Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat servis ''Goran''

Recommended Posts

Da li bi bilo okej da stavim zimske ( sve 4 nove ) i balansiram sva 4 tocka cisto da eliminisemo to kao problem pre dolaska kod vas ?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, dekirs said:

Da li bi bilo okej da stavim zimske ( sve 4 nove ) i balansiram sva 4 tocka cisto da eliminisemo to kao problem pre dolaska kod vas ?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

Naravno...sto da ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane,

 

Zanima me koja bi cena bila kompletnu za antifriza? Pred prošlu zimu ste mi, pri nekoj pod provera, rekli da pred sledeću obavezno zamenim antifriz jer je po tadašnjem merenju koliko se sećam bio oko -25..

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, shomispc said:

Pozdrav Gorane,

 

Zanima me koja bi cena bila kompletnu za antifriza? Pred prošlu zimu ste mi, pri nekoj pod provera, rekli da pred sledeću obavezno zamenim antifriz jer je po tadašnjem merenju koliko se sećam bio oko -25..

Tri litra antifriza...voda...zamena...2700 rsd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane,

Pre nešto više od mesec dana, kod vas u servisu rađeno je čišćenje, usisa, egr, maf, klapne gasa i skidane klapnice sa grane.

Sada me zanima da li radite zatvaranje egr ventila i koja je cena? Auto je croma 1.9 multijet 2008 110kw.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, Dukabre said:

Pozdrav Gorane,

Pre nešto više od mesec dana, kod vas u servisu rađeno je čišćenje, usisa, egr, maf, klapne gasa i skidane klapnice sa grane.

Sada me zanima da li radite zatvaranje egr ventila i koja je cena? Auto je croma 1.9 multijet 2008 110kw.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 

Posto je sve ostalo radjeno kod nas...cena za softversko gasenje i zatvaranje moze biti 3000 din.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/10/2017 at 3:26 PM, Goran Zemun said:
Posto je sve ostalo radjeno kod nas...cena za softversko gasenje i zatvaranje moze biti 3000 din.

Hvala Gorane na odgovoru. Zovem pa da zakažem.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Nenad11 said:

Pozdrav zanima me ciscenje dizni na grande puntu 1.2 benzin/gas. Koja bi bila cena?

Samo ciscenje je 300 din po dizni...sve sa skidanjem i montazom na auto 2000 din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani Gorane, naravno da zavisi i od konkretnog primerka, ali bih cenio vase generalno misljenje/preporuku iz iskustva:

- 1.4 MultiAir Turbo 140 KS (ugradjivan od 2010.), u Fiat Bravo Sport?

- 1.4 T-Jet 150 KS (+M32), u istom autu?

Da ili ne u SRB?

Ako imate vremena, cisto 2-3 recenice oko pouzdanosti, odrzavanja, dostupnosti i cena delova...

Poenta pitanja je da li kod nas razmisljati u pravcu Fiat turbo benzinca ili ostati veran CR dizelasima koje vozim 12 godina i solidno poznajem (opet sa svojim bubicama koje treba ispeglati)? Znaci iskljucivo tehnicki gledano - podaci tipa potrosnje, registracije, performansi, itd. su mi poznati. Hvala u svakom slucaju, pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane,

prilikom cekanja i pomeranja u redu na granici po povratku iz Grcke na +45 stepeni, cule su se bas jake detonacije u motoru na Zastavi 10. Interesuje me da li su te detonacije mogle nesto da ostete i u kojoj meri, jer mi se od tada kad god je temperatura preko +30 cuju ventili, samo znatno manje. Kako je krenulo hladnije vreme, nema tog zvuka. Auto je presao 42000 km. Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/12/2017 at 10:34 AM, Ivan said:

Postovani Gorane, naravno da zavisi i od konkretnog primerka, ali bih cenio vase generalno misljenje/preporuku iz iskustva:

- 1.4 MultiAir Turbo 140 KS (ugradjivan od 2010.), u Fiat Bravo Sport?

- 1.4 T-Jet 150 KS (+M32), u istom autu?

Da ili ne u SRB?

Ako imate vremena, cisto 2-3 recenice oko pouzdanosti, odrzavanja, dostupnosti i cena delova... Poenta pitanja je da li kod nas razmisljati u pravcu Fiat turbo benzinca ili ostati veran CR dizelasima koje vozim 12 godina i solidno poznajem (opet sa svojim bubicama koje treba ispeglati)? Znaci iskljucivo tehnicki gledano - podaci tipa potrosnje, registracije, performansi, itd. su mi poznati. Hvala u svakom slucaju, pozdrav.

