Irena HGT 2139 Posted October 31, 2016 18 minutes ago, Goran Zemun said: U zavisnosti od godista u Punta HGT su ugradjivana dva modela cilndra kvacila. Kataloski broj 55187210 kosta sa zamenom 3700 rsd i prozvodi ga SACHS. Kataloski broj 55234771 kosta sa zamenom 8800 proizvodi ga VALEO. Ako bi znali broj sasije Vaseg vozila mogli bi tacno reci o kom modelu se radi. Izvinjavam se, izostavila sam godiste, 2000 Do sada je bio sachs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted October 31, 2016 1 minute ago, Irena HGT said: Izvinjavam se, izostavila sam godiste, 2000 Do sada je bio sachs Samo mi broj sasije moze pomoci da saznamo istinu..... mozete poslati porukom ako necete da napisete ovde. Ili pozovite na 063 242 007. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted October 31, 2016 59 minutes ago, Goran Zemun said: Samo mi broj sasije moze pomoci da saznamo istinu..... mozete poslati porukom ako necete da napisete ovde. Ili pozovite na 063 242 007. Da ne bude da nismo saznali, po broju sasije ide deo 55187210 i kosta 3700 rsd sa zamenom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vesna 0 Posted November 8, 2016 (edited) Postovani Gorane, Molim Vas za misljenje: Kada upalim grejanje oseti se miris antifriza, inace stakla se, po mom misljenju, previse magle po ovom vremenu. Auto ne gubi tecnost i nema nikakve barice ispod nogu.... Da li mislite da je ipak popustio mali hladnjak kabine? Koliko bi kostalo kod Vas da ga promenim (Vas novi deo i ruke), ukoliko je to slucaj? Hvala unapred na odgovoru. U pitanju je Fiat Brava 1.2 16v 2001. god. Edited November 8, 2016 by vesna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 9, 2016 Postovani,najverovatnije je u pitanju hladnjak kabine,ali bi naravno proverili pre radova sve.cena hladnjaka sa zamenom je 7500din.Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 317 Posted November 9, 2016 Pozdrav Gorane, Koliko bi kostao veliki servis za mog Punta, jtd 59kW, i za koje vreme moze da se uradi? Hvala unapred, veliki pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 9, 2016 Postovani,veliki servis za Vas auto (koji podrazumeva zamenu seta zupcastog kaisa,pumpe vode,pk kaisa,rolera i spanera pk kaisa,motorno ulje i sva 4 filtera)iznosi 33500din.Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
salerg 0 Posted November 11, 2016 Pozdrav Gorane, bio sam kod vas na pregledu trapa i svega ostalog pre par dana, sve je bilo u redu pa sam posle uradio centriranje trapa. U izvestaju koji sam dobio stoji da je zadnji desni tocak malo uvucen tacnije nagib (toe) je manji od dozvoljenog , po specifikaciji treba da bude od 0.0 mm do 1.9 , meni je -0.6 mm pa me zanima sta treba da se zameni i koliko bi kostalo ? Hvala unapred . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 12, 2016 Postovani,nagib zadnjeg tocka na Vasem autu se ne moze stelovati,svratite neko jutro u 7:40h,pa da pogledamo sta treba raditi.Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
salerg 0 Posted November 12, 2016 Hvala, svraticu neko jutro. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoVa 0 Posted November 12, 2016 Pozdrav Gorane,imam problem sa Fiat Punto 1.2 16v . U pocetku je gubio snagu sa vremena na vreme,resio sam sam da ocistim klapnu gasa,ocistio sam i dosta lepse radi,ali prvo paljenje i kada krenem izgubi snagu auto dok je u brzini,dajem gas ali uzalud cim izbacim iz brzine dobije gas i obrtaje,i kasnije sve normalno (ovo mi se desavalo i pre ciscenja klapne gasa). I to se desava samo kada je prvo paljenje i ostalo sve ok .. Kacio sam na dijagnostiku Autocom nema nikakve greske. Ne bih vise sam cackao,pa da li znas od prilike sta bi moglo da bude,i koliko bi kostalo,znam da nista ne mozes ovako dok ne vidis uzivo,ali od prilike pada li ti na pamet sta se desava. Hvala u napred na odgovoru. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto1.2 26 Posted November 13, 2016 Gorane, ima li neki ocuvani dizel (grande punto ili bravo) od stalnih musterija na prodaju? Zanimljiva mi je i delta, ali mislim da nije toliko bolja od brava koliko je skuplja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tommy92 52 Posted November 13, 2016 Postovanje Gorane, da li radite proveru i ciscenje dizni? Auto je Fiat Punto 1.7 TD. Hvala unapred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 14, 2016 On 11/12/2016 at 4:06 PM, MarkoVa said: Pozdrav Gorane,imam problem sa Fiat Punto 1.2 16v . U pocetku je gubio snagu sa vremena na vreme,resio sam sam da ocistim klapnu gasa,ocistio sam i dosta lepse radi,ali prvo paljenje i kada krenem izgubi snagu auto dok je u brzini,dajem gas ali uzalud cim izbacim iz brzine dobije gas i obrtaje,i kasnije sve normalno (ovo mi se desavalo i pre ciscenja klapne gasa). I to se desava samo kada je prvo paljenje i ostalo sve ok .. Kacio sam na dijagnostiku Autocom nema nikakve greske. Ne bih vise sam cackao,pa da li znas od prilike sta bi moglo da bude,i koliko bi kostalo,znam da nista ne mozes ovako dok ne vidis uzivo,ali od prilike pada li ti na pamet sta se desava. Hvala u napred na odgovoru. Pozdrav Postovani,moramo zakazati neki termin,i detaljno iskontrolisali sve.Javite se kada budete imali vremena.Pozdrav! 