jure 6 Posted October 12, 2016 Ja na stilu napred imam Meyle diskove i pločice na sva četri točka, bez ikakvih problema i zvukova već 9000 KM. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 287 Posted October 19, 2017 Kao što na plahati piše..Šalim se naravno..Uskoro bi menjao zupčasti kajiš i ostalo što je vezano za njega..Nisam nešto preterano prešao sa autom od kad je kod mene aili što je sigurno sigurno.. Vodenu pumpu sam menjao prošle godine ( nije stara crkla al je kapala na dihtungu pa je zamenjena)..Prioritet mi je zupčasti i španer i roler a ostale kajiševe bi zamenio malo kasnije.. Zanima me neko vaše iskustvo preporuka da bi bio miran što se tiće kvaliteta da mogu da bezbrizno izguram dalje kilometraze.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted October 20, 2017 Uzmi Gates Power Grip zupcasti set,ja sam stavio to kod mene,kosta oko 7000din 1 kreator reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 30, 2017 Popravka automobila: Original se najviše isplati? Na tržištu auto-delova šarolik kvalitet i sve više falš robe. Sve češće se ugrađuju i polovne ili reparirane komponente Popravka automobila u Srbiji mnogim vlasnicima, našeg inače veoma vremešnog voznog parka (procene idu od prosečnih 15 do 17 godina), često zadaju mnogo glavobolja. Popravka u ovlašćenim servisima za mnoge je, baš kao i nabavka novog vozila misaona imenica jer su razlike u ceni izuzetno visoke. Tako je Žika V. iz Višnjice za svoj automobil iz 2006. godine dobio ponudu u ovlašćenom servisu za popravku od vrtoglavih 3.000 evra, iako je vrednost tog automobila na tržištu oko 5.000-6.000 evra! Naravno, potražio je drugi, neovlašćeni servis i automobil doveo u vozno stanje za nešto manje od hiljadu evra. ''Cena održavanja vozila u ovlašćenom servisu se određuje na osnovu cene delova i radnog sata majstora'' - objašnjava nam Milan Stojanović iz jednog poznatog beogradskog auto-servisa. ''Iako je cena sata rada u ovlašćenim servisima po pravilu nešto veća drastična razlika ne nastaje tu''. On, kaže da je razlika u ceni delova ogromna. ''Jasno je da cena originalnih delova varira veoma malo. Čak je vrlo verovatno da ovlašćeni servis ima jeftiniji originalni deo od neovlašćenog. Ali onda Vam, baš kao što i mi radimo u našem servisu, majstor ponudi alternativu. To u praksi znači da vam mehaničar ponudi ugradnju polovnog ili repariranog dela. A njihova cena je znatno niža. Naravno, i vek trajanja, a i pouzdanost je znatno manja.'' U udruženjima potrošača kažu da nema nikakvih problema da servisi ponude ugradnju takvih delova. Bitno je samo da vlasnik zna koji deo će mu majstor ''upakovati'' u automobil. U protivnom, vlasnik vozila ima pravo da zatraži zaštitu od nadležnih državnih službi. Veliki problem je i ugradnja kopija koje se prodaju kao originalni delovi. ''Ako je razlika u ceni velika, to je razlog da se posumnja u ''original'' - objašnjava naš sagovornik. ''Ljude treba razumeti, besparica je, svako bi voleo da vozi nov automobil i zato se snalazi kako ko ume.'' Ipak, ugradnja nekog dela neodgovarajućeg kvaliteta može da izazove i ozbiljniji kvar automobila? ''Tada se ispostavi da je skuplja dara od mere i da je bilo mudrije platiti originalni deo. Zato, najčešće, usledi savet majstora ''teraj to na pijacu''... Legalne kopije Postoje i velike specijalizovane kompanije koji proizvode auto-delove za veliki broj brendova po originalnoj specifikaciji i od odgovarajućih materijala. Ti delovi su u suštini isti kao i originali ali su i prilično jeftiniji, pa ove kompanije doživljavaju pravi bum u EU poslednjih godina, ali se sve češće pojavljuju i na našem