boki01 30 Posted July 6, 2011 Šta kupiti SACHS set kvačila za Seicento ili Valeo? Sachs je 5000, a Valeo 5600. Oba seta su na popustu. Sachs je pre popusta bio 7700, a Valeo 5900. Ima li ko iskustva sa ovim setovima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted July 6, 2011 Meni su stavili SACHS koji mi traje skoro 100kkm, ali mi se od prvog dana čuo tup udarac prilikom puštanja kvačila... ispostavilo se da je u pitanju srce lamele. E sad, da li je to problem do proizvođača ili do servisa ne znam, ali u principu traje već 100kkm, i potrajaće sigurno još 20-30kkm... takođe, i za Valeo kažu ljudi da je odlična priča, a koliko sam razumeo on ide i u prvu ugradnju u nekim modelima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki01 30 Posted July 7, 2011 Seicento je prešao svega 110 000, a kvačilo je originalno i užasno podrhtava. Podrhtava već od 80 000 km, ali sad je to nepodnošljivo. Obzirom da je original trajao jedva 100 000, sumnjam da će zamensko kvačilo trajati duže. Doduše, auto su vozile žene svo vreme, ali ajde da ne budemo muški šovinisti Quote Share this post Link to post Share on other sites
dragan.pb 0 Posted August 1, 2011 ...treba da radim veliki servis na bravu jtd,pa me zanima koji set da uzmem,u AP sportu imaju dayco(ili tako nekako) a imaju i neki original fiat,ako je verovati ,pa me zanima koji je bolji,ima li neko iskustva sa tim. I jos nesto neko mi kaze ulje selenija t.d. kazu to je po katalogu i servisnom uputstvu fiata,a drugi kazu selenija WR? Resio sam da se posavetujem sa forumasima pa onda da narucim,jer sam vecinu problema resio ovde na forumu,zato hvala unapred!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted August 3, 2011 Selenia WR i orginal fiat richambi Quote Share this post Link to post Share on other sites
ogre80 0 Posted February 6, 2012 ja mogu samo da uputim kritiku i to veliku na racun kvaliteta robe tj. delova u ap sportu..PK kais nov..alternatora.Zamenjen ..obrnuo 2min na leru (SRECOM) i PUKAO!!!Sta da sam izasao iz servisa i krenuo negde.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted February 27, 2012 (edited) Ljudi imao sam mali peh i moram da kupim levi retrovizor. Sta mislite sta je bolja varijanta, polovan originalni ili nov zamenski? Retrovizor je od HLXa sa grejacem i elektrokomandama, nov sam nasao u jednoj radnji za 2000 din, verovatno neki kinez. Za neki evro vise mogu uzeti polovan originalan. Sta bi ste vi uzeli? Kakva su ogledala na tim zamenskim?Malo diskusije nije na odmet... thanks Edited February 28, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar984 0 Posted February 27, 2012 gde si nasao taj levi,i meni treba taj Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted February 27, 2012 Skoro sva zamenska ogledala imaju "uvecanu" sliku Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted February 27, 2012 original je original Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted February 27, 2012 Moj drugar je uzeo za astru, i ogledalo je identicno kao i fabricko, jedino se vidi kad ga zatvaras spolja rukom da je to dosta jeftinija plastika i kruta, platio ga 2500, a na otpadu mu lik trazio 50 evra i to je bila ostecena malo doljna lajsnica. mislim da treba da odes da taj zamenski trazis da vidis, tj da osetis pod rukom kakva je to plastika, pa ako nije losa uzmi ga. Razmisljam tako da to nije deo od velikog znacaj za ispravnost auta tj neki vitalniji deo, tako da ti je sve jedno, a i orginalni puca pri udarcu sto si i sam vec video, ja bi uzeo jeftiniji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted February 28, 2012 Retrovizor sam nasao u Yu Lukasu, nalaze se na izlazu iz grada ka ibarskoj negde, ne znam tacno gde, ali imaju i prodavnicu kod plavog mosta, nisam siguran da li tu imaju na stanju. Inace svagde ima desni, levi tesko... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted February 28, 2012 (edited) jel su ti u Yu Lukasu i el.podesivi i imaju grejac stakla? A koliko je tvoj retr. ostecen, mozda moze da se prepakuje u kuciste od obicnog (mislim na deo gde su el.motori) pa prebacis samo svoju masku. Takodje mislim da ti zamenski nemaju mogucnost menjanja maske vec su izliveni iz jednog dela (nisam siguran, proveri)edit: ja bih isao na varijantu polovno original Edited February 28, 2012 by MilanLaki Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted February 28, 2012 Preko telefona su mi rekli da je retrovizor elektropodesiv sa grejacem ali ne znaju da li moze oklop da se menja.Inace palo mi je i prepakivanje na pamet, od starog imam puknuto ogledalo i mehanizam za podesavanje ali je raspadnut ceo nosac tog mehanizma tako da mislim da bi prepakivanje bilo veliko cimanje sa diskutabilnim rezultatom...P.S. mnogo je gadno voziti po gradu bez retrovizora, ukljucenje iz zaustavne na autoputu je prava lutrija Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted February 28, 2012 Ogledalo je isto za obe strane, mozda moze i ceo retrovizor da se prebaci dok se ne snadjes za dalje Baci pogled na ove 2 teme. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=39930&st=0http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41081&st=20 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22913 Posted February 28, 2012 Samo originalan polovni. Pročešljaj dobro oglase jer se cene drastično razlikuju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted February 29, 2012 gde si nasao taj levi,i meni treba tajE druze kupio sam ga u Zemunu u Kit Komercu, 2300 din. Ima ga i u Auto Ricambi-ju u Zemunu i Yu Lukasu.Sto se tice kvaliteta vidi se da je zamenski ali nije toliko hrdjavo, ogledalo je identicno kao i na mom starom originalnom, oklop je sive boje, mora da se farba u boju auta ali ja vec imam svoj sveze ofarban. Jedino sto mi smeta je sto u kompletu ne ide centralna matica kojom se steze retrovizor pa cu morati nesto da magijam! Quote Share this post Link to post Share on other sites
pliver 2 Posted December 31, 2012 (edited) Radio sam reparaciju letve volana, i vjerovatno nalijeganje i materijal su fulnuli i kada se morot zagrije, kad smoam volan, nece sam da se ispravi.Odem kod drugog majstora, kaze da je to tesko ustimati. Ja njemu kazem da je nova letva oko 60 Evra a on meni: Ne kupuj to, jeftino je previse. Sta vi mislite, valja li cemu nova letva od toliko para?Grande Punto 1.3 MJet Edited December 31, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 31, 2012 Mislim da je i ta "nova" isto stara i reparirana, tako da je ne bih ja kupovao (ovo je moje licno misljenje, nemam nikakvih pouzdanih informacija). Po meni nema razloga za kupovanje nove letve, jer moze uvek stara da se remontuje sa 100% uspeha. Nista specijalno nema unutar letve i svaki deo se menja u njoj , to bi bilo ista kao kada bi kupio ceo nov motor za auto a u starom ti je npr losa bregasta.Mozda kod tebe nesto nije dobro odradjeno, neka biksna je mozda deblja ili sl.Probaj da vozis tako neko vreme, mozda sve to lepo nalegne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted December 31, 2012 To sto ne vraca volan moze biti da nije lepo nastelovan trap...pronaj opet uradi reglazu trapa! Quote Share this post Link to post Share on other sites
pliver 2 Posted December 31, 2012 Vozim vec godinu dana i nikako da se razradi. Znam da je umjesto plasticnih stavio mesingane prstenove, koji se, kada se motor zagrije, prosire i prave otpor u letvi. Inace, nova kosta 80E (u ovlastenom 450E) i daju godinu dana garanciju, i ovlasteni i drugiTo sto ne vraca volan moze biti da nije lepo nastelovan trap...pronaj opet uradi reglazu trapa!Sve je bilo ok dok nije letvu reparirao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted December 31, 2012 nije do letve nego do trapa.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted December 31, 2012 Kao sto gusar rece prekontrolisi trap, mozda opet reglaza...probaj! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted December 31, 2012 znaci majstor zahebo stvar..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 31, 2012 Upravu su to sto ti kazu da proveris reglazu trapa, ja zaboravio da napisem. Znaci proveri reglazu trapa ali na nekom drugom mestu! Kod mene u gradu je imao servis koji je radio izuzetno lose reglaze trapa, ljudi su menjali na kolima sve zivo i nikako da se napravi, dok nisu provalili da ovome u servisu masina nije lepo postavljena (posto je ona sa laserima). Quote Share this post Link to post Share on other sites