Milojica123 0 Posted September 27, 2018 Ti ljudi u Sapcu definitivno imaju sve delove za fiajata i provereni su ljudi u slucaju daje deo ne ispravan zamenjuju ga,e sada sta vec ti odlucis druze,al ako si iz beograda preporucio bih ti da iako porucis deo iz sapca,otidi kod gorana covek zna fiata u malom prstu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tux 1 Posted September 30, 2018 Poštovani Gorane, Imam sledeći problem sa Puntom Classic 1.2 (2011. god): Prošle godine mi se desilo da se kod skretanja u levo isključio servo, nakon gašenja i paljenja automobila sve bi bilo u redu do ponovnog okretanja volana u levu stranu. Posle dva tri restartovanja u roku od desetak minuta, akululator je bio potpuno prazan (originalni, prvi akumulator, star 6.5 godina). Zamenio sam akumulator i problem se više nije javljao sve do juče. Ponovo pri skretanju u levo, servo se isključi i upali lampica. Juče sam vozim oko 400 km, i nakon par početnih stajanja i isključivanja serva, ceo put je protekao bez problema, iako je bilo i polukružnih okretanja levo. Danas ista priča: jutros se isključio kod prvog skretanja levo, nakon malo duže vožnje (70km) sve radi bez problema, nema nikavog isključivanja. Da li je ponovo problem sa akumulatorom, pa posle duže vožnje se dopuni dovoljno da se servo ne isključuje ili je problem u senzoru? Šta prvo da proverim i kako? Kad bih mogao da dovezem auto kod Vas da pogledate o čemu se radi? Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted September 30, 2018 1 hour ago, Tux said: Poštovani Gorane, Imam sledeći problem sa Puntom Classic 1.2 (2011. god): Prošle godine mi se desilo da se kod skretanja u levo isključio servo, nakon gašenja i paljenja automobila sve bi bilo u redu do ponovnog okretanja volana u levu stranu. Posle dva tri restartovanja u roku od desetak minuta, akululator je bio potpuno prazan (originalni, prvi akumulator, star 6.5 godina). Zamenio sam akumulator i problem se više nije javljao sve do juče. Ponovo pri skretanju u levo, servo se isključi i upali lampica. Juče sam vozim oko 400 km, i nakon par početnih stajanja i isključivanja serva, ceo put je protekao bez problema, iako je bilo i polukružnih okretanja levo. Danas ista priča: jutros se isključio kod prvog skretanja levo, nakon malo duže vožnje (70km) sve radi bez problema, nema nikavog isključivanja. Da li je ponovo problem sa akumulatorom, pa posle duže vožnje se dopuni dovoljno da se servo ne isključuje ili je problem u senzoru? Šta prvo da proverim i kako? Kad bih mogao da dovezem auto kod Vas da pogledate o čemu se radi? Hvala! Dovezite bilo kada da proverimo na dojagnostici sta je u problemu... Pregled je besplatan bez obaveze da popravljate vozilo kod nas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted October 2, 2018 Koju marku seta zupcastog kaisa i pumpe za vodu preporucujete za deltu 1.4tjet 110kw? Da li originalni zupcasti ima duzi rok trajanja? Sta vi preporucujete? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 139 Posted October 9, 2018 Postovani, da li slucajno imate neki polovni volan za GP 2006,1.3,75,MJT, jer ovaj moj kozni se rascvetao skroz,moze I onaj gumeni. Tom prilikom bi o uradio I mali servis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted October 14, 2018 (edited) Dobar dan, imam dva pitanja za servis tj. za Gorana 1. Vreme je da menjam kočione pločice zadnjih točkova. Pitanje je da li servis obrađuje kočione diskove, (u samom servisu ili u saradnji sa nekom mašinksom radionicom ) ? Ako ne, koja je uobičajena praksa u vezi diskova kod zamene kočionih pločica. 2. Treba da promenim i šolje prednjih amortizera. Da li je praksa da se uz šolje obavezno menja i takozvani ležaj šolje amortizera (oem 1303672080 ). Da li je to potrošni deo, ili ne ? Vidim da ga u prodavnicama nude uz šolje. Hvala Edited October 14, 2018 by Mihailovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilidzanac 0 Posted October 22, 2018 Prošlo je 6 godina otkako sam koristio uslugu servisa.Sve podignuto na mnogo veći nivo,samo je profesionalnost i odnos prema mušteriji ostao isti.Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted October 22, 2018 On 2.10.2018. at 6:29 PM, shakalkv said: Koju marku seta zupcastog kaisa i pumpe za vodu preporucujete za deltu 1.4tjet 110kw? Da li originalni zupcasti ima duzi rok trajanja? Sta vi preporucujete? Mi montiramo Dayco ili Continental. Nekada i iz originala kada je cena dobra. On 9.10.2018. at 7:07 PM, mitros said: Postovani, da li slucajno imate neki polovni volan za GP 2006,1.3,75,MJT, jer ovaj moj kozni se rascvetao skroz,moze I onaj gumeni. Tom prilikom bi o uradio I mali servis. Nemamo volan, a za sevis se mozete javiti telefonom... Nije problem. On 14.10.2018. at 9:44 AM, Mihailovic said: Dobar dan, imam dva pitanja za servis tj. za Gorana 1. Vreme je da menjam kočione pločice zadnjih točkova. Pitanje je da li servis obrađuje kočione diskove, (u samom servisu ili u saradnji sa nekom mašinksom radionicom ) ? Ako ne, koja je uobičajena praksa u vezi diskova kod zamene kočionih pločica. 