tržištu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted November 1, 2017 Dakle kupio sam sachs set nov u januru i pocela je da strada korpa, po lokalu tvrdo ,a po magisrrali odmakne gde ima manje saltanja.Jedan otpadas mi je rekao da svima to novo traje kratko i da je mnogo bolje polovno.Sad zanimaju me vasa misljenja i iskustva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted November 1, 2017 (edited) Kod mene stavljen nov set Valeo kvacila i zamajca. Predjeno kod mene 20ak hiljada od tad i kod novog vlasnika ne znam koliko. Koliko ja znam jos nije imao problema sa kvacilom. Naravno, nikakav zamor materijala nije primecen. Stavise ko god je probao kola (cak i vozaci novih kola), bio je sokiran mekocom kvacila. Edited November 1, 2017 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted November 1, 2017 Ja sam isao na sachs sta znam skupkhe pa računam bolji kvalitet.Mozda je i meni zapao set losijeg kvaliteta,al videcemo da li ce uvaziti reklamaciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 283 Posted November 1, 2017 Meni se valeo set raspao posle 11.000km tako da njih zaobidji ako budes mogao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 283 Posted November 1, 2017 Da, uzet je u wagenu a koliko sam čuo kod njih su svi setovi remontovani. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted November 1, 2017 Ja sam remontovao valeo set, stavljen 2010 ili pre 130000 km. Remontovan pre tri nedelje, ispade ko nov. Inače, od svega - korpa i druk bili loši, lamela u vrlo-dobrom stanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted November 1, 2017 Pa pazi,u 99% slucajeva korpa strada.Inace reklamiracu,posto prodavac kaze da moze.Ali naravno da im necu uzeti novi set,da ne bi bilo onda reklamacija nije prihvacena a dao dodatnih 21800din za drugi set.Tako da mi je Njegos izasao u susret,dace mi njegovo polovno kvacilo da koristim dok se ne vidi sta je sa reklamacijom i casti me jednim skidanjem.Pa ako bude kvacilo perfektno njegovo vrlo verovatno da cu ga zadrzati a ako se reklamacija prihvati prodati taj sachs ili ga zadrzati za kasnije. Inace i ovde je otisla korpa,a da napomenem da zaista cuvam auto,vozim ja velikim brzinama ali ne potpisujem niti drzim auto na kvacilu ili tipa na semaforu da drzim stegnuto kvacilo.Tako da do voznje nije sigurno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane000 108 Posted November 1, 2017 On 11/1/2017 at 9:41 PM, Martin said: Ja sam remontovao valeo set, stavljen 2010 ili pre 130000 km. Remontovan pre tri nedelje, ispade ko nov. Inače, od svega - korpa i druk bili loši, lamela u vrlo-dobrom stanju. Može da se remontuje set kvačila(korpa, lamela, druk ležaj)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted November 1, 2017 Naravno - remontuje se korpa (ja sam uradio pojačanu varijantu), kupi se novi druk ležaj i prenitnuje se lamela sa novim oblogama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane000 108 Posted November 1, 2017 On 11/1/2017 at 10:39 PM, Martin said: Naravno - remontuje se korpa (ja sam uradio pojačanu varijantu), kupi se novi druk ležaj i prenitnuje se lamela sa novim oblogama. Za koji auto si radio i koliko je koštalo? Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted November 1, 2017 Za Mareu JTD - 70€. Vise detalja imaš u mojoj temi i u temi "Remontovanje plivajućih zamajaca,....". 1 bane000 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
