Jump to content
FAS Goran
Dovla

Pažljivo u Evropu ;)

Recommended Posts

Srednje natovareno

Prednje 2.0, zadnje 1.9

Potpuno natovareno

Prednje 2.2, zadnje 2.1

Rezerni tocak 2.8

To su podaci iz uputstva za 165/70 R14 gume.

Pred put obavezno proveri nivoe svih tekucina, sipaj tecnost za soferku, zlu ne trebalo flasu destilovane vode i ako ti je ostalo nesto ulja od prosle zamene (ja vozim 0,5l Selenije WR u gepeku), i pored Puntovog alata dodaj jos kljuceve 10 i 13 i neka klesta, kombinirke i sipaj gorivo i srecan put!

I u inostranstvu OBAVEZNO voznja po propisima, tu nema zezanja!

Uzivaj u putu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sredjeni papiri! :unworthy:

Gde je najpovoljnije da se sipa gorivo posto nestane srpska rezerva? HR, SLO ili IT? Neka odredjena kompanija?

I koja je poslednja pumpa pre izlaska iz Srbije?

Koja je uopste najjeftinija benzinska pumpa u Beogradu (Novi Beograd) za bezolovni posto hocu da sipam pun?

Edited by iDentist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da je poslednja pumpa pre granice MOL, a sto se tice IT, cene su na svim pumpa na auto putu identicne, tj skuplji nego na pumpama po gradovima, ali tako je po celoj evropi. Za Hr i SLO ne mogu nista da ti kazem, posto taj deo puta uvek prespavam, jer nesto mi se ne mili da ih gledam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam putovao pre nedelju dana.

Gorivo sipaj na izlazu iz Srbije, potom u Sloveniji i na izlazu iz Slovenije.

Cim predjes u Italiju na auto putu je gorivo 20 posto skuplje. Jeftinije mozes da prodjes u gradovima, pa tamo i sipaj...

Putarine u Italiji su oko 5 evra na 100km auto puta...

Najbolje resenje za putarine i gorivo u Hrvatskoj je MAster kartica...

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima! :unworthy: Bio i vratio se uspesno. Puntic posluzio vrhunski! Italija prepuna lepih FIATa.

Frka je najveca bila (vec 2. put) pre ulaska iz HR u SRB jer nema pumpe.

Edited by iDentist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bregzit doveo u pitanje naplatu kazni

 

209263-peugeot 5008 02.jpg

 

Francuska policija svake godine kazni preko 500.000 Britanaca zbog prekoračenja brzine. Jedan od sporednih efekata koje je doneo Bregzit biće otežana naplata saobraćajnih kazni za prekršaje koje Britanski vozači naprave na Kontinentu. To pitanje možda trenutno nije u fokusu vlasti zemalja EU zbog drastično smanjenog broja putovanja usled pandemije, ali nema sumnje da će vrlo brzo doći na dnevni red.

 

Sporazumom iz 2015, omogućeno je da policija iz bilo koje EU zemlje naplati kaznu za saobraćajni prekršaj od vozača iz neke druge članice Unije. Britanci su već naredne 2016. godine na referendumu izabrali izlazak iz zajednice evropskih država, a pet godina kasnije Bregzit je konačno finalizovan. Samim tim, britanski vozači više se neće smatrati vozačima EU, što može da oteža naplatu kazni za prekršaje koje oni načine na putevima drugih država članica, piše Auto Express. Isti izvor navodi da su samo u Francuskoj vozači iz VB ostavljali na ime kazni 60-ak miliona evra godišnje.

