Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat servis ''Goran''

Recommended Posts

Ti ljudi u Sapcu definitivno imaju sve delove za fiajata i provereni su ljudi u slucaju daje deo ne ispravan zamenjuju ga,e sada sta vec ti odlucis druze,al ako si iz beograda preporucio bih ti da iako porucis deo iz sapca,otidi kod gorana covek zna fiata u malom prstu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani Gorane,

 

Imam sledeći problem sa Puntom Classic 1.2 (2011. god):

Prošle godine mi se desilo da se kod skretanja u levo isključio servo, nakon gašenja i paljenja automobila sve bi bilo u redu do ponovnog okretanja volana u levu stranu. Posle dva tri restartovanja u roku od desetak minuta, akululator je bio potpuno prazan (originalni, prvi akumulator, star 6.5 godina). Zamenio sam akumulator i problem se više nije javljao sve do juče. Ponovo pri skretanju u levo, servo se isključi i upali lampica. Juče sam vozim oko 400 km, i nakon par početnih stajanja i isključivanja serva, ceo put je protekao bez problema, iako je bilo i polukružnih okretanja levo.

Danas ista priča: jutros se isključio kod prvog skretanja levo, nakon malo duže vožnje (70km) sve radi bez problema, nema nikavog isključivanja.

 

Da li je ponovo problem sa akumulatorom, pa posle duže vožnje se dopuni dovoljno da se servo ne isključuje ili je problem u senzoru?

 

Šta prvo da proverim i kako? Kad bih mogao da dovezem auto kod Vas da pogledate o čemu se radi?

 

Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Tux said:

Poštovani Gorane,

 

Imam sledeći problem sa Puntom Classic 1.2 (2011. god):

Prošle godine mi se desilo da se kod skretanja u levo isključio servo, nakon gašenja i paljenja automobila sve bi bilo u redu do ponovnog okretanja volana u levu stranu. Posle dva tri restartovanja u roku od desetak minuta, akululator je bio potpuno prazan (originalni, prvi akumulator, star 6.5 godina). Zamenio sam akumulator i problem se više nije javljao sve do juče. Ponovo pri skretanju u levo, servo se isključi i upali lampica. Juče sam vozim oko 400 km, i nakon par početnih stajanja i isključivanja serva, ceo put je protekao bez problema, iako je bilo i polukružnih okretanja levo.

Danas ista priča: jutros se isključio kod prvog skretanja levo, nakon malo duže vožnje (70km) sve radi bez problema, nema nikavog isključivanja.

 

Da li je ponovo problem sa akumulatorom, pa posle duže vožnje se dopuni dovoljno da se servo ne isključuje ili je problem u senzoru?

 

Šta prvo da proverim i kako? Kad bih mogao da dovezem auto kod Vas da pogledate o čemu se radi?

 

Hvala!

Dovezite bilo kada da proverimo na dojagnostici sta je u problemu... Pregled je besplatan bez obaveze da popravljate vozilo kod nas. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Postovani,
da li slucajno imate neki polovni volan za GP 2006,1.3,75,MJT, jer ovaj moj kozni se rascvetao skroz,moze I onaj gumeni. Tom prilikom bi o uradio I mali servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar dan, imam dva pitanja za servis tj. za Gorana

1. Vreme je da menjam kočione pločice zadnjih točkova. Pitanje je da li servis obrađuje kočione diskove,  (u samom servisu ili u saradnji sa nekom mašinksom radionicom ) ?

Ako ne, koja je uobičajena praksa u vezi diskova kod zamene kočionih pločica.

 

2. Treba da promenim i šolje prednjih amortizera. Da li je praksa da se uz šolje obavezno menja i takozvani ležaj šolje amortizera (oem 1303672080 ).

Da li je to potrošni deo, ili ne ? Vidim da ga u prodavnicama nude uz šolje.

 

Hvala

Edited by Mihailovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prošlo je 6 godina otkako sam koristio uslugu servisa.Sve podignuto na mnogo veći nivo,samo je profesionalnost i odnos prema mušteriji ostao isti.Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2.10.2018. at 6:29 PM, shakalkv said:

Koju marku seta zupcastog kaisa i pumpe za vodu preporucujete za deltu 1.4tjet 110kw? Da li originalni zupcasti ima duzi rok trajanja? Sta vi preporucujete?

Mi montiramo Dayco ili Continental. Nekada i iz originala kada je cena dobra. 

On 9.10.2018. at 7:07 PM, mitros said:
Postovani,
da li slucajno imate neki polovni volan za GP 2006,1.3,75,MJT, jer ovaj moj kozni se rascvetao skroz,moze I onaj gumeni. Tom prilikom bi o uradio I mali servis.

Nemamo volan, a za sevis se mozete javiti telefonom... Nije problem. 

On 14.10.2018. at 9:44 AM, Mihailovic said:

Dobar dan, imam dva pitanja za servis tj. za Gorana

1. Vreme je da menjam kočione pločice zadnjih točkova. Pitanje je da li servis obrađuje kočione diskove,  (u samom servisu ili u saradnji sa nekom mašinksom radionicom ) ?