13 hours ago, Tommy92 said: Postovanje Gorane, da li radite proveru i ciscenje dizni? Auto je Fiat Punto 1.7 TD. Hvala unapred! Postovani,ne radimo te provere,javite se nekom bosch servisu.Pozdrav! 13 hours ago, Punto1.2 said: Gorane, ima li neki ocuvani dizel (grande punto ili bravo) od stalnih musterija na prodaju? Zanimljiva mi je i delta, ali mislim da nije toliko bolja od brava koliko je skuplja. Postovani,trenutno nemamo nista u ponudi,ako nas neka musterija obavesti da prodaje auto,javljamo Vam.Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ortiga 0 Posted November 15, 2016 Menjao sam skoro i prednje i zadnje amortizere na PUNTU CLASIK 2009 god. pa ne interesuje da li je potrebno uraditi reglazu trapa .Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 15, 2016 Ako niste centrirali trap u skorije vreme svakako bi bilo dobro sada uraditi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dukabre 5 Posted November 16, 2016 Pozdrav Gorane, U vašem servisu sam održavao Punto 2 jtd, auto sam prodao. Sada planiram da kupim Fiat Croma Nuovo 2008 god 1.9 jtd 16v 110kw, koji bih nastavio da održavam u vašem servisu jer sam prezadovoljan kvalitetom i uslugom servisa. Pa se obraćam vama ako imate vremena i par saveta, na šta da obratim pažnju kada budem gledao automobil, da li imaju neke boljke ovi modeli, i najveća mi je dilema da li automatski ili manuelni menjač. Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted November 16, 2016 Obrati paznju na klapne na usisu I ono standardno zamajac, zadnji trap, letva volana.. Javice ti se Goran da dopuni listu ali najbolje kontrola u servisu pre kupovine .. poz i srecno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dukabre 5 Posted November 16, 2016 Hvala na odgovoru, a kako proveriti te klapne da li je nešto teško? dovezao bi ja auto do Gorana na pretres pre kupovine, nego je auto u Vojvodini to mi je problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 16, 2016 5 hours ago, Dukabre said: Pozdrav Gorane, U vašem servisu sam održavao Punto 2 jtd, auto sam prodao. Sada planiram da kupim Fiat Croma Nuovo 2008 god 1.9 jtd 16v 110kw, koji bih nastavio da održavam u vašem servisu jer sam prezadovoljan kvalitetom i uslugom servisa. Pa se obraćam vama ako imate vremena i par saveta, na šta da obratim pažnju kada budem gledao automobil, da li imaju neke boljke ovi modeli, i najveća mi je dilema da li automatski ili manuelni menjač. Hvala. Postovani,trebalo bi izbegavati sa automatskim menjacem sa puno predjenih kilometara,bolje se odluciti za 120ks,nego za 150ks,ali svakako pre kupovine uraditi pregled auta obavezno.Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dukabre 5 Posted November 16, 2016 Hvala mnogo na odgovoru. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zeljko88 0 Posted November 17, 2016 (edited) Zdravo Gorane, Pre 15ak dana sam radio set kvacila na automobilu uz još nekoliko stvari u Vašem servisu. Do jutros je kvacilo bilo izuzetno mekano, i bas energično vracalo u početni položaj kao da ima oprugu, medjutim veceras dam primetio kao da je malo gnjecavo... Dosta slabije vraća, uopšte ne mogu da napravim lepu vagu kada krećem itd... Kao da ima neku knedlicu. Pored toga, ponovo se čuje da malo skripuce. (pri zameni seta, majstori su pogledali cilindre, kažu da su ok). Pre zamene seta, klasično, kao i na svakom puntu kada je malo toplije vreme napolju, kvacilo je skripalo i za nijansu slabije vracalo nego po hladnom vremenu. Pri zameni seta je menjano kociono ulje. Da li imate ideju sta bi moglo biti, i šta bih ja eventualno mogao proveriti bez dolaska u servis? Videcu sutra ujutru, kada bude hladnije vreme, da li se situacija menja, ako ne, verovatno cu sledeće sedmice doći do servisa da pogleda neko od majstora. Edit: zaboravih da napomenem u pitanju je punto 1.2,16V Edited November 17, 2016 by Zeljko88 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 17, 2016 Problem pravi cilindar na menjacu....sto je toplije to pravi vece probleme. Svratite u servis....necemo ga menjati...resavamo ga lako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zeljko88 0 Posted November 17, 2016 Hvala Vam na brzom odgovoru. Koliko je vremenski potrebno da se reši? Da svratim sutra eventualno pre posla, ako ne mora auto da se ostavlja u servisu i da se reši problem za neko kratko vreme. Ako ne, onda sledeće sedmice... Quote Share this post Link to post Share on other sites