Međutim, to je mač sa dve oštrice, pošto isto važi za naplatu kazni za prekršaje koje vozači iz EU naprave na Ostrvu. Ovaj problem se pre svega odnosi na slučajeve kada prekoračenje brzine na putevima snime stacionarne kamere. Ipak, ukoliko vozače u prekršaju uhvati patrola saobraćajne policije, moguće je naplata na licu mesta. Britanski magazin takođe navodi da su francuske i britanske vlasti prepoznale ovaj problem i da traže način da ga reše bilateralnim sporazumom. Kao uzor mogao bi da posluži postojeći dogovor koje Švajcarska ima sa državama EU u vezi sa naplatom saobraćajnih kazni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazna od 20 evra postala 14.220 evra

 

210733-kazna.jpg

 

Nakon kontrole saobraćaja nemačka policija sada govori o najskupljem prekršaju iz Bochuma u istoriji. Naime, kazna od 20 evra za parkiranje na biciklističkoj stazi brzo se pretvorila u rekordnu kaznu od preko 14.200 evra.

 

57-godišnji vozač kamiona s područja Nürnberga, koji je sa svojim kamionom blokirao biciklističku stazu u Bochumu, uhvaćen je u prekršaju. Počeo je da glasno negoduje i da se svađa s policijskim službenicima što je pogoršalo stvari. Policijski službenici su onda odlučili da krenu i u kontrolu njegovog vozila i tahografa. Kada su policajci bliže pogledali vozilo, uključujući tahograf, otkrili su ne samo različita kršenja brzine, već i gotovo svakodnevna kršenja propisanih vremena vožnje i odmora tokom kontrolnog perioda od 28 kalendarskih dana. Policijski službenici su na mestu uneli podatke u kompjuter i došli do kazne od 14.200 evra.

Tu je i dodatnih 20 evra kazne za nepropisno parkiranje!

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel bi tražili neke papire za službeni auto za prelazak u HR, pošto sam u Bosni blizu granice pa bih se spustio dole na dan 

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/3/2022 at 10:45 AM, dj90 said:

Jel bi tražili neke papire za službeni auto za prelazak u HR, pošto sam u Bosni blizu granice pa bih se spustio dole na dan 

 

 

Ako je auto uredno redistrovan - nema problema. Ništa ti dodatno od dokumentacije ne treba osim pasoša.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li znate koja je funkcija ove crvene trake u Nemačkoj?

 

240197-znak 01.jpg

 

Ako putujete u Nemačku sa rođacima ili prijateljima ili vas tamo vode poslovni interesi, velike su šanse da ćete naići na ovakav znak na stubu ulične rasvete.

 

Lanternenring, ili crvena traka sa belim rubom zalepljenim oko stuba za svetiljke, jedan je od najstarijih saobraćajnih znakova u Nemačkoj - pominje se u Pravilniku o drumskom saobraćaju (StVO) iz 1937. godine i važi i danas. Postavlja se na visini od 150 do 180 cm. Ukazuje na ulične svetiljke u kvartovima koje ne gore cele noći. Bela slova unutar debele crvene trake mogu se koristiti za označavanje kada je svetiljka isključena. Šta ovo znači za vozače? Ako parkirate svoje vozilo na neosvetljenom mestu, a i vaše vozilo pritom nije osvetljeno (što je normalno, ko će držati upaljena svetla cele noći), možete očekivati da ćete podmiriti barem deo troškova u slučaju nesreće, odnosno da, na primer, vozač koji udari vaše parkirano vozilo neće biti 100% odgovoran za nesreću. Na takvim mestima mora da bude osvijetljena samo ona strana automobila koja je okrenuta prema putu... Prazan akumulator ili saučesništvo u nesreći, pitanje je sad? Ovaj znak nalazi se i u saobraćajnim propisima u Austriji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je bila opcija na starijim kolima. Naprimer na Ford Taunusu ostaviš „uključen” levi (ili desni) žmigavac i kad se izvadi ključ iz kontakt brave svetle leve (ili desne) pozicije.

Danas baš i neće pola LED pozicije potrošiti mnogo struje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma imala je masa njih. Sem za probu, nisam nikada koristio ali secam se da je bilo npr. i na Stildzi, imaju ih i modernija kola...

 

image.thumb.png.341a88c0eec88349c8437d0e6b41a298.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...