Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat servis ''Goran''

Recommended Posts

Postovani Gorane,

 

Radite li reparaciju servo letve na Lybra 1.9 jtd?

Ako radite koja bi bila cena svih radova, demontaza, reparacija, montaza, centriranje trapa?

 

Hvala unapred na odgovoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radite li barem demontazu i montazu, i koja je cena sa centriranjem trapa, za slucaj da uzmem drugu a da ovu moju ne repariram?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da naravno.....mislim da je zamena letve 4000 rsd....ali bolje pozovite servis...i pitajte tacno ce Vam reci. 0652193543

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorane, na Stilu karavan 2005 88KW, greje se zadnji desni točak. Kada bih mogao da dođem da se problem otkloni? Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane, posto sam u ponedeljak u Bg-u, da li ste slobodni i u koliko sati bi mogli da mi pregledate auto? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, skydive11 said:

Pozdrav Gorane, posto sam u ponedeljak u Bg-u, da li ste slobodni i u koliko sati bi mogli da mi pregledate auto? 

Moze pregled u 7 i 30.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane.Interesuje me jel na Fiat stilu JTD mislim da je 200-4 ili 5-to godiste restajling sa 5-ro vrata postoji uljani nosac motora?

Edited by polaris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane.

Na puntu 1.2 8V iz 2002. , koji ima ugrađen TNG, ujutru se dešava da nakon paljenja padne broj obrtaja na 500-600 I hoće da se ugasi.

Nakon 30-ak sekundi se stvar normalizuje. Kada je topao I kada radi na TNG-u, nema nikakvih problema (mirno radi I dobro vuče).

 

Moja sumnja su zaprljane benzinske dizne, možda grešim?

Koliko trenutno košta I koliko traje njihovo čišćenje?

 

Hvala !

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, kakoonobese said:

Pozdrav Gorane.

Na puntu 1.2 8V iz 2002. , koji ima ugrađen TNG, ujutru se dešava da nakon paljenja padne broj obrtaja na 500-600 I hoće da se ugasi.

Nakon 30-ak sekundi se stvar normalizuje. Kada je topao I kada radi na TNG-u, nema nikakvih problema (mirno radi I dobro vuče).

 

Moja sumnja su zaprljane benzinske dizne, možda grešim?

Koliko trenutno košta I koliko traje njihovo čišćenje?

 

Hvala !

Cena ciscenja dizni sa demontazom...momtazom i testiranjem kosta 3000 rsd. Traje oko dva sata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, polaris said:

Hvala na ne odgovoru.

Jako se izvinjavam sto nisam video Vase pitanje....Koliko ja znam ne postoji Stilo dizel sa hidro nosacem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/9/2016 at 8:07 AM, Goran Zemun said:

Cena ciscenja dizni sa demontazom...momtazom i testiranjem kosta 3000 rsd. Traje oko dva sata.

Hvala na odgovoru.

Da li mislite da ce ciscenjem nestati problem paljenja ili da ocekujem jos nesto?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, kakoonobese said:

Hvala na odgovoru.

Da li mislite da ce ciscenjem nestati problem paljenja ili da ocekujem jos nesto?

Ne mogu reci dok ne vidimo u kakvom su stanju dizne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/10/2016 at 9:59 AM, Goran Zemun said:

Jako se izvinjavam sto nisam video Vase pitanje....Koliko ja znam ne postoji Stilo dizel sa hidro nosacem.

 

 

Hvala na odgovoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovanje Gorane,

 

Moze info na koju kilometrazu preporucujete mali i veliki servis na Bravo 1.6MJet 105Hp i cena na iste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da je tesko ili nemoguce dijagnostikovati kvar bez pregleda, ali ipak da pitam. Stilo 2005 mjet, oseca se neko oscilovanje, kao da je put talsast, i to samo kad se doda gas. Kad se popusti papucica smiri se i ide glatko. Narocito se oseca u visim stepenima prenosa. Predpostavljam da nije trap, mozda nesto sa drzacima motora ili prnosnim sistemom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani,

 

Imam mali problem sa autom. Ujutru ja njega upalim bez problema, vozim...Kada negde stanem i ugasim auto, posle par minuta kada hocu ponovo da ga startujem, neće da upali. Vergla, ali neće da sastavi...Prostim rečima, kada je zagrejan, ili vruć nece da upali...Alternator je remontovan pre dve nedelje (menjane biksne i cetkice). U pitanju je Fiat Punto 1,2 16 v Sporting, 2001. godište. Kakvo je Vaše mišljenje, pa ako mi obaveze dozvole i nešto mi ne iskrsne, da dogovorimo i neki susret u neku subotu?

 

Hvala Vam unapred.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...