Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

O da, to je pakao raskrsnica. Dok sam isao na radiliste u Barandu i Banatsko Karadjordjevo, uvek je bila kolona skoro ceo most duzine u smeru ka Zemunu i to rano pre podne (8-9).

 

Posle sam bajsem isao za Barandu i nazad sluzbeno, zali boze lepog mosta i loseg resenja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda zvuči surovo ali, jedan ozbiljan zemljotres i onda posle na vešala sve investitore za zadnjih 20 ak godina.

 

Sa druge strane, nisu oni jedini krivci, tu bi trebalo da postoji i nešto što se zove urbanistički plan, građevinske inspekcije, komunalne inspekcije, nešto što se zove održivi razvoj.... 


Ali, koga boli d...e svi smo postali sebični. Sa jedne strane, imamo one koji zidaju te zgrade, radnici. Sigurno najmanje bar 50% radi na crno, al, jbg, vajdica, te pare da vidi negde u Crnoj travi ne bi video za 10 godina. Onaj što investira u zgradu, kapira, zavaljam ovih par hiljada kvadrata, dobar sam za kuću u Surčinu i imam onaj plac, jbm mi se na šta će to da ispadne. Onaj inspektor što treba to da kontroliše, taj kaže, što ja da se zameram, kad moj šef uzima mito a onda, kada sam zatvorio gradilište od XY investitora, umalo da mi polome noge, jedva sam se izvukao a i investitor mi nudi gajbu u suterenu, uzeću je. Onda u red dolaze i oni koji kupuju. 

Snajka ostala trudna, došla iz Pržogrnaca, gde sad da se vraća, a đuvegija ima neku kintu, uleteće i matorci, pa nema veze što je gradnja krš i što se čuje kad komšija prne, bitno je da se skućimo. Parking, ako stignemo prvi, naš je.

Svi likovi su izmišljeni a nazivi mesta su uzeti bez zle namere :) 

A da je gužva, pa jeste, jbg, sebični smo :) 

Rešenje... nema ... Jedino, ako se desi, da se otvore granice, u neko dogledno vreme, pa nastane egzodus, da se pola ljudi odseli... ovi arapi što se naseljavaju, oni ljudi jašu na ćilimu, neće biti gužva :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takodje su upropastili Jurija Gagarina sa novim semaforima. Izmenjen je tok regulisanja saobracaja od raskrsnice kod Piramide do raskrsnice sa Omladinshkih Brigada. Izgleda da su skratili zeleno na pravcu Jurija Gagarina kod Omladinskih Brigada i stvara se nerealna guzva od Piramide do tamo. Cim se prodje taj semafor, nema nikakve guzve.

 

Isto tako debilno su uradili i za pesake, da moras 3 puta da cekas zeleno da bi presao sa jednog kraja ulice na drugi. Znaci katastrofa kakvi imbecili rade na podesavanju saobracajne signalizacije. Gram mozga nemaju.

 

Zna li neko ko je zaduzen za saobracajnu signalizaciju i gde moze da se uputi zalba? Mislim da bih mogao da skupim dobar broj ljudi da im posalje zalbu.

Edited by TeaseR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leoni - Kraljevacki Jasenovac, tako se sali moj drugar koji radi tamo.  Muka vala, nego je l resise oni osvetljenje i obelezavanje onog kruznog toka kod Leonija ili mora jos ko da pogine?
Obeležen jeste, ali nije osvetljen. Kaže mi drugar, pre nego što su stavljeni znakovi, bukvalno svaki dan je neko završavao u kanalu i to najviše BMWovi sa NP tablicama. Reče da je bio prisutan kad je lik sa motorom izleteo, srećom bez posledica.

Pošto dugo nisam bio u KV, pre dolaska mi rekoše da obratim pažnju pošto dok sam bio KVu taj kružni tok nije postojao. I stvarno je *ebeno, posebno kad ideš iz pravca Raške, ide prevoj i nizbrdica pa posle 150m kružni tok a do skoro je bio pravac.


