Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat servis ''Goran''

Recommended Posts

3 hours ago, Goran Zemun said:

Radnim danom do 17h..subotom do 14h

 

3 hours ago, Goran Zemun said:

Radnim danom do 17h..subotom do 14h

Hvala. Vidimo se sledece nedelje

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3.10.2019. at 10:15 AM, Nikola 1.6 said:

Postovanje Gorane,

 

Senzor spoljasnje temperature mi vec neko vreme cita da je napolju minus zbog cega verovatno duva toplo u kabinu i kad je podeseno hladjenje. Kada bih mogao da dodjem da sredimo to? Takodje kad vec dolazim hteo bih da sredimo luft u rucici menjaca ako je moguce, dobila je luft levo-desno. Grande t-jet 5b

 

Hvala unapred

Bio sam kod drugarovog majstora (hteo sam da resim do tehnickog sve) kaze za senzor da mora ceo retrovizor da se menja a za rucicu da je kugla dobila luft i da mora komplet polovna da se uzme i da se zameni. Malo mi je cudno da nema senzor da se nabavi posebno, kao i da je kugla dobila luft a masti ima dole. Koje je Vase misljenje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, salenzi said:

 

Hvala. Vidimo se sledece nedelje

Gorane pozdrav,

 

samo da vidim sa Vama da li mogu auto da doslepam u subotu pa ga vi od ponedeljka pogledajte? Malo mi je problem zbog mog radnog vremena da ga u ponedeljak doslepam.

 

Unapred hvala na odgovoru

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Nikola 1.6 said:

Bio sam kod drugarovog majstora (hteo sam da resim do tehnickog sve) kaze za senzor da mora ceo retrovizor da se menja a za rucicu da je kugla dobila luft i da mora komplet polovna da se uzme i da se zameni. Malo mi je cudno da nema senzor da se nabavi posebno, kao i da je kugla dobila luft a masti ima dole. Koje je Vase misljenje?

Morali bi da pogledamo... Javite se od ponedeljka i dodjite.. 

2 hours ago, salenzi said:

Gorane pozdrav,

 

samo da vidim sa Vama da li mogu auto da doslepam u subotu pa ga vi od ponedeljka pogledajte? Malo mi je problem zbog mog radnog vremena da ga u ponedeljak doslepam.

 

Unapred hvala na odgovoru

Pozdrav

Moze.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorane, veliko hvala  :thumbup:

 

Nemam sta da pitam ali imam da pohvalim. Sve redom. 

Primili me za mali servis preko reda kako bi mogao da dovezem auto kuci a onda uradili i kompletan veliki servis i pored ozbiljno nategnutog rasporeda. Ali nije hvala samo zbog toga, vec zbog ljudskog odnosa i korektnosti kakva se danas jako retko srece.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, PremieRacing said:

Gorane, veliko hvala  :thumbup:

 

Nemam sta da pitam ali imam da pohvalim. Sve redom. 

Primili me za mali servis preko reda kako bi mogao da dovezem auto kuci a onda uradili i kompletan veliki servis i pored ozbiljno nategnutog rasporeda. Ali nije hvala samo zbog toga, vec zbog ljudskog odnosa i korektnosti kakva se danas jako retko srece.

Hvala puno... I da se sa srecom vozite. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepse je to kad odvezes auto das par smernica na sta sumnjas, sta bi voleo da se proveri i vise ne razmisljas...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/10/2019 at 5:24 PM, salenzi said:

Gorane pozdrav,

 

samo da vidim sa Vama da li mogu auto da doslepam u subotu pa ga vi od ponedeljka pogledajte? Malo mi je problem zbog mog radnog vremena da ga u ponedeljak doslepam.

 

Unapred hvala na odgovoru

Pozdrav

Nemam sta da kazem, sto vec drugi nisu rekli za Gorana. Svaka cast za servis i Gorana i sve pohvale. 

Samo jedno pitanje. Ujutru od koliko sati radite preglede?

