Jump to content
FAS Goran
Bruno

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - cima, trza u vožnji

Recommended Posts

Ja resio drugi problem iz prethodnog posta ,otisla gornja lambda sonda, sad  vise nesecka izmedju 2000-2500o/m,znaci RESENO ,sad ima li neko ideju za prvi problem,hitno je?  I dalje kad ga upalim par sekundi radi na 1400 obrtaja i kao da trokira i onda sve idealno kad spadnu obrtaji na normalu.Napominjem da je to samo kada je motor hladan , a u toku dana kada je vruc nema nikakvih problema??????



Doslo vreme da se i ja malo da se ukljucim - problem.

Auto je Punto 1.2 8v 2002.
Pali iz prve, na leru je potpuno stabilan - 900 obrataja i ne mrda (radi k'o sat).
Kada se brze doda gas guta knedlu i kao da poskoci.
Ponekad na kratko zasija check eng. lampica kad ga poteram na prazno preko 4000 obrtaja, ali se odmah gasi (samo blinkne).
Isto se ponasa i na benzinu i na plinu.Knedla se mnogo manje oseca dok je hladan. Tada je ler gas oko 1100 obratja (i nema oscilacija).
U voznji guta knedle do 2700 - 3000 obrtaja a preko toga se cini OK.

Pre nego sto me uputite na pretragu moram da napomenem da sam sve slicne teme procitao.

Ono sto sam donekle shvatio je da step motor regulise ler gas - jesam li u pravu? Ako jesam onda nije on problem.

Od ostalih mogucih uzroka bih eliminisao svecice i kablove jer na leru radi mirno i stabilno a i preko 3000.

Ostali su jos: lambda sonda, struja iz razvodne kape/ruke (ili kako se vec zove), neki senzor (gas, obrtaji, radilica,...) i da mozda negde vuce fals vazduh - gresim li?
Mozda treba da se cisti klapna usisa onim Carbon cleaner-om? Gde se on moze kupiti?
Kojim metodama i redosledom da krenem u postavljanje dijagnoze?

Veliko hvala svima !

Obecavam da cu sva svoja iskustva podeliti sa clanovima !

Imao isti problem, otisle plinske dizne,pa je komp plina davao svoju smesu koju je kupio ECU Punta i brljavio,probaj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu plinske dizne već je problem bio u bobini.

 

U servisu kod Gorana su za 3 minuta da lidijagnozu i otklonili problem (bez čačkanja plina).

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mene isto to zeza na 2000 obrtaja mada samo pri kretanju ga drzim na toliko obrtaja a kasnije menjam brzine na 3500 obrtaja i tada se ne oseti to gutanje knedle sto bi se reklo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mene isto to zeza na 2000 obrtaja mada samo pri kretanju ga drzim na toliko obrtaja a kasnije menjam brzine na 3500 obrtaja i tada se ne oseti to gutanje knedle sto bi se reklo

 

Danas sam primetio da kada ukljucim klimu i dok stoji u leru trzne dva tri puta pa nastavi da radi pa tako opet dva tri puta.Ne znam sta bi moglo predstavljati problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pad napona... proveri alternator....



I sve moguce I ne moguce spojeve...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio je kod gorana alternator pre mesec malo vise dana.Tada je rekao da je otislo kuciste i to zamenio i tada je radio katastrofalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od pre neki dan kada upalim hladan auto nekih 10 sek radi na 1400o/m i kao da trokira onda spadne na 1200 gde radi idealno i tako na normalne oprtaje gde takodje radi bez problema. E sad primetio sam i u voznji pri promeni brzina uglavnom izmedju 2. i 3. pri davanju gasa malo zatrza i onda primi gas i ide bez greske . Isto se desava i na TNG i na benzin. U zadnih mesec dana zamenjene svecice,kablovi,mali servis,ociscene dizne i lepo radilo e sad odjednom se ovo desava ?

Ja imam ovaj drugi problem, ali samo kad teram na gas. Na benzinu je sve ok. Ne prijavljuje nikakvu gresku. Znaci, oko 2000rpm proguta knedlu i nastavi dalje kao da nista nije bilo. Ni izvini da kaze!  :laughing:

Vidim da je kod tebe  problem bio u gornjoj lambda sondi (koja bi inace trebalo da se menja na oko 120 000 km predjenih, tj tako kaze fabrika. )

Da li si do tog otkrica dosao preko dijagnostike ili preko majstorove audio-vizuelne metode?- Cut' da cujem i bez' da vidim!  :p

Sutra cu da proverim kablove i okolinu uz pomoc ove druge metode, pa javljam ako primetim nesto. 

Edited by gile smederevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas pregledao kablove i treci s leva gledano od napred je imao neku belicastu, pepeljavu skramu na delu gde se spaja sa svecicom. Evo fotke gde je pored prvi kabl s leva koji je kao i ostala 2. Crn i bez ikakvih naslaga. 

DSC_0086.jpg

Posto sam imao jedan kabl viska koga nisam zamenio kada i ostala 3, stavio sam ga umesto ovog ''brasnjavog'', potom probao u voznji i na benzin i na plin u rasponu od hladnog motora do radne temeperature. Nema vise gutanja knedle na oko 2000rpm.  :thumbsup:

Jedino sto kabl nije bas za tu poziciju i ima viska od nekih petnaestak cm. Valjda mu to ne smeta. 

