shime1982 0 Posted June 4, 2013 Ja resio drugi problem iz prethodnog posta ,otisla gornja lambda sonda, sad vise nesecka izmedju 2000-2500o/m,znaci RESENO ,sad ima li neko ideju za prvi problem,hitno je? I dalje kad ga upalim par sekundi radi na 1400 obrtaja i kao da trokira i onda sve idealno kad spadnu obrtaji na normalu.Napominjem da je to samo kada je motor hladan , a u toku dana kada je vruc nema nikakvih problema??????Doslo vreme da se i ja malo da se ukljucim - problem.Auto je Punto 1.2 8v 2002.Pali iz prve, na leru je potpuno stabilan - 900 obrataja i ne mrda (radi k'o sat).Kada se brze doda gas guta knedlu i kao da poskoci.Ponekad na kratko zasija check eng. lampica kad ga poteram na prazno preko 4000 obrtaja, ali se odmah gasi (samo blinkne).Isto se ponasa i na benzinu i na plinu.Knedla se mnogo manje oseca dok je hladan. Tada je ler gas oko 1100 obratja (i nema oscilacija).U voznji guta knedle do 2700 - 3000 obrtaja a preko toga se cini OK.Pre nego sto me uputite na pretragu moram da napomenem da sam sve slicne teme procitao.Ono sto sam donekle shvatio je da step motor regulise ler gas - jesam li u pravu? Ako jesam onda nije on problem.Od ostalih mogucih uzroka bih eliminisao svecice i kablove jer na leru radi mirno i stabilno a i preko 3000.Ostali su jos: lambda sonda, struja iz razvodne kape/ruke (ili kako se vec zove), neki senzor (gas, obrtaji, radilica,...) i da mozda negde vuce fals vazduh - gresim li?Mozda treba da se cisti klapna usisa onim Carbon cleaner-om? Gde se on moze kupiti?Kojim metodama i redosledom da krenem u postavljanje dijagnoze?Veliko hvala svima !Obecavam da cu sva svoja iskustva podeliti sa clanovima !Imao isti problem, otisle plinske dizne,pa je komp plina davao svoju smesu koju je kupio ECU Punta i brljavio,probaj! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakoonobese 43 Posted June 5, 2013 Nisu plinske dizne već je problem bio u bobini. U servisu kod Gorana su za 3 minuta da lidijagnozu i otklonili problem (bez čačkanja plina). Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted June 16, 2013 I mene isto to zeza na 2000 obrtaja mada samo pri kretanju ga drzim na toliko obrtaja a kasnije menjam brzine na 3500 obrtaja i tada se ne oseti to gutanje knedle sto bi se reklo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted June 17, 2013 I mene isto to zeza na 2000 obrtaja mada samo pri kretanju ga drzim na toliko obrtaja a kasnije menjam brzine na 3500 obrtaja i tada se ne oseti to gutanje knedle sto bi se reklo Danas sam primetio da kada ukljucim klimu i dok stoji u leru trzne dva tri puta pa nastavi da radi pa tako opet dva tri puta.Ne znam sta bi moglo predstavljati problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 17, 2013 pad napona... proveri alternator....I sve moguce I ne moguce spojeve... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted June 17, 2013 Bio je kod gorana alternator pre mesec malo vise dana.Tada je rekao da je otislo kuciste i to zamenio i tada je radio katastrofalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted February 27, 2014 (edited) Od pre neki dan kada upalim hladan auto nekih 10 sek radi na 1400o/m i kao da trokira onda spadne na 1200 gde radi idealno i tako na normalne oprtaje gde takodje radi bez problema. E sad primetio sam i u voznji pri promeni brzina uglavnom izmedju 2. i 3. pri davanju gasa malo zatrza i onda primi gas i ide bez greske . Isto se desava i na TNG i na benzin. U zadnih mesec dana zamenjene svecice,kablovi,mali servis,ociscene dizne i lepo radilo e sad odjednom se ovo desava ?Ja imam ovaj drugi problem, ali samo kad teram na gas. Na benzinu je sve ok. Ne prijavljuje nikakvu gresku. Znaci, oko 2000rpm proguta knedlu i nastavi dalje kao da nista nije bilo. Ni izvini da kaze! Vidim da je kod tebe problem bio u gornjoj lambda sondi (koja bi inace trebalo da se menja na oko 120 000 km predjenih, tj tako kaze fabrika. )Da li si do tog otkrica dosao preko dijagnostike ili preko majstorove audio-vizuelne metode?- Cut' da cujem i bez' da vidim! Sutra cu da proverim kablove i okolinu uz pomoc ove druge metode, pa javljam ako primetim nesto. Edited February 27, 2014 by gile smederevo Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted March 2, 2014 (edited) Danas pregledao kablove i treci s leva gledano od napred je imao neku belicastu, pepeljavu skramu na delu gde se spaja sa svecicom. Evo fotke gde je pored prvi kabl s leva koji je kao i ostala 2. Crn i bez ikakvih naslaga. Posto sam imao jedan kabl viska koga nisam zamenio kada i ostala 3, stavio sam ga umesto ovog ''brasnjavog'', potom probao u voznji i na benzin i na plin u rasponu od hladnog motora do radne temeperature. Nema vise gutanja knedle na oko 2000rpm. Jedino sto kabl nije bas za tu poziciju i ima viska od nekih petnaestak cm. Valjda mu to ne smeta. Jedino pitanje koje ostaje je: od cega je kabl stradao?a)Sam od sebe?b)Losa svecica?c)Bobina? d) nesto sasvim cetvrto, peto,..... Edited March 2, 2014 by gile smederevo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted March 2, 2014 Jednostavno je dotrajao i probio. Ne bi trebalo da mu smeta ali je estetski bzv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted November 14, 2016 (edited) Fiat punto 1.2 8v 