Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ovako bi mogao da izgleda novi Audi A8

 

audi%20a8%20n.jpg

 

Već sedam godina star Audi A8 je spreman za penziju i naslednika, a dobiće ga ove godine. Nova generacija Audijevog modela A8 će verovatno biti predstavljena na Sajmu automobila u Frankfurtu u septembru, iako bi njegov izgled mogao da bude otkriven dosta ranije putem interneta. Uzimajući u obzir špijunske fotografije, magazin OmniAuto.it je kreirao i objavio render koji otkriva mogući izgled novog modela. Osim što će biti na vrhu Audijeve ponude, A8 će biti kompanijin prvi produkcijski model koji su u potpunosti dizajnirali Marc Lichte i njegov tim. On je posao preuzeo u februaru 2014. godine pa je impresionirao prelepim konceptima Prologue. Audi A8 će predstaviti i novi kompanijin dizajnerski jezik, ali to ne znači da trebamo očekivati radikalne promene. Veće promene će biti u unutrašnjosti jer će automobil posedovati drugu generaciju Audi Virtual Cockipta sa MIB2+ platformom (Modular Infotainment Platform) i Nvidia Tegra K1 procesorom. Novost će biti i implementacija funkcije koja će omogućiti automobilu da preuzme potpunu kontrolu tokom vožnje u gužvi.

 

Model A8 prelazi na MLB Evo platformu, kao što je slučaj i sa najnovijim modelom Q7. Biće lakši za oko 200 kilograma, a u ponudi će se naći i 6.0 litarski W12 motor iz Bentleyja Bentayge. Snažniji S8 je već fotografisan tokom testiranja, a očekuje se da će ga pokretati 4.0 litarski V8 motor iz novog Porschea Panamere Turbo, koji razvija 550KS i 770 Nm obrtnog momenta. Plug-in hibrid je takođe u planovima, a ne bi bilo iznenađenje da se motor iz modela SQ7 nađe ispod haube snažnog A8 dizelaša. Podsećanja radi, SQ7 i Bentley Bentayga koriste 4.0 litarski V8 TDI motor sa električnim kompresorom koji isporučuje 429KS i 900 Nm obrtnog momenta. Prodaja novog Audija A8 počinje krajem godine, a rivali će mu biti novi Lexus LS, Mercedesova S Klasa i BMW Serija 7.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi A8 će premijeru imati 11. jula

 

audi%20a8%20n.jpg

 

Sadašnji Audi A8 je predstavljen još u decembru 2009. (obnovljen je u septembru 2013. godine), dok bi nova generacija ovog automobila (oznake D5) po sadašnjim najavama trebalo da bude predstavljena 11. jula ove godine, na događaju ''Audi Summit'' koji će se održati u Barseloni. Šira javnost će novu A8-icu zatim moći da bliže upozna u septembru, na sajmu automobila u Frankfurtu.

Kako bilo, novi A8 bi po nekim ranijim najvaama iz Audija trebalo da bude ''najlepša luksuzna limuzina'' dostupna kupcima, a takođe će biti i značajno lakši od prethodnika budući da će biti baziran na MLB Evo platformi. Uz privlačan dizajn po uzoru na Prologue concept (za izgled će biti zadužen Marc Lichte koji kaže da će novi model biti kombinacija britanske elegancije, italijanskog sportskog automobila i nemačke pouzdanosti), automobil će imati i komforniju i prostraniju unutrašnjost sa digitalnom instrument tablom, veću bezbednost i brojne sisteme pomoći vozaču. Ovde treba pomenuti brojne autonomne karakteristike, uključujući i unapređeni sistem Traffic Jam Assist (pri brzinama do 60 km/h), pa unapređeno vazdušno oslanjanje, modifikovani Audi Drive Select sistem, quattro pogon na sva četiri točka... U ponudi će biti i verzija sa produženim međuosovinskim rastojanjem i još više mesta za putnike pozadi. Novi Audi A8 će privlačiti pažnju i gamom motora. Pre svega, tu će biti W12 benzinac sa 565KS, pa 4.0 litarski V8 sa 460KS, pa 3.0 litarski V6 TDI sa 272KS, kao i 4.0 litarski V8 TDI sa 408KS i 5.0 litarski V10 TDI sa 500KS. Na kraju, ponudu će zaokružiti plug-in hybrid.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi A8 će dobiti laku platformu i karoseriju

