pitao okvirno za cenu.

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, werp690 said:

Hvala lepo! Nisam jos uzeo automobil tako da nemam broj sasije.  Kvacilo je tvrdo dosta ali sem toga nema nekih drugih simptoma. Pretpostavljam da je korpa u problemu pa sam zbog toga pitao okvirno za cenu.

Ok.. Probacu sutra da vidim... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorane Croma 1.9 mjet 110kw... Postoji li neka spec procedura ozracivanja rashladnog sistema pri zameni termostata ili je tzv "samoozracivanje u pitanju"?

Hvala unapred na odgovoru...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, alfini0507 said:

Gorane Croma 1.9 mjet 110kw... Postoji li neka spec procedura ozracivanja rashladnog sistema pri zameni termostata ili je tzv "samoozracivanje u pitanju"?

Hvala unapred na odgovoru...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 

Nista specijalno... Ako ima cepic na crevu.. Ispustite.. I to je to.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predpostavljam da mislis na cepić na onoj cevi ispred motora neposredno ispod ivice plasticnog poklopca...

Hvala velika Dr

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani Goreane, da li radite reparaciju menjaca na MiTu 1.6 Jtdm iz 2009. godine. Postoji li okvirna cena ili se menja samo sto je propalo ?

Problem je sa 3 i 4 brzinom gde se cuje brujanje i mrda rucica menjaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, brdaus said:

Postovani Goreane, da li radite reparaciju menjaca na MiTu 1.6 Jtdm iz 2009. godine. Postoji li okvirna cena ili se menja samo sto je propalo ?

Problem je sa 3 i 4 brzinom gde se cuje brujanje i mrda rucica menjaca.

U zavisnosti od broja ostecenih lezajeva i drugih delova od 30500 do 55500 rsd. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
I ti imas isti menjac. Da li si nesto radio na njemu ?
Da kucnem u drvo jos uvek nista ali mi je Goran menjao ulje u menjacu... Mislim da ova cena i nije prejaka...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani Gorane, 

Interesuje me kolika bi cena bila zamene seta kvačila sa zamenom ulja u menjaču , u pitanju je Grande punto 1.4 16 v 2006 god. Takođe ponekad me "zeza" ubacivanje u prvu i rikverc, malo nekad i zapinje u drugu, pa bih ako može i to da se prekontroliše? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Vladimir 221 said:

Poštovani Gorane, 

Interesuje me kolika bi cena bila zamene seta kvačila sa zamenom ulja u menjaču , u pitanju je Grande punto 1.4 16 v 2006 god. Takođe ponekad me "zeza" ubacivanje u prvu i rikverc, malo nekad i zapinje u drugu, pa bih ako može i to da se prekontroliše? 

Postovani, trenutno nisam u mogucnosti da Vam odgovorim jer servis radi tek od 8.1. Bilo bi najbolje da probam taj auto i kazem sta mislim..Ja sam u servisu od 11.1.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, Goran Zemun said:

Postovani, trenutno nisam u mogucnosti da Vam odgovorim jer servis radi tek od 8.1. Bilo bi najbolje da probam taj auto i kazem sta mislim..Ja sam u servisu od 11.1.

 

Poštovani, u koliko sati bi Vam odgovaralo da dođem u ponedeljak da pogledate to? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Vladimir 221 said:

Poštovani, u koliko sati bi Vam odgovaralo da dođem u ponedeljak da pogledate to? 

Bicu tamo od 7 i 30. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani Gorane,

 

Vozim Fiat Cromu 2008g  1.9mjet 150ks, poslednjih par dana na paljenju mi izbacuje gresku excessive radiator fluid temperature koja nestane nakon 2-3 gasenja i paljenja a malopre je i poceo da se gusi i teze prima gas. 
Da li bih mogao da sutra dodjem do vas i u koje vreme. Sto se mene tice mogu i rano ujutru. 
Pozdrav i hvala unapred.

Edited by NikolaS_bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, NikolaS_bg said:

Poštovani Gorane,

 

Vozim Fiat Cromu 2008g  1.9mjet 150ks, poslednjih par dana na paljenju mi izbacuje gresku excessive radiator fluid temperature koja nestane nakon 2-3 gasenja i paljenja a malopre je i poceo da se gusi i teze prima gas. 
Da li bih mogao da sutra dodjem do vas i u koje vreme. Sto se mene tice mogu i rano ujutru. 
Pozdrav i hvala unapred.

Moze, bilo koje jutro u 7 i 30 osim subote i nedelje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba mi mala pomoc i savet. 

U toku vožnje na Fiat Tipo 2016g dizel mi se upalila lampica za proklizavanje, pa lampica za nedovoljan pritisak u gumama, pa, hill holder, i na kraju cjeck engine. Kada sam ugasila auto i ponovo upalila sve lampice su se izbrisale samo je ostala check engine. 

Svakako cu ga staviti na dijagnostiku, i znam da može biti 1001stvar,ali ako može mala pomoc sta bi moglo biti. 

Inace auzo se vozi i vecin na malim relacijama, kupljen je u italiji, i u garanciji je koja ne vazi kod nas zato sto je kupljen u evropskoj uniji.