OnePlus 6T mit TT

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, TeaseR said:

Takodje su upropastili Jurija Gagarina sa novim semaforima. Izmenjen je tok regulisanja saobracaja od raskrsnice kod Piramide do raskrsnice sa Omladinshkih Brigada. Izgleda da su skratili zeleno na pravcu Jurija Gagarina kod Omladinskih Brigada i stvara se nerealna guzva od Piramide do tamo. Cim se prodje taj semafor, nema nikakve guzve.

 

Ne treba baš biti izričit, sigurno ima i budalaština, ali mislim da neke situacije koje nama izgledaju kao nelogične, ustvari rade posao.

Ja sam bio iznenađen, kako je moguće, da u Takovskoj, na prvom semaforu od Cvijićeve, ka Kneza Miloša i posle, nikako ne mogu da uhvatim zeleni talas, pa jbm mu mater, to je bio jedan od najboljih talasa u gradu. Međutim, o čemu se radi, počela je instalacija upravljanja saobraćaj na više lokacija, sinhronizovano, pa se namerno usporava saobraćaj i prave gužve na jednom delu grada, da bi se oslobodio saobraćaj na drugom, da se ne bi stvarali čepovi. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/18/2021 at 3:45 PM, Ivan said:

Mislim da je najgore ljudima koji zive u starom delu grada, a rade na NBG. To je pakao - guzva ujutru ka NBG, guzva popodne ka starom delu grada. Cak i autoput tada maltene stoji u tim smerovima po nekoliko kilometara, sve 3 trake.

Ja imam sreću da idem i na posao i sa posla u suprotnom smeru, plus sam imao slobodu da pomerim radno vreme od 10 do 18 pa gužvu maltene i ne osetim. Kad se vraćam pakao je ljudima koji sa NBGD-a idu preko mostova u stari deo grada iako bude već pola 7 uveče.

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ortakov said:

 

Ne treba baš biti izričit, sigurno ima i budalaština, ali mislim da neke situacije koje nama izgledaju kao nelogične, ustvari rade posao.

Ja sam bio iznenađen, kako je moguće, da u Takovskoj, na prvom semaforu od Cvijićeve, ka Kneza Miloša i posle, nikako ne mogu da uhvatim zeleni talas, pa jbm mu mater, to je bio jedan od najboljih talasa u gradu. Međutim, o čemu se radi, počela je instalacija upravljanja saobraćaj na više lokacija, sinhronizovano, pa se namerno usporava saobraćaj i prave gužve na jednom delu grada, da bi se oslobodio saobraćaj na drugom, da se ne bi stvarali čepovi. 

 

Slazem se, ali ovde nije bilo guzve niti bilo kakvog cepa. Naprotiv, ovime su napravili cep bez potrebe, pritom nema alternative, jedino ka tosinom bunaru, mada tamo je jos gore.

 

Takodje imam srecu da idem i vracam se sa posla u suprotnom smeru od guzve. Ono je strasno sto vidim po instagramu, kolike su guzve i kolone...

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, TheWickerMan said:
Obeležen jeste, ali nije osvetljen. Kaže mi drugar, pre nego što su stavljeni znakovi, bukvalno svaki dan je neko završavao u kanalu i to najviše BMWovi sa NP tablicama. Reče da je bio prisutan kad je lik sa motorom izleteo, srećom bez posledica.

Pošto dugo nisam bio u KV, pre dolaska mi rekoše da obratim pažnju pošto dok sam bio KVu taj kružni tok nije postojao. I stvarno je *ebeno, posebno kad ideš iz pravca Raške, ide prevoj i nizbrdica pa posle 150m kružni tok a do skoro je bio pravac.

Pokušali su da ga osvetle tako što su postavili one narandžaste trepćuće lampe kojima se obeležavaju radovi, ali dobro dotrajale jer se jeeedva primećuje da rade.
To mi samo pokazuje koliko je interesovanje lokalnih vlasti da se bavi svojim poslom... Ali ajde da ne idemo u off i politiku, evo da ja kažem svoju potrošnju za zadnja dva auta.

