Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

auditography.jpg Auditography video: 2021. Audi S8

 

Motor je 4.0 V8 TFSI twinturbo sa 571KS i 800 Nm (tu je i mild hybrid sistem), a ubrzanje od 0-100 km/h traje 3.3 sekunde:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: 2013. Audi S8

 

Naknadno dorađen tako da ima 712 konja...i evo ih na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Test Audi S8

 

Za ''šofere'' koji vole da nose sportki kačket jer kombinuje odlične performanse sa velikim nivoom luksuza u limuzini - ali to kombinovanje ima svoju cenu....veliku cenu jer je najjeftiniji S8 oko 110 hiljada evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: Test 2020. Audi S8

 

Pošto ovde nema RS verzije, S8 je ustvari najbolja limuzina koju Audi danas pravi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lovecars.jpg LoveCars video: Audi S8

 

Audijeva najnovija, najveća limuzina, a ovo je 10 stvari koje treba znati o ovom autu sa V8 motorom i 571KS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autobytel.jpg Autobytel video: Test 2020. Audi S8

 

Auto za kojim se ljudi okreću, vrhunske performanse, najnovija tehnologija i vrhunski komfor - pogledajte ima li Audi S8 sve te karakteristike:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Audi S8

 

Sa fabričkih 520 podignut na 750 konja, i sa 650 na 1.000 Nm - sve to iz 4.0 V8 BiTurbo motora:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolped.jpg PetrolPed video: Audi S8

 

Najveća i najluksuznija limuzina koju pravi Audi, ali i najjača jer RS8 ne postoji:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Audi S8

 

Nekad 520 konja/650 Nm, a sada njegov 4.0 V8 BiTurbo pravi 750 konja i 1.000 Nm obrtnog momenta.

Ovako u njemu izgleda 0-303 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže Audi A8 restajling

 

210713-audi a8.jpg

 

Poslednjih nedelja su se pojavile informacije da je Audi odlučio da dotera A8 i učini ga još konkurentnijim u duelu sa novom S klasom, ali i uvek opasnom Serijom 7 od BMW-a. Ruski magazin Kolesa.ru je na osnovu špijunskih fotografija napravio rendere koji nam pokazuju šta treba očekivati.

 

A to vizuelno ipak nije puno. Napred se uočava redizajn svetala u smeru malenog A3, za razliku od BMW-ovih dizajnera oni u Ingolstadtu su odlučili da malo smanje prednju masku. Veće promene ne treba očekivati ni pozadi, dok će bočnu siluetu osvežiti nova linija naplataka. Najviše se ipak radujemo S8 verziji s kojom većina voli da se druži, a tako će uprkos elektrifikaciji ostati još neko vreme. Konačno, iznutra treba očekivati opsežnije promene. Svaka godina u pogledu napretka elektronike je izuzetno duga, a to ovde znači ugradnju potentnijeg (bržeg) infotainmenta, nove funkcije i poneki originalni detalj. Materijali se verovatno neće menjati, osim možda nekih opcija sa dodatne liste.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: 2021. Audi S8

 

Najluksuznija i najviše sportska varijanta Audijeve najveće limuzine - 4.0 V8 BiTurbo sa 570 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi A8L Horch u lovu na Mercedes-Maybach

 

a8l 03.jpg

 

Predstavljen 2017. Audi A8 D5 je spreman za prolazak kroz redovnu restilizaciju ove godine. Oni koji očekuju tek par neznatnih izmena, biće razočarani. Naime, prva se tiče sportske S8 verzije, koja neće dobiti RS8 derivat, ali se očekuje da prođe kroz S8 Plus tretman, što u prevodu znači da će raspolagati sa oko 700 konja, i staviti se naspram dolazećeg Mercedesa AMG S 63. Druga, koja je vezana za pretproizvodni prototip, nedavno je spažena tokom zimskih testiranja u severnoj Švedskoj, i odnosi se na superluksuznu verziju A8. Na nišanu ima Mercedes-Maybach S klasu, a očekuje se da oživi davno zaboravljenu oznaku ''Horch'', u ulozi luksuznog podbrenda Audija, baš kao što je Daimler to uradio sa Maybachom proteklih godina.

 

Naravno, pasionirani ljubitelji automobila vrlo dobro znaju da je Horch bio jedan od proizvođača, uključujući i Audi, koji su se 1932. spojili u gigant zvani Auto Union. Ono što je interesantno je da se Auto Union logo sastojao takođe od četiri prstena, da bi bio prenesen pod marku Audi, onakvu kakvu je poznajemo danas.

 

a8l 02.jpg

 

Ipak, oživljavanje oznake Horch je još uvek u domenu spekulacija, ali ako pogledamo detaljnije A8 sa produženim međuosovinskim rastojanjem na fotografijama, primetićemo dva interesantna detalja.