Ako ne, koja je uobičajena praksa u vezi diskova kod zamene kočionih pločica.

 

2. Treba da promenim i šolje prednjih amortizera. Da li je praksa da se uz šolje obavezno menja i takozvani ležaj šolje amortizera (oem 1303672080 ).

Da li je to potrošni deo, ili ne ? Vidim da ga u prodavnicama nude uz šolje.

 

Hvala

Diskove nosimo u masinsku radionicu a lezajeve bolje zameniti nego posle sve ponovo raslapati. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav za Gorana i pitanje: koliko kosta zamena sinhrona 2 brzine na fiat marea 1.6 16v karavan 2001god? 

Unapred hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, bellum64 said:

Pozdrav za Gorana i pitanje: koliko kosta zamena sinhrona 2 brzine na fiat marea 1.6 16v karavan 2001god? 

Unapred hvala

Ruke za remont menjaca su 5500 din, skidanje i montaza 7500din. Za delove Vam ne mogu reci tacno jer moramo pregledati menjac. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane,

 

Ponovo mi je DPF podigao nivo ulja tako da ga sada ima jedno 1cm iznad maksimuma, i izbacio mi je gresku da moram da promenim ulje. Da li mogu da dodjem sutra ujutru da izvucete visak ulja i obrisete gresku? 

U pitanju je Bravo 1.9 mjet 120ks.

Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, shomispc said:

Pozdrav Gorane,

 

Ponovo mi je DPF podigao nivo ulja tako da ga sada ima jedno 1cm iznad maksimuma, i izbacio mi je gresku da moram da promenim ulje. Da li mogu da dodjem sutra ujutru da izvucete visak ulja i obrisete gresku? 

U pitanju je Bravo 1.9 mjet 120ks.

Hvala unapred.

Moze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani Gorane,

Trebao bi da radim veliki servis za fiat ( punto 2 1.2 16v sporting ). Takodje upalio mi se check engine ( posledica je da cimne jednom na jacem gasu i mozda nesto vise trosi ) tako da bi i to trebalo da se sredi. Ja mogu da dodjem samo subotom zbog posla. Da li mogu i u koju subotu da dodjem?

Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane,

izgleda da je pumpa za gorivo visokog pritiska pocela da malo vlazi.Kolko je to ozbiljno i sta se radi u tom slucaju? GP,1.3,75ks,2006

 

pozz

Edited by mitros

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba proveriti gde curi, ako je na prikljucnim cevima lako i brzo se resava. Ali ako pusta na glavama mora na remont. Mozete doci da pogledamo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorane pozdrav

 

Imam FIAT QUBO 1.3 Multi Jet. Stigao je iz uvoza kao neispravan. Vergla ali ne pali, na nekoj dijagnostici je pokazao da je imobilajzer u kvaru i ima puno ulja po motoru. Inače je auto BAŠ BAŠ zapušten. Verovatno ste viđali svašta ali ovo je biser. Da li bi ste se prihvatili posla da ga upalite i dovedete u vozno stanje ? Ovo imobilajzer uzmite sa rezervom. Inače auto je 2011 godište. Mogu ovde da postavim slike kola da bi ste imali jasnu sliku u kakvom je stanju auto.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno laicko za Dr Gorana... Multijet u Stilu od 140ks... Ima li on nekih slicnih problema sa klapnama na usisnoj grani kao ona varijanta od 150ks u Alfi i Cromi ili ne? Koja mu je najslabija tacka?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/13/2018 at 7:35 AM, optikon said:

Gorane pozdrav

 

Imam FIAT QUBO 1.3 Multi Jet. Stigao je iz uvoza kao neispravan. Vergla ali ne pali, na nekoj dijagnostici je pokazao da je imobilajzer u kvaru i ima puno ulja po motoru. Inače je auto BAŠ BAŠ zapušten. Verovatno ste viđali svašta ali ovo je biser. Da li bi ste se prihvatili posla da ga upalite i dovedete u vozno stanje ? Ovo imobilajzer uzmite sa rezervom. Inače auto je 2011 godište. Mogu ovde da postavim slike kola da bi ste imali jasnu sliku u kakvom je stanju auto.

Naravno... Javite se i resicemo to. 

On 11/13/2018 at 11:12 AM, alfini0507 said:

Jedno laicko za Dr Gorana... Multijet u Stilu od 140ks... Ima li on nekih slicnih problema sa klapnama na usisnoj grani kao ona varijanta od 150ks u Alfi i Cromi ili ne? Koja mu je najslabija tacka?

Taj motor nema klapne u usisu. Lepo radi. Po meni dobar izbor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druga kombinacija... Croma 2008 1.9 110kw... Cena za veliki servis u kombinaciji sa resavanjem klapni na usisnoj grani... Moze i cene pojedinacno i zasebno... Veliki servis materijal i rad... Blokiranje EGRa...

Hvala unapred na odgovoru Gorane...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliki i mali servis zajedno... 38000 rsd  Vedjenje klapni 14000 rsd. Ruke za veliki servis su 10000 rsd... Delovi 28000 rsd. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...