Prolazim baš tim opterećenim delom ulaza u KV, i to u vreme špica.
Prethodni auto Fiat Veoma 1.9 mjt 150ks, prosečna potrošnja u raznim režimima vožnje, izmerena na oko 1.500 km (toliko predjem mesečno) mi je bila oko 6.5 l euro dizela na 100 km predjenih. Na mesečnom nivou Croma je trošila 15.000,00 din po ovoj računici (prilično je tačna poredeći sa sačuvanim računima).

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, TeaseR said:

Takodje su upropastili Jurija Gagarina sa novim semaforima. Izmenjen je tok regulisanja saobracaja od raskrsnice kod Piramide do raskrsnice sa Omladinshkih Brigada.

Skoro sam prolazio kontra, od Buvljaka do Piramide negde oko 15-16h, ono je bio cirkus, mislim da bih komotno prosao brze peske. Pa tek sama Omladinskih brigada, od Jurija Gagarina do Opstine NBG... Stopirana sa sve onim silnim nesinhronizovanim novim semaforima kod West 65 i ukrstanjem sa Heroja sa Kosara. Taman tu nice i novi Shopping Mall, milina jedna. Samo je on falio u tom delu grada i to na "pljuvomet" od Delta City.

A KRUZNI TOK je za nase neimare ocigledno jos uvek nedokuciv nivo organizacije saobracaja. Pa bar po NBG mesta ima koliko hoces, umesto sto gledamo ljude koji bleje u kolonama, cekajuci na nesinhronizovanim semaforima ili cekajuci neko "levo" iskljucenje odakle ne dolazi niko. Bukvalno kao da niko od tih ljudi koji projektuju ne sedne i sam u kola, provoza se i vidi rezultate. Da ne kazem posledice. Kada ste duze cekali na kruznom toku kod Opstine NBG, na raskrsnici sa onolikom frekvencijom saobracaja? Da ne pricam sto ga iz nekih smerova bez problema prolazim sa 40-50 km/h, samo ako nema pesaka, kruzni tok u 3 prstena...

Primera je gomila, pogotovo u oblastima masovne stanogradnje koja je buknula zadnjih godina, a gde se po pitanju infrastrukture ne radi apsolutno nista. Tipican primer, pored do sada navedenih, je i Zemun - koji polako ali sigurno pocinje da se davi u najezdi sve veceg broja vozila. Vracar, deo oko Gospodara Vucica, Juznog bulevara, Lekino brdo, itd. ista prica - svuda gde umesto privatnih kuca nicu zgrade sa par desetina stanova i minimum toliko vozila, a parking mesta i ulice ostaju isti kao od kada znam za sebe... Siri centar grada da ne pominjemo, sa raznoraznim radovima koji se otezu do besvesti, sa polupraznim gradilistima i po par cesto nezainteresovanih radnika...

Takodje imam srecu da idem "kontra", klizno radno vreme, deo posla mogu da zavrsim i od kuce, pa neku guzvu van odlazaka na posao imam zivaca da istrpim. Ali zamisljam i saosecam se sa ljudima koji bukvalno sate svakog dana provode cekajuci po kolonama, pogotovo po GSP. Rekoh vec da bih tako verovatno "flipnuo" od nerviranja vec posle 2-3 meseca.

11 hours ago, ortakov said:

sigurno ima i budalaština, ali mislim da neke situacije koje nama izgledaju kao nelogične, ustvari rade posao.

Meni pre deluje da izuzetak potvrdjuje pravilo.

Kada se na sve ovo, samo kao slag na torti, doda vozacka (ne)kultura, nepostovanje pravila i ostalih ucesnika, gde dobar deo njih vodi racuna o svemu sem o voznji - ne cudi ovo sto vidjamo po ulicama.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, TeaseR said:

Slazem se, ali ovde nije bilo guzve niti bilo kakvog cepa. Naprotiv, ovime su napravili cep bez potrebe, pritom nema alternative, jedino ka tosinom bunaru, mada tamo je jos gore.

