Jump to content
FAS Goran
oktopod

Šta je bolje od delova kupiti originalno / kvalitet delova?

Recommended Posts

Ja otisao Kg,ispred prosle nove godine i guzva kreni stani,kad je to pocelo da trese ja sam pomislio da ce pokidati sve zivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam 1 dan,posle 5 dana zamenio set.Sreca sto po Cacku nema kreni stani a i mali je grad,tako da nisam uspevao da zagrejem korpu da opet podrhtava.

Sad me zanima koliko bi koštao set i ruke u autogarantu,da je njihov deo i rad?Jer kontam da bi se tu dobio najkvalitetniji deo u Srbiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam, niti mi pada tako nesto na pamet... Pa neces valjda da vozis jos 10 godina Lybru, pa da razmisljas dal ces dobiti najkvalitetniji deo, ili deo srednjeg kvaliteta...

Edited by Marko Topola

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, danijel55 said:

Sad me zanima koliko bi koštao set i ruke u autogarantu,da je njihov deo i rad?Jer kontam da bi se tu dobio najkvalitetniji deo u Srbiji.

I kod ovlašćenih možeš da dobiješ isti set koji možeš kupiti u prodavnici, za sva vozila koja su van garancije. Nisu oni u obavezi da automobilima koji su odavno izašli iz garantnog roka stavljaju ''prvu ugradnju''.

Naročito kada bi još video cenu za taj deo... Pre par godina slučajno sam se zadesio u jednoj prodavnici gde sam video originalni sa sve oznakom FPT (Fiat PowerTrain) zamajac za čini mi se 1.3 MJet, u toj prodavnici je bio 56k dinara, a pozvan i jedan od ovlašćenih samo da se uporedi cena i isti deo je kod njih bio oko 70k dinara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde kupiti kvalitetan komplet za veliki servis ,Fiat 500 ,1.4 16V 100Ks.Najviše me brine zupčasti kaiš,kupio bih nešto kvalitetno.

Takođe me zanima vaš savet,ako odem na primer kod Ninića, za veliki servis,da li njima da prepustim nabavku svih delova,i da kasnije budem pokriven njihovom da kažem garancijom na uslugu,ili da im ja odnesem delove?

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@xenon

 

Ako hoćeš ono iz prve ugradnje, onda kod ovlašćenih. Kod skoro svih imaš popust od 10% na delove kao član Fiat-Lancia Club Serbia.

Ako hoćeš, takoreći isto to, ali ne piše da je originalni deo (iz prve ugradnje), nego SKF, Dayco ili neki drugi brend, onda npr. Euroauto. Gomilu tih brendova oni uvoze za SRB, što bi se reklo - prva su ruka. I kod njih imaš popust (10%) sa karticom Kluba, a cene možeš da im vidiš preko online kataloga:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/68872-online-katalog-euroauto/

 

Screenshot_2.jpg

 

Sve uvek može da se poruči ako vidiš da pored nekog artikla piše da ''nema na stanju''. Vrlo brzo bude na stanju :thumbup: u gomili slučajeva već jeste, ali nije najlakše ažurirati na dnevnoj bazi desetine hiljada artikala. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno, mislim da je najsigurnije da se sve odradi na jednom mestu i dobije garancija na ruke i delove.

Ranije sam iskljucivo sam birao kvalitetne delove i nosio kod majstora (ako nemam uslova da uradim sam), sto se opet pokazalo prilicno korisnim u duzem periodu eksploatacije. Nemam bas u zadnje vreme ni toliko volje, ni interesovanja da preterano detaljisem. Na sve to i "novi" motor jos uvek poznajem daleko slabije nego prethodni, tako da sam se ovog puta odlucio za prvo pomenutu opciju po kupovini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da odgovorim samom. sebi.
Ovlaśceni servis Fiat 500 1.4 16 V 100 ks.Veliki servis, pk kaiš sa pumpom i zatezačem,sve što treba je 27.000,00 dinara.
Mali servis,ulje,svećice,filter vazduha ,klime i ulja je 14.500,00 dinara.Zanima me vaše misljenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@xenon

 

Ne odgovaraš samom sebi, nego svima koji budu čitali temu na kojoj smo. ;):thumbup: 

 

Kolika je garancija u ovlašćenom? Koliko km i godina do sledećeg velikog servisa?

To treba da ti bude kriterijum, pa ako već plaćaš više (skuplje), da barem znaš zašto to plaćaš. Ovako sama cena kod jednih ili drugih nije dovoljna da izabereš. Kod ovlašćenog će uvek biti skuplje. Uvek. Neće biti malo skuplje (5%-10%), nego značajnije skuplje. Ako daju garanciju na veću kilometražu, onda znaš zašto plaćaš više. Ako ne daju veću (dužu) garanciju nakon obavljenog velikog servisa, onda...onda ti je sve jasno. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lm, ja sam nedavno bio u dilemi da li odraditi v.servis u ovlascenom zbog garancije. Uglavnom razlika je vise nego dupla a pritom nisam uzeo u obzir zamenu termostata i jos par stavki. Mirkos Pozarevac je u pitanju. Njihova garancija je bila 4 godine ili 80000 km sa zamenskim delovima odnosno 120000 km ili 10 godina navodno ali bi cena otisla na 1000 eur tacno. Odlucio sam se da delove nabavi moj majstor, dobio garanciju od njega na 60000 km ili 4 godine, gates je sve stavljeno. Ruke nije hteo da mi naplati delove sam dobio po nabavnim cenama. Samo cu reci da majstori opasno sisaju. Na svaki veliki servis u proselu su dobri od 150 do 200 eur.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Štos je u tome,da ovlašćeni servis zarađuje i na delovima i na rukama.Donekle ih razumem,jer moraš kod njih zbog garancije auta.

Ja ću u mom slučaju da izvagam,čim vidim cenu,i garanciju na drugom mestu.

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@xenon

 

Počinjem da mislim da previše vremena trošiš na sve ovo oko izbora za veliki servis. :) 

Servisni interval za veliki servis treba da bude 4-5 godina, i od 50k-60k kilometara, pa naviše km. Ali, staviti samo dve godine (kao u ponudi koju si nam preneo), u praksi znači da će ti garancija biti oko 30k kilometara (ako prelaziš npr. 15k kilometara godišnje). Samo oko 30.000 kilometara.

 

Radi sve na jednom mestu. Obično i imaš uslov da bude tako (pitaj svakako), odnosno retko ko će ti dati garaciju na veliki servis ako ne radiš i mali (redovni) servis kod njih, jer prilikom svakog malog servisa može da se pregleda stanje ugrađenog kompleta za veliki servis. To da se samo pojaviš jednom u nekom servisu, uradiš veliki servis kod njih i onda te nema godinama, a da za to vreme važi garancija na veliki servis - uglavnom neće da pije vodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garancija nema veze sa dužinom upotrebe.I na novom autu garancija za elemente velikog servisa nije kao za ostalo.To mora da se menja na određen broj km,a garancija je uglavnom oko pola tih km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...