Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat servis ''Goran''

Recommended Posts

21 minutes ago, GiDrA said:

Drago mi ja da to cujem i vidim. ;)

 

P.S. Da li su ovi crveni elementi (crvene linije dole na vratima i gore na krovu i haubi) radjene kod nas i ako jesu sme li se znati gde? Hvala

 

Edit: Kad vec pricamo o modelu 500X, koliko kosta mali servis kod Vas Gorane?

 

Pozdrav!

Auto je takav fabricki...ima i neke strafte preko krova i haube....a cenu servisa Vam mogu reci sutra ....posto je danas nedelja pa ne radimo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, hvala Vam u napred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovanje Gorane,

 

Da li ste mozda saznali cenu malog servisa za Fiat 500X?

Recite mi, zeleo bih kod Vas da proverim auto, cini mi se da trosi vise goriva nego sto bi trebalo (motor  - 1.4, 140KS turbo benzinac). Da li treba da zakazujem ili se pojavim u 8 ujutru? Mozda bi utorak odgovarao?

 

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, GiDrA said:

Postovanje Gorane,

 

Da li ste mozda saznali cenu malog servisa za Fiat 500X?

Recite mi, zeleo bih kod Vas da proverim auto, cini mi se da trosi vise goriva nego sto bi trebalo (motor  - 1.4, 140KS turbo benzinac). Da li treba da zakazujem ili se pojavim u 8 ujutru? Mozda bi utorak odgovarao?

 

Hvala

Mali servis je oko 8900 rsd. A moj 500X po gradu trosi 8,5...put 6-7l

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na informacijama Gorane.

 

Prema dosadasnjim iskustvima (5-6 meseci) cista gradska voznja bude 11-12-12.5 ... A sto se tice otvorenog puta bude zaista 6-7l. Presao je ~32000 km. Cak mi se cini da kada sam u Sport (race) mode-u manje trosi, zato sto dostize neku optimalnu brzinu kretanja brze, i turbina se aktivira na manjem broju obrtaja. Ne znam da li ovo sto sam napisao ima ikakvog smisla, ali tako mi se cini. Koji motor je u Vasem 500X?

 

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, GiDrA said:

Hvala na informacijama Gorane.

 

Prema dosadasnjim iskustvima (5-6 meseci) cista gradska voznja bude 11-12-12.5 ... A sto se tice otvorenog puta bude zaista 6-7l. Presao je ~32000 km. Cak mi se cini da kada sam u Sport (race) mode-u manje trosi, zato sto dostize neku optimalnu brzinu kretanja brze, i turbina se aktivira na manjem broju obrtaja. Ne znam da li ovo sto sam napisao ima ikakvog smisla, ali tako mi se cini. Koji motor je u Vasem 500X?

 

Pozdrav

Isti taj kao Vas....

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/17/2017 at 9:34 AM, Zan Batist said:

zdravo @Goran Zemun,

zamolio bih te za misljenje, savjet..

dakle, kad je hlad i krecem a pritom malo brze pustim kuplung lupa mi nesto u transmisiji, mozda kardan (panda 4x4).

Vise je izrazeno kad smotam volan..da bih izbjegao to lupanje moram bas polako da kecem kad je hladan.

Inace ne trese motor na leru, savrseno je miran, sam motor ne trza nikad.

Hvala..

Update..da prenesem iskustvo, moze nekome valjat..

uzrok lupanja je bio centralni lezaj kardana..odvojio se lezaj od gume - guma pojedena. Jos je voznja u tim uslovima prouzrokovala da ode desna stopa zadnjeg diferencijala.

Eto kako kasna intervencija vuce drugi problem. Srecom krst kardana OK.

Sad je voznja Pande pravo uzivanje...:)

Lezaj je kostao 45EUR i imao sam srecu sto sam ga uopste nasao. U Cg je problem sa dijelovima.. inace lose korisnicko iskustvo sa zvanicnim prodavcem i servisom Kov-Car. d.o.o. Danilovgrad .

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/5/2018 at 2:05 PM, Goran Zemun said:

Isti taj kao Vas....

Postovanje Gorane,

 

Da li bi odgovaralo da navratim u subotu u 8 ujutru na dijagnostiku/proveru? Imam i neki ne tako veliki problem oko pistanja ventilatora na odredjenim brzinama okretanja...

 

Hvala,

Dragoslav

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, GiDrA said:

Postovanje Gorane,

 

Da li bi odgovaralo da navratim u subotu u 8 ujutru na dijagnostiku/proveru? Imam i neki ne tako veliki problem oko pistanja ventilatora na odredjenim brzinama okretanja...

 

Hvala,

Dragoslav

Bicu u servisu u 7:30.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicno, jos bolje. Ja taman radim trecu do 7 ujutru pa dolazim pravo.

 

Vidimo se!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane,

 

Imam problem sa preteranim magljenjem auta kada je napolju vlazno i sumnjam na mali hladnjak. Dolazio sam kod vas 2 puta da mi dolivate antifriz u u poslednjih 4,5 meseci i ponovo je pao na minimum te mi je neko objasnjenje da mozda negde curi. Nisam uspeo da napipam da je nesto mokro po podu kod suvozaca, a stakla su mi nekako kao masna (ne znam kako to drugacije mogu da objasnim), koliko god brisao krpom uvek ostaje sloj na njima..