2001 godiste.Presao 180 hiljada kilometara.Auto je kod mene 3 godine.Dugo ga pokusavam srediti ali sam na izmaku zivaca i odustao od svega.Najradije bi ga gurnuo u rijeku.Zao mi para koje sam dao na to auto,bar da ima rezultata. Problem je trzanje na malim obrtajima ispod 1500 obrtaja kada se stisne gas on pocne trzati ili proguta knedlu. Da navedem sve sto ne uradjeno na tom autu sto se tice motora. Zamjenjeni kablovi, svjecice, ociscena klapna (leptir,karburator), uradjen komplet motor jer je kompresija na jednom klipu bila ispod 5, zamjenjen gornji i donji nosac motora, zamjenjena jedna dizna koja je bila slomljena (dugo sam trazio orginalnu), zamjenjen set kvacila sa gornjim i donjim cilindrom. Auto iznad 2000 obrtaja ide ko zmaj. Malo trosi, ne trese nista, kvacilo mekano ko dusa ali najveci problem od kako sam ga kupio do dan danas je to trzanje na malim obrtajima npr kada prelazim preko lezeceg u drugoj brzini ili ako usporim pa prebacim u drugu i idem lagano, nije valjda da se to auto mora voziti samo iznad 2 hiljada obrtaja i tako da stalno drzati. vise mi je zivce pojeo. Uradjeno je ravnanje glave, obrada ventila, obrada sjedista, zamjena bifona, štelovanje zazora, novo ulje, antifriz, filter zraka, da sad ne nabrajam znaci sve sve sve. Nemam vise sta da radim. Dijagnostika nista ne prijavljuje Edited November 14, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 14, 2016 @fast_1107 Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Videćeš da se pominju bobine i sonde...iz tvog opisa baš njih nisi pomenuo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted November 14, 2016 hvala potrosio sam ja dosta love na ovo auto da bi sad napamet kupovao bobine ili sonde i onda opet da trzne zabio bi ga u zgradu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 14, 2016 Što napamapet? Kako rade sonde i bobine možeš da proveriš u servisu, ne kupuješ ih odmah automatski... Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted November 14, 2016 Vise puta kopcan na racunar i niko nije rekao da nesto ne stima.Ne znam sta da radim vise mi je pojeo zivce. Samo sam na trosku,sto vise zelim da rijesim taj problem.Da tako vozim ne mogu,da ga prodam ne mogu jer sam previse ulozio.Toliko sam licno hvalio talijane i iduce auto ,zelja je bila Alfa sad se dobro pitam da li cu ikad vise. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted November 15, 2016 Mozda se zapusio katalizator!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted November 15, 2016 10 hours ago, milan81 said: Mozda se zapusio katalizator!? Ne znam stvarno.Narednih dana cu probati rijesiti problem.Malo sam smirio zivce.Jos ima nade .Treba pregledati katalizator,bombine,kablove,alternator,lamde sonde Quote Share this post Link to post Share on other sites
kroki23 3 Posted November 17, 2016 (edited) Kod mene bio isti problem,trza na niskim obrtajima. Bobine su bile u pitanju. Prvo jedna, zatim ubrzo i druga. 1.2 8v Edited November 17, 2016 by kroki23 Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted March 15, 2017 On 11/17/2016 at 10:30 AM, kroki23 said: Kod mene bio isti problem,trza na niskim obrtajima. Bobine su bile u pitanju. Prvo jedna, zatim ubrzo i druga. 1.2 8v Da li je dijagnostika pokazivala kvar bobina.Meni dijagnostika ne pokazuje nista.U zadnje vrijeme sam primjetio da se to desava vise kad je napolju vlazno :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
iDentist 2 Posted March 26, 2017 (edited) Od pre neki dan mi se desava kada dajem gas (ne pun) da auto neprestano trza, stuca. Da opisem slikovitije mada znam da to nije u pitanju: kao npr da ne vuce benzin nego nailazi na mehurice i tada ne vuce kako treba. Kad nagazim na papucicu malo vise ne desava se. Nikakva lampica se ne pali, corbe ima dovoljno, nisam sipao nista sto vec ne sipam godinama. Sta moze da bude? Edited March 30, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 173 Posted March 26, 2017 Nisi rekao koji motor ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
iDentist 2 Posted March 26, 2017 Izvinjavam se, 1.2 benzinac Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 173 Posted March 27, 2017 Pa nesto oko struje verovatno kabal probio ili svecica imao sam i ja to trzanje i bio je kabal na drugom cilindru... Quote Share this post Link to post Share on other sites
iDentist 2 Posted March 29, 2017 Je l mogu to sam ili moram u servis? Gde sta kako da to otvorim i pogledam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cuore_sportivo 79 Posted March 29, 2017 Idi bolje u servis...meni su bili kablovi losi pa sam menjao(isti simptomi kao kod tebe). Bobina,kablovi,svecice..moze da bude vise stvari. Da ne bi lutao,majstor pa dijagnostika i znaces tacno sta je u pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shortee 243 Posted April 12, 2017 meni u drugoj na niskom broju obrtaja stuca i sto kazete proguta knedlu, onako cima se auto kao kad pocetnik uci da ga vozi...znate ono sec sec krene pa sec sec...ne znam sta moze da bude uradjen i veliki i mali servis u proteklih 10 dana...auto lepo ide kad krene al u drugoj se muci...ociscena klapna gasa pre nekih 6 meseci, uvek ima bar 10L benzina ...jbmga sta li je Quote Share this post Link to post Share on other sites