U pitanju je 1.3multyjet,nema star stop sistem, u radu auta se nista ne primecuje, jedno sto mi na tabli ne izlazi ona rastuca ili spustajuca strelica kad treba da promenis iz jedne brzine u drugu. 

Akumulator je proslog februar zamenjen, pa mi je malo nelogicno da je vec pred crkavanjem. 

 

Inace auto stoji napolju, i Beograd je u pitanju, nemam garazu. S Dva puta mi se desila ista stvar u roku od  20dana,pri tome sto se lampica check engine sama jednostavno ugasila. 

Bila sam kod majstora i u servisu su prvo stavili na jednu dijagnostiku koja je pokazala nekakav problem sa turbinom, sto je bilo pogresno. Auto je inace presao 37000km. Kada su ga stavili na orginal fiatovu dijagnostiku pokazao je problem sa abs-om, kako su mi objasnili kao da u nekom trenutku centrala ne dobije signal na par sekundi. Prvoveravali su punjenje akomulatora i sve je u redu, onda su cistili senzore, vozili ga prikacenog na komp i sve je bilo u redu nije izbacivao nikakve greske. 

Medjutim posle 2dana voznje opet se desilo isto. Istim redom su se popalile lampice, i na kraju je samo ostala da svetli check engine. 

Molim vas za savet sta raditi ili nrki pregled. 

Nije mi jasno sta se desava, auto je nov, nije mnogo presao, akumulator nije star ni godinu dana. 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Ceca fiat tipo said:

Treba mi mala pomoc i savet. 

U toku vožnje na Fiat Tipo 2016g dizel mi se upalila lampica za proklizavanje, pa lampica za nedovoljan pritisak u gumama, pa, hill holder, i na kraju cjeck engine. Kada sam ugasila auto i ponovo upalila sve lampice su se izbrisale samo je ostala check engine. 

Svakako cu ga staviti na dijagnostiku, i znam da može biti 1001stvar,ali ako može mala pomoc sta bi moglo biti. 

Inace auzo se vozi i vecin na malim relacijama, kupljen je u italiji, i u garanciji je koja ne vazi kod nas zato sto je kupljen u evropskoj uniji.

U pitanju je 1.3multyjet,nema star stop sistem, u radu auta se nista ne primecuje, jedno sto mi na tabli ne izlazi ona rastuca ili spustajuca strelica kad treba da promenis iz jedne brzine u drugu. 

Akumulator je proslog februar zamenjen, pa mi je malo nelogicno da je vec pred crkavanjem. 

 

Inace auto stoji napolju, i Beograd je u pitanju, nemam garazu. S Dva puta mi se desila ista stvar u roku od  20dana,pri tome sto se lampica check engine sama jednostavno ugasila. 

Bila sam kod majstora i u servisu su prvo stavili na jednu dijagnostiku koja je pokazala nekakav problem sa turbinom, sto je bilo pogresno. Auto je inace presao 37000km. Kada su ga stavili na orginal fiatovu dijagnostiku pokazao je problem sa abs-om, kako su mi objasnili kao da u nekom trenutku centrala ne dobije signal na par sekundi. Prvoveravali su punjenje akomulatora i sve je u redu, onda su cistili senzore, vozili ga prikacenog na komp i sve je bilo u redu nije izbacivao nikakve greske. 

Medjutim posle 2dana voznje opet se desilo isto. Istim redom su se popalile lampice, i na kraju je samo ostala da svetli check engine. 

Molim vas za savet sta raditi ili nrki pregled. 

Nije mi jasno sta se desava, auto je nov, nije mnogo presao, akumulator nije star ni godinu dana. 

 

 

Pozdrav, najlakse je da uradimo neki pregled i vidimo sta mozemo. Javite se da dogovorimo neki termin, pregled ce biti beaplatan. Goran 063242007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane,

Evo i meni jutros na Fiat Croma 2008 1.9 multijet slična situacija.

Pre dve nedelje upalio mi je obaveštenje za kočione pločice, prednji diskovi i pločice su već menjani kod vas u servisu pre dve godine i u dobrom su stanju, pozadi je bila lošija situacija pa sam zamenio zadnje diskove i pločice, pošto sam bio van BG nije rađeno kod Vas u servisu. Upozorenje je svetlelo i dalje, urađena dijagnostika i ništa nije pokazala, takođe pošto ima senzor na prednjem levom točku isto pokazuje i kad je spojen džek i kad nije, upozorenje za pločice svetli. I onda jutros kad sam dao kontakt i startovao motor upalio mi je redom ABS, ESP, ASR i HILHOLDER. Isključim motor, ponovim sve ali i dalje isto. Dijagnostika ne pokazuje nikakve greške, u posudi za kočiono ulje nivo je oko 1 cm ispod maksimuma (da li da probam sa dolivanjem ulja? Da li u posudi postoji možda senzor koji kontroliše taj nivo?) , koliko sam ja laički uspeo zagledanjem da proverim, ne curi nigde. Probao sam sa skidanjem kleme na minut dva i opet vratio, alu ništa se nije promenilo,sem što je posle vraćanja kleme dodatno upalio upozorenje za prednja bočna stakla, uradio sam kalibraciju i to je ugasio.


Pozdrav

 

0a6251bb653e45229fcd8cd36e94a7cb.jpg

 

 

Edited by neshaoct
pismo Foruma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...