Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Poskupljenje obuke za vozače

Recommended Posts

Auto-škole od 25. oktobra prestaju sa obukom

 

dozvole%20srbija.jpg

 

Obuka novih vozača će u celoj Srbiji biti zaustavljena 25. oktobra, kada na snagu stupa novi pravilnik o uslovima koje moraju da ispune auto-škole. Više od 95 odsto škola za obuku vozača neće dobiti novu dozvolu za rad jer nisu ispunile sve zahteve koje propisuje Zakon o saobraćaju do datog roka. Jedino rešenje je da Skupština usvoji predlog MUP i hitno izmeni Zakon o saobraćaju.

Auto-škole su imale godinu dana da opreme učionicu od najmanje 25 kvadrata, kao i prostoriju za administrativne poslove od osam kvadrata. Propisano je i da auto-škola mora da ima po jedno vozilo za svaku kategoriju. Najveći problem za škole bilo je adaptiranje poligona za polaganje, koji mora biti dugačak 51 metar, a širok sedam metara.

Petar Rašeta, sekretar Zajednice auto-škola, kaže da u školama vlada rasulo.

''Kako da preuredimo poligon kad su za to zadužene lokalne zajednice? Kako da licenciramo predavače kad Agencija za saobraćaj još uvek nema ispite? Kako da pretvorimo stambeni prostor u poslovni ako se za to u opštinama čeka po godinu dana'', ogorčen je Rašeta. U Upravi saobraćajne policije kažu za Blic da su predložili izmenu zakona prema kojoj bi sve auto-škole trebalo samo da podnesu zahtev za dobijanje nove dozvole za rad. Ovo bi bilo prelazno rešenje, pa bi se obuka vozača nastavila dok auto-škole u kratkom periodu ispune sve uslove. Ovime bi se rok za auto-škole samo produžio do početka 2014.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licno ja ne vidim neko opravdanje za tako nesto, auto skola u kojoj sam ja polagao pre 6 godina ispunjavala je sve ove propise jos onda... Ovo je primer samo toga da su se auto skole otvarale u supama i da su ljudi polagali po totalno debilnom sistemu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako je postalo rasulo sa ne baš lepom crnom hronikom. Baš zbog tih i takvih auto škola. Poligoni su im i onako uzurpirani tuđi parkinzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da bi stvarno trebalo izmeniti obuku, i naravno polaganje. Ljudi iz auto skola izlaze uglavnom nespremni za voznju. Jedino sto te uce je da vozis na 5cm od desnog ivicnjaka. Da li su nekoga ucili kako se naglo koci, tipa ne daj boze sa 120, sta se radi kada je klizavo, kako se pretice na kraju krajeva! Ja sam polozio 1995, a poceo sam da vozim u Sankt Peterburgu u Rusiji te godine, kao student. Sreca pa je moj cale u mladosti bio instruktor u auto skoli, pa me je svacemu naucio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije poenta u tome da drzava propisuje izgled auto skola.... vec treba da smisli kvalitetno polaganje. A kandidati neka se obucavaju kako misle da i gde misle da treba.Pa kad padnu nekoliko puta, onda ce da se zamisle.... I da upisu kvalitetnu auto skolu. To je resenje, a ovo je sve zamlacivanje u cilju da se podignu cene a samim tim i vise para za poreze, pa takse, pa licenciranja....

 

To bi isto bilo kada bi drzava htela da propise ukus bureka. Pa da svuda bude isti. Ali ne moze to.... Zato i postoje pekare koje dobro rade a i one koje su zatvorene. Trziste-da.Konkurencija-da, Administracija i birokratija-slaba vajda.

 

Jos samo da propisu i 5 obaveznih sati u NAVAKU i boju pantalona instruktora....

Edited by danko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šveđani imaju najobimniju obuku (čudi me zašto :laughing: ), surove uslove vožnje i opet su vrhu bezbednosti.