DSC_0087.jpg

Jedino pitanje koje ostaje je: od cega je kabl stradao?

a)Sam od sebe?

b)Losa svecica?

c)Bobina? 

d) nesto sasvim cetvrto, peto,.....

Edited by gile smederevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednostavno je dotrajao i probio. Ne bi trebalo da mu smeta ali je estetski bzv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat punto 1.2 8v  2001 godiste.Presao 180 hiljada kilometara.Auto je kod mene 3 godine.Dugo ga pokusavam srediti ali sam na izmaku zivaca i odustao od svega.Najradije bi ga gurnuo u rijeku.Zao mi para koje sam dao na to auto,bar da ima rezultata.

Problem je trzanje na malim obrtajima ispod 1500 obrtaja kada se stisne gas on pocne trzati ili proguta knedlu. Da navedem sve sto ne uradjeno na tom autu sto se tice motora.

Zamjenjeni kablovi, svjecice, ociscena klapna (leptir,karburator), uradjen komplet motor jer je kompresija na jednom klipu bila ispod 5, zamjenjen gornji i donji nosac motora, zamjenjena jedna dizna koja je bila slomljena (dugo sam trazio orginalnu), zamjenjen set kvacila sa gornjim i donjim cilindrom.

Auto iznad 2000 obrtaja ide ko zmaj. Malo trosi, ne trese nista, kvacilo mekano ko dusa ali najveci problem od kako sam ga kupio do dan danas je to trzanje na malim obrtajima npr kada prelazim preko lezeceg u drugoj brzini ili ako usporim pa prebacim u drugu i idem lagano, nije valjda da se to auto mora voziti samo iznad 2 hiljada obrtaja i tako da stalno drzati. vise mi je zivce pojeo.

Uradjeno je ravnanje glave, obrada ventila, obrada sjedista, zamjena bifona, štelovanje zazora, novo ulje, antifriz, filter zraka, da sad ne nabrajam znaci sve sve sve. Nemam vise sta da radim.

Dijagnostika nista ne prijavljuje 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fast_1107

 

Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. :thumbup: Videćeš da se pominju bobine i sonde...iz tvog opisa baš njih nisi pomenuo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala potrosio sam ja dosta love na ovo auto da bi sad napamet kupovao bobine ili sonde i onda opet da trzne zabio bi ga u zgradu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što napamapet?

Kako rade sonde i bobine možeš da proveriš u servisu, ne kupuješ ih odmah automatski... :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vise puta kopcan na racunar i niko nije rekao da nesto ne stima.Ne znam sta da radim vise mi je pojeo zivce. Samo sam na trosku,sto vise zelim da rijesim taj problem.Da tako vozim ne mogu,da ga prodam ne mogu jer sam previse ulozio.Toliko sam licno hvalio talijane i iduce auto ,zelja je bila Alfa sad se dobro pitam da li cu ikad vise.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, milan81 said:

Mozda se zapusio katalizator!?

Ne znam stvarno.Narednih dana cu probati rijesiti problem.Malo sam smirio zivce.Jos ima nade .Treba pregledati katalizator,bombine,kablove,alternator,lamde sonde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene bio isti problem,trza na niskim obrtajima. Bobine  su bile u pitanju. Prvo jedna, zatim ubrzo i druga. 1.2 8v

Edited by kroki23

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/17/2016 at 10:30 AM, kroki23 said:

Kod mene bio isti problem,trza na niskim obrtajima. Bobine  su bile u pitanju. Prvo jedna, zatim ubrzo i druga. 1.2 8v

 

Da li je dijagnostika pokazivala kvar bobina.Meni dijagnostika ne pokazuje nista.U zadnje vrijeme sam primjetio da se to desava vise kad je napolju vlazno :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od pre neki dan mi se desava kada dajem gas (ne pun) da auto neprestano trza, stuca.  Da opisem slikovitije mada znam da to nije u pitanju: kao npr da ne vuce benzin nego nailazi na mehurice i tada ne vuce kako treba. Kad nagazim na papucicu malo vise ne desava se. Nikakva lampica se ne pali, corbe ima dovoljno, nisam sipao nista sto vec ne sipam godinama. Sta moze da bude?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nesto oko struje verovatno kabal probio ili svecica imao sam i ja to trzanje i bio je kabal na drugom cilindru...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idi bolje u servis...meni su bili kablovi losi pa sam menjao(isti simptomi kao kod tebe). Bobina,kablovi,svecice..moze da bude vise stvari. Da ne bi lutao,majstor pa dijagnostika i znaces tacno sta je u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni u drugoj na niskom broju obrtaja stuca i sto kazete proguta knedlu, onako cima se auto kao kad pocetnik uci da ga vozi...znate ono sec sec krene pa sec sec...ne znam sta moze da bude uradjen i veliki i mali servis u proteklih 10 dana...auto lepo ide kad krene al u drugoj se muci...ociscena klapna gasa pre nekih 6 meseci, uvek ima bar 10L benzina ...jbmga sta li je

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...