Na prvom mestu, jasno je da se ne radi o ''običnom'' A8 L, već još dužem modelu, sa dužim zadnjim vratima nego kod aktuelnog A8L. Drugo, prototip poseduje ''parče'' kamuflaže u osnovi C stuba, upravo na mestu gde bi mogao da počiva ''Horch'' bedž na serijskom modelu. Nijedan aktuelni A8, pa ni A8L W12, ne poseduje oznaku na tom mestu, tako da ne postoji razlog da se ta površina maskira.

 

a8l 01.jpg

 

Audijevi rukovodioci su već potvrdili da će restilizovani A8 dobiti ultraluksuznu verziju i produženo međuosovinsko rastojanje. Horch će verovatno ujedno označiti ''labudovu pesmu'' za čuveni W12 u jednom Audiju, jer kao što znamo i u Ingolštatu su spremni za električnu budućnost.

 

preuzeto sa - vrelegume.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

S8 je mnogo brži nego što Audi tvrdi

 

214819-audi s8.jpg

 

Nemački proizvođači ponekad lažu o svojim modelima visokih performansi, ali to čine na ''pozitivan'' način.

Npr. Porsche Cayenne Turbo Coupe postiže brzinu od 298 km/h, a ne 285 km/h koliko je fabrički deklarisano, dok BMW M550i ima više snage nego što je upisano u papirima, kao i novi M3/M4 Competition. Slična je situacija i sa Audijem S8 koji je brži u odnosu na zvanične brojke.

 

Zvanično, za ubrzanje od 0 do 100 km/h je potrebno 3.8 sekundi, a zapravo je značajno brži jer do stotke stiže za samo 3.3 sekunde. Ovo vreme je posebno impresivno jer se radi o automobilu težim od 2.400 kg. S8 pokreće 4.0 twin-turbo V8 motor uparen sa 48-voltnim blagim hibridnim električnim sistemom. Iz Audija tvrda da S8 razvija 571KS/800Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi putem osmostepenog Tiptronic automatskog menjača na sva četiri točka. Iz Audija navode da maksimalna brzina iznosi 250 km/h, ali je zapravo značajno veća.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi A8L Horch

 

horch A8L 06.jpg

 

Aktuelni Audi A8 je promovisan 2017. godine, a budući da su u međuvremenu konkurenti prikazali nove modele u toj klasi (pre svega nova generacija Mercedesa S klase), Audi je sada pripremio doteranu verziju svoje najveće limuzine.

 

horch A8L 05.jpg

 

To je verzija Audi A8L Horch (premijera za širu javnost je najavljena za 19. novembar), najluksuznije izdanje A8 modela koje je ime dobilo po osnivaču kompanije.

 

horch A8L 04.jpg

 

Automobil ima za 130 mm duže međuosovinsko rastojanje u odnosu na obični A8, dok dužina iznosi 545 cm.

 

horch A8L 03.jpg

 

Osim toga, tu su dodatni elementi karakteristični za ovo izdanje (hromirana prednja maska, 20-inčni točkovi, više hromiranih detalja, najvalitetnija koža, dva individualna zadnja sedišta, prednja i zadnja sedišta sa masažom, jastuci sa Horch oznakama...), kao i Horch logo na pojedinim elementima kao što su točkovi, C stubovi i prednji blatobrani.

 

horch A8L 02.jpg

 

Pominju se i ekskluzivne boje (zelena i siva), Matrix LED prednja svetla, OLED zadnja svetla, glasovne komande, daljinsko parkiranje, B&O 3D stereo sound sistem, centralni ekran infotainmenta pozadi za kontrolu različitih funkcija, aktivno oslanjanje, brojni bezbednosni i sistemi pomoći vozaču...

 

horch a8L 01.jpg

 

Pod haubom je 3.0 V6 motor (uz 48-voltni mild-hybrid sistem) sa 340KS i 500 Nm, u paru sa 8-stepenim automatikom i pogonom na sva četiri točka. Automobil se bazira na MLB Evo platformi, pri čemu su u konstrukciji pored čelika i aluminijuma korišćeni i magnezijum i ugljenična vlakna. Za A8 u Audiju inače navode da je ovaj model kombinacija britanske elegancije, italijanskog sportskog automobila i nemačke pouzdanosti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljeni Audi A8 & S8

 

audi a8 09.jpg

 

U Audiju su se potrudili da adekvatno osvežena četvrta generacija njihove perjanice koja se krije iza oznake A8/S8 ostane među najpoželjnijim automobilima visoke klase.

 

audi a8 08.jpg

 

Shodno trendu i potražnji, u Ingolstadtu u ponudi imaju sve više SUV-ova, ali ne odustaju od svojih limuzina na čijem čelu je već godinama luksuzni model koji se krije iza oznake A8 i došao je do četvrte generacije koja je predstavljena u izdanju nakon tretmana osvežavanja.