Pravila , propise retko ko da zna. Velika većina je bubala samo rešenja i tako dobila dozvole. Rezultat autoškole zaradile pare, raznorazni plavci zaradili tada , drugi zarađuju sada, gomila nenaučenih nadobudnih nazovi vozača koji pune crne hronike. Sve to košta drzavu i celo društvo gomilu para. Kada bi neko  stavio na papir koliko košta lečenje povređenih u saobraćaju videlo bi se kolika gomila novca se izgubi sve to zarad obuke kandidata za akcijskih 11 000 din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mozes propisati kvalitetnu obuku ako je auto skola jedna supa. Mora da ima ucionicu gde ce nove vozace da obuci profesionalni predavac kao i poligon gde ce profesionalni instruktor da ga obuci da se snalazi u prostoru. Ne vidim nacin da obuka bude kvalitetnija bez ova dva uslova? Naravno ovu bandu od policajaca treba sve pohapsiti i obezbediti i kvalitetnu kontrolu vozaca pri tom polaganju... A ne sad platis i nista ne znas, polozis u zavisnosti od toga da li je pandur dobre volje ili ne ili imas vezu... Realno 5 casova na NAVAK-u ne bi bilo nista lose jer bi vozaci trebali da se obuce da savladaju sto vise "prepreka" u saobracaju... Naravno trenutno ne bih podrzao takvu ideju jer drze monopol i visoke su cene (mada realno da su oni tako jako posveceni bezbednosti, da libi autoskolama dzabe da dodju), ali ne bi bilo lose da se propise na poligonu auto skole i koji kvadrat za vestacki led...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako i instruktor da bude zainteresovan da bilo koga obučava od ostatka 11 000 din. Prvo učionica, propisi pa onda kvalitetan poligon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hteo sam da kazem da nece propisivanje uslova u autoskolama doneti kvalitet.

Kvalitet donosi promena sistema i nacina polaganja. A onda autoskole prociscava trziste i konkurencija.

 

Ne postize se kvalitet propisivanjem uslova na startu vec kontrolom na kraju.

 

Kad kupujete krompir na pijaci - gledate kakav je krompir, a ne pitate u kakvoj je basti uzgajan i da li je onaj sto ga je sadio i kopao obrijan i da li mu je motika kriva ili je nova, zar ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Auto-škole kukaju na nova pravila

 

dozvole%20srbija.jpg

 

Rok za usklađivanje poslovanja sa Zakonom o saobraćaju Srbije, koji je pred vlasnike auto-škola stavio brojne uslove za obavljanje ovog posla, ističe u petak. U Zajednici auto-škola Srbije, međutim, ističu da 25. oktobar neće biti ''crni petak'' za auto-škole, a da se promene nikako neće odraziti na kvalitet usluge koja je neophodna za uspešnu edukaciju budućih vozača. Kako za Novosti kaže Petar Rašeta, generalni sekretar Zajednice auto-škola Srbije, problem je nastao zbog propusta zakonodavca i neusklađenih propisa, pa će tako MUP najverovatnije sve koji pošalju prijavu do četvrtka tretirati kao da svi već imaju dozvole za rad jer su već ušli u proceduru

 

- U članu 351. Zakona o bezbednosti saobraćaja stoji da su škole obavezne da do 25. usklade sve sa novim zakonskim odredbama, a u Pravilniku, naknadno donesenom piše da su auto-škole obavezne da do 24. oktobra podnesu zahtev - kaže Rašeta. Kako Novosti saznaju, MUP je već pripremio nove pravilnike koji bi trebalo brlo brzo da stupe na snagu i da otklone sve nelogičnosti. U auto-školama smatraju da je 80.230 dinara koliko iznosi taksa za dozvolu za rad previsoka i da nije logično da neko ko već radi ponovo vadi dozvolu.

- Imamo mnogo primedbi na postojeće uslove, pravilnike, pogotovo na obavezu da svaka auto-škola ima poligon, jer je nama stalo da od kandidata ne pravimo žonglere već odgovorne učesnike u saobraćaju - kaže Rašeta. - U svakom slučaju, auto-škole neće ništa uraditi nauštrb kandidata koje obučavaju.

 

Sporne dozvole

Milenko Kuljić, direktor auto-škole iz Borče, član Inicijativnog odbora za osnivanje Udruženja auto-škola Beograda, tvrdi da će u petak sa radom stati 798 od 800 auto-škola u Srbiji. Kuljić kaže da ne postoji način da dobiju dozvole za rad jer je praktično nemoguće da sve AŠ koje podnesu zahtev do četvrtka budu ''pregledane'', da se ustanovi da li ispunjavaju sve zahteve za dobijanje dozvole. 

