Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat servis ''Goran''

Recommended Posts

18 minutes ago, Goran Zemun said:

U zavisnosti od godista u Punta HGT su ugradjivana dva modela cilndra kvacila. Kataloski broj 55187210 kosta sa zamenom 3700 rsd i prozvodi ga SACHS. Kataloski broj 55234771 kosta sa zamenom 8800 proizvodi ga VALEO. Ako bi znali broj sasije Vaseg vozila mogli bi tacno reci o kom modelu se radi.

 

Izvinjavam se, izostavila sam godiste, 2000 :) Do sada je bio sachs

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Irena HGT said:

 

Izvinjavam se, izostavila sam godiste, 2000 :) Do sada je bio sachs

Samo mi broj sasije moze pomoci da saznamo istinu..... mozete poslati porukom ako necete da napisete ovde. Ili pozovite na 063 242 007.

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, Goran Zemun said:

Samo mi broj sasije moze pomoci da saznamo istinu..... mozete poslati porukom ako necete da napisete ovde. Ili pozovite na 063 242 007.

Da ne bude da nismo saznali, po  broju sasije ide deo 55187210 i kosta 3700 rsd sa zamenom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani Gorane,

Molim Vas za misljenje:

Kada upalim grejanje oseti se miris antifriza, inace stakla se, po mom misljenju, previse magle po ovom vremenu. Auto ne gubi tecnost i nema nikakve barice ispod nogu.... Da li mislite da je ipak popustio mali hladnjak kabine? Koliko bi kostalo kod Vas da ga promenim (Vas novi deo i ruke), ukoliko je to slucaj? Hvala unapred na odgovoru. U pitanju je Fiat Brava 1.2 16v 2001. god.

Edited by vesna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani,najverovatnije je u pitanju hladnjak kabine,ali bi naravno proverili pre radova sve.cena hladnjaka sa zamenom je 7500din.Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane,

Koliko bi kostao veliki servis za mog Punta, jtd 59kW, i za koje vreme moze da se uradi?

Hvala unapred, veliki pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani,veliki servis za Vas auto (koji podrazumeva zamenu seta zupcastog kaisa,pumpe vode,pk kaisa,rolera i spanera pk kaisa,motorno ulje i sva 4 filtera)iznosi 33500din.Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane, bio sam kod vas na pregledu trapa i svega ostalog pre par dana, sve je bilo u redu pa sam posle uradio centriranje trapa. U izvestaju koji sam dobio stoji da je zadnji desni tocak malo uvucen tacnije nagib (toe) je  manji od dozvoljenog , po specifikaciji treba da bude od 0.0 mm do 1.9 , meni je -0.6 mm pa me zanima sta treba da se zameni i koliko bi kostalo ? Hvala unapred .  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani,nagib zadnjeg tocka na Vasem autu se ne moze stelovati,svratite neko jutro u 7:40h,pa da pogledamo sta treba raditi.Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane,imam problem sa Fiat Punto 1.2 16v . U pocetku je gubio snagu sa vremena na vreme,resio sam sam da ocistim klapnu gasa,ocistio sam i dosta lepse radi,ali prvo paljenje i kada krenem izgubi snagu auto dok je u brzini,dajem gas ali uzalud cim izbacim iz brzine dobije gas i obrtaje,i kasnije sve normalno (ovo mi se desavalo i pre ciscenja klapne gasa). I to se desava samo kada je prvo paljenje i ostalo sve ok .. Kacio sam na dijagnostiku Autocom nema nikakve greske. Ne bih vise sam cackao,pa da li znas od prilike sta bi moglo da bude,i koliko bi kostalo,znam da nista ne mozes ovako dok ne vidis uzivo,ali od prilike pada li ti na pamet sta se desava.

 

Hvala u napred na odgovoru. Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorane, ima li neki ocuvani dizel (grande punto ili bravo) od stalnih musterija na prodaju? Zanimljiva mi je i delta, ali mislim da nije toliko bolja od brava koliko je skuplja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovanje Gorane, da li radite proveru i ciscenje dizni? Auto je Fiat Punto 1.7 TD.

Hvala unapred! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/12/2016 at 4:06 PM, MarkoVa said:

Pozdrav Gorane,imam problem sa Fiat Punto 1.2 16v . U pocetku je gubio snagu sa vremena na vreme,resio sam sam da ocistim klapnu gasa,ocistio sam i dosta lepse radi,ali prvo paljenje i kada krenem izgubi snagu auto dok je u brzini,dajem gas ali uzalud cim izbacim iz brzine dobije gas i obrtaje,i kasnije sve normalno (ovo mi se desavalo i pre ciscenja klapne gasa). I to se desava samo kada je prvo paljenje i ostalo sve ok .. Kacio sam na dijagnostiku Autocom nema nikakve greske. Ne bih vise sam cackao,pa da li znas od prilike sta bi moglo da bude,i koliko bi kostalo,znam da nista ne mozes ovako dok ne vidis uzivo,ali od prilike pada li ti na pamet sta se desava.

