Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Stiže novi Audi A8


Kamuflirani prototip novog Audija A8 uhvaćen je na Nurburgringu, a kada se pojavi na tržištu krajem 2010. godine, biće dostupan i sa novim dvolitarskim dizelašem snage 200 KS. Na kultnoj stazi Nordschleife, Audijevi test vozači testiraju prve prototipove najveće limuzine u ponudi, koja će zvanično biti predstavljena u januaru sledeće godine na Detroit Auto Showu. Bogata ponuda, će i dalje sadržati najsnažniji W12, čija je zapremina povećana sa 6.1 na 6.5 litara - raspolagaće sa 500 KS, što je čak 50 KS više od starog koji odlazi na zasluženi odmor. Poznati V8 opremljen je kompresorom, i time mu je snaga povećana na 400 KS, a sa „cylinder management” sistemom moći će da isključi četiri cilindra, što će doprineti značajnoj uštedi goriva. U istom cilju, Audijivi inženjeri vredno rade na razvoju potpuno novog 2-litarskog dizelaša sa bi-turbo tehnologijom, koji će razvijati više od 200 KS. On se radi kao odgovor štedljivom Mercedesovom BlueEfficiency motoru koji se nalazi u S-klasi.

izvor:
http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yy...p;nav_id=389483

 

izvor:
http://www.caranddriver.com/news/car/08q4/...udi_s8-car_news

Share this post


Link to post
Share on other sites

A u, ovo je bolja kamuflaža nego kad nalepe one crne gluposti na auto...

Moj omiljeni brend, Audi, voleo bi bar jednom da provozam S verziju :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podjednako mi se ne svidja kao i prethodnik.

Ako Porsche ne menja dizajn modela 911 mnogo decenija, to ne znaci da ni oni ne treba da menjaju dizajn vec preko 20 godina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliki Audiji su uglavnom bili bezlicni automobili :dizzy: ,koji osim sto imaju 5 metara duzine,dva sirine i dve tone,kod mene,licno nisu izazivali nikakvu emociju-jednom reciju suvoparno :X

I ne znam dokle ce vise,valjda u nedostatku ideja :ermm: ,da mu povecavaju ovu prednju masku :sick: ,na ovoj skici,da nema reg tablice,izgledao bi ko da mu je maska hladnjaka skinuta sa nekog kamiona :veryangry:

Verovatno ce sledecem modelu A8 maska da krene uz haubu ka soferci :whistle: -jer nece biti vise mesta,iznad branika :lol:

Neosporno kvalitetan auto,dobrih preformansi :thumbup: ,ali na izgled,bar po meni-klasican shifonjer :angry: ,sa par isforsiranih detalja(kamionska maska hladnjaka,zadnj kraj-koji kao da nije njegov,iz profila nista novo,osim cudnog :huh: pada zadnje linije krova-kao da je sa TT-a)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se Audi sviđa zbog svog kvaliteta, utegnutosti i čvrstine... međutim, imaju neko čudno ogibljenje ili šta već što me strašno iritira da ga lepo vozim... vozio sam mnoge modele i novije i starije, ali ni na jednom nisam skontao foru da ga ''udobno isforsiram'' u smislu da krenem sa semafora punim gasom, a da on ne pravi ljuljašku kad menjam brzine... Kod automatika je to skroz drugačije i mnogo mi se sviđa kako su to napravili... nedavno sam gazio jednu A3-ojku sa tip-tronic-om i zaista fenomenalan osećaj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veoma dobar automobil, cak sta vise odlican. Verovali ili ne u petak uvece sam video jednog u NS-u. Strane table. Opasno dobro izgleda. Inace Audi pored naravno Porsea meni omiljeni automobili iz VW koncerna.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imao prilike ovih dana da ga provozam :)... Ne znam sta da kazem... Stoji da je auto extra kvalitetan, i da ima gomilu novih resenja... Ali sama pojava me i nije toliko fascinirala, recimo da mi je prethodni delovao mnogo robusnije... Pri tom mi je bilo smesno kada sam otvorio prtljaznik, jer je on velicine automobila "golf" klase... Inace auto je ususkan, pa skoro i ne postoji osecaj brzine... 4.2 TDI ide kao budala, ima 350 KS, 800 Nm i 8-stepeni menjac... Pri tom kada se vozi lagano, u 5-oj brzini je pre dostignutih 60 km/h... Deklarisana gradska potrosnja mu je 10.2 lit/100 km (350 KS???), a na otvorenom putu 6.1... Naravno to je potrosnja dok se ne stisne gas vise od 1/4 (sto je sasvim dovoljno za normalnu voznju)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je diskutabilan zadnji deo, tj. mozda su mogli da ga odrade malo lepse. Mada opet to je stvar ukusa. Prednji deo, bocna silueta, oprema, a posebno enterijer su po mom misljenju savrseni :unworthy:.

S' druge strane pogon, motor i kvalitet su dokazano odlicni.

Posle Maseratija Quattroporte, koji je licno smatram broj 1. u klasi (doduse i cena mu je br.1), ovaj novi A8 se namece kao logican izbor za one sretnike koji imaju potrebnu kolicinu novca za kupovinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aleksandre dragi, ako je za utehu. "alavom nikad dosta". Nije on toliki sretnik. I on pati kao i mi: - nema Mečku. Nema Maibaha, nema Maseratija. Stigao je donekle, al nije do kraja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne svidja mi se to sto izgleda kao produzen A4, umesto da im je A8 uzor za manje modele. Mada sam siguran je auto sam vrh auto tehnologije i da je zadovoljstvo voziti ga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram priznati da najlepse izgleda iz profila(sto kod velikih limuzina i nije nista spektakularno)

pozadi boze pomozi :( ,cak malo podseca na Citroen C5 :yes

A od napred,namrsteni farovi i nekako,ali KAMIONSKA MASKA hladnjaka :blink: zaista izgleda :sick: ,kapiram da su njom hteli da simbolizuju snagu i mogucnosti limuzine,ali stvarno su preterali :thumbdown: ,malo vise elegancije,prefinjenosti i lepote bi mu zaista dobro doslo,s obzirom koliko ce da kosta.