 

163985-audi%20a8%202.jpg

 

Audi je već ranije potvrdio da će premijera nove generacije modela A8 biti održana u julu ove godine u Barseloni, a sada saznajemo da će jedna od glavnih odlika ovog noviteta biti napredna i lagana konstrukcija koja će omogućiti da masa vozila ostane približno ista prethodniku uprkos dodatnim ojačanjima potrebnim za veći stepen bezbednosti i zaštitu delova budućih hibridnih pogonskih sklopova, kao i manjem rastu dimenzija. Tačnije, novi A8 će se bazirati na kombinaciji VW-ove MLB Evo platforme i dorađenog ASF (Audi Space Frame) prostornog okvira, a pored čelika i aluminijuma značajnu ulogu će imati magnezijum i ugljenična vlakna.

S8 bi trebalo da pokreće 4.0 litarski bi-turbo V8 iz Panamere Turbo u kojoj razvija snagu od 404 kW/550KS i 770 Nm. Naravno, u ponudi bi trebalo da se nađe i plug-in hibridna verzija, a ljubiteljima dizela će na raspolaganju stajati nekoliko pogonskih agregata, a među njima verovatno i 4,0 litarski V8 TDI iz modela SQ7. Očekuje se da će vrh ponude činiti W12 verzija snage verovatno 447 kW/608KS i 900 Nm koliko razvija u Bentley Bentaygi. Dodajmo da bi prodaja novog A8 trebalo da počne do kraja ove godine, odnosno nedugo nakon frankfurtskog auto salona.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi Audi A8

 

164244-audi%20a8%2033.jpg

 

Sadašnji Audi A8 je predstavljen još u decembru 2009. (obnovljen je u septembru 2013. godine), dok bi nova generacija ovog automobila (interne oznake D5) po ranijim najavama trebalo da bude predstavljena 11. jula ove godine, na događaju ''Audi Summit'' koji će se održati u Barseloni. Šira javnost će novu A8-icu zatim moći da bliže upozna u septembru, na sajmu automobila u Frankfurtu. Do tada, evo i najnovijih špijunskih fotografija jednog primerka, sa najmanje maske do sada. Kako bilo, novi A8 će po najavama iz Audija biti ''najlepša luksuzna limuzina'' dostupna kupcima. Automobil će se bazirati na MLB Evo platformi, a kako stvari sada stoje težina bi trebalo da ostane na nivou još uvek aktulene generacije (pored čelika i aluminijuma koristiće se i magnezijum i ugljenična vlakna).

 

audi%20a8%2032.jpg

 

Uz privlačan dizajn po uzoru na Prologue concept (za izgled će biti zadužen Marc Lichte koji kaže da će novi model biti kombinacija britanske elegancije, italijanskog sportskog automobila i nemačke pouzdanosti), automobil će imati i komforniju i prostraniju unutrašnjost sa digitalnom instrument tablom, veću bezbednost i brojne sisteme pomoći vozaču. Ovde treba pomenuti i polu-autonomnu tehnologiju koja će omogućavati da automobil vozi sam pri brzinama do 60 km/h, u zavisnosti od uslova. Pominju se i unapređeno vazdušno oslanjanje, modifikovani Audi Drive Select sistem, quattro pogon na sva četiri točka... U ponudi će biti i verzija sa produženim međuosovinskim rastojanjem i još više mesta za putnike pozadi. Novi Audi A8 će privlačiti pažnju i gamom motora. Pre svega, tu će biti W12 benzinac sa oko 600KS, a između ostalog treba pomenuti i 4.0 litarski V8 biturbo, kao i 4.0 litarski V8 TDI iz Audija SQ7. Na kraju, ponudu će zaokružiti i plug-in hybrid.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi A8 biće sposoban za treći nivo autonomne vožnje