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li cu doziveti u zivotu da izadje u medijima kako su svi koji su obuhvaceni nekim odredbama ispunili sve zahteve i kako su isti oni koji su pisali te odredbe postigli cilj bez da seju zabunu i prave ludnicu od jednostavnih stvari ?!

Ima li neko normalan u ovoj zemlji ?!

Nazire li se kraj glupostima i javasluku ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve sami ludaci i nikome ništa ne odgovara. Bitno da su pokrali parkinge i pustile na ulice gomile ubica-neznalica.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zatvorene sve auto-škole u Srbiji

 

dozvole%20srbija.jpg

 

Auto-škole u Srbiji prestale su da rade 25. oktobra. Kada će opet početi obuka vozača i šta će biti sa kandidatima koji su započeli obuku pre zatvaranja auto-škola, još je neizvesno. Auto-škole u Srbiji prestale da rade zbog toga što ne mogu da ispune sve zahteve koje predviđa Novi Zakon o bezbednosti saobraćaja. Problemi su se javili, između ostalog, i zbog toga što Zakon predviđa da poligon za obuku vozača mora imati 440 kvadratnih metara, učionica 25 kvadratnih metara, a prostorija za administrativne poslove osam. Kako se čini, naveći problem predstavlja propisana veličina poligona, koju samo u Beogradu ne može da ispuni oko 90 odsto škola. ''Auto-škole koje se nalaze na periferiji, možda nekako i mogu da ispune ovaj uslov i prošire svoje poligone, ali za one koje su u centru grada, to je nemoguće'', rekli su nam u jednoj beogradskoj auto-školi.

 

Kako do 25. oktobra, nisu ispunile uslove propisane zakonom, auto-škole su prestale da rade - i to ne samo one koje ne ispunjavaju nove uslove, već sve! Tako će ostati sve dok pripadnici MUP-a ne izvrše proveru svake auto-škole ponaosob, objasnili su nam. U ''Zajednici auto-škola Srbije'', saznali smo da je zahtev za dobijanje nove dozvole za rad, do sada predalo oko 300 škola.

''Auto-škole nisu na vreme bile upoznate sa Zakonom i zbog toga nisu imale dovoljno vremena da se prilagode novim uslovima rada. Zakon je zvanično objavljen u Službenom glasniku 25. oktobra, a već narednog dana je stupio na snagu'', rekli su nam u Zajednici auto-škola Srbije.

 

Kada će auto-škole ponovo početi da vrše obuku kandidata i dalje se ne zna.

''Školama je sada praktično istekla dozvola za rad i dok ne dobiju novu, ne mogu da rade. Međutim, to bi moglo da potraje. Mi smo među prvima podneli zahtev, ali nas još niko iz Ministarstva nije pozvao da zakaže termin kada će doći da provere ispunjavamo li sve uslove'', objasnili su u jednoj auto-školi u Beogradu. ''Taj proces provere traje prilično dugo, ali kada utvrde da neka škola ispunjava potrebne uslove, novu dozvolu za rad Ministarstvo unutrašnjih poslova će izdati za nekoliko dana. Problem je što, prema informacijama koje mi imamo, većina škola i dalje ne ispunjava te uslove, što nas navodi na zaključak da je problem sistemski''.

 

Međutim, veliki je broj kandidata koji su obuku započeli pre nego što je došlo do zatvaranja. Šta će biti sa njima - da li će oni koji su već prošli deo obuke, morati da je obnove, da li će morati ponovo da plate?

''Oni koji su prošli deo obuke  mogu da dobiju potvrdu o tome. Ako su, na primer, vozili 15 časova do sada, mogu da dobiju potvrdu i da ostatak tih časova završe u bilo kojoj auto-školi. Pritom, neće morati da plaćaju punu cenu časova, već samo onoliko koliko im je ostalo do kraja  obuke'', objasnili su u auto-školi. Takođe, novi kandidati mogu da se upišu, ali obuku će započeti tek kada škola koju su odabrali, dobije novu dozvolu za rad.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Auto škole najavljuju blokade, samo 20 auto škola u Srbiji danas ima dozvolu za rad

 

88362-auto%20skole.jpg

 

Kako prenosi Tanjug, od oko 900 auto-škola u Srbiji samo 20 trenutno ima dozvolu za rad, dok ostale čekaju na dobijanje dozvole ili je njihov rad blokiran. To su danas izjavili predstavnici Privredne komore auto-škola Srbije. Do takve situacije došlo je zbog vakuuma nastalog promenom starih i donošenjem novih, zahtevnijih tehničkih uslova za obavljanje ove delatnosti, koje su dovele da 26. oktobra, kada je stupio na snagu novi Pravilnik koji te uslove propisuje, gotovo sve auto-škole u Srbiji prestanu da rade u jednom danu.