U Tošinom bunaru su, iz pravca Zemuna (žel.stanica Tošin bunar / raskrsnica Zemun-Tošin bunar - Bežanija) a iz suprotnog pravca (nova Mol pumpa - Lidl, pravac ka NIS pumpi) iskopali 2 rake u razmaku od 30m u oba smera, skoro pa obeležene, duboke bogami jedno 10 cm..pre par dana nije ni bilo obeleženo, ljudi ostajali bez amorta i trapa. To je zbog novogradnje koja tu niče. 

 

Alternativa je kroz blok (dom zdravlja blk 45 pa sve do TC piramida, pored velikog parkinga ispred nekadašnje TC Beograd) i izlazi se kod cvećare na ćošku. U principu može i pored Enjuba 70 (Kinezi) ali umeju da smore sa parkingom i izlazi se kod bloka 70a, kod Honde. Može i kroz naredni blok, ali to već mora da se dovija kroz prolaze. Smor ali alternativa +1.

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu da zamilsim samo kako ce sve to da izgleda kad se dovrse zapocete zgrade u Vojvodjanskoj (New Minel, Savada 3, Blok63 i Elixir garden...)

Takodje trzni centar kod west 65, nova zgrada na cosku Jurija Gagarina i Nehruove...

A da ne spominjem najveci biser i premestanje autobuske stanice kod buvljaka.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, skile86 said:

Mogu da zamilsim samo kako ce sve to da izgleda kad se dovrse zapocete zgrade u Vojvodjanskoj (New Minel, Savada 3, Blok63 i Elixir garden...)

Takodje trzni centar kod west 65, nova zgrada na cosku Jurija Gagarina i Nehruove...

A da ne spominjem najveci biser i premestanje autobuske stanice kod buvljaka.

 

Hahaha, tačno, gužve će biti još veće. Bio sam juče na NBG, u neko "normalno" vreme od 11 - 14 nije bilo preterane gužve, ali vidim da se zida, samo puca ... na Bežaniji, brdo, posle stare crkve, niče neka zgradurina, onako, impozatnih dimenzija...

A zamisli kako će da izgleda električna mreža, kanalizaciona, vodovodna ... Jel neko video da se grade neki kolektori ili nove pumpe ... 

 

Kako kaže onaj starac Vujadin, što su ga klali u Jasenovcu, što ga je SPC proglasila za sveca, samo vi deco radite svoj posao ... e to je ta filozofija. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, ček da spoje isključenje sa AP na potezu Surčin - Vodovodska (tj na sadašnju Vinogradsku, gde će, nemam pojma šta da izvedu da to urade) i krak koji će biti poseban i izlaziti sa druge strane naselja Mileve Ajnštajn (direkt na produžetak Jurija Gagarina), pa na sve to novogradnje i infrastruktura koja ne može da podrži saobraćaj. NBG će, iako dovoljno širok u okviru starih blokova iole projektovanih za pristojan život, postati zagušen gužvom kao gore pomenuto naselje u Zemunu - Galenika. Unutra i nekako živiš, a čim pomisliš da se isparkiraš dobiješ nervni slom i napad viška energije da nekome ko je sve to osmislio "#!"#!!. Ukratko. Jedini spas će tu biti tramvaji...bar do stare autobuske stanice. 

 

Neko je spomenuo da se, kao ranije, uvede par-ne par sa tablicama i mislim da bi to solidno rešilo problem. 

 

Po planu detaljne regulacije spojiće se gornji deo bežanijske kose sa delom kod aerodroma Nikola Tesla (neko je spominjao, a ima i na Beobildu) gde će biti i nova saobraćajnica i stambeni kompleksi u okviru tog prostora zamišljenog za "pretrpavanje". Da ne idem off, čisto da se zamisli koji će haos biti ( a već i jeste ) u pravcu kružni tok kod Lidla (vodovodska) - 1.semafor gore na Bežaniji (Grand kafa) i posle njega...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Surcinska place za drugom trakom, kao sto je ranije bio slucaj sa Vojvodjanskom.

Mogla bi i Vinogradska, mada nisam siguran koliko ima mesta za tako nesto.

