Bruno 0 Posted October 26, 2009 Punto 2, 1.2 8V, 2002 god Pri oduzimanju gasa motor trzne dva puta u brzom razmaku. Menjane svećice pre hiljadu kilometara (BOSCH) i senzor na Lambdi kao i nosač motora. Obrtaji normalno rade na leru i normalno vuče. Trza pri bilo kojoj brzini. Dešava se i da trza na leru ali se obrtaji ne pomeraju. Više je uočljivo kada je automobil na leru i stoji na uzbrdici. Ko bude u pravu vodim ga na pečenje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 26, 2009 Svecice nisu dobre vrednosti.Verovatno.Jel ovo neki kviz??? 1 Ivan mjtd 1.3 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted October 26, 2009 Meni se slicno desava od kad imam auto. Trzne ti jako, bas jako, ili trzne - eto... Nije skroz fino?Punto 2 ima cutoff na dovodu goriva, cim dignes nogu sa gasa, motor se vise ne napaja gorivom - valjda bi trebalo zato malo da trzne. Ili ja debelo gresim.Svecice nisu, makar ne kod mene, uvek propisne uzimane. NGK nesto BKR5EZ, tako nesto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 28, 2009 ili dizne ili malo crevo sto se odvaja od creva ibera i ide u usisnu granu-vidi da nije zacepljenje,mora da pravi vakum na tom prikljucku gde bodes to crevce na usisnoj grani Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted October 30, 2009 Danas sam očistio step motor, leptir gasa i dizne i mogu ti reći da više ne cima Baš sam se trudio da cimne naglim puštanjem gasa u drugoj i trećoj, oće maaaalo ali kad naglo daš gas, ali kad puštaš i ne baš, u svakom slučaju mnoooogo manje nego do danas Probaj očisti leptir gasa, to u principu možeš i sam a i jeftino je ako ne umeš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
klepesina 0 Posted January 27, 2010 ^^^ Kako si očistio leptir gasa i čime? Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 28, 2010 Očistili su ga u servisu Ninić, čišćenje leptira, step motora i dizni oko 2500 dinara, i tebi bi preporučio tu opciju sa servisom, prvenstveno zbog dizni koje ne možeš ručno očistiti, zatim step motora koji se isto isprlja vremenom a cim je mali sam očistiti, a na kraju zbog leptira gasa koji možeš sam da očistiš nekim sredstvom za odmašćivanje, carb cleanerom i slično... Ako prva dva nećeš sam da čistiš a daju ti se pare, onda pravac servis, ako ne, očisti sam leptir gasa, al je pametno i dizne i step posle određene kilometraže... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan_pajce 0 Posted June 16, 2011 (edited) Pozdrav svima, danas sam primetio problem na svom puntu, radio je normalno i odjednom je poceo da cima u gradu, posle toga vozio sam jos nekih 50-ak km i sve je bilo OK. Kad ono veceras opet ista prisa :S. Zna li neko ovako napamet u cemu je problem, da li su to svecice ili je ipak nesto trece u pitanju ? Edited June 17, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted June 16, 2011 najcesce-svecice,kablovi ili bobina Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan_pajce 0 Posted June 16, 2011 Hvala na expresnom odgovoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 17, 2011 Pogledajte i ovu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=48480 Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted August 20, 2011 (edited) Pozadrav. Od nedavno sam vlasnik punta mk2 8v 2001god .Od kako sam kupio auto motor je malo trzao prilikom pustanja pedale gasa. nedavno sam imao problem sa senzorom radilice na zicama u kablu kod dzeka se ostetila izolacija(ne znam kako)pa semotor par puta ugasio u voznji,to sam resio nastavljanjem kabla i izolacijom,znaci nije stavljen nov senzor.Nakon ovoga motor dosta trza pri pustanju pedale gasa znaci bez stiskanja kvacila i menjanja stepena prenosa. Ako je neko imao sl problem ili zna sta bi moglo da bude bio bi zahvalan na pomoci. Edited August 20, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted August 20, 2011 U vezi svecica u uputsvu koje imam pise da za verziju motora sa brojem 188A4000 idu svecice NGK DCPR7E-N-10,kod mene je taj broj motora ali su svecice BKR5 ili nesto tako. da lito ima veze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted August 20, 2011 Moze da ima veze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bedarko 0 Posted May 17, 2012 (edited) Pozdrav!Nov sam na forumu ,pa rekoh da se i ja pozalim na moj problem...Meni se isto desava da mi auto trza,secka,ali samo kada je napolju velika vlaga,tj. kada je kisa...Radi sve tako dok se ne zagreje i posle je sve ok...Mada,mi se jednom desilo i kada sam isao na put..posle jedno pola sata voznje,naravno i tada je padala kisa kao luda...Ak neko ima neki pametan odgovor,unapred zahvalan... Edited May 26, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neki83 0 Posted July 26, 2012 (edited) cao drustvo,imam problem. U pitanju je punto 1.2 8v 2002 god. uzeo sam ga pre nekih 10 dana. E sad problem je ovakav kad ubrzavam blizu 3000 obrtaja i to opet nastavlja i na vecim obrtajima, ima sitno ono seckanje,kao da se klanja motor. Danas uradjen veliki servis, znaci svi kajsevi, spaneri, filteri, ulje, svecice, kablovi.Majstoru sam objasnio problem i kad sam dosao po auto isto. Kaze da su mozda bobine. ja odem kupim obe nove i isti problem.Da li je neko od vas imao slican problem? Edited July 26, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
mare batica 0 Posted July 26, 2012 (edited) moguće da su zaprljane dizne. Edited July 26, 2012 by mare batica Quote Share this post Link to post Share on other sites
neki83 0 Posted July 26, 2012 da li vredi da uzmem stp ili tako nesto sto se sipa u rezervoar za ciscenje dizni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted July 26, 2012 kad su kaljave dizne ondak je problem kontinualan a ne na odredjenom broju obrtajapo tvom opissu je nesto drugo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neki83 0 Posted July 26, 2012 sipao sam mu za dizne i nece mu to skoditi. Malo pre na auto putu kad krene tako da secka sitno samo mu dam veci gas,vise od pola i on prestane. Tako da je vrlo moguce da je neka dizna u problemu,videcemo. sutra cu na dijagnostiku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted July 26, 2012 Moguce je da dizne zezaju na odredjenom broju obrtaja, jednostavno nisu u mogucnosti da daju dovoljno goriva na nekom rezimu rada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
AdamGT 1 Posted July 27, 2012 ja sam imao takav problem na puntu 1,otkacila se zabica koja drzi crevo koje ide od cepa do rezervoara i crevo je cesalo o tocak,vremenom se pojavila rupa i blato je upadalo u rezervoar,auto je zato uglavnom cimao kad je napolju vlazno jer je tocak ubacivao kisu kroz tu rupu,sve u svemu nista te ne kosta da otvoris i vidis u kakvom je stanju unutrasnjost rezervoara i mozda filter za gorivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 27, 2012 Verujem da je ovakva varijanta neverovatna... Da se ponovi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 28, 2012 Nema neverovatnih varijanti kod Fiata zapamti, sve je moguce.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neki83 0 Posted July 28, 2012 nije rezervoar,cist kao suza. Ja pojma nemam sta je zapalicu ga na kraju. Majstori svaki prica svoju pricu,leptir gasa,ovaj kaze dizne,jedan kaze neki kepa senzor ne znam ni sta je to,kablovi,svecice,bobine da poludis Quote Share this post Link to post Share on other sites