Predstavnik te komore, Petar Rašeta, saopštio je na konferenciji za novinare da je ''sporan'' pravilnik MUP doneo 25. oktobra a stupio je na snagu dan kasnije, tako da su sve auto-škole u zemlji imale samo jedan dan da pokušaju da ispune uslove koji se od njih traže.

''MUP insistira na više nerealnih zahteva, od kojih neki predviđaju da auto-škola, koja obavlja obuku u svim kategorijama, mora da ima 17 vozila u vlasništvu, dok istovremeno ima propisanu obavezu da zaposli samo tri radnika u stalni radni odnos'', rekao je Rašeta.

 

Auto škole najavljuju blokade

 

Kako prenosi Beta, privredna komora auto škola Srbije (PKASS) uputila je danas zahtev Ministarstvu unutrašnjih poslova da omogući rad centrima za obuku vozača, a u suprotnom najavljuje mogućnost blokade saobraćajnica širom zemlje.

''Mi imamo formiran organizacioni odbor za štrajk i najverovatnije ćemo u narednim danima izvršiti protestnu vožnju i po regionima i u Beogradu'', rekao je generalni sekretar PKASS Petar Rašeta na konferenciji za novinare u Beogradu. Prema njegovim rečima, uslovi za dobijanje dozvole za rad koje je školama propisao Zakon o bezbednosti saobraćaja, kao i pravilnici doneti na osnovu tog zakona, su ''nerealni i neracionalni'' i velika većina auto škola neće moći da ih ispuni. Zbog nedobijanja novih dozvola za rad oko 900 auto škola zatvoreno je od 26. oktobra, čime je prekinuta obuka oko 50.000 vozača.

 

Zakonom je propisano da svaka škola mora da ima poligon dugačak 51 a širok sedam metara, koji bi po Rašetinim rečima koštao više od 100.000 evra, kao i prostorije od najmanje 25 kvadratnih metara i 17 vozila u svom vlasništvu. U Srbiji od 160 opština i gradova njih 66 ima manje od 25.000 stanovnika, a škole u tim mestima nemaju sredstva da ispune uslove koji se od njih traže, niti ima smisla tražiti da auto škole koje imaju mali broj polaznika poseduju 17 vozila, rečeno je na konferenciji. Rašeta je kazao da se od auto škola takođe zahteva da predstave dokaz o vlasništvu poligona, i ocenio da država tako pokušava da reši problem neuknjiženih javnih površina.

 

''Beograd je pun javnih prostora kojih uopšte nema u katastru. Preko auto škola se želi naterati u red lokalna samouprava, a to je dužnost imovinsko-pravne službe MUP-a'', rekao je Rašeta. On je kazao da je od uvođenja novog Pravilnika o obuci samo 25 auto škola dobilo dozvolu za rad, i ocenio da će za godinu dana, po isteku važenja Pravilnika, ponovo doći do blokade njihovog rada zbog nemogućnosti ispunjavanja uslova.

''PKASS priprema tužbe auto škola za nadoknadu štete koju im je država načinila usvajanjem zakona i pravilnika koji nam onemogućavaju rad'', rekao je Rašeta i dodao da će auto škole takodje tražiti ocenu ustavnosti Zakona o bezbednosti saobraćaja. Predsednik organizacionog odbora protesta Milenko Kuljić upozorio je da će se na proleće 2014. godine javiti problem zbog nedostatka licenciranih predavača i ispitivača. Podršku zahtevima auto škola izrazio je i Samostalni sindikat taksi vozača i autoprevoznika Srbije.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Do vozačke dozvole na kredit

 

83459-auto%20skole.jpg

 

Kako prenosi RTS, posle uvođenja novih pravila, obuka za vozački ispit je poskupela za 20.000 do 40.000 dinara. Mesta u auto-školama sada ima dovoljno, a skoro svi nude kredite i odloženo plaćanje Od 900 auto-škola u Srbiji, licencu za rad dobilo je 300. Posle uvođenja novih pravila, obuka za vozački ispit je poskupela za 20.000 do 40.000 dinara. Mesta u auto-školama sada ima dovoljno, a skoro svi nude kredite i odloženo plaćanje. Međutim kada ranije obučavani kandidati polože, a oni će to činiti po starom i jeftnijem programu, postavlja se pitanje koliko će uopšte zbog materijalne situacije biti kandidata.