Ja sam uvek pristalica novih tehnologija , ali samo ako se kupuju nova vozila. Problemi koji nastaju sa MultiAir razvodom pocinju oko 150000 km, a mi tek tada kupujemo te automobile. Cena celog razvoda MultiAir je previsoka tako da nam opet ostaju samo otpadi kao opcija, ali niko ne rastura nova vozila tako da dobijemo deo slican nasem. U odrzavanju nema neke velike razlike cene su slicne. Trenutno u servisu imam Bravo 1.4 t-Jet kome smo otvorili motor zbog velike potrosnje ulja, zazori na hilznama su toliki da kada bi se busio ne bi ni na trecu specijalu izasao. Jako je los materijal od kog je izliven blok. Elem, za ove nase uslove, prilike i budzete mislim da je model bez MultiAira prihvatljiviji.

 

On 10/12/2017 at 11:37 AM, Darko Kg said:

Pozdrav Gorane,

prilikom cekanja i pomeranja u redu na granici po povratku iz Grcke na +45 stepeni, cule su se bas jake detonacije u motoru na Zastavi 10. Interesuje me da li su te detonacije mogle nesto da ostete i u kojoj meri, jer mi se od tada kad god je temperatura preko +30 cuju ventili, samo znatno manje. Kako je krenulo hladnije vreme, nema tog zvuka. Auto je presao 42000 km. Hvala

Detonacije dolaze od samozapaljenja smese u cilindru pre nego sto svecica baci varnicu. Do samozapaljenja dolazi zbok niske oktanske vrednosti benzina ili zbog usijanja garezi na celu klipa. Duga voznja sa detonacijama lomi prstenove izmedju karika  i pogubna je za motor. Ventile na Vasem autu moze najbolje cuti u leru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorane, da li si mislio na Bravo 1.4 t-jet? Od koliko konja, 120 ili 150? Ili na 1750TBi, ako ga ima u Bravu?

Da li to znači (između redova), da je bolje da se držimo 1.9MJET ako je moguće pošto su stariji, a od novijih 1.6 i 2.0 MJET, uz preventivno servisiranje u smislu ukidanja klapni na usisu, i one zajebancije sa uljnom pumpom na 2.0mjet?

Mislim da mnoge zanima tvoje mišljenje, pošto na kraju završe kod tebe, pre ili kasnije, ili kod drugog kolege hirurga.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minutes ago, Goran Zemun said:

Duga voznja sa detonacijama lomi prstenove izmedju karika  i pogubna je za motor. Ventile na Vasem autu moze najbolje cuti u leru.

Ventili se ne cuju u leru, samo na uzbrdici kada je toplije vreme i kada se krece prva-druga. Detonacije su se najvise cule prilikom pomeranja auta a u voznji nisam cuo. Sve se to desavalo u junu, pa ako je bilo stete na prstenovima  kako mozemo znati. Da li ce povecati potrosnju ulja? Da li treba zameniti svecice ili su i ventili osteceni od detonacija pa zato zvrce kad je bas toplo? Sad kad je hladnije vreme auto radi najnormalnije. Hvala pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto cujete nisu ventili....da je bilo neke havarije motor bi poceo naglo da trosi ulje. Desava se vise kada je toplo jer je temperatura motora i usisanog vazduha visa . Kada bi benzin bio kako treba toga ne bi ni bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, knezevic76 said:

A da li može biti lupanje ventila i do razvodnika, tj u preranom paljenju?

Paljenje je definisano mapom u kompijuteru, korekciju usled dedonacija vrsi knok senzor.  Ali ako detoncije izadju iz predvidjenog opsega nastaje zvonjava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani Gorane,

 

Vlasnik sam fiata bravo 2007 1.9 mjet 8v.

 

Problem mi predstavlja hladan start jer auto nesto duze vergla kao da ne sastavi odmah, nego kada pali kad je vruc (na pola kljuca) . Ako dam i ugasim kontakt 3-4 puta pre prvog paljenja problem je dosta manji.

 

Ostalih problema u radu nemam.

 

S obzirom na reputaciju Vaseg servisa zeleo bih da dovedem auto kod Vas povodom ovog problema prvenstveno i da usput pregledate auto i ukazete na potencijalne nedostatke ukoliko ih ima, pa me zanima okvirna cena dijagnostike ove vrste ukoliko je radite ?

 

Pozdrav,

 

Uros

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo bi dobro da se auto doveze neki dan na kraju radnog vremena da bi ujutro probali i videli sta se desava. Dijagnostika je 1000 rsd ali placate samo ako nadjemo problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane,

 

Jutros mi se pojavila greška "Change engine oil" tokom regeneracije DPF-a, odnosno čim se greška pojavila regeneracija se završila. Radio sam kod Vas mali servis pre nekih 3000km tako da pretpostavljam da ulje ne treba da se zameni.

Isti ovaj problem sam imao i kod prethodne 2 promene ulja, samo što je tada trebalo oko 5000km od zamene da bi se pojavila greška i oba puta sam dolazio kod Vas da skinete grešku i izvučete malo ulja.

Prvi put ste mi spomenuli da može da greška može da se javlja zbog DPF-a ali da to nije slučaj jer je u tom trenutku bio zapušen samo nekih 20%.

 

Da li bih mogao da dođem sutra rano ujutru da pogledate opet i skinete grešku ili treba da zakažem termin?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...