O parkingu u ovim krajevima i da ne govorim.
Postace skuplji kvadrat garaze/parking mesta nego stana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro cuh da se kod Arene garazna mesta navodno krecu od 30 do 40.000 EUR :lol: .

Pa na Vracaru ih je firma pre oko 10 godina placala po 15-ak soma.

2 hours ago, skile86 said:

Mogu da zamilsim samo kako ce sve to da izgleda kad se dovrse zapocete zgrade u Vojvodjanskoj (New Minel, Savada 3, Blok63 i Elixir garden...). Takodje trzni centar kod west 65, nova zgrada na cosku Jurija Gagarina i Nehruove

Novi centar Novog Beograda :D .

U tom novom centru mi polozajem prednjaci zgrada u Airport City (ranije je tu bila KBC banka) - koja je na sred trase bulevara izmedju Omladinskih brigada i Tosinog :D :

 

Untitled1.thumb.png.9b0e393bcc43519af70fcdea178642ee.png Untitled2.thumb.png.cec578607e43ce2b6cab54607bed5efb.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da je neko skapirao da su napravili sr*** sa novim semaforima pa sada onaj kod kineza pali zeleno ranije, a onaj kod Omladinskih Brigada duzi drze. Jutors sam usao na mape da vidim ima li guzve i bio prijatno iznenadjen kada sam video da nema pa sam odlucio da probam i stvarno nije bilo zastoja. Provalio sam po gasu, jer se uvek vucem od cvecare do kineza da bi se upalilo zeleno, da se mnogo ranije upalilo nego ranije i isto me je sacekalo na sledecoj raskrsnici. 

 

Inace, sto kaze @Ivan, nasi kao da nisu culi za kruzni tok, a onaj kod opstine NBG besprekorno funkcionise decenijama. Nit moraju da troze pare na nove semafore, nit moraju da ih podesavaju, naprave kruzni tok sa 2 ili 3 trake i smanjice guzve sigurno za 30%, pritom na NBG stvarno ima mesta da se to izvede.

 

Kada krene sa radom nova autobuska stanica, spoje Surcin sa blokovima, izgrade sve zivo sto su poceli, ovde ce biti gore nego u Kneza Milosa u spicu. Jedino kada bi prosirili Jurija Gagarina za jos po jednu traku, al opet nije ni to neko resenje, kada su ukljucenja za novi most i gazelu sa po jednom trakom, verovatno bi opet bila guzva.

Edited by TeaseR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mogu da zamilsim samo kako ce sve to da izgleda kad se dovrse zapocete zgrade u Vojvodjanskoj (New Minel, Savada 3, Blok63 i Elixir garden...)
Takodje trzni centar kod west 65, nova zgrada na cosku Jurija Gagarina i Nehruove...
A da ne spominjem najveci biser i premestanje autobuske stanice kod buvljaka.
 
Sacekaj da pocnu sa rusenjem Rode i pravljenjem jos jednog naselja

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nešto nisam optimističan da bi svaka velika raskrsnica rešena kružnim tokom donela poboljšanje, a prvenstveno mislim na onu kod Petoševića. Daleko je tu veći promet nego kod opštine.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar je i tu intenzitet saobracaja, ali meni pre deluje da su vece guzve zbog lose semaforizovanih raskrsnica. Secas se koji su haos napravili nakon ukrstanja sa Heroja sa Kosara, pa se to prelivalo na sve okolo. E sad, tu dolazi i "West65 Tower" sa 40 spratova + Shopping Mall + sve okolo sto ljudi pomenuse, tako da ce tek biti mesto krkljanca.