 

Škole većinom žive od polaganja, tačnije starih kandidata, koji uzimaju i poneki dopunski čas, čija cena po novom ide i do 5.000 dinara. Cene obuke za B kategoriju su od 50 do 80.000 dinara kada se sve sračuna. Za motor je obuka od 20 do 40.000 a slično košta i prekvalifikacija za C, E i D kategoriju ukoliko imate sreće da na vašem području postoji škola koja je licencirana za te kategorije. Spasoje Manojlović, vlasnik auto-škole kaže da je odziv na polaganje daleko manji nego prošlih godina.

 

''Jedva 20 kandiadta se skupi mesečno. Dva su razloga zašto je to tako pre svega loša materijlana situacija, i drugo veliki broj kandidata koji dolaze iz starog sistema obuke'', kaže Manojlović. Retko ko će imati mogućnost da se obučava po ovim novim, višim cenama, kažu u Komitetu za saobraćaj, pa će mladi pribegavati najnepopularnijem sistemu a to je da voze bez dozvole i obuke.

''Moraju se i ostali zaintresovani subjekti uključiti u proces. Na primer država bi trebala da subvenciniše polganja jer je njoj u interesu da ima bezbedne vozače'', rekao je Milan Vujanić iz Komiteta za bezbednost saobraćaja.

 

I pored veoma ambicioznog programa obuke i teorije i prakse, motoristi i dalje imaju nedovoljno stručnu obuku gde je instruktor u službi nadzora nad kandidatom bez mogućnosti da reaguje u kritičnim situacijama. ''Motoristi imaju dvostruko lošiju obuku od na primer vozača automobila iako je njihova bezbednost dva puta manja nego automobilista'', kaže Okanović. Dobra vest u celoj pri;i je i informacija da oni čija je auto-škola izgubila licencu mogu bez troškova preći u školu koja je ima. Dovoljno je da imaju ispisnicu i potvrdu o završenoj obuci ili o neuspesnom polaganju oni će samo platiti ponovnu cenu ispsita za kategoriju koju žele.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Za vozačku spremite 700 evra

 

104738-auto%20skola.jpg

 

Da bi učenik u auto-školi prošao kompletnu obuku i izašao na ispit koji će mu omogućiti da dobije vozačku dozvolu u Srbiji, potrebno mu je oko 700 evra. Većina auto-škola koje su doskora bile u blokadi, uz tvrdnje vlasnika da nisu na vreme mogle da se pripreme za primenu novih pravila, danas regularno rade. Vlasnici ističu da je novouvedeni način obuke kvalitetniji i daje bolje rezultate. Ovaj sistem uz promenu standarda doneo je, očekivano, i promene cena koje su sada priličan trošak za polaznike, piše Politika.

 

Da bi učenik u auto-školi prošao kompletnu obuku i izašao na ispit koji će mu omogućiti da dobije vozačku dozvolu u Srbiji, potrebno mu je oko 700 evra. Za teorijsku nastavu treba da izdvoji 12 000 dinara, dok praktična priprema, to jest časovi vožnje sa instruktorom, koštaju 40 000 dinara. Ovaj ''ceh'' raste za po 100 evra za svako eventualno naredno polaganje ispita. Zbog ovih udara na budžet, tvrde u auto-školama, sve manje kandidata odlučuje da uopšte pođe na obuku. Ali ni to ne mora da bude kraj svim izdacima koji se pojavljuju na trnovitom putu do vozačke dozvole. Jer pojedini kandidati koji su promenili auto-školu požalili su se da im u novim centrima za obuku vozača ne priznaju časove koje su ranije odvozili i odslušali. Dešava se da u centrima koje su napustili izbegavaju da im izdaju potvrdu da su određeni deo nastave pohađali kod njih.

