Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Visconti

gremlini u puntu sporting

Recommended Posts

Evo sta mi se desilo

Vozim normalno, odjednom se pali lampica od serva i gori konstantno. Servo normalno radi, probam city servo- i on normalno radi. Reko, ajde da ga ugasim i upalim ponovo, pa mozda ugasi lampicu. I uradim ja tako, ugasim, dam kontakt ali avaj!! Sad pored lampice od serva imam i code lampicu!! Vec nastupa preznojavanje i razmisljanja o stotinama eura koje ce se izbiti iz dzepa! Da napomenem da svo vreme auto radi totalno normalno!! Dodjem do kuce, parkiram, ugasim, posle jedno minut dam kontakt i sve radi normalno, sve lampice se gase pri davanju kontakta, i vise se ne pale dok motor radi! Probao tako dva puta i sve normalno!! Ne znam sta da radim, sve mi se cini da je negdje vlaga usla ili je neki kontakt los...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaigrali se gremlini :lol: Tebi bar sve normalno radi.Meni nekad,retko al desava se da nece da prihvati cod key.Posle sve opet normalno.Fiat elektronika je puna gremlina i ne znam ima li neki fiat koj radi bez i jednog cudnog baga.Mozda je negde izgubio kontakt od vlage,mozda mu je napon baterije pao na kriticnu vrednost kad losi spojevi i kontakti na elektronici pocinju da se pokazuju.Probaj da dopunis bateriju,ne bi me cudilo da zurka prestane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na brzom odgovoru!

Pa sta znam, baterija je ok, dok vozim (upaljeni radio i kratka svjetla) daje mi konstantno 14v-14.1v

Ujutru, kad verglam, sve je normalno, napon ide do 11.6v ali ne ispod toga, tako da mislim da je sve ok sto se tice baterije e sad, probacu da:

1. Skinem kleme na pola sata, taman da ih malo ocistim i da dam priliku kompu da se resetuje

2. Provjerim i ocistim sve one kontakte dole kod body comp-a , tamo gdje su osiguraci

Ako se ponovo pojavi anomalija, mislim da cu krenuti da ispitujem cvorista mase..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam nigde video da prodaju sprej protiv gremlina.ko ga izmisli ima da se obogati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se code lampica ne ugasi kada mi se desi ovih dana zbog step motora da se auto ugasi pa ga ja brže bolje upalim bez da čekam da se sve pogase i onda vozim tako bez problema sa code lampicom do prvog semafora gde ga ugasim pa upalim sa čekanjem da se lampice pogase :)

A probaj kad već čačkaš oko kontaka da otkačiš sve buksne što idu sa table osigurača kod volana pa i njih prsni. Kad skineš onu kockastu tabla i radio ti ostaju bez struje pa ako je fabrički tražiće kod.

Mada ja isto sumnjam na akumulator ali kažeš da je dobar....proveri ga dobro, zima je i to se dešavalo i meni baš zimi sa servom, nekad samo lampica a nekad i oteža, mada evo i sa novim akumulatorom jedan dan mi 3 puta vrisnu a bilo 20 stepeni i otad nikad više tako da me mrzi sebe psihički dalje da smaram sa tom temom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja znam za masu farova koja je ispred akumulatora i ona u gepeku levo ispod patosa onog što se diže i ima još jedna al sad ne mogu da se setim, bilo je u nekoj temi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na odgovorima!

@ninjapvo: Ne znam tacno gdje su sve mase, jednostavno sam mislio da svaku koju vidim skinem i dobro ocistim, pa da vidim!

Sto se tice mog problema, jutros sam ocistio dobro kleme na akumulatoru, sve polako sa finim smirglom dok nijesu pocele da se sijaju , onda sam sve konektore kod table sa osiguracima dolje naprskao sa kontakt klinerom (onim sto isparava) i sad cu ostaviti kola na suncu da se dobro to prosusi sve..za sada nema lampica, tj. gase se odmah pri davanju kontakta i auto radi potpuno normalno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad zavrsis sa tim silnim masama ocisti i konektor na cajgeru posto je on jedina stvarka koja objedinjuje sve te zezove koje je popalio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Miki, uradicu i to!

Elem, vec nekoliko dana vozim bez problema/pojavljivanja lampica, prikacio sam auto na komp. (imam stari pc sa win 98 i visa uniscan softverom) i pokazao mi je UNKNOWN ERROR sto sam uredno izbrisao. Za sada i dalje sve ok, tako da vjerujem da je problem bio u losem spoju na akumulatoru!

Edited by Visconti

Share this post


Link to post
Share on other sites

kada ispise nepoznatu gresku onda su samo 2 stvari moguce:ili dijagnostika ne prepoznaje kvar ili je neki od racunara na kolima brljao a to je vrlo lako kod slabih kontakata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...