Ako kruzni tok ima dobar "odliv" vozila (da nema opet odmah iza neko zagusenje), uz vozacku kulturu pravilnog prestrojavanja i davanja migavca - ubedljivo najfluidniji vid raskrsnica. Ne bih rekao da NBG tok nije itekako opterecen brojem vozila, ali je vrlo fluidan, pa mozda ne odaje utisak guzve. Saceka se vrlo kratko uglavnom iz pravca Omladinskih brigada ili Zemuna, ostalo se uglavnom prolazi sa 40-50 km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije sve do semafora i signalizaciju, ima nešto i do vozača.
Sve ređe ljudi voze tečno prateći situaciju ispred sebe. Od Borče do Pančevačkog mosta ima sad mnoštvo semafora, međutim, može da se uhvati zeleni talas bukvalno vozeći se 50km/h. Čak i u toku dana se desi da me možda uhvati jedan ili ni jedan semafor do pančevca kad se potrefi ispred mene ekipa koja upravo prati situaciju. Čim jedan krene da divlja, ili krene da se vuče, gleda u mobilni il je odsutan, dovoljno je da se izgubi ritam, jedno crveno nas uhvati i ode zeleni talas.
Slično je i u Bulevaru od skupštine prema cvetkovoj pijaci.
Isto je primetno da kada je samo velika gužva zbog količine vozila a nema sudara ili nekih radova, da retko cela kolona mili, tipa prva druga 20 na sata, tad se barem svi kreću, nego krene onaj domino efekat, jedan se zaleti do onog ispred sebe pa stane, odna onaj iza njega po gasu, pa stane i onda bude vožnja stani kreni bez potrebe.
Veliki je problem i netolerancija u saobraćaju i bezobrazluk.
Sad kod Pupina dve trake se ulivaju u jednu levu a treća desna je namenjena za skretanje u Zemun. Tu desnu koriste da preteknu sve I onda pred kraj pokušavaju da se ubace na kvar u levu među šlepere i to krajnje levu, dakle moraju da preseku vozače iz dve trake. Dok on čeka da završi taj manevar, svi iza njega u desnoj traci koji idu ka Zemunu su blokirani i ispadne da sve tri trake stoje.
Isto je primetno da kad je kolona u pitanju, retko ko hoće da te pusti da se uključiš u istu, i ako je dat migavac, I ako dolaziš iz sporedne ulice, pa ja sam se jedva uključio sa pumpe I to tako što sam posle par minuta čekanja, migavca, a ljudi bukvalno mile, morao da otvorim prozor i odmahnem rukom jer se bukvalno prave da me ne vide, kao svi nešto gledaju svuda samo mene ne vide, onaj pogled "izgubljen u daljini".
Juče sam doživeo da vidim da 5 autobusa u koloni se na ilo jednom drugom u dupe i ne puštaju nikoga, čak ni njihovog kolegu koji je došao iz sporedne ulice, i čovek stoji u desnoj traci, ne može u levu jer ga debili ne konstatuju, i onda obe trake blokirane.

Što se kružnih tokova tiče, rešili bi problem na manje frekventnim mestima. Kružni tok na bogosloviji je čist primer kako može da se stvori kolona od Mirijeva i nastane haos.

Što se tiče dela oko Pupina, slika ispod, sad je koliko toliko prohodan međutim, crveno označeno je površina na kojoj se gradi 8 lamela novih zgrada a žuto označeno je deo gde će uskoro nešto novo da se zida jer viđam geometre ovih dana da se pvrćkaju tuda, tako da ta obilaznica uskoro gubi smisao. 6a87f665fe3603f334efbf7b2be014f1.jpg

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, knezevic76 said:

Međutim, može da se uhvati zeleni talas bukvalno vozeći se 50km/h

Ovo pravilo važi i za deonicu Dr.Ivana Ribara - maltene do Sava Centra (uključenje na AP), doduše za možda koji km više. Mene obavezno uhvati semafor kod Škode Stojanović i posle nema problema ako se vozi oko ili tek malo iznad ograničenja do uključenja na AP iza Sava Centra. Uglavnom se pred uključenje na AP, posle tehničkog pregleda, nalazi radar.

 

2 hours ago, knezevic76 said:

Veliki je problem i netolerancija u saobraćaju i bezobrazluk.

Yup. Autokomanda, isključenje iz pravca AP za Dušanovac (posle stanice međugradskog prevoza) - vožnja zaustavnom u n+1 broju na vijaduktu, a kad naiđe hitna pod rotacijom niko nema gde da se pomeri...nije da želim ikome zlo, ali da nekom istom zatreba, takve vozače bi proklinjao, a do skora je isto radio. 