 

Da li bih mogao da svratim jedno jutro da to pogledate na brzinu, ili treba da zakazem termin? (I kolika bi bila cena zamene malog hladnjaka ako je on u pitanju?)

 

Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozete doci bilo koje jutro da pogledamo sta pravi problem, verovatno da nije mali hladnjak....ali dodjite da sve proverimo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo @Goran Zemun,

Da li kod Pande 169 lezaj tocka treba da ima integrisan magnetni prsten ili je magnetni davac integrisan u glavchinu?

Ovakav je moj lezaj kupljen u ap-sport al bez prstena i sarafa.

Nakon mjenjanja lezaja ne radi mi ABS.

Cuscinetto per Panda.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Panda 4x4 169 1.2; 44kw; 2005.

Pogledajte mi za dostupnost/cijenu i senzora, mozda ga je majstor ostetio prilikom vadjenja iz glavchine.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala za info, onda moj lezaj definitivno nije za ABS sistem jer sam ga platio 12EUR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Goran Zemun

Prvo da Vam se zahvalim na profesionalizmu, gostoprimstvu i prijatnom razgovoru.

Posle dosta procitanih preporuka odlucio sam da posetim servis i mogu zakljuciti da se radi o ozbiljnom i odlicnom servisu.

 

Sve pohvale za Gorana i Fiat-ov servis koji vodi!

 

Ovaj put je odradjena dijagnostika i svi parametri su u svojim optimalnim vrednostima, tako da potrosnja je individualna kategorija i zavisi od samog stila voznje kao i naravno od dela grada gde se sama voznja odvija (gustina saobracaja).

 

U buduce cemo svakako biti u kontaktu za sva nadolazeca odrzavanja i servisiranja.

 

Hvala jos jednom!

 

Dragoslav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje za Gorana
Dakle, automatski CVT menjač u puntićima sa početka 2000tih, vredi li to uzeti, kako se održava, sama cena redovnog održavanja itd, ima li uopšte delova za njega.
Ima li neki savet pri uzimanju puntićima sa tim menjačem, na šta obratiti pažnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, knezevic76 said:

Pitanje za Gorana
Dakle, automatski CVT menjač u puntićima sa početka 2000tih, vredi li to uzeti, kako se održava, sama cena redovnog održavanja itd, ima li uopšte delova za njega.
Ima li neki savet pri uzimanju puntićima sa tim menjačem, na šta obratiti pažnju.

Dobri su menjaci, treba svakako pregledati i dobro probati pre kipovine. Za servis nije problem....filter malo skuplji...bio je ranije 70e....sada je mislim oko 40...50e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane. Imam sledeci problem na svom Fiat Bravu 1.9mjet 120ks, godiste 2007. Naime kada je auto hladan i ako se startuje odmah nakon gasenja grejaca, auto dugo vergla, pokusava da sastavi ali bezuspesno. Na ekranu izbaci "excessive radiator fluid temperature" skala za temperaturu se popne na max i vrati se nazad. Kada je auto topao ovo se apsolutno nikad ne desava, kao i ako sacekam malo duze na kontaktu tipa 15tak sekundi. Menjao sam akumulator, menjao sam i senzor za temperaturu na termostatu, grejace sve isproveravao ali bezuspesno. Da li mozda znas o cemu se radi, i kako bi ga mogli resiti? Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Nikola JTD said:

Pozdrav Gorane. Imam sledeci problem na svom Fiat Bravu 1.9mjet 120ks, godiste 2007. Naime kada je auto hladan i ako se startuje odmah nakon gasenja grejaca, auto dugo vergla, pokusava da sastavi ali bezuspesno. Na ekranu izbaci "excessive radiator fluid temperature" skala za temperaturu se popne na max i vrati se nazad. Kada je auto topao ovo se apsolutno nikad ne desava, kao i ako sacekam malo duze na kontaktu tipa 15tak sekundi. Menjao sam akumulator, menjao sam i senzor za temperaturu na termostatu, grejace sve isproveravao ali bezuspesno. Da li mozda znas o cemu se radi, i kako bi ga mogli resiti? Hvala.

Treba dijagnostikom u tom trenutku proveriti vrednodsti temperature motora. Pored senzra problem moze napraviti instalacija ili sam racunar. Javite se ako hocete, pogledacemo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Goran Zemun said:

Treba dijagnostikom u tom trenutku proveriti vrednodsti temperature motora. Pored senzra problem moze napraviti instalacija ili sam racunar. Javite se ako hocete, pogledacemo.

Ok, obzirom da bi trebalo ostaviti automobil, cim ugrabim slobodnog vremena javicu se. Hvala na odgovoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane,

 

Nedavno sam kupio Fiat stilo, 1.9 8V Multijet, 2006to godiste i koliko jutros se uclanio u klub. (Tj uplatio, cekam mail sa potvrdom)

Zanima me za pocetak ova dijagnostika kod Vas za clanove kluba, sta sve tu spada, koliko traje i kada bi to moglo da se organizuje?

U Beogradu sam do ~27mog marta, pa cisto da znam dal da planiram to za pre ili nakon puta.

 

Marko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...