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, salenzi said:

Nemam sta da kazem, sto vec drugi nisu rekli za Gorana. Svaka cast za servis i Gorana i sve pohvale. 

Samo jedno pitanje. Ujutru od koliko sati radite preglede?

Od 7 i 30 do 8h... Hvala... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani prijatelji,

pitanje "Servisu Goran" - dva cudna problema......na Zastavi 10 - novu sam je kupio 2008.g, dosad presla oko 95000km....sve redovno odrzavano......originalnim sredstvima....

Nikad nikakvih problema....

 

Prvi cudan problem - u vezi zvuka skriputanja iz prednjih tockova pri motanju (mrdanju) volana u voznji ili pri skretanju...i ne vracanje plocica potpuno posle kocenja (pogotovo u mestu sa namotanim volanom samo malo dam gas, pa stisnem kvacilo......a auto bukvalno sam "prikoci", zaustavi se onako kao zalepi u mestu, tako isto i pri stajanju na semaforu-nema da se onako kao uvek sam malo cimne unazad ili bar zaljulja napred-nazad).....nego sam "dokoci".....i BUP-stane u mestu.

Kad vozim pravo najcesce se ne cuje skriputanje, mada ponekad i tad odmah posle nekog blazeg kocenja.....

A sve ovo je pocelo posle redovne kompletne zamene kocnica na sva 4 tocka (dobosi, diskovi, plocice, paknovi, rucna, ulje....i sve komplet).

I to sa kvalitetnim delovima (nemacki ATE). Jednom u 11g se to radi....a i kocnica glavu cuva.

Pre toga (pa i sa vec istrosenim fabrickim kompletom) nikad nikakav problem ove vrste.......

Sad, pogotovo pri sporijoj krivudavoj gradskoj voznji skripim kao tramvaj, haha....nekad vise, nekad manje.....

Kad se poveca brzina to prestaje, ili se bar ne cuje....

Majstor koji mi i odrzava auto, moj prijatelj iz detinjstva, je svasta radio da mi to resi, i njega to sve vec odavno nervira.....ali nema poboljsanja.

Inace, auto mi sad koci kao nikad nijedan ranije....savrsenstvo.

A za 32g vozackog staza, i privatno i sluzbeno sam vozio sve i svasta,,,od najvecih krseva do raznih novih automobila.

Ali nikad nisam imao ovakvu situaciju. Koci strasno, ali i skripuce....

I to traje vec skoro 2000 km....

Na teh.pregledu su se cudili da Punto-Zastava10 uopste moze da ima takvu silu kocenja...kao sto sad moj auto koci.....na svim tockovima.....

Kod kuce podignem auto, skinem jedan prednji tocak, upalim, dam malo gasa, prikocim normalno, ugasim motor, izbacim iz brzine - i onda na jedvite jade rukama okrenem disk par krugova dok malo ne popusti, dok se plocice ne odvoje.....posle toga okretanje rukama ide skoro pa normalno..... i sve tako uvek.....

 

Drugi - stalno mi volan ima tendenciju da pomalo vuce ulevo.

Pre godinu dana mi po ulasku u dvoriste, po gasenju vozila, posle minut-dva - iz cista mira pukne prednja desna opruga.

Kupim OBE original nove Kayaba (jos uvek imam i kutije od njih), zamenimo ih i od tada se javlja to vucenje ulevo.

Blago, skoro neosetno, ali kad vozite nesto deset godina od prvog dana vi osecate auto u dusu i odmah primetite sve ovo o cemu pisem. (Mozda je preciznije reci da se volan ne vraca kad ga u voznji povucete ulevo, za razliku od cimanja udesno gde trenutno vraca na sredinu)

Sta nije preduzimano....skidane opruge i ponovo montirane vise puta...menjane im strane.....radjene reglaze kod 4 majstora......