 

Sa druge strane previše bahatosti...dal što su ljudi nabeđeni i "sami na svetu" ili nisu jutros dobili do žene/švalerke + leva noga na ustajanje....mislim brate uradi par sklekova pa se izduvaj ili pojedi po kile bureka....

2 hours ago, knezevic76 said:

crveno označeno je površina na kojoj se gradi 8 lamela novih zgrada a žuto označeno je deo gde će uskoro nešto novo da se zida jer viđam geometre ovih dana da se pvrćkaju tuda, tako da ta obilaznica uskoro gubi smisao.

Nisam dugo išao na tu stranu, ali pre možda 2 nedelje sam se blago šokirao kada sam video da su već dignute zgrade kao pečurke. A tamo gradski prevoz skoro da ni ne postoji, 17 bus je daleko....

 

Ta žuta parcela je bila do skora oranica u vlasništvu RS, premda se spominje neki Labax doo... Biće ne luda kuća, već onaj najgori stambeni sindrom "živim u BG i komšiji doturam so preko terase"... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, knezevic76 said:

Isto je primetno da kada je samo velika gužva zbog količine vozila a nema sudara ili nekih radova, da retko cela kolona mili, tipa prva druga 20 na sata, tad se barem svi kreću, nego krene onaj domino efekat, jedan se zaleti do onog ispred sebe pa stane, odna onaj iza njega po gasu, pa stane i onda bude vožnja stani kreni bez potrebe.

Apsolutno tacno :thumbup: , jer se najcesce gleda samo vozilo ispred. Licno praktikujem da se izvucem ulevo, gledam sto dalje i napravim malo distance. I onda lagano milim u koloni apsolutno bez akanja kvacila. Onaj ispred se zaleti, stane i ceka. Ja lagano prilazim bez gasa, on se opet zalece i i omogucava mi da nastavim. I tako u krug :D . Naravno, gde je to moguce i da ti se ne ubacuju sa strane. Desava mi se da covek ispred mene na desetine puta stisne kvacilo, kocnicu i stane, dok ja ne pipnem kvacilo ni jednom. Samo eventualno korigujem na kocnicu i gas, kao da vozim automatik. A to mi cak smaranje po gradu ucini trunku zanimljivijim zbog procene distance i kretanja :) . Opet kazem, uvek kada je to moguce i ako nije neki teski kreni-stani spic. Sigurno i jedan od razloga da do sada ni na jednom autu koji sam vozio za 20 i kusur godina staza (privatni/sluzbeni) nije imalo potrebe da se menja kvacilo ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Belgiji plaćaju 900 evra da ne vozite automobil u gradu

 

214697-izduv.jpg

 

Glavni grad Belgije je pojačao borbu protiv zagađenja vazduha izazvanog automobilskim saobraćajem. Sve je počelo pre par godina kada je studija ClientEarth-a otkrila šokantno visoke nivoe štetnih gasova na ulicama Brisela i alarmantne nedostatke zvaničnog gradskog nadzora. Koncentracije gasa koji u Briselu uglavnom dolazi iz dizelskih vozila, bile su skoro dva i po puta veće od zakonske granice i gotovo duplo više od zvaničnih podataka koje su objavile vlasti.

 

Najnovija ponuda vlasti građanima glasi: odjavite svoje vozilo i uzmite bespovratnih 900 evra!

Kako navodi portal TheDrive, radi se o rekonstrukciji postojećeg programa pod nazivom Bruxell'Air koji je već nudio podsticaje za pokušaj da ljudi prestanu da voze kroz grad. Sama odjava znači da automobil više ne sme da učestvuje u saobraćaju, ali vlasnik sme da ga proda. U celoj priči postoji zamka, kompenzaciju od 900 evra vlasnik automobila može da koristi kao propusnicu za javni prevoz ili kupovinu alternativnog prevoznog sredstva poput bicikla, romobila itd...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...