 

164244-audi%20a8%2033.jpg

 

Nakon sedam veoma uspešnih godina, Audi je skoro spreman da povuče iz prodaje treću generaciju Audija A8 i da na tržište pusti novu verziju. Kada se pojavi, nova limuzina će biti opremljena najsavremenijom tehnologijom koja će ispuniti sistemske zahteve za automatsko upravljanje trećeg nivoa. Međutim, da bi se to desilo, zakonski propisi će morati da se promene, ali su šanse da se to desi u skroije vreme veoma male. Prema tome, novi Audi će morati da sačeka pre nego što bude u mogućnosti da pokaže svoj puni kapacitet.Navodi se da automatsko upravljanje trećeg stepena znači da je auto sposoban da sistemski sam upravlja, ubrzava i usporava. Kao dodatak, pregršt komjutera, kamera i senzora u automobilu će omogućiti da automatski sistem bolje kontroliše vožnju. Od vozača se očekuje samo da preuzme kontrolu nad automobilom kada god situacija to zahteva, dok će na četvrtom nivou automatskog upravljanja sistem preuzeti skoro potpunu kontrolu nad automobilom, i neće biti potrebe za intervencijom od strane vozača. Postoje šest nivoa automatskog upravljanja po SAE, od nultog, do petog. Na petom nivou čak neće postojati ni potreba za volanom u vozilu, jer će sistem obavljati sav posao. U slučaju novog Audija A8, sistem nazvan ''Traffic Jam Pilot'' će biti funkcionalan u određenim situacijama, do brzine od 56 kilometara na sat, i pružaće vozaču mogućnost da upravljanje i kočioni sistem prepusti automobilu. Vlasti u Nemačkoj razmatraju mogućnost da dopune Bečku konvenciju o saobraćaju iz 1968. godine, i ide se ka tome da se usvoji amandman koji će dopustiti automatsko upravljanje nivoa tri i četiri.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Špijunski video: Novi Audi S8

 

Motor je verovatno 4.0 litarski V8 biturbo sa 550KS, a kasnije će se poajaviti i snažniji S8 Plus:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi A8 dolazi sa standardnom ''mekom'' hibridnom postavkom

 

164244-audi%20a8%2033.jpg

 

Audijeva elektroofanziva je na pomolu. Kompanija je potvrdila da će do 2020. godine biti lansirana tri nova e-tron modela, kao i dva nova Q SUV-a. Do 2025., procenjuje nemačka marka, 30 odsto prodaje će se odnositi na čisto električne ili hibridne modele. Da bi dodatno promovisao ''zeleni'' način razmišljanja, Ingolštat bi mogao da buduću A8 perjanicu promoviše sa izvesnom formom elektropogona. Litijum-jonska baterija od 48V će biti uparena sa alternatorom pokretanim kaišem, koji regeneriše energiju tokom kočenja i skladišti je u bateriju. Ova postavka bi trebalo da poboljša ekonomičnost i performanse. Dotični sistem će biti standardan na svim A8 modelima, a Audi planira da ga ''veoma brzo'' proširi na ostale veće modele, rekao je Aleksander Kruze, Audijev šef sektora za ''meke'' hibridne sisteme. Nova generacija A6 i A7 će usvojiti ovu tehnologiju, dok manji modeli poput A3 neće koristiti istu bateriju, već će eksploatisati konvencionalniju hibridnu postavku manje mase.