Cak u nekadasnjem ovlascenom servisu "Vesic" Obrenovac (inace sam iz tog Obrenovca i bas blizu servisa, a i poznajemi licno gazdu-vlasnika i ljude koji rade tamo, jer sluzbena vozila odrzavamo kod njih) mi je onim kompjuterom radjena rekalibracija volana (tako se valjda to strucno kaze a i gledao sam kako se to radi tad), i to vise puta........jer mi je prvo receno da mi je volan "totalno bio van centra" (!) a 10 godina pre toga nisam znao sta znaci kad volan vuce (na autoputu Obr-BG pustim obe ruke i palim cigaretu a auto ide kao strela pravo.......nije mu bilo bitno ni dal je put "nagnut" na ovu ili onu stranu, ni dal je rascentriran ili nije)....

Sad, pogotovo kad idem iz BG-a kuci za Obr, put stvarno jeste malo nagnut bas na tu prokletu levu stranu...mene leva ruka do Obr pocne vec pomalo da boli od konstantnog "dodavanja volana", blagog kontriranja udesno sve vreme voznje......

Kad ukljucim City Servo onda je to jos lakse osetiti....tu blagu teznju ka ulevo.

Kad je put nagnut u desnu stranu - tad volan ne tezi da ide udesno..............samo levo je problem.

Skretanje udesno je teze nego ulevo....pogotovo ako je podloga raskrsnice nagnuta ulevo...a taj slucaj imam bas na raskrsnici 150m od kuce.....

Sva podesavanja kazu da je sve idealno....reglaze svaki put pokazu OK.......sve rekalibracije volana pokazuju 100 posto u centru.........

 

Sta ciniti ?

 

P.S. Veliko izvinjenje za ovoliko pisanje, ali cudno je ovo sve...bar meni.....Nekome ce ovo verovatno zvucati kao neki "trip" (kao u seriji "Majstorska radionica" - "deco, ljuljajte da vidimo gde je taj miris paljevine", pa onda udri cekicem po gibnju i resen problem - "vidis da je covek bio u pravu, stvarno je mirisalo").....ali kad ja krenem za Banja Luku, pa 5-6 sati po krivudavim magistralno-lokalnim putevima skripim i kontriram levom....e to onda stvarno iritira i natera coveka da stvarno negde nastavi da trazi pomoc.

Hvala.

Sasa, Obrenovac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani, 

U svakom slučaju bi trebalo pregledati sve iz početka.  Moguće je da se negde podkrala neka greska. Ja sam raspolozen da vidim o cemu se radi ako Vi mozete dovesti auto do servisa, ako ne onda bi ovde pisali moguce uzroke. 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani g-dine Gorane

Prijatno me iznenadila brzina kojom ste mi se javili i odgovorili na moje pisanje.....i na tome se zahvaljujem.

U svakom slucaju se zahvaljujem i na vasoj zelji da mi ovde, porukama pomognete....ali.....ko se ikad bavio masinama, sklopovima....i svim tim "komplikacijama", zna da je najbolje, najefikasnije i najdelotvornije uzivo delati....pogotovo na ovakvim "slucajevima".

Jer, moze biti da je dosad svima promicala neka relativno si tna stvar koja je uzrok problema..a mozda, kako vi kazete, treba se malo temeljnije i detaljnije posvetiti ........ a nekako u danasnje vreme je sve teze pronaci ljude koji su spremni da se posvete problemu, vec se samo "otaljavaju" stvari, zuri se, i znamo svi onu cuvenu konstataciju "ma sve je to dobro, tako to treba".........u svim oblastima zivota...

Citam ovde pohvale i preporuke za vas servis, ovde u mojoj okolini sam pokusao kod svih koji se bave mehanikom, jos da probam i kod vas, pa mozda i otkrijemo sta je u pitanju.

Ako ne, onda da se pomirim sa ove dve gluposti, cutim, trpim i vozim kako moze.

U svakom slucaju, ako se slazete, ja bih se najavio i dosao do vas.....kad uklopim sve silne obaveze koje inace imam....pa da probamo nesto da resimo ako je moguce.

Pokusacu da to bude uskoro.....