straja 2 Posted November 1, 2017 Remont kvacila kontra kvacila Alfa Lancia NIKAKO korpa ne moze da se remontuje kako treba... drugaru uradjen remont ja licno nosio, posle 2 meseca pocelo da trese kao ludo, lamela dobra druk dobar... Ja sam stavio novo kvacilo Valeo ali nisam znao da je bio Valeo klasik i kostao mi je preko drugara 12000din evo sad ce godinu dana ok je kvacilo, stvrdnulo se hoce ponekad maloooo da zatrese ali ponekad, cuo sam da je taj set biiip ali vec kasno... jer ima Valeo od 19000din koji nije klasik nego Valeo "original", ja preporucujem Luk set kvacila Polovno hmmm moze da bude dobro ali opet novo je novo ipak .... sledece kvacilo cu verovatno uzeti sa Ebay-a iz Nemacke godinu dana garancija sve po ps stvarno...jer ovde u Srbiji je sve generalno k**** .... nasao sam za 175e i dostava 25e ORIGINAL sivo bela kutija Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted November 3, 2017 Zamenjen set dobio sam odmah drugi novi sachs. 1 Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted November 8, 2017 Ja bi uzeo Dayco set jer je to prva ugradnja Koji god uzmeš, Conti, Dayco ili Gates nećeš fulat Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 287 Posted November 12, 2017 Hvala na sugestijama ..Ovde kod mene trenutno imaju INA set i Continental..Trebalo bi da su oba ok? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted November 13, 2017 Da, s tim nema greške Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted February 6, 2018 Kao sto rece kolega gore,da bi uzeo set u nemackoj.Tako bih ja uradio da mi nisu dali drugo.Cale mi je vozac i 99% idem Holandija,Nemacka i Belgija.On bi gore uzeo,neka bude skuplje ali znam da valja. On 11/1/2017 at 11:12 AM, igor0511 said: Kod mene stavljen nov set Valeo kvacila i zamajca. Predjeno kod mene 20ak hiljada od tad i kod novog vlasnika ne znam koliko. Koliko ja znam jos nije imao problema sa kvacilom. Naravno, nikakav zamor materijala nije primecen. Stavise ko god je probao kola (cak i vozaci novih kola), bio je sokiran mekocom kvacila. Koji auto je u pitanju?Lancia i alfa imaju kontra kvacilo i tvrdje je nego klasicno.Ja sam se odusevio koliko je mekana pedala kvacila na golfu 5.Vozio sam i punta ali cini mi se da vw grupacija ima najmekse kvacilo,mada sa jedne strane ne valja ni premekano da bude po meni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 45 Posted February 7, 2018 Ja sam stavio polovan zamajac, korpu i druk, a lamelu sam reparirao. Sve zajedno je izaslo 130e. Zamajac nije bio los, ali je imao malo lufta, pa kad je sve skinuto, zamenili smo ga, polovan je 80e. Kada sam otisao da uzmem auto posle zamene, umalo nisam probio patos pritiskom kvacila. Mnogo je mekano bilo, imao sam utisak kao da je papucica otkacena. Tako je bilo prvih par hiljada km (2-3000km), posle toga je malo otvrdnulo. Pre zamene kvacila, dosta je tresao na kretanju, cak i sa gasom na 2000-2500 obrtaja, na saltanju iz trece u drugu, a kasnije i iz cetvrte u trecu brzinu. Zamenom kvacila, nestale su vibracije pri saltanju iz vise u nizu, ali i dalje ima vibracija (dosta manje) na kretanju BEZ gasa, sa malim gasom na nekih 1200-1500 obrtaja, nema vibracija. Zamenjeno je pocetkom aprila 2017., i od tada sam presao oko 25.000km. I dalje je sve u redu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted February 7, 2018 kod mene je prvi put set zamenjen zbog korpe.Poceo da trese cim se zagreje korpa.Drugi put sam zamenio samo zbog tvrdoce kvacila.Nije bilo ikakvih vibracija,cak i kada krecem na vrh kvacila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 45 Posted February 7, 2018 Kod mene je uzas bio posle stotinak km konstantne voznje, toliko je podrhtavao da sam mislio da ce motor ispasti, i da ce se centralna konzola rasklimati sva. Quote Share this post Link to post Share on other sites