 

Pored litijum-jonske baterije od 48V, novi A8 će posedovati brojne nove tehnologije, uključujući nivo 3 autonomne vožnje, što Audi naziva ''Pilot za saobraćajne gužve'' (Traffic Jam Pilot). Audi je najavio i 24 odsto kruću šasiju, dok će pogonska snaga dolaziti iz istog 6.0-litarskog W12, koji se nalazi ispod haube Bentley Bentayge. Opcioni agregat je 4.0-litarski V8 biturbo, kao i spomenuti hibridni baterijski sistem. Putnici na zadnjim sedištima dobijaju 28 milimetara više u pojasu nogu, kao i 14 milimetara više u visini glava. Za razliku od aktuelnih trendova, novi A8 će dobiti pedesetak kilograma više, ali razlog tome predstavljaju novi alternativni pogoni. Audijeva perjanica će debitovati sledećeg meseca na Audi samitu u Barseloni (11. jul).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi A8 će se voziti i sa ugašenim motorom

 

audi%20a8%20u.jpg

 

Novi Audi A8 će po svemu sudeći u različitim segmentima biti najnapredniji automobil današnjice. Audi je naime otkrio još jedan novitet, koji podrazumeva da će pri brzinama od 55 do 160 km/h Audi povremeno gasiti motor da bi štedeo gorivo, a motor će se ponovo paliti tek pritiskom na papučicu ili usred definisanog smanjenja brzine. Pauza u radu motora može da iznosi do najviše 40 sekundi. Naravno, automobil u tim trenucima neće biti bez pogona, već će se za pogon brinuti 48 voltni alternator direktno povezan s motorom. Automobil će imati i napredni start stop sistem, koji će informacijama s kamera i ostalih senzora znati kada je vozilo ispred krenulo, pa će upaliti motor i pre vozačevog pritiska na papučicu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi A8 debituje u filmu o Spajdermenu

 

audi%20sm.jpg

 

Novi Audi A8 će se pre zvanične svetske premijere pojaviti na filmskom platnu. Top model ove premium marke doživeće svoj debi u Marvelovom blokbsteru Spider-Man: Homecoming, koji će u julu početi da se prikazuje u bioskopima. Zaljubljenici u filmove biće prvi koji će da vide ovu luksuznu limuzinu, na premijeri filma koja će se održati 28. juna u Los Anđelesu.

 

 

U ovom Marvelovom blokbasteru Tom Holland igra ulogu Petera Parkera kojeg Happy Hogan (Jon Favreau) vozi okolo u novom Audiju A8 L. Ova filmska scena omogućiće gledaocima da vide dizajn prednjeg dela i bočne strane nove limuzine. Osim toga, gledaoci će takođe moći da vide demonstraciju novih inovacija kao što su automatizovana vožnja u saobraćajnoj gužvi: tokom vožnje Happy sklanja ruke s volana i limuzina nastavlja samostalno da se kreće, kao da se radi o čaroliji. Audi A8 preuzima zadatak vožnje kada se uključi Audi AI asistent za vožnju u koloni. Uz Audi A8, još dva modela ove marke pojaviće se u filmu Spider-Man: Homecoming: Tony Stark i dalje ostaje otmen u modelu Audi R8 V10 Spyder, dok sam Peter Parker vozi Audi TTS Roadster. Novi Audi A8 biće zvanično predstavljen javnosti 11. jula u Barseloni, u Španniji. Spider-Man: Homecoming u kojem se pojavjuje novi Audi A8 počeće da se prikazuje u bioskopima u širom svetu u julu ove godine.

 

 

audi%20a8%202018.jpg audi%20a8%20sm.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi A8 detektuje neravnine na putu i automatski prilagođava ogibljenje

 

167158-audi%20a8%208.jpg

 

Pored aktivnog ogibljenja, Audijeva perjanica će posedovati i upravljanje na sve točkove. Premijera A8 se bliži, tako da ne čudi što marka iz Ingolštata sve češće lansira informacije i video klipove vezane za svoj najprestižniji model, čija je premijera zakazana za 11. jul u Barseloni. Ovoga puta se upoznajemo sa aktivnim ogibljenjem, sposobnim da se automatski prilagođava izbočinama i neravninama na putu. Kako je to moguće? Prednje postavljena kamera će voditi računa o skeniranju druma i to 18 puta u sekundi. Zatim se informacije šalju ogibljenju, koje se unapred prilagođava voznoj površini u cilju obezbeđivanja uglađene vožnje.