 

Hvala u napred na odgovoru. Pozdrav

Postovani,moramo zakazati neki termin,i detaljno iskontrolisali sve.Javite se kada budete imali vremena.Pozdrav!

13 hours ago, Tommy92 said:

Postovanje Gorane, da li radite proveru i ciscenje dizni? Auto je Fiat Punto 1.7 TD.

Hvala unapred! 

Postovani,ne radimo te provere,javite se nekom bosch servisu.Pozdrav!

13 hours ago, Punto1.2 said:

Gorane, ima li neki ocuvani dizel (grande punto ili bravo) od stalnih musterija na prodaju? Zanimljiva mi je i delta, ali mislim da nije toliko bolja od brava koliko je skuplja.

Postovani,trenutno nemamo nista u ponudi,ako nas neka musterija obavesti da prodaje auto,javljamo Vam.Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane,

 

U vašem servisu sam održavao Punto 2 jtd, auto sam prodao. Sada planiram da kupim Fiat Croma Nuovo 2008 god 1.9 jtd 16v 110kw, koji bih nastavio da održavam u vašem servisu jer sam prezadovoljan kvalitetom i uslugom servisa. Pa se obraćam vama ako imate vremena i par saveta, na šta da obratim pažnju kada budem gledao automobil, da li imaju neke boljke ovi modeli, i najveća mi je dilema da li automatski ili manuelni menjač.

 

Hvala. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obrati paznju na klapne na usisu :) I ono standardno zamajac, zadnji trap, letva volana.. Javice ti se Goran da dopuni listu ali najbolje kontrola u servisu pre kupovine .. poz i srecno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru, a kako proveriti te klapne da li je nešto teško?  dovezao bi ja auto do Gorana na pretres pre kupovine, nego je auto u Vojvodini to mi je problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Dukabre said:

Pozdrav Gorane,

 

U vašem servisu sam održavao Punto 2 jtd, auto sam prodao. Sada planiram da kupim Fiat Croma Nuovo 2008 god 1.9 jtd 16v 110kw, koji bih nastavio da održavam u vašem servisu jer sam prezadovoljan kvalitetom i uslugom servisa. Pa se obraćam vama ako imate vremena i par saveta, na šta da obratim pažnju kada budem gledao automobil, da li imaju neke boljke ovi modeli, i najveća mi je dilema da li automatski ili manuelni menjač.

 

Hvala. 

Postovani,trebalo bi izbegavati sa automatskim menjacem sa puno predjenih kilometara,bolje se odluciti za 120ks,nego za 150ks,ali svakako pre kupovine uraditi pregled auta  obavezno.Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo Gorane, 

Pre 15ak dana sam radio set kvacila na automobilu uz još nekoliko stvari u Vašem servisu.  Do jutros je kvacilo bilo izuzetno mekano,  i bas energično vracalo u početni položaj kao da ima oprugu,  medjutim veceras dam primetio kao da je malo gnjecavo...  Dosta slabije vraća,  uopšte ne mogu da napravim lepu vagu kada krećem itd...  Kao da ima neku knedlicu.  Pored toga,  ponovo se čuje da malo skripuce.  (pri zameni seta,  majstori su pogledali cilindre,  kažu da su ok). Pre zamene seta,    klasično,  kao i na svakom puntu kada je malo toplije vreme napolju,  kvacilo je skripalo  i za nijansu slabije vracalo nego po hladnom vremenu.  

Pri zameni seta je menjano  kociono  ulje.  

 

Da li imate ideju sta bi moglo biti,  i šta bih ja eventualno mogao proveriti bez dolaska u servis?

 

Videcu sutra ujutru,  kada bude hladnije vreme,  da li se situacija menja,  ako ne,  verovatno cu sledeće sedmice doći do servisa da pogleda neko od majstora. 

 

Edit: zaboravih da napomenem u pitanju je punto 1.2,16V 

Edited by Zeljko88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem pravi cilindar na menjacu....sto je toplije to pravi vece probleme. Svratite u servis....necemo ga menjati...resavamo ga lako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Vam na brzom odgovoru.  Koliko je vremenski potrebno da se reši? Da svratim sutra eventualno pre posla,  ako ne mora auto da se ostavlja u servisu i da se reši problem za neko kratko vreme.  Ako ne,  onda sledeće sedmice...  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...