Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat servis ''Goran''

Recommended Posts

Pozdrav svima,

 

S obzirom da su kocioni diskovi i paknovi dobri, a umeju da se dosta cuju (skripe) kada je suvo vreme, da li bi ste i sta preporucili od sprejeva za kocnice tj diskove?

i gde doticne kupiti? Pitanje je za sve koji se razumeju.

 

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, GiDrA said:

Pozdrav svima,

 

S obzirom da su kocioni diskovi i paknovi dobri, a umeju da se dosta cuju (skripe) kada je suvo vreme, da li bi ste i sta preporucili od sprejeva za kocnice tj diskove?

i gde doticne kupiti? Pitanje je za sve koji se razumeju.

 

Hvala

Nikada nisam koristio tako nesto....i ja bi voleo da cujem i naucim nesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa onda preostaje samo zamena plocica za neke kvalitetnije kako bi skripanje -cviljenje prestalo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I od mene ponovo sve pohvale za Gorana, Natašu i momke iz servisa. Kao i uvek - ljubazni, stručni i zaista maksimalno izlaze mušterijama u susret... :thumbsup:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, imam Punta 1.2, 2oo1. 8v i počeo je da trza pri ubrzavanju najviše npr. u drugoj ili trećoj brzini između 17oo i 19oo obrtaja na ravnom ili uzbrdici, svećice i kablovi promenjeni, pre par meseci sam menjao uložak pumpe za gorivo i od tada isti spada, sada je nadam se fiksiran, možda može da bude od toga?

Imate li predstavu šta bi moglo da bude i da li bih mogao da dođem do Vas, ova varijanta od pola 7 bi mi odgovarala?

Hvala unapred na odgovoru :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radi se o Grande Punto 1,3 mjet, kad ujutro upalim auto stop svetla se same pale/gase, posle konsultacije tu na forumu pretpostavjlam da se radi o prekidacu/automatu za stop svetla. Ovo palenje/gasenje traje nekih 5-10 minuta i posle se stabilizuje, pa imam neka pitanja:

 

1. Dali je moguce da ovaj automat ( pod pretpostavku da nije ispravan ili mu je potrebno resetovanje) signalizira kompjuteru da koci (kad se same pale stopovi), jer jutros sam primetio da odjednom kao da auto nece "dovoljno" da ide a i slusam buku od tockova, mada nisam pipnuo felge dali su vruci....

2. Dali je moguce da ceo ovaj problem proizrokuje slab akumulator (jer to sa samo palenje/gasenje stop svetla se desava posle prvo palenje auta i trae samo na pocetku, odnosno nekih 10 min maks i posle se stabilizuje)?
Hvala na bilo kakvom savetu

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/9/2018 at 2:09 PM, Peca_nbg said:

Pozdrav svima, imam Punta 1.2, 2oo1. 8v i počeo je da trza pri ubrzavanju najviše npr. u drugoj ili trećoj brzini između 17oo i 19oo obrtaja na ravnom ili uzbrdici, svećice i kablovi promenjeni, pre par meseci sam menjao uložak pumpe za gorivo i od tada isti spada, sada je nadam se fiksiran, možda može da bude od toga?

Imate li predstavu šta bi moglo da bude i da li bih mogao da dođem do Vas, ova varijanta od pola 7 bi mi odgovarala?

Hvala unapred na odgovoru :)

Lici na izostanak paljenja na nekom cilindru...dodjite neko jutro oko 7 i 30 da pogledamo.

On 7/11/2018 at 2:50 PM, Filip MK said:

Radi se o Grande Punto 1,3 mjet, kad ujutro upalim auto stop svetla se same pale/gase, posle konsultacije tu na forumu pretpostavjlam da se radi o prekidacu/automatu za stop svetla. Ovo palenje/gasenje traje nekih 5-10 minuta i posle se stabilizuje, pa imam neka pitanja:

 

1. Dali je moguce da ovaj automat ( pod pretpostavku da nije ispravan ili mu je potrebno resetovanje) signalizira kompjuteru da koci (kad se same pale stopovi), jer jutros sam primetio da odjednom kao da auto nece "dovoljno" da ide a i slusam buku od tockova, mada nisam pipnuo felge dali su vruci....