Ovo sto sam napisao je stvar ukusa i odnosi se na dizajn samog automobila,sto se ostalog tice :coffee: motora,opreme,bezbednosti-siguran sam da je u samom vrhu klase :thumbup: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno - ne svidja mi se :thumbdown:

Slazem se sa Steelo-om, ovo je produzena verzija A4. Starije verzije su bile puno ljepse, elegantnije...

Edited by FIAT driver

Share this post


Link to post
Share on other sites

A8 je kopija a6 modela... tako je bilo i sa 1. i sa 2. a sad je slicniji a5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Njihovi dizajneri izgleda rade uglavnom na kopir masinama :rofl:

Osmisle i nacrtaju jedan model :huh: i udri po kopiranju :yes

jednom,stave troja vrata,drugom cetvoro,malo izmene dimenzije i eto ti cele game Audija ;)

Salu na stranu,dosta razlicitih marki automobila,sve cesce pribegavaju unificiranom dizajnu svojih modela :thumbdown: ,sto je po meni steta(ubija se raznovrsnost i orginalnost automobila :crybaby: )tako da svi modeli,od najmanjeg do najveceg,bar imaju iste maske i slican oblika farova,a kod Audija je to mozda i najuocljivije :unsure: .

Valjda se svi oni trude,da naneki nacin ustede na dizajnerima :blink: ili da izdvoje sopstveni brend(Audi,Reno...)kao prepoznatljiv tako sto na koji god model naletite-svi su slicni ko jaje jajetu :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa dizajnom eksterijera se zaista nisu proslavili.

Kao da nisu imali originalnu ideju pa su kopirali i kopirali

Ali je zato sve ostalo savrseno i verovatno vredno tih para

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vise ne vidim razliku izmedju a4 a4 a6 i a8 ovih najnovijih a ni prethodnih , svi su isti samo je razlika u duzini i sirini, inace same shit...nesporan je kvalitet izrade i materijala ali je meni i dalje bezdushni german, mada ga najvise cenim od nemackih automobila neracunajuci porshea..i dalje glasam za kvatroporte-a :)...da ce poje..i dosta riba ovaj a8 toje vec poznato :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi A8 i sa automatskim pilotom?

92816-Audi%20A8%2011.jpg

Audi ima velike planove za narednu generaciju modela A8, koji se šire izvan zona motora i dizajna. Očekuje se da A8 za 2016. donese brojne značajne prednosti napolju autonomne vožnje. Audi je je dosta radio na razvoju ovakvog sistema, ali ga nije primenio ni na jednom od serijskih modela. Ta tehnologija će se prvi put pojaviti u A8, a kako će ona da radi prikazano je na sajmu potrošačke elektronike u Las Vegasu.

On se zasniva na dva radarska senzora, širokougaonoj video kameri i osam ultrasoničnih senzora koji nadgledaju okolinu. Audi tvrdi da auto na ovaj način može sam da se snalazi, mada u ograničenom vremenskom periodu. Preciznije, ovaj sistem je namenjen da preuzme kontrolu u saobraćajnim gužvama, da bi se smanjio stres vozača. On pokriva ubrzanje i kočenje, kao i upravljanje do brzina od 60 km/h.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže i Audi RS8?

audi%20rs8.jpg

Na ovogodišnjem Salonu automobila u Detroitu Audi je predstavio najnovijeg člana svoje RS porodice – novi RS7, a kako stvari sada stoje u planu je novo proširenje porodice, i to modelom RS8.

RS8 bi tako trebalo da dobije 4.0 litarski twin-turbo V8 motor sa oko 560 konja, u paru sa osmostepenim tiptronicom i uz pogon na sva četiri točka.

U RS paketu će biti i aero body kit (drugačiji branici, pragovi, spojleri, saćasta prednja maska, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku...), novi alu točkovi, sportski izduvni sistem, modifikovano ogibljejnje, jače kočnie i doterana unutrašnjost (sportska sedišta sa alkantarom i kožom, detalji od ugljeničnih vlakana i aluminijuma...).

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Audi A8 facelift na Salonu u Frankfurtu

 

audi%20a8%2090.jpg

 

Audi je promociju aktuelne, treće generacije modela A8 održao u decembru 2009. godine u Americi (tačnije u Majamiju), dok je prodaja startovala u martu 2010. godine. Nedavno se pojavila nova Mercedseova S klasa, dok je BMW prošle godine obnovio seriju 7, pa je vreme da i Audi osveži ponudu svoje najveće limuzine. Lovci na auto novitete su poslednjih meseci već snimlili više test primeraka restilizovane verzije Audija A8, a sada je i nemački magazin Auto Bild objavio nekoliko rendera koji pokazuju njegov novi izgled. U svakom slučaju, Audi će obnovljeni A8 zvanično promovisati u septembru, na Salonu automobila u Frankfurtu.

 

audi%20a8%209.jpg

 

Kako se i očekivalo, restilizovani A8 je pre svega dobi izmenjeni prednji deo (svetla, maska, branik), manje promene su i pozadi, a tu su i doterani enterijer (sa unapređenim infotainment sistemom i redizajniranoim instrument tablom), kao i Matrix LED svetla. Za sada nije jasno da li Audi planira neke značajnije izmene u ponudi motora kod A8-ce.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...