 

 

Audi je, što ne čudi, prilično samouveren kada je reč o efikasnosti aktivnog ogibljenja A8, tako da obećava da će ovaj sistem eliminisati sve vibracije i poskakivanja. Njegova brza reakcija je bazirana na informacijama skupljenim iz kamere, što znači da će aktuatori samog ogibljenja biti programirani tako da obezbede optimalan nivo hoda i kontrolišu elektromehanički sistem pre prelaska preko neravne vozne površine.

 

audi%20a8%20888.jpg

 

Sve ovo je omogućeno instaliranjem elektromotora na svaki točak, gde svaki od njih biva napajan električnim sistemom od 48 V. Ne samo što će na ovaj način biti poboljšan komfor, već će se poboljšati stabilnost vozila, posebno pri prolasku kroz krivine, tokom ubrzavanja i kočenja. Aktivno ogibljenje će funkcionisati u tandemu sa sistemom upravljanja na sva četiri točka, što će dodatno poboljšati navedene atribute, u isto vreme osiguravajući radijus zaokreta manji nego što je to slučaj kod A4.

 

 

Još jedan ''kec u rukavu'' predstavlja čitav niz senzora oko vozila. U slučaju neizbežnog bočnog sudara pri brzinama višim od 25 km/h, aktuatori ogibljenja automatski podižu karoseriju A8, i to samo sa izložene strane (do 80 milimetara), za pola sekunde.

 

 

Na ovaj način, Audi nastoji da silu udara premesti na otpornije zone kao što su pod i bočni pragovi. Posledica toga je da se opterećenje na vozača i putnike smanjuje za 50 odsto, što u velikoj meri smanjuje rizik od povreda.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi A8 i zvanično

 

audi%20a8%2077.jpg

 

Da se podsetimo, dosadašnji Audi A8 je predstavljen još u decembru 2009. (obnovljen je u septembru 2013. godine), dok je nova generacija ovog automobila (interne oznake D5) promovisana danas, na događaju ''Audi Summit'' koji se održava u Barseloni.

 

audi%20a8%207.jpg

 

Šira javnost će novu A8-icu zatim moći da bliže upozna u septembru na sajmu automobila u Frankfurtu.

 

audi%20a8%207777.jpg

 

Kako bilo, treba podsetiti na najavu iz Audija da će novi A8 biti ''najlepša luksuzna limuzina'' dostupna kupcima. Slike su tu, pa sami zaključite da li su u pravu...

 

audi%20a8%20777.jpg

 

Automobil se bazira na MLB Evo platformi, pri čemu su u konstrukciji pored čelika i aluminijuma koristišćeni i magnezijum i ugljenična vlakna.

 

audi%20a8%2077777.jpg

 

Uz privlačan dizajn po uzoru na Prologue concept (za izgled je bio zadužen Marc Lichte koji kaže da je novi model kombinacija britanske elegancije, italijanskog sportskog automobila i nemačke pouzdanosti), automobil ima i komforniju i prostraniju unutrašnjost sa digitalnom instrument tablom, veću bezbednost i brojne sisteme pomoći vozaču.

 

audi%20a8%20777777.jpg

 

Ovde treba napomenuti da putnici pozadi sada imaju 28 mm više mesta za noge, kao i 14 mm više u visini glava.

 

audi%20a8%207777777.jpg

 

Pažnju privlače i autonomna tehnologija koja će omogućavati da automobil na autoputu vozi sam pri brzinama do 60 km/h, pa daljinsko parkiranje, laserska svetla, sistem upravljanja i na zadnjim točkovima, 48-voltni električni sistem, a pre svega Aktivno oslanjanje sa prednjom kamerom i senzorima koji detektuju oštećenja na putu i automatski prilagođavaju rad oslanjanja na svakom pojedinačnom točku.