2. Treba da promenim i šolje prednjih amortizera. Da li je praksa da se uz šolje obavezno menja i takozvani ležaj šolje amortizera (oem 1303672080 ). Da li je to potrošni deo, ili ne ? Vidim da ga u prodavnicama nude uz šolje. Hvala Diskove nosimo u masinsku radionicu a lezajeve bolje zameniti nego posle sve ponovo raslapati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bellum64 7 Posted October 30, 2018 Pozdrav za Gorana i pitanje: koliko kosta zamena sinhrona 2 brzine na fiat marea 1.6 16v karavan 2001god? Unapred hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted October 30, 2018 4 hours ago, bellum64 said: Pozdrav za Gorana i pitanje: koliko kosta zamena sinhrona 2 brzine na fiat marea 1.6 16v karavan 2001god? Unapred hvala Ruke za remont menjaca su 5500 din, skidanje i montaza 7500din. Za delove Vam ne mogu reci tacno jer moramo pregledati menjac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted October 31, 2018 Pozdrav Gorane, Ponovo mi je DPF podigao nivo ulja tako da ga sada ima jedno 1cm iznad maksimuma, i izbacio mi je gresku da moram da promenim ulje. Da li mogu da dodjem sutra ujutru da izvucete visak ulja i obrisete gresku? U pitanju je Bravo 1.9 mjet 120ks. Hvala unapred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted October 31, 2018 5 hours ago, shomispc said: Pozdrav Gorane, Ponovo mi je DPF podigao nivo ulja tako da ga sada ima jedno 1cm iznad maksimuma, i izbacio mi je gresku da moram da promenim ulje. Da li mogu da dodjem sutra ujutru da izvucete visak ulja i obrisete gresku? U pitanju je Bravo 1.9 mjet 120ks. Hvala unapred. Moze Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted November 6, 2018 Postovani Gorane, Trebao bi da radim veliki servis za fiat ( punto 2 1.2 16v sporting ). Takodje upalio mi se check engine ( posledica je da cimne jednom na jacem gasu i mozda nesto vise trosi ) tako da bi i to trebalo da se sredi. Ja mogu da dodjem samo subotom zbog posla. Da li mogu i u koju subotu da dodjem? Hvala unapred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 6, 2018 Molim Vas pozovite servis u radno vreme i Natasa na prijemu ce Vam reci koji je termin slobodan. Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted November 6, 2018 Pozvacu sutra. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 139 Posted November 11, 2018 (edited) Pozdrav Gorane, izgleda da je pumpa za gorivo visokog pritiska pocela da malo vlazi.Kolko je to ozbiljno i sta se radi u tom slucaju? GP,1.3,75ks,2006 pozz Edited November 11, 2018 by mitros Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 11, 2018 Treba proveriti gde curi, ako je na prikljucnim cevima lako i brzo se resava. Ali ako pusta na glavama mora na remont. Mozete doci da pogledamo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
optikon 0 Posted November 13, 2018 Gorane pozdrav Imam FIAT QUBO 1.3 Multi Jet. Stigao je iz uvoza kao neispravan. Vergla ali ne pali, na nekoj dijagnostici je pokazao da je imobilajzer u kvaru i ima puno ulja po motoru. Inače je auto BAŠ BAŠ zapušten. Verovatno ste viđali svašta ali ovo je biser. Da li bi ste se prihvatili posla da ga upalite i dovedete u vozno stanje ? Ovo imobilajzer uzmite sa rezervom. Inače auto je 2011 godište. Mogu ovde da postavim slike kola da bi ste imali jasnu sliku u kakvom je stanju auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted November 13, 2018 Jedno laicko za Dr Gorana... Multijet u Stilu od 140ks... Ima li on nekih slicnih problema sa klapnama na usisnoj grani kao ona varijanta od 150ks u Alfi i Cromi ili ne? Koja mu je najslabija tacka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 13, 2018 On 11/13/2018 at 7:35 AM, optikon said: Gorane pozdrav Imam FIAT QUBO 1.3 Multi Jet. Stigao je iz uvoza kao neispravan. Vergla ali ne pali, na nekoj dijagnostici je pokazao da je imobilajzer u kvaru i ima puno ulja po motoru. Inače je auto BAŠ BAŠ zapušten. Verovatno ste viđali svašta ali ovo je biser. Da li bi ste se prihvatili posla da ga upalite i dovedete u vozno stanje ? Ovo imobilajzer uzmite sa rezervom. Inače auto je 2011 godište. Mogu ovde da postavim slike kola da bi ste imali jasnu sliku u kakvom je stanju auto. Naravno... Javite se i resicemo to. On 11/13/2018 at 11:12 AM, alfini0507 said: Jedno laicko za Dr Gorana... Multijet u Stilu od 140ks... Ima li on nekih slicnih problema sa klapnama na usisnoj grani kao ona varijanta od 150ks u Alfi i Cromi ili ne? Koja mu je najslabija tacka? Taj motor nema klapne u usisu. Lepo radi. Po meni dobar izbor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted November 13, 2018 Hvala velika Gorane... Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted November 15, 2018 Druga kombinacija... Croma 2008 1.9 110kw... Cena za veliki servis u kombinaciji sa resavanjem klapni na usisnoj grani... Moze i cene pojedinacno i zasebno... Veliki servis materijal i rad... Blokiranje EGRa... Hvala unapred na odgovoru Gorane... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 15, 2018 Veliki i mali servis zajedno... 38000 rsd Vedjenje klapni 14000 rsd. Ruke za veliki servis su 10000 rsd... Delovi 28000 rsd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted November 15, 2018 Ako dobro kapiram nepunih 50ak hiljada ako sve radite odjednom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 15, 2018 52000 rsd Quote Share this post Link to post Share on other sites