 

219560-audi a8 07.jpg audi a8 06.jpg

 

Redizajnirani Audi A8 spolja karakteriše još veća i šira jednodelna maska hladnjaka na kojoj ima još više hroma, a tu su i nešto drugačiji otvori na branikku i nova kućišta svetala opremljena najmodernijom matrix tehnologijom. Nova je i grafika u kućištima zadnjih digitalnih OLED svetala, a A8 se sada po prvi put nudi i u kombinaciji s karoserijskim elementima koji su karakteristični za paket opreme S Line. Novosti zaokružuje devet novih boja karoserije.

 

audi a8 05.jpg

 

Manje izmene u kabini koja sa sobom donosi vrhunske materijala uključuju najnovije izdanje Audijeve digitalne instrumentne table (Audi Virtual Cockpit) uz koju se opciono može dobiti ''head-up'' displej, a dvostrukim displejima na centralnoj konzoli priključila su se dva displeja za putnike na zadnjim sedištima koji u verziji sa još većim međuosovinskim rastojanjem (A8 L) mogu računati na dodatni prostor ispred nogu.

 

audi a8 04.jpg

 

Redizajnirani A8 pokreću poznati trolitarski i 4,0 litarski turbobenzinski motori sa šest i osam cilindara potpomognuti blagom i plug in hibridnom tehnologijom koji nude od 340 do 460KS, a u ponudi ostaje i trolitarski turbodizel V6 motor sa 286KS. Za prenos snage na obe osovine (quattro) u svim verzijama zadužen je 8-stepeni automatski menjač.

 

219563-audi s8 03.jpg 219564-audi s8 02.jpg

 

Paralelno sa standardnim modelom na sličan način je osvežena i najsnažnija verzija koja se krije iza oznake S8, a pokreće je 4.0 V8 biturbo motor koji razvija 571KS.

 

219565-audi s8 01.jpg

 

Prodaja redizajnirane ''osmice'' počinje narednog meseca. Za osnovni model u Nemačkoj treba izdvojiti 99.500, a za superbrzi S8 koji iz mesta do stotke stiže za 3.8 sekundi 144.800 evra.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: 2022. Audi A8 L 4.0 V8

 

A8 je prošao kroz restajling kojim je spolja dobio elegantniji izgled, i dizajnerski više razdvojen od ''sportskog'' S-Line"

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2022. Audi A8

 

Ne tako davno, kad je neko hteo da kupi veliku luksuznu limuzinu, uzimao je Mercedes S-klase. Tek poneko od kupaca, neki ''neobičan kupac'' bi se mogao usuditi da bude drugačiji i kupi BMW Serije7, ali uglavnom velika ''Mečka'' je bio podrazumevani izbor. Zašto? Pa zato što je ona bila najbolji izbor. Premotajte u današnje vreme i S-Klasa je još uvek briljantna stvar, ali više nema dominaciju na tržištu kao nekada. Sjajni rivali kao što je Audi A8 su pretvorili taj jaz u skoro ništa, a zahvaljujući brojnim izmenama koje je doneo nedavni restajling A8, taj razmak je upravo i dodatno smanjen:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

neontestyoutubelogo01.jpg NeonTest: Audi S8

 

Nije iz ''Transportera'', ali ima Audijev 5.2 V10 40v...šteta je samo što se auto izgleda ne pazi baš:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: 2022. Audi S8

 

Audi je ažurirao svoju vrhunsku luksuznu limuzinu - S8. Rori je krenuo u Minhen da ga prvi put vozi i da otkrije da li može da izazove Mercedesovu S-klasu ili BMW Serije 7.

U najslabijoj verziji ovog auta ispod haube ćete pronaći 3.0 V6, ali S8 je na vrhu ponude i zato nudi mnogo više. Ovde je u pitanju 4.0 twin-turbo V8 koji pravi 571KS i zapanjujućih 800Nm obrtnog momenta! Čak iako je prilično težak, ovaj luksuzni automobil može uhvatiti stotku za 3.8 sekundi:

 

 

 

carwow.jpg CarWOW:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviewyoutubelogonew.jpg RedlineReviews: 2022. Audi S8

 

Kao vodeći model kojeg Audi pravi (jer ne postoji RS 8), S8 mora da se bori sa automobilima kao što su Mercedesova S Klasa, BMW Serije 7, i Lexus LS (na pojedinim tržištima).

Ima 4.0 V8 twin-turbo (isti imaju Cayenne, Urus, SQ8, Bentayga), ovde sa 570KS/800Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro: 2022. Audi S8

 

Limuzina koja zna da nije SUV kojeg svi žele :D, pa se zato prilikom svakog otvaranja vozačevih vrata podigne skoro 10 cm kako bi ulazak/izlazak iz auta bio lakši, prijatniji i ličio kao da je iz SUV-a:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Audi A8 L

 

Audi A8 L jedan je od retkih automobila u kojem se na zadnjem sedištu možete ispružiti, masirati i popiti ohlađeni šampanjac dok vozač juri 250km/h (na Autobahnu naravno) :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Audi S8

 

Novi Audi S8 nije napadnog dizajna (videli ste na šta liči nova Serija 7 ili S-Klasa), ali u tako tihom okruženju koje stvara prilično je impresivan:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...