2. Dali je moguce da ceo ovaj problem proizrokuje slab akumulator (jer to sa samo palenje/gasenje stop svetla se desava posle prvo palenje auta i trae samo na pocetku, odnosno nekih 10 min maks i posle se stabilizuje)?
Hvala na bilo kakvom savetu

Akumulator nema veze sa ovim desanjavem, problem je u prekidacu kocnice. Prvo treba videti da li moze da se nasteluje , ako ne zameniti ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane, samo da potvrdim svoj dolazak u ponedeljak 23.07. Dušan Albea Novi Sad, zakazano pre dve nedelje, vidimo se!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane,
Da li bi mogao sutra da dođem do servisa oko 7:30 na pregled vozila. U pitanju je croma 2008. Planiram pičetkom Avgusta na odmor, pa bih da uradim proveru vozila.
Pozdrav.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane, 

Zanima me tvoj savet u vezi Swirl klapni, da li ih vraditi i koliko kosta vadjenje?

Kakvi su simptomi kada ne rade kako treba? 

Osetim na nekih 2000-2500rpm pri jacem gasu kako auto odjednom jace povuce pa predpostavljam da se one tada okrenu.. 

 

U pitanju je Bravo 1.9 mjet 150ks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Danilo1
Vozim cromu restajl sa istim motorom, klapne sam izvadio po Goranovom savetu jer u slučaju da se neka od klapnica otkine, pada pravo u motor i to je onda problem, i to je odrađeno u njegovom servisu. Tačnu cenu ce ti Goran javiti, ja sam tada radio i čišćenje, usisne grane, map-a, egr-a i klapne gasa, i menjan dihtung usisne grane.


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 26.7.2018. at 12:56 PM, Danilo1 said:

Pozdrav Gorane, 

Zanima me tvoj savet u vezi Swirl klapni, da li ih vraditi i koliko kosta vadjenje?

Kakvi su simptomi kada ne rade kako treba? 

Osetim na nekih 2000-2500rpm pri jacem gasu kako auto odjednom jace povuce pa predpostavljam da se one tada okrenu.. 

 

U pitanju je Bravo 1.9 mjet 150ks

Mora se probati u voznji...javite se od nedelje pa da pogledamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane, molim Vas ako može i Vaš komentar na ovo pitanje, znam da Vi ne volite da "budžite" ništa ali u nedostatku bolje alternative pomislio sam nešto ovako, hvala Vam na vremenu, vidimo se u petak svakako!

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, gagyns said:

Pozdrav Gorane, molim Vas ako može i Vaš komentar na ovo pitanje, znam da Vi ne volite da "budžite" ništa ali u nedostatku bolje alternative pomislio sam nešto ovako, hvala Vam na vremenu, vidimo se u petak svakako!

 

 

 

Mislim da to nece moci....razlika u tezini Alfe napred i zadnjeg dela modela Albea je ogromna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorane zanima me kad bi mogao da dodjem do Vas da proverimo trap i struju? I kolika bi cena pregleda bila?

Juče mi je nešto zveckalo po kaldrmi iako sam menjao opruge napred. 

Za struju najbolje pogledajte temu: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hteo bih da za zamenim kod Vas u servisu prednje amortizere jer mi je levi procureo na Puntu mk2b 1.3 multijet , i hteo bih da zamenim i zadnje kocnice jer mislim da su za zamenu jer od skoro kada malo jace zakocim i pustim pedalu kocnice pri kretanju vrlo kratko se cuje neko struganje iz zadnje osovine kao da neki metal struze , mozda i cilindar neki se ne vrati pa ostane malo rasiren ali najbolje da Vi to pregledate i u tom slucaju i prednje kocnice u kakvom su stanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...