 

''Nastavio sam obuku u novoj auto-školi, a nisu hteli da mi računaju časove koje sam već prošao. Tražili su da platim kompletnu obuku iako sam se u novu auto-školu upisao posle polovine odslušanih časova. Ona u kojoj sam prošao deo časova je zatvorena, pa ne znam gde da tražim potvrdu da sam pohađao deo obuke.'' U novim zakonskim odredbama jasno stoji da kandidati za vozačku dozvolu koji su promenili auto-školu ne bi smeli da ostanu bez potvrde o završenim časovima u centru za obuku koji su napustili, čak i ako je taj centar zatvoren. Ovaj dokument sve škole koje sada imaju licencu moraju da prihvate, jer pripreme koje je polaznik ranije završio, po aktuelnim propisima, nemaju vremensko ograničenje.

 

''Ovo pravilo važi za sve kandidate. Potvrda se nalazi kod vlasnika škole, pa ako je auto-škola zatvorena, on je u obavezi da je izda. Za to ne sme da traži nikakvu novčanu naknadu. Pojedini privatnici pomalo vrdaju tvrdeći da ne znaju gde su im te potvrde, ali mi smo po zakonu u obavezi da trajno čuvamo registre o polaganju, u kojima se nalaze i svi podaci o upisanim kandidatima. Ukoliko centar za obuku vozača ne ispuni tu obavezu, kandidati treba da se obrate policijskoj upravi'', objašnjava Milenko Kuljić, predstavnik Privredne komore auto-škola Srbije.

 

Petar Rašeta, generalni sekretar komore, kaže da je paragrafima jasno definisano i da svaki polaznik u određenoj školi može da prekine obuku kad god to odluči. Bez novčane naknade ima pravo da dobije potvrdu o časovima koje je na tom mestu odslušao ili odvozio. Ukoliko je u centru koji je rešio da napusti položio i teorijski ispit u prethodnih godinu dana, on takođe može da zahteva da mu se overi dokaz da je tu prošao testove.

''Ako škola odbije da mu to izda, ona krši zakon, a kandidat na osnovu evidencije i knjižice sa popisom časova koje je odslušao može to i da dokaže. Protivzakonito je i da centar u kojem odluči da nastavi obuku odbije da prizna validnu dokumentaciju. Postoje tvrdnje pojedinih korisnika da neke škole u kojima su kandidati rešili da nastave sa pripremama pokušaju da im naplate kompletne usluge, a po propisima mogu da traže novac samo za onaj deo koji je polazniku ostao do izlaska na praktični ispit'', navodi Rašeta.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Užas Beli moj drug je zaglavio isto tako, krenuo je po starom da polaže, vozio je dečko više od pola godine, jer je bila velika gužva u auto školi, nikad nije vozio van Zemuna, niti više od jednog časa, završio je vožnju nisu ga zvali za testove,čekao je, kad su ga pozvali uvalili su mu 5000 pitanja, gde se isto spominje od komunalne, do inspektora u civilu i ostale pm, ali ni to nije loše kakva tek debilna pitanja popunjavaju stranice što je došao, naravno tu su mu uvalili veću cenu auto škole ( zato što nije položio ništa do tok nekog roka,a nije mogao jer ga nisu zvali jer nije bilo mesta zato što ima mnogo ljudi ) plus prva pomoć koja je oko 8000, plus što je morao opet novi lekarski pregled, jebanje kako god da okreneš., izašlo ga sve zajedno 60000 a kad je krenuo platio je oko 20000 i to je trebalo biti to.

Za ovu razliku od 400, mogao je kad polož da kupi nekog yuga i da uživa, ali ne sad će položiti i voziće bajs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni najgore je sto su to ustvari trik pitanja, a ne logicna pitanja koja traze logican odgovor ... 

 

Cene su digli kao da polazes za astronauta uz sve potrebne testove i vezbe ... 

 

Sto se tice drugara, reci mu da za biciklu ne treba vozacka :D

Edited by beli_Punto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha ha ha tiću buraz on još nije položio, nema para da plati svu tu razliku auto školi, sad ga nešto zovu tipa ako nije platio još i ižašao na testove i vožnju moraće opet da plaća časove i da vozi jer kao prolazi taj još neki rok, mislim da je teo da ih ubije preko telefona , užas, na kraju neće ni za bajs imati :) 

Jesu sve su to većinom trik pitanja baš sam gledao, od 5000 možda samo 1000 su realna pitanja koja ti trebaju, ostalih 4000 su čiste gluposti da te zajebu i obore, pa da opet plaćaš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...