Pozdrav

Sasa
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani Gorane,
Zakazao sam u tvom servisu za 07.12.2019. god. u 8 h, detaljan pregled tek kupljene Fiat Idee, 1,3 mtj, 2005. god. Prešla, kobajagi, 118 000 km. Takođe sam naveo da ćemo zameniti ulje, filter za ulje i filter za gorivo. Obzirom da nemam skoro nikakvu servisnu istoriju o ovom autu, intersuje me da li ćeš tog dana biti tu, da se konsultujemo oko toga, da li mu je potrebna zamena lanca ili šta god već treba. Prijatan je za vožnju, trapovi su ok, kočnica malo dublje potanja ali ima odličnu silu kočenja, na tehničkom. Pošto sam isčitao ovde milion tvojih postova, u proteklih 10 godina, želeo bih da ti, kao najpoznatiji ,,šaptač" multijet motorima:D, poslušaš i kažeš svoje mišljenje, kako me ne bi strefilo neko prezubljivanje pri paljenju, ne daj Bože! Mislim da je auto u odnosu na mog punta classic sa istim motorom, obzirom na njegovu težinu, malo lenj.
Pozdrav, nadam se da se vidimo u subotu 07.12. , sabajle u osam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, milanml said:

Poštovani Gorane,
Zakazao sam u tvom servisu za 07.12.2019. god. u 8 h, detaljan pregled tek kupljene Fiat Idee, 1,3 mtj, 2005. god. Prešla, kobajagi, 118 000 km. Takođe sam naveo da ćemo zameniti ulje, filter za ulje i filter za gorivo. Obzirom da nemam skoro nikakvu servisnu istoriju o ovom autu, intersuje me da li ćeš tog dana biti tu, da se konsultujemo oko toga, da li mu je potrebna zamena lanca ili šta god već treba. Prijatan je za vožnju, trapovi su ok, kočnica malo dublje potanja ali ima odličnu silu kočenja, na tehničkom. Pošto sam isčitao ovde milion tvojih postova, u proteklih 10 godina, želeo bih da ti, kao najpoznatiji ,,šaptač" multijet motorima:D, poslušaš i kažeš svoje mišljenje, kako me ne bi strefilo neko prezubljivanje pri paljenju, ne daj Bože! Mislim da je auto u odnosu na mog punta classic sa istim motorom, obzirom na njegovu težinu, malo lenj.
Pozdrav, nadam se da se vidimo u subotu 07.12. , sabajle u osam.

Necu biti u servisu od 1.12. Do 15.12...ali nemojte brinuti.... Bice sve u redu... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani Gorane,

 

 

Koja je cena velikog servisa za Lanciu Ypsilon 1.2 8v 44kW 2004 godište?

 

Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, ako može mala pomoć u vidu informacije :)
Curi mi negde rezervoar na mulipli jtd, jel se njemu može prići iz kabine (koliko videh ceo se tepih diže),ili mora da se skida rezervoar odozdo...
Čisto da znam da ne dižem tepih ako ne moram.
Hvala unapred.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pozdrav, ako može mala pomoć u vidu informacije
Curi mi negde rezervoar na mulipli jtd, jel se njemu može prići iz kabine (koliko videh ceo se tepih diže),ili mora da se skida rezervoar odozdo...
Čisto da znam da ne dižem tepih ako ne moram.
Hvala unapred.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk


Da odgovorim sebi :)
Može iz kabine, skinu se dva sedišta pozadi desno i šine koje drže sedišta. Ispod šina se vidi poklopac do pumpe. :)

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 18.11.2019. at 2:45 PM, Slash said:

Poštovani Gorane,

 

 

Koja je cena velikog servisa za Lanciu Ypsilon 1.2 8v 44kW 2004 godište?

 

Hvala!

