Jump to content
FAS Goran
oktopod

Šta je bolje od delova kupiti originalno / kvalitet delova?

Recommended Posts

Šta kupiti SACHS set kvačila za Seicento ili Valeo? Sachs je 5000, a Valeo 5600.

Oba seta su na popustu. Sachs je pre popusta bio 7700, a Valeo 5900.

Ima li ko iskustva sa ovim setovima?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su stavili SACHS koji mi traje skoro 100kkm, ali mi se od prvog dana čuo tup udarac prilikom puštanja kvačila... ispostavilo se da je u pitanju srce lamele. E sad, da li je to problem do proizvođača ili do servisa ne znam, ali u principu traje već 100kkm, i potrajaće sigurno još 20-30kkm... takođe, i za Valeo kažu ljudi da je odlična priča, a koliko sam razumeo on ide i u prvu ugradnju u nekim modelima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seicento je prešao svega 110 000, a kvačilo je originalno i užasno podrhtava. Podrhtava već od 80 000 km, ali sad je to nepodnošljivo. Obzirom da je original trajao jedva 100 000, sumnjam da će zamensko kvačilo trajati duže.

Doduše, auto su vozile žene svo vreme, ali ajde da ne budemo muški šovinisti ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...treba da radim veliki servis na bravu jtd,pa me zanima koji set da uzmem,u AP sportu imaju dayco(ili tako nekako) a imaju i neki original fiat,ako je verovati ,pa me zanima koji je bolji,ima li neko iskustva sa tim. I jos nesto neko mi kaze ulje selenija t.d. kazu to je po katalogu i servisnom uputstvu fiata,a drugi kazu selenija WR? Resio sam da se posavetujem sa forumasima pa onda da narucim,jer sam vecinu problema resio ovde na forumu,zato hvala unapred!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selenia WR i orginal fiat richambi :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mogu samo da uputim kritiku i to veliku na racun kvaliteta robe tj. delova u ap sportu..

PK kais nov..alternatora.

Zamenjen ..obrnuo 2min na leru (SRECOM) i PUKAO!!!

Sta da sam izasao iz servisa i krenuo negde..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi imao sam mali peh i moram da kupim levi retrovizor. Sta mislite sta je bolja varijanta, polovan originalni ili nov zamenski? Retrovizor je od HLXa sa grejacem i elektrokomandama, nov sam nasao u jednoj radnji za 2000 din, verovatno neki kinez. Za neki evro vise mogu uzeti polovan originalan. Sta bi ste vi uzeli? Kakva su ogledala na tim zamenskim?

Malo diskusije nije na odmet... thanks

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj drugar je uzeo za astru, i ogledalo je identicno kao i fabricko, jedino se vidi kad ga zatvaras spolja rukom da je to dosta jeftinija plastika i kruta, platio ga 2500, a na otpadu mu lik trazio 50 evra i to je bila ostecena malo doljna lajsnica. mislim da treba da odes da taj zamenski trazis da vidis, tj da osetis pod rukom kakva je to plastika, pa ako nije losa uzmi ga. Razmisljam tako da to nije deo od velikog znacaj za ispravnost auta tj neki vitalniji deo, tako da ti je sve jedno, a i orginalni puca pri udarcu sto si i sam vec video, ja bi uzeo jeftiniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Retrovizor sam nasao u Yu Lukasu, nalaze se na izlazu iz grada ka ibarskoj negde, ne znam tacno gde, ali imaju i prodavnicu kod plavog mosta, nisam siguran da li tu imaju na stanju. Inace svagde ima desni, levi tesko...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel su ti u Yu Lukasu i el.podesivi i imaju grejac stakla?

A koliko je tvoj retr. ostecen, mozda moze da se prepakuje u kuciste od obicnog (mislim na deo gde su el.motori) pa prebacis samo svoju masku. Takodje mislim da ti zamenski nemaju mogucnost menjanja maske vec su izliveni iz jednog dela (nisam siguran, proveri)

edit: ja bih isao na varijantu polovno original ;)

Edited by MilanLaki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preko telefona su mi rekli da je retrovizor elektropodesiv sa grejacem ali ne znaju da li moze oklop da se menja.

Inace palo mi je i prepakivanje na pamet, od starog imam puknuto ogledalo i mehanizam za podesavanje ali je raspadnut ceo nosac tog mehanizma tako da mislim da bi prepakivanje bilo veliko cimanje sa diskutabilnim rezultatom...

P.S. mnogo je gadno voziti po gradu bez retrovizora, ukljucenje iz zaustavne na autoputu je prava lutrija

Share this post


Link to post
Share on other sites

gde si nasao taj levi,i meni treba taj

E druze kupio sam ga u Zemunu u Kit Komercu, 2300 din. Ima ga i u Auto Ricambi-ju u Zemunu i Yu Lukasu.

Sto se tice kvaliteta vidi se da je zamenski ali nije toliko hrdjavo, ogledalo je identicno kao i na mom starom originalnom, oklop je sive boje, mora da se farba u boju auta ali ja vec imam svoj sveze ofarban. Jedino sto mi smeta je sto u kompletu ne ide centralna matica kojom se steze retrovizor pa cu morati nesto da magijam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radio sam reparaciju letve volana, i vjerovatno nalijeganje i materijal su fulnuli i kada se morot zagrije, kad smoam volan, nece sam da se ispravi.

Odem kod drugog majstora, kaze da je to tesko ustimati. Ja njemu kazem da je nova letva oko 60 Evra a on meni: Ne kupuj to, jeftino je previse. Sta vi mislite, valja li cemu nova letva od toliko para?

Grande Punto 1.3 MJet

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je i ta "nova" isto stara i reparirana, tako da je ne bih ja kupovao (ovo je moje licno misljenje, nemam nikakvih pouzdanih informacija). Po meni nema razloga za kupovanje nove letve, jer moze uvek stara da se remontuje sa 100% uspeha. Nista specijalno nema unutar letve i svaki deo se menja u njoj , to bi bilo ista kao kada bi kupio ceo nov motor za auto a u starom ti je npr losa bregasta.

Mozda kod tebe nesto nije dobro odradjeno, neka biksna je mozda deblja ili sl.

Probaj da vozis tako neko vreme, mozda sve to lepo nalegne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto ne vraca volan moze biti da nije lepo nastelovan trap...pronaj opet uradi reglazu trapa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim vec godinu dana i nikako da se razradi. Znam da je umjesto plasticnih stavio mesingane prstenove, koji se, kada se motor zagrije, prosire i prave otpor u letvi. Inace, nova kosta 80E (u ovlastenom 450E) i daju godinu dana garanciju, i ovlasteni i drugi

To sto ne vraca volan moze biti da nije lepo nastelovan trap...pronaj opet uradi reglazu trapa!

Sve je bilo ok dok nije letvu reparirao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravu su to sto ti kazu da proveris reglazu trapa, ja zaboravio da napisem. Znaci proveri reglazu trapa ali na nekom drugom mestu! Kod mene u gradu je imao servis koji je radio izuzetno lose reglaze trapa, ljudi su menjali na kolima sve zivo i nikako da se napravi, dok nisu provalili da ovome u servisu masina nije lepo postavljena (posto je ona sa laserima).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...