 

audi%20a8%2077777777.jpg

 

Sistem je je po navodima iz Audija toliko napredan da skoro u potpunosti eliminiše vibracije u putničkoj kabini. Takođe, prednosti ovog sistema će se pokazati i u slučaju neizbežnog sudara pri kome će se vozilo podići za 80 mm što će prebaciti većinu udara na najsnažnije delove vozila. 

 

audi%20a8%20777777777.jpg

 

Ni tu nije kraj, jer pažnju privlači još jedan novitet, a to je da će pri brzinama 55-160 km/h novi A8 povremeno gasiti motor da bi uštedeo gorivo (pauza može da traje do 40 sekundi), s tim što će se motor ponovo paliti tek pritiskom na pedalu ili usred definisanog smanjenja brzine. Treba naglasiti da ni u tim trenucima A8 neće biti bez pogona, jer se za to brine 48 voltni alternator direktno povezan sa motorom.

 

167983-audi%20a8%208.jpg

 

U ponudi će inače biti i verzija sa produženim međuosovinskim rastojanjem i još više mesta za putnike pozadi. U toj A8 L verziji su i nova relaxation sedišta, koja će putnicima pozadi ponuditi funkciju masaže stopala.

 

167985-audi%20a8%20888.jpg

 

Novi Audi A8 će privlačiti pažnju i gamom motora. Na startu prodaje će se naći dva V6 turbo motora, i to 3.0 TDI sa 286KS i 3.0 TFSI sa 340KS. Slede 4.0 TDI V8 sa 435KS i 4.0 TFSI V8 sa 460KS, kao i 6.0 W12 (ne pominje se njegova snaga).

 

167984-audi%20a8%2088.jpg

 

Takođe, kasnije će se pojaviti i hibridni A8 L e-tron quattro, sa kombiancijom 3.0 TFSI benzinca, elektromotora i litijum-jonskih baterija, sa ukupno 449KS i 700 Nm. Ovaj automobil će moći da se kreće i samo na struju, kada će moći da pređe oko 50 km. Cene za novi A8 u Nemačkoj startuju od 90.600 evra, dok A8 L košta od 94.100 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi A8 sa Bang&Olusfsen audio sistemom od 1.920 W

 

audi%20bo.jpg

 

U luksuznoj seriji Audi A8 se u doplatnoj opremi mogao pronaći premium audio sistem Bang&Olufsen. Nešto kasnije je ponuđen kao doplata i u drugim modelima. Ono što je karakteristično, za svaki model se posebno pravi i osmišljava način pozicioniranja zvučnika i jačina samog sistema. Tako je bilo i za poslednji A8. Ugrađena su ukupno 23 zvučnika ukupne snage 1.920 W. Mislimo da na tržištu trenutno ne postoji jači audio sistem koji se serijski ugrađuje u automobile.

 

audi%20bo%2011.jpg

 

Uz to, Šef VW grupacije za razvoj tehnologija je bivši šef informacionih tehnologija u Apple-u. Možemo očekivati da će Audi u narednom periodu biti jedan od tehnološki najnaprednijih automobila na svetu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi počinje prodaju novog A8

 

audi%20a8%20510.jpg

 

U početku će na raspolaganju kupcima biti samo V6 motori

 

Počevši od 05. oktobra Audi će primati narudžbine za svoj novi krunski dragulj. Početna cena A8 u Nemačkoj iznosi 90.600 evra, što je za 6.600 evra više nego osvnovna verzija prethodnog modela. Dva dostupna motora na početku biće benzinac i dizelaš u V6 konfiguraciji, oba jednake zampremine od 3 litra. Prvi razvija 340 konjskih snaga uz 500 Nm obrtnog momenta, do stotke stiže za 5.6 sekundi i maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h. Dizel agregat ima 286 konjskih snaga uz 600 Nm obrtnog momenta, do 100 km/h može pojuriti za 5.9 sekundi, dok je maksimalna brzina identična kao i kod benzinskog motora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...