Postovani, cena velikog i malog servisa sa svim delovima i radom kosta 22000 rsd

1 hour ago, Djuk85 said:

Da odgovorim sebi :)
Može iz kabine, skinu se dva sedišta pozadi desno i šine koje drže sedišta. Ispod šina se vidi poklopac do pumpe. :)

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
 

Izvinite... Ne stizem... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Goran Zemun

Poštovanje Gorane,

 

Trenutno sam u gužvi zbog posla i prinove pa nemam vremena da svratim do servisa da mi se pogleda auto pa vas molim da mi ovim putem odgovorite ako je moguće.

 

Juče sam primetio zvuk, koji najviše podseća na zvuk ventilatora koji kači papir. Zvuk je relativno tih. Čuje se samo dok se auto kreće i dok je u brzini. Čim pritisnem kvačilo zvuk nestane. Zvuk je relativno tih i jedva se naslućuje recimo u trećoj brzini dok u drugoj može jasno da se čuje. Auto ide dobro, sa te strane nema nikakvih problema. U pitanju je Punto Evo, 1.4 8v, 77ks.

 

Nadam se da mi bar okvirno možete reći šta je, da bih znao jel bezbedno voziti ili je predznak ozbiljnijeg kvara.

 

Unapred hvala na odgovoru.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Jackkk said:

@Goran Zemun

Poštovanje Gorane,

 

Trenutno sam u gužvi zbog posla i prinove pa nemam vremena da svratim do servisa da mi se pogleda auto pa vas molim da mi ovim putem odgovorite ako je moguće.

 

Juče sam primetio zvuk, koji najviše podseća na zvuk ventilatora koji kači papir. Zvuk je relativno tih. Čuje se samo dok se auto kreće i dok je u brzini. Čim pritisnem kvačilo zvuk nestane. Zvuk je relativno tih i jedva se naslućuje recimo u trećoj brzini dok u drugoj može jasno da se čuje. Auto ide dobro, sa te strane nema nikakvih problema. U pitanju je Punto Evo, 1.4 8v, 77ks.

 

Nadam se da mi bar okvirno možete reći šta je, da bih znao jel bezbedno voziti ili je predznak ozbiljnijeg kvara.

 

Unapred hvala na odgovoru.

 

Postovani, jako teško cemo ovako doci nokog odgovora. Zvuk moze dolaziti iz motora ili menjaca. Moguce da je problem digtug izduva.. Ili nesto sa alternatorim.... Stvarno ne bi da lupam ovako... Svratite do servisa bilo kada.. Pogledacemo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragi Gorane, menjao sam pre 10ak dana, termostat kod vas u servisu na Puntu Classic 1.2. Posto mi opet to nesto kilavo radi, ili je to moj utisak, jer jos prave zime i nema. Vec sad mi obara pomalo na nizbrdicama kazaljku.

Mozete li mi reci da li mogu sam da proverim po stanju creva kad otvara pri jutarnjem paljenju auta, tj. da li otvara ranije, ili i ne zatvara.

 

Nakacicu obd da pratim temp, dok se auto zagreva na parkingu u leru.

 

Na koliko treba da postane toplo gornje crevo iza termostata, a na kojoj temp postaje toplo donje?

 

Puno pozdrava!

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Skarac said:

Dragi Gorane, menjao sam pre 10ak dana, termostat kod vas u servisu na Puntu Classic 1.2. Posto mi opet to nesto kilavo radi, ili je to moj utisak, jer jos prave zime i nema. Vec sad mi obara pomalo na nizbrdicama kazaljku.

Mozete li mi reci da li mogu sam da proverim po stanju creva kad otvara pri jutarnjem paljenju auta, tj. da li otvara ranije, ili i ne zatvara.

 

Nakacicu obd da pratim temp, dok se auto zagreva na parkingu u leru.

 

Na koliko treba da postane toplo gornje crevo iza termostata, a na kojoj temp postaje toplo donje?

 

Puno pozdrava!

Postovani, jednostavnije je da dovezete da mi prekontrolisemo sve jer pod rukom ne mozete oceniti tacne vresnosti. Javite se